Jump to content

Shy_C5

  • הודעות

    580
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shy_C5

  1. השרשור היה שלי לגבי מיכל המים שלי היה סדוק והחלפתי בחדש 600 ש"ח בחברה לפניכן ניסיתי את הצעתו של מיכאל להחלפת האטם בין המנוע למיכל ולא עזר כי הסדק היה מלמעלה כנס לשרשור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=198066
  2. בדיוק מה שקרה אצל לפני כמה חודשים - רק שאצלי בזמן חילוץ הציריה והמיסב דפקו את בית התושבת שסירב להיפתח - והחלפה כזו עם החלפת 2 תושבות עליונית עלתה לי עוד המון שקלים.....
  3. שים 4 צמיגים חדשים! קלבר טובים וזולים, מישלין מעולים ויקרים
  4. בעייה ידועה ב C5 באיזור ה 110 רעידות שנפסקות מעל 130 ממליץ גם לעשות איזון בחולון בצמיגי זיתוני, חשוב להדגיש - כך אני פתרתי את הבעייה - צמיגים טובים מקדימה ומאחורה חובה! מישלין או מקביל לו, לא סיני/יפני/הודי... אם אתה רוצה להנות צריך לשים צמיג איכותי שמתאים לרכב! (יש גם קלבר טובים) לאחר החלפת הצמיגים יש לבצע איזון פשוט ורגיל - אבל מקצועי (בג'אנט רגיל) - במגנזיום זה כבר סיפור אחר חשוב להקפיד על שמירה על הצמיגים מפני פגיעה במדרכה או כל מכה אחרת - מערכת ההיגוי דיי רגישה. כל פעם שאתה מתחיל להרגיש רעידות - לך לאזן את כל ה4 תהנה
  5. הבהרה צינור זה נקרא מחזיר שמן מהבולם או צינור עודפים ולא אמור לנזול ממנו שמן בעת ההחלפה בהצלחה
  6. יש מוסך דיי מבודד מאחורי החנייה של מחסני השוק באיזור של מחסני הרכבת - לא זוכר כרגע את שמו. הוא מתעסק עם רכבי אספנות
  7. חורף, קררררר, כל בוקר מוקדם אני נוסע עם מעיל וכובע גרב....ועדיין קר לי. צריך בדחיפות רדיאטור חימום ל 127 שלי עדיפות לכל המכלול עם הקלאפות (שהחלידו לי) אני יודע שאצל כולם סגרו את החימום כי יש נזילות, - מה לעשות... לי קר בבוקר...
  8. בני.... שתי הודעות בפרטי ואתה לא עונה... מחכה לתשובה שי
  9. מחפש פנסי חזית לפיאט 127 דור II שנת 79 כמו בתמונה
  10. אשמח לדעת איזה דגם האלפא שבתמונה וגם שנה תעזור
  11. נדלקה לי נורית תזכורת (מפתח שבדי) לביצוע טיפול 30000 ואני בכלל מבצע כל 10000 החלפת שמנים ופילטרים ואיני צריך כרגע לעשות טיפול גדול איך אני מאפס את שעון הק"מ להתחלת הספירה מחדש של ה 30000 ק"מ הבאים? לא רוצה ללכת למוסך....
  12. והבובה הזו היכן?
  13. אם הבנתי נכון - כל הצילומים שלך הם מטיסן? ואני חשבתי מאולטרא לייט אכן מאוד מאוד קשה לצלם תמונות באיכות כזו טובה מטיסן.
  14. העבר לסטטוס אספנות ובצע העברת בעלות
  15. היוםן שוב היה הריח נוכח וגם בדיוק באותה צומת רק לכיוון השני עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע וכלום, רק בתא הנהג יש את הריח אולי מהמאוורר בדקתי בחוץ אין כל מקור לריח המוזר = בתי מגורים קרקע,
  16. איזה נשם? של מה? היכן הם נמצאים האם זה הצינור עם הפקק מלמעלה? (ליד המצבר?)
  17. איך יודעים האם הבומבות ב C5 בשלבי גסיסה? היום לאחר פנייה שמאלה פשוטה הרחתי ריח של גז חריף למשך 20 שניות בתוך האוטו. לאחר עצירה ובדיקת מקור הריח - לא גיליתי דבר, חשדתי בתחילה כי מדובר במשאבת דלק שהחלפתי לפני שבוע - אך הריח לא הגיע משם. לכן לאחר המון מחשבות ונסיון להתחקות אחר הריח ללא הצלחה, חשדתי שזו אחת הבומבות - אבל איני יודע האם בתוך הבומבות יש גז או רק שמן הידראולי? הרכב עבר 210000 ק"מ ולא נגעתי בבומבות מעולם (ע"פ הוראות היצרן - יש להחליף / לטפל במערכת המתלים לאחר 200000 ק"מ) האם יש אפשרות לבדוק אם הבומבות תקינות? לא יודע אם זה קשור - היום בבוקר הוספתי שמן מנוע שהיה חסר, וכן פירקתי את מסנן האוויר כדי לבדוק מה מצבו. ליד המסנן (מימין) ישנו צינור (לדעתי ריק) עפ פקק פריק שמחובר לצינור נוסף ולמכשיר כלשהו מתחת למסנן האוויר, את הפקק פתחתי כדי לראות מה יש בפנים (לא היה כלום) ומייד סגרתי - יכול להיות שמשם הגיע ריח הגז? ריח הגז הזכיר בארומה שלו את אדיי הדלק - אבל ממש במקצת כי הוא היה הרבה יותר חריף ממנו. אודה לתשובתכם
  18. שמעון, ככה הלכת בלי לומר שלום? עזבת את הפונטו המצלמה והנרגילה והלכת בעקבות אהובתך... לדעתי קנה את מה שמרגיש לך הכי הכי בעולם, ואם בא לך על יגואר - סבבה, תשקיע קצת, תיסע, תהנה, לא תהיה מרוצה - תמכור אותה, אם תחזור הביתה (לישראל) תביא אותה איתך, שתהפוך ברבבת הימים לאספנות ב1000$ תעשה חיים, - אתה עדיין חייב לי תמונות מהמפגש הקודם (ההשקה של ה 127 שלי) שי
  19. ג'ניה בצד המערבי של חורשת רן (בשביל המערבי מימין לכביש הראשי), זרוקה ביומים האחרונים סיירה כהה עם חלונות פתוחים אתמול הקיפו אותה רכבי משטרה והיום היא נשארה באותו מצב זרוקה ופתוחה, נראה שהגשם שיגיע הערב יהרוס אותה לגמרי - כדאי למהר ולשחוט, לפני שתיעלם ע"י "השכנים"
  20. משה תודה רבה טוב לדעת שיש חברות כאלה בארץ - עושה חשק לעבוד בהן....
  21. איזה עלויות ישנם לרכב שאינו אספנות עדיין ביבוא לארץ האם הן שונות מרכבים בני 30 שנה? האם תשלום המכס חל גם על העלות של השילוח לארץ?
  22. מהלהיטות קראתי את כל המודעה ופיספסתי את הכותרת...1500$ מישהו יודע אם אפשר להביא לארץ 1981? והאם העלות בהובלה ובמכס היא כפולה אם אני מביא את שתיהן? הבנתי שרק לאחת יש TITLED השנייה לחלקים?
  23. כמה הוא רוצה על הזאגטו? והיכן הם נמצאים?
  24. גן עדן לרכבי אספנות - בבאר שבע בפירוקייה של ויצמן ליד השוק הבדואי צפיתי ביום חמישי בהמון מכוניות נשכחות לצערי לא יכולתי לצלם, אבל ראיתי דה שבו, סוסיתא, פיאט 128 וגם ספורט המון חיפושיות, פורד שאינה מוכרת לי, ועוד המון המון רוב הרכבים במצב עגום אך יש שם בהחלט כאלה שניתן לשפץ - ולפי דברי בעל המקום יש לו גם את הניירת שלהם,
×
×
  • תוכן חדש...