Jump to content

Shy_C5

  • הודעות

    580
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shy_C5

  1. אני חושב שתוכל למצוא בקלות חלקים לרכב בפירוקייה בבאר שבע ליד השוק הבדואי אצל וויצמן
  2. עדכון.... הוחלפה משאבה חדשה - 10 דקות עבודה, 1500 ש"ח
  3. כן בצינור המסומן בתמונה
  4. ג'ניה, החלפת את האלפא בסיירה 2000?!? .... כבוד!!!!!:mm_yeah:
  5. האם ניתן לשפץ?
  6. פירקתי עכשיו את מכסה העלוקה ונגלה לפניי מכסה מיכל הדלק שעליו כמה צינורות וחוטי חשמל מצינור אחד יש נזילה מזערית של דלק מסומן בתמונה- יש לציין שהעלוקה לא נפתחה במשך כמעט 8.5 שנים מה ניתן לעשות? האם לאטום עם RTV? האם מסוכן להמשיך בנסיעה? האם זו גומיית אטימה שנמצאת בין החיבור של הצינור לפיה המסומנת (לא יודע איך זה בנוי - אני משער שזה חיבור מהיר כלשהו)
  7. לפי עקבות הריח עולה החשד כי הוא מגיע ממכסה העלוקה = מעל למשאבת הדלק האם המשאבה הלכה? הבנתי שהיא מפלסטיק.....
  8. שלום רב לאחר עליה וירידה מהירה ממהמורה בכביש התחלתי להרגיש ריח חריף של דלק בבדיקה סביב האוטו גיליתי סימנים של דלק שנשפך מפיית התדלוק (כנראה מצינור העודפים) גם לאחר שבוע וחצי ולאחר שטיפה של האוטו הריח עדיין נוכח ולא נעלם בדקתי בלילה עם פנס מתחת לאוטו ולא מצאתי נזילות מהיכן יכולה להיות ה"נזילה" (ריח)
  9. אז זה היה הום סנטר או אופיס דיפו (או אולי ACE ואוטו דיפו?)
  10. גם לי הגיע היום חידוש לשנה האם אני צריך לבדיקת חורף?
  11. תודה רפי, האם אור בלם לא אמור להיות ללא תלות בהצתה? - ז"א מתח קבוע מהמצבר דרך נתיך? ואם הבנתי נכון אזיי לא לקחת מהחוט האדום כי אם מהחוט השני. ואדמה מהיכן? מכל מקום? או ממקור מסויים.
  12. למה איקאה??? מה רע בהרצליה? שקצת יותר קרובה לי...
  13. ברור לי תהליך בדיקת מפלס השמן ההידראולי, אבל - לאחר שהאוטו יורד מליפט בירידה דיי מהירה ואין בולם שיחזיק אותו - כל השמן חוזר למיכל בלחץ ואז יכול לצאת החוצה אם המכסה לא תקין. - זו ההשערה שלי. אולי קיים מנגנון הגנה שמונע מהשמן לחזור למיכל בלחץ ואצלי הוא תקול?
  14. C5 - מנוע 2000 שנת 2002 - 209000 ק"מ מקורי כמו חדש. פיאט 127 903CC שנת 1979 - 47000 ק"מ מנוע מקורי לא נפתח מעולם - ועדיין נוסעת כל יום...10 ק"מ
  15. שלום רב לאחר ששכחתי אתמול את הרדיו דולק באוטו ליום שלם והמצבר התרושש, החלטתי לחבר את הרדיו לחוטי המתח לאחר מתג ההצתה כדי שברגע שאני מכבה את האוטו גם הרדיו יתכבה ולא יגמור לי את המצבר. לאחר עיון בספר היינס שברשותי, יצאתי מבולבל לגמרי ולא הצלחתי לזהות את חוטי המתח המתאימים (בשלב זה אני לא רוצה לנסות לבד עם מד מתח ודקירת הבידוד של כל החוטים) האם מישהו יכול לומר לי היכן אוכל למצוא את החוט המיועד? (רפי לין?) או אולי מהיכן לקחת מתח לאחר מתג הצתה? (אין לי מצת באוטו ולא שום אביזר חשמלי מלבד הרדיו) בנוסף הייתי רוצה לעשות זאת גם לאורות הדרך באוטו שיתכבו מיד לאחר הוצאת המפתח ממתג ההצתה - רעיונות? שי
  16. שלום לכל בעלי Cהנוחות האם שמתם לב אם יש לכם נזילה ממכסה מיכל השמן ההידראולי? בשנתיים האחרונות אני רואה מעיין הזעה שיוצאת מהפקק (מכסה) של מיכל השמן, ומידי פעם אפילו יש נזילה על הרצפה לאחר המון בדיקות הגעתי למסקנה שכאשר הרכב יורד מליפט(בין אם זה פנצ'ריה או מוסך) הוא נמצא במצב הנמוך ביותר שלו ממש על הרצפה (ולוקח דיי הרבה זמן להרים אותו) ואז כל השמן ההידראולי חוזר למיכל בפעם אחת בלחץ וכנראה אז בורח השמן מהפקק (כנראה שקיים חור עודפים) במוסך טענו שלא יכול להיות. - אולי הפקק לא תקין אבל בבדיקה של כל המערכת - אין סימני נזילות חוץ מאיזור הפקק השאלה היא - האם אמור להיות חור עודפים ? והאם אמור לצאת משם שמן לאחר שהאוטו יורד מהליפט? בבדיקה היום - היה חסר כמעט 600CC שמן הידראולי והסימנים הם רק מהפקק, האם להחליף פקק?
  17. סיכום הוחלפו היום שתי תושבות המנוע העליונות (20 דקות עבודה) הורכבה התושבת התחתונה עם מיסב חדש וטבעת חדשה, האוטו נשמע מצויין, מרגיש מצויין, אין אפילו רעידונת אחת , לא מרגישים שהמנוע עובד כלל - שוב חזרה האיכות לחיים, אהה כן - הנזק... 2300 ש"ח לאחר הנחת מזומן.
  18. תאונה מצערת ברעננה, רכב אספנות VW דבל קבינה נפגע מהצד ע"י דהייטסו סיריון לדעתי הסיריון בטוטאל לוסט לVW כמה עיקומים בפח וזהו http://www.hnn.co.il/gallery8535.html
  19. צודק, תודה
  20. טוב. - האוטו מהבוקר במוסך, אותרה כנראה התקלה, מדובר במיסב הציריה שיושב בתוך תושבת המנוע התחתונה והוא נאכל לגמרי - לא נשארו לו הכדוריות, ומכיוון שלא הצליחו לחלץ אותו מתוך התושבת - פורקה התושבת וחולצו כל החלקיקים, כמובן שהתושבת הושבתה וגם הגומייה הייתה קרועה, זהו - הזמינו חלק מת"א יגיע רק מחר בבוקר, המחיר? - בסביבות ה - 1700 ש"ח
  21. מקפיץ - לאחר נסיעה של כ 15000 ק"מ עם האוטו(מעל חצי שנה) ללא תיקון. -היום בדרכי חזרה מאילת מתחנת הדלק ביציאה מהעיר ועד לפנייה לכיוון מצפה רמון - התחילו רעשים מתא המנוע - מאוד חזקים ומפחידים, כאילו מישהו לקח מוט ברזל ומסובב אותו בתוך דלי מתכתי עם בליטות ברגע שהעלתי מהירות מעל 90 קמ"ש (הכביש היה עמוס) הרעשים פתאום נעלמו ולא חזרו שוב אלא למצב שהיה קודם (בזמן עומס) ניסיתי תוך כדי נסיעה להוציא מהילוך למצב N ועדיין נשמעו התקתוקים, מה זה יכול להיות והאם ללכת בבוקר למוסך? - הם בטח שוב לא יאמינו לי...כי לא שומעים שוב כלום.
  22. מ-ד-ה-י-ם!!! איזה יופי לראות כל כך הרבה רכבים שנשתמרו בטוב טעם, כל הכבוד לבעלי הרכבים ששמרתם ושימרתם את יצירות המופת האלה וכל הכבוד למועדון המשקיע.
  23. בדקתי (לאחר נסיעה של 10 דקות ב 80 קמ"ש ) הנחתי אצבע במוצא הצינור והרגשתי מעיין שאיבה קלה ופליטה קלה מאוד המצב נראה תקין ולא נראה לי שזה גורם הריח. יכול להיות שיש נזילת שמן קלה - מהמחזיר האחורי והוא נשרף על האגזוז. אבדוק גם את הכניסה של מסנן האוויר שהיא סגורה.
  24. לא בדקתי אם יש הרבה פליטה אבל לפי הריח נראה שיש הצינור אינו מחובר למסנן האוויר אלא יוצא מראש המנוע צינור עבה ומופנה כלפי מטה לאוויר החופשי
  25. שלום לכולם מתחבר לי כנראה לראש המנוע - צינור נשם שצידו השני אינו מחובר לכלום אלא מנותב עם אזיקון החוצה לכיוון הסעפת פליטה, בזמן הנסיעה הצינור כנראה זורק שאריות שמן שנופל על הסעפת פליטה ויוצר ריח של שמן שרוף שאלתי היא להיכן צריך לחברו ולמה הוא הוצא משם?
×
×
  • תוכן חדש...