Jump to content

Shy_C5

  • הודעות

    580
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shy_C5

  1. גם ממליץ על ה C5 - אני באופן אישי העמסתי 2 כסאות תינוק(סלקל) וכסא תינוק רגיל מאחור והיה מקום רב וכמובן תא המטען ענק ומספיק לשתי עגלות גדולות וטיולון. וגם אתה נשאר במשפחה... לא מזמן נערך במגזין אוטו מבחן לכל המשפחתיות על השאלה שלך (לא זוכר כרגע באיזה גליון) כדאי לבדוק שם את התוצאות בנוסף אופציות נוספות: 407, פלואנס, סניק, קרניבל- (רכב מדהים ואמין ובמחיר סביר כיד שנייה)
  2. ועכשיו - פאביה ידנית במבצע של השופרסל ב 77000 ש"ח שווה למי שאוהב
  3. לובינסקי שרודר באר שבע
  4. הבנתי שזה מנוע חדש? אני גם מבין שיש הבדל באבזור האם מישהו כבר רכש? יודע לומר על הנהגות בכביש? קופצנית כמו האלטו? מהי תצרוכת הדלק האמיתית? גילוי נאות - מכרתי אלטו ידנית חדשה ומחפש במקומה אוטומטית חסכונית שתהיה פחות קופצנית. לנסיעות של כ 80 ק"מ ביום אשמח גם להמלצה על אוטומטית חסכונית אחרת (בתקציב של עד 70K )
  5. האלטו הידנית מדהימה - אני מאוד נהנה ממנה, זריזה, ננהגת מצויין ויפיפיה. אבל את האוטו קניתי לאישתי - והיא לא מסתדרת עם "הידית המעצבנת הזאת ביד ימין והעבודה עם רגל שמאל וזינוקים בעליה וחניה ברוורס" (אשתי, סליחה על הציטוט) בקיצור - המזדה 3 (ליסינג) שלי אצלה והאלטו אצלי (אולטימטום) זה למה אנחנו מחליפים
  6. מחפש להחליף לאישתי את האלטו הידנית - לאחרת אוטומטית איזו אוטומטית עדיפה? שתהיה חסכונית ולא יקרה הבנתי שהאלטו האוטומטית לא מומלצת
  7. מה לעשות שאתם כנראה לא נהגתם ביום יום על כולן ואת הכל אתם יודעים ממה שכתוב בעלונים השונים ה 3 החדשה עפה ומשאירה מאחור את כל הרשימה שלכם (חוץ מהקרוז החדשה שעדיין לא בדקתי ולכן לא אחווה דיעה עליה) ה I30 עם כל הבודי הקטן שלה והנתונים המאוד מרשימים - מכירה רק את הפנסים האחוריים של ה 3. גם הפורטה לא מגיעה לקרסוליים של ה 3 בזריזות (אולי היא יותר נוחה) שלא נדבר על הקורולה בגרסה הקודמת עם הגיר הרובוטי. בקיצור תנהגו - תחליטו
  8. ה C5 שלי
  9. מתי יצא המבצע? כמה צורכת האוטומטית?
  10. ה 3 בוודאות עולה על כולן זריזה נוחה ולה מרגישה נחותה
  11. כן כדאי
  12. שובבה, מהירה, חסכונית, קצת קופצנית, אמינה, סחירה! (יפנית) מנוע 3 בוכנות מהיר ועצבני בעומס מלא = 4 מבוגרים עולה את הקסטל ב 80 קמ"ש בהילוך 4 אין לה בעייה עם נסיעות ארוכות (לך תהיה = נוחות שמתרגלים אליה)
  13. אם אתה בוחר במזדה 3 אז רק בדגם החדש (החל מ 2010) הוא מרגיש הרבה הרבה יותר טוב על הכביש זריז מאוד, נוח יחסית ליפנית, ה 3 הקודמת הייתה קופצנית ולא רהוטה כלל יש לי 3 חדשה מהעבודה בליסינג והיא נהדרת. I10 ? חבל על הכסף.
  14. יש עוד מרצדס עזובה ברחוב הראשי באופקים (לא מכיר את שמו) - נראית חדשה יחסית משנות ה 90- נראית ענקית בהזדמנות שאהיה שם אצלם
  15. בסופו של דבר היפנית שמיוצרת בהודו תשמור על המחיר הגבוה ביותר בתור משומשת מאשר הקוריאנית שמיוצרת בהודו או הצרפתייה שמיוצרת באחת ממדינות העולם השלישי או האיטלקיה שמיוצרת בספרד או השד יודע היכן עם ישראל קונה רכב ע"פ המסורת! יפני - תמיד בראש = אמינות וסחירות ולא משנה לו מה קורה במרווח הזמן שהרכב נמצא בבעלותו. צרפתי = לא אמין ולא סחיר קוריאני = לא אמין לא סחיר עכשיו תבחר מה מתאים לך
  16. כנס ל - http://www.facebook.com/group.php?gid=341076846349 תלמד - ואז תבחר אולי באלטו כי היא תיתן לך גם הנאה וגם תמורה למחיר כשתרצה למכור כל מי שכתב כאן מעלי אינו בעלים של רכב זה או אחר אני כן אהה וגם הסיטרואן C5 שלי לא מצליחה להימכר במחיר מחירון - כל מי שמתקשר אומר סיטרואן = 50% מתחת למחירון (אני לא מוותר) אז אולי ה C1 נחמדה אבל במכירה - אתה תפסיד.
  17. חברים שני כסאות מאחור זה אומר גם תא מטען גדול לשתי עגלות לכן הומלץ לה כנראה על הסניק אני משוחד - אבל לדעתי סיטרואן C5 תתאים לך, עם מחירון נמוך מאוד ותמורה ענקית, את תהני מהרכב מאוד. גם מקום ל3 כסאות בטיחות מאחור (מניסיון!) וגם מקום ל2 עגלות וטיולון בתא המטען
  18. Shy_C5

    מבקש המלצה ל"טרנטה"

    אני יכול להמליץ על ה 127 שלי אם תרצה.
  19. Shy_C5

    מגרש מכוניות junk yard

    יפה - נכנסת ממש פנימה למגרש כדי לצלם. איך הכלבים שלו לא אכלו אותך? בגדול - יש לו שם מכוניות עם בסיס טוב לשיפוץ כולל ניירת כל השאר זה תורמות איברים יש שם עוד המון הפתעות בערימות הבן אדם דיי עצבני ונדלק מהר אני התעניינתי לפני כמה חודשים בדה שבו והוא הציע סכום אסטרונומי
  20. בדקתי אותה.... היא דיי רקובה (נכון ללפני שנתיים) המנוע עלול ליפול בכל רגע
  21. Shy_C5

    מגרש מכוניות junk yard

    המגרש בבאר שבע מול השוק הבדואי ממש ביציאה לכיוון דימונה / מצפה רמון
  22. שאלת תם של אחד שכל חלומו הוא להיות בעלים של אלפא מהילדות שלי מה ההבדל בין הצהובה לשחורה/חומה והאם השחורה/חומה היא של מהנדס ממוטורולה?
  23. המנוע של האלטו מרגיש לי כמו מנוע של אופנוע סוזוקי R750 ולא כמו מכסחת דשא יש לו כח שזה היתרון של ה 3 צילינדרים.
  24. ב - C5 נכנסים 3 כסאות גדולים מאחור ועוד יש מקום תא מטען ענק מחיר הרכב זעום לעומת התמורה שהוא נותן ב 45K אתה יכול להשיג שנת 2006 מאוד מומלץ (מנסיון)
  25. 7 דולר ב איביי וגם ב DX משלוח חינם אני קניתי 10יחידות בשתי משלוחים (שלא יעבור את ה 50 דולר) לכל המשפחה. אחלה מוצר.
×
×
  • תוכן חדש...