Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. בשבילי ההתלבטות פה הייתה בעיקר בין 2 מכוניות:הA8 והפייטון. הA8 ניצחה אצלי בגלל הסיבות: מותג יוקרתי יותר,מראה מושך יותר,ובאופן כללי היא יותר מדברת אלי.. עוד אופציות שקצת משכו אותי הן ה7 והS קלאס, ה7 נפסלה בגלל איך שהיא נראת..(אבל אם נתעלם מהמראה..היא מכונית מעולה מכל בחינה) והS קלאס לא מספיק ייחודית בשבילי..(טוב,זה לא שרואים S בכל פינה ממש..אבל עדיין.. )
  2. VW RaCiNg

    צ'רגר חדשה

    נראה נחמד,מכונית 4 דלתות עם קווים כמו של קופה. משום מה היא גם מזכירה לי את הקורבט C6.
  3. הדילמה שלי הייתה בין המרצדס E לבין הA6 לבין הסדרה 5. הE לא זכתה כי היא המונית מדי... אבל ללא ספק היא מכונית איכותית מאוד,ומאוד נעימה לנהיגה. ה5 לא זכתה בגלל איך שהיא נראת. אם היא הייתה נראת נורמלי כנראה שהייתי בוחר בה.. אבל מה לעשות,אני פשוט לא מסוגל לסוע באוטו כ"כ מכוער..(אני מרגיש שתכף יעלו עליי... ) אז מי זכה? הA6 כמובן... נראת מצוין,ייחודית (שלא כמו הE),מרווחת,מאובזרת... והיא מבית אודי,מה שאוטומטית נותן לה יתרון אצלי.
  4. VW RaCiNg

    dragon 95? הבדל משמעותי?

    גם לי יצא לתדלק את זה כמה פעמים... לא הורגש שינוי.
  5. כן..אבל יש לציין שזה יוצא מכוער,חאפרי,ונותן לאוטו מראה מגעיל למדי...
  6. זה נתון לוויכוח. ו2 הפרויקטים האלה רק מראים שעם קצת רצון והרבה יכולת גם פיל יכול לבעול תרנגולת. חכו חכו...ביום מן הימים האוטו שלי יהפך באורח פלא למורציאלגו היחידה בארץ.
  7. אני רואה שמכוניות צרפתיות תפסו את כל המקומות הטובים.. בקטגוריית האמינות המזעזעת כמובן. Most unreliable 142 - Renault Espace 141 - Renault Laguna 140 - Peugeot 307 139 - Mercedes M-Class 138 - Renault Megane (new) 137 - Fiat Stilo 136 - Citroen C5 135 - Citroen Xsara 134 - VW Polo (new) 133 - Citroen C3 (כן,אני רואה שיש גם נציגות של גרמניה ואיטליה...אבל מה לעשות..הרוב קובע. )
  8. VW RaCiNg

    כמה עולה ביטוח ל vr6 ??

    אתה מאלה שמגדירים רכב ספורטיבי עפ"י נתונים יבשים בלבד? אז בטח לדעתך מרצדס S600 זה שיא הספורט..
  9. מצאתי מן דבר כזה: http://b2bit.co.il/scripts/isb2b14.dll?page=ONEHTZPOTCLIENT&sender=B2bit זה יכול לעזור לקבל הערכה על מחיר ביטוח לרכב.
  10. VW RaCiNg

    המון תמונות של M3 CSL

    יפנים משוגעים... ובקשר לרכב - מדהים. אבל לדעתי ג'אנטים כחולים לא כ"כ מתאימים לו.
  11. VW RaCiNg

    Ferrari lost 20,000,000 euro

    אני מקווה שזה נאמר בהומור..(אמנם הומור מעוות במקצת,אבל עדיין הומור.. ) ואם לא,אז כנראה שמשהו לא בסדר אצלך.
  12. כנראה שיובאו כמה ביבוא אישי.. (אבל זה גורם לי לתהות...מי טורח להביא יונדאי??! )
  13. גם אצלי יש את העניין עם הג'יבריש.. לפעמים זה למעלה ולפעמים על כל המסך..אצלי זה נפתר ע"י REFRESH פעם פעמיים..
  14. למה כ"כ מעניין אותך איזה מותג זה ואיזה סמל יש בחזית? רק להמחיש את הנקודה: הידעת שהאופל ספידסטר נמכרת בקוריאה בתור דייהו ספידסטר?..(כן כן!! עם סמל של דייהו בחזית! ) אז אם היו מציעים לך לקנות אחת כזאת במחיר מפתה,לא היית קונה כי זה "דייהו"?
  15. היא באמת לא מבינה כלום במכוניות. אבל היא יכולה להבדיל בין רכב מהנה לרכב לא מהנה,בגלל זה היא לא הלכה לקנות לאנטיסים למינהם, ועכשו היא מתייעצת עם כל מיני אנשים ועושה נסיעות מבחן על כל מיני רכבים בחיפוש אחרי אוטו שיהיה לה כיף.
  16. בשבילי סקודה סופרב. איכות יוקרה ואיבזור ברמה כמו של VW ואודי... מרווח,נוחות,איכות כבר אמרתי? אז מה אם יש לזה סמל של סקודה בחזית? מבחינתי זה אודי A6 באריזה אחרת.
  17. VW RaCiNg

    הלוואות לרכב

    אתה מוכן באמת להסביר את עצמך? אנשים לוקחים הלוואות לכל מיני מטרות..דירה,חופשות,קניות.. למה דווקא הלוואה לרכב אסור בחיים לקחת?
  18. סט הנמכות לדעתי לא רצוי. זה יחשב להתעסקות במכניקה של הרכב והחברה תתנער מהאחריות.
  19. גם ככה "הגה" גרמו לאימפרזה להראות רע מאוד במבחן מול EVO.. הם כינו אותה "רכה" "ספוגית" ובעוד כמה שמות גנאי. כנראה יפנאוטו לא רוצים שהאימפרזה עוד הפעם תוצג ככה..
  20. אני רואה שאין הענות גדולה מדי...בינתיים יש לך 2 הונדות וקורבט 1.. :lol: בכל אופן,מה אתה מתכוון לעשות? להקים מועדון סטייל PSI\STI\VAG וכו'?
  21. איזה מנורות? קסנון?? יש הרבה (טוב,אולי לא הרבה ) מכוניות שבאות סטנדרט עם מנורות כאלה.. גם אלה לא יעברו טסט? :lol:
  22. טוב,אני אעביר לה את ההמלצות שלכם..ונראה מה היא תגיד. בקשר לVR6 - אני חושש שבכ"ז צריך לפסול אותה..VR אוט' תצרוך פשוט יותר מדי דלק..
  23. אמנם אמרתי שאפשר להתפשר על האחזקה הזולה...אבל לא עד כדי כך. אני אתייחס להצעות: פוקוס - לא.כי זה מה שיש לה עכשו..("לה" = לאחותה של חברה שלי,שלה אני מייעץ...בעזרתכם כמובן ) וולקן אוטו' - מעניין מאוד..לא ידעתי שיש וולקן אוטו'..(כל יום לומדים משהו חדש. ) היא אמינה בצורה מספקת? בעיות כרוניות? מחלות ילדות? צפוי שיפור משמעותי ביחסים עם המוסכניק?
  24. ה16V זה 4 צילינדר. ה20V זה 5.
  25. איך הקסנטיה מבחנת אמינות,עלויות אחזקה..(דלק,ביטוח וכו')? בקשר להצעות של המגאן קופה\סיוויק האצ' או קופה - אי אפשר קופה.. זה רכב שאמור לשמש משפחה,לכן צריך 4\5 דלתות. (והוחלט משום מה שהוא גם צריך להיות "כיפי" ואוטומטי ) חוץ מזה - הייתה לי סיוויק לפני שנים...אין באוטו הזה שום דבר מהנה. אולי היא קצת מהירה..וזהו. מה עם פיז'ו 306 כלשהי? שמעתי עליה דברים טובים..המון שבחים על ההגה שלה.
×
×
  • תוכן חדש...