Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. חברת פריסטון מתמחה בתחום של נוזלי קירור, התקנים שמוטבעים על השמנים שלהם לא הגיוניים סתם דוגמא יש להם שמן בצמיגות 15W40 עם תקן SM שעולה 65 ש"ח גם התקן וגם המחיר לא הגיוניים.
  2. דווקא באוטודטה יש המלצה להחליף את השמן + מסנן בתיבות הילוכים DSG כל 60,000 http://www.mkv-gti.net/wiki/index.php/How_to_change_DSG_transmission_oil http://www.mayagasa.com/mayagasa.com/VW_Petro/Entries/2008/7/6_DSG_oil_change_32310.html
  3. האוטו לא צריך לעשן צריך רק להחליף שגם וגלגל תחתון של הגל ארכובה בזמן שיש חופש בגלגל או שהשגם שבור התיזמון בין הגל ארכובה וגל הזיזים לא תואם הכי טוב זה לפרק ולבדוק.
  4. אצלי הייתה בעיה בשגם של הגל ארכובה שהיה שבור חלקית כתוצאה מהשבר הוא הרחיב את החריץ בגלגל המניע של רצועת הטיימינג . אפשר לבצע בדיקה עם סקופ ולוודא אם חיישן הגל ארכובה וחיישן גל הזיזים מתלכדים . מומלץ לבצע גם כיוון שסתומים(במצב קר): יניקה 0.15 מ"מ פליטה 0.15 מ"מ
  5. איזה תיבת הילוכים? התנעה קשה בבוקר? דגם מנוע?
  6. ניקוי חיישן זרימה ברוב המקרים לא אפקטיבי וצריך להחליפו מה גם שהרכב עבר 108K מה שחשוב בשמירה על חיישן זרימה זה החלפת מסנן אויר במחצית מהזמן שהחברה ממליצה אני מחליף כל 20K מסנן אויר, עלות המסנן היא זניחה לעומת עלות החיישן.
  7. הנתונים הם לא מאוטודטה. השמנים שציינתי לא משנה מה הסדר כולם באיכות מעולה בחברה משתמשים בשמן פז 5W40 כיום לפני זה השתמשו בשמני ELF 5W40 מה שחשוב שהשמן יהיה בעל צמיגות 5W40 סינטטי מלא ומחברה ידועה.
  8. עדיף לשים שמן סינטטי מלא 5W40 LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5 W-40 CASTROL EDGE 5W-40 Mobil Synt S 5W-40 Esso Ultron 5W40
  9. מוסך שלא עולה בדעתו לבדוק חיישן זרימה בזמן שיש בעית סחיבה(במיוחד ברכבי VAG) זה לא מוסך זה פחחיה.
  10. אם מדובר בשסתום EGR מפוקד ווקום (תת לחץ) אפשר לבדוק אותו ע"י חיבור אקדח ווקום. בדרך כלל השסתום סובל מפיח שנפלט ממערכת הפליטה וסותם אותו או לא נותן לא להיפתח. ברוב המקרים הפתרון הוא פירוק וניקוי השסתום.
  11. נראה לי זה שמן לסוסים לא לרכבים. חברה לא ידועה
  12. באוטודטה אין המלצה לחברת DENSO ההמלצות הן: 1) NGK BKR5ES-11 1.1mm 2) Beru 14FR-7DUX 1.0-1.1mm 3) Bosch FR7DCX 1.0-1.1mm 4) Champion RV10YC4 1.0-1.1mm
  13. גירסה 3.18 עד שנת 2007. המצתים לפי דגם מנוע AZJ , BEH תוודא ברשיון.
  14. המצתים המומלצים לפי אוטודטה: 1) NGK PZFR5D-11 2) Beru 14FGH7DTURX 3) Bosch F7HPP222 4) Champion PZFR5D-11
  15. התוכנה שמצורפת לכבל הראשון כוללת את התוכנה החדשה יותר גרסה 5. והכבל נראה גם יותר עדכני.
  16. לפי דעתי כל מי שיכול לנהוג ברכב ידני ולא מוגבל מבחינה פיזית עדיף שיקנה רכב ידני. 70 אחוז מהבעיות ברכבים נובעות מתיבות ההילוכים האוטומטיות. צריך להוציא חוק בארץ שמונע מכירת מכוניות אוטומטיות למי שלא מוגבל מבחינה פיזית
  17. קודם כל צריך לפרק את הראש מנוע ולבדוק אם הבעיה זה רק שריפה של האטם ראש או שחייבים גם להשחיז את הראש. בדרך כלל הבעיות של ראש מנוע נובעות מהתחממות יתר של המנוע, שימוש בנוזל קירור עם איכות ירודה או במים במקום נוזל קירור שמאיץ את האיכול של הבלוק וראש המנוע. כמובן שאחרי השיפוץ חייבים להחליף את שמן המנוע + מסנן שמן + נוזל קירור
  18. קודם כל החלפת השמן הייתה צריכה להתבצע ב 10K כל זמן שאתה מושך ללא החלפת השמן אתה מקצר את חייו של המנוע בקשר לחדירה של המים לשמן אתה צריך לתקן את התקלה כמה שיותר מהר, כי מים משפיעים לרעה על השמן. אם תמשיך לנסוע ככה בסוף תהיה חייב להחליף את כל המנוע.
  19. יש צמיגים מתוצרת סין באיכות טובה, אבל לארץ מגיעה הסחורה הכי זולה ופשוטה שיש.
  20. 1) ללחוץ ולהחזיק את הכפתור של איפוס מד רוחק 2) לפתוח מתג הצתה 3) לשחרר את הכפתור 4) לסובב את הכפתור של כיוון השעה לצד ימין למשך שניה אחת ולסגור מתג הצתה.
  21. בין 50 ל 150 ש"ח עדיף לאזן את ארבעת הגלגלים.
  22. אין שום קשר בין תערובת עניה, עשירה לדחיסה מתי פעם אחרונה בדקת לחץ דחיסה? אולי קנית את הרכב עם לחץ דחיסה גבוהה אין הרבה אפשרויות ללחץ דחיסה גבוהה: 1) הגדלת קוטר הצילינדר 2) הקטנת תא השריפה 3) פיח בתא השריפה
  23. כנראה הרעידה נובעת מחוסר איזון של הגלגלים האחוריים
  24. האם הרכב עבר אוברהול בעבר? יכול להיות שהצטבר פיח רב בתא השריפה שהקטין את נפחו(בעיקר במנועי דיזל).
  25. השחזת ראש מנוע מתחת למידת המינימום, גורמת להקטנת תא השריפה ולהעלת לחץ הדחיסה. לחץ הדחיסה בוולוו 740 לפי אוטודטה חייבת להיות 8.8 בר = 127 PSI
×
×
  • תוכן חדש...