Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. פיאט 128 שנת 1972 , ארן (אורן בלי וו), השרון
  2. צביקה, זו יוזמה מבורכת שגם עלתה במוחי בימים אלו בהם אנו עדים לתופעה של צמיחת מועדוני חברים על פי יצרנים. אילו פרטים אתה חושב צריכים להיות בדף קשר? ארן
  3. שאלה: אם יש שוק לחלקים בחניון אגד אז למה שלא יהיו בו גם רכבים למכירה?
  4. הרכב עומד שם כבר 10 שנים לפחות.
  5. מצטער, ממרחק של 100 מטר במהירות נסיעה של 70 קמ"ש היה לי קצת קשה לזהות אם זה פיאט או סיאט. ממה שאני יודע הפסי הזה וכל שאר הפרסומות הגדולות ליד הם ללא רישיון ורק עכשיו עיריית רמת השרון גילתה אותם אז מורידים אותם.
  6. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    תפרים? מה הוא תופר את הציפוי סקאי? אתה זוכר בערך איפה בקיבוץ גלויות?
  7. היום במחלף גלילות פרקו את הפסל של המכונית וראיתי שהוציאו משם פיאט פנדה.
  8. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    הי ערן , תודה על ההמלצה ותתחדש מהבונבוניה האיטלקית נקטנה שלך. האםלדעתך צריך לפרק את הדשבורד או הוא עושה ללא צורך בפרוק?
  9. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    חיפשתי בפורום ולא מצאתי תאור של שיפוץ כזה, תוכל לתת לי יותר כיוון? תודה
  10. irork

    מדור איתור "קרובות"

    תודה רבה לך יוחאי. אני רואה שהרכב ירד מהכביש שנה לאחר שמכרתי אותו, כמה חבל.
  11. לחברי הפורום על הדאשבורד שלי הדביקו בד ואני לא אוהב אותו כי הוא לא מתאים וכבר דהוי ומעפיר. אני לא יודע מה המצב מתחתיו אבל אני מניח שהמצב לא טוב. אני רוצה להוריד את הבד ולצפות בבד סקאי. חשבתי להוריד את הבד, לשייף ולהדביק עם דבק מגע, האם למישהו יש רעיון יותר טוב? אני מצרף תמונה
  12. irork

    מדור איתור "קרובות"

    יוחאי שלום האם תוכל לברר לגבי שתי החברות הבאות: פיאט 128 365-139 סמוראי 63-851-87 ורק לידיעה, הגיל הממוצע של רכב בישראל (עפ הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה) עומד על קצת פחות מ 7 שנים.
  13. אני מכיר את הניסן פטרול מהשרון והוא במצב טוב מאוד. זכור לי גם שראיתי לפני כמה שנים בהרצליה פיתוח איסוזו טרופר דור ראשון באחד המוסכים, מישהו מכיר?
  14. מישהו מזהה את הג'יפ משמאל לנ"נ?
  15. איזה יופי שסוף סוף הזיזו אותה. נראה לי שהיא בדרך לשיפוץ
  16. יצא יפה מאוד, בהחלט הרפד עשה עבודה יפה. אם אתה רוצה לשמור שלא יגנבו אני ממליץ לך להתקין מפסק סודי אשר מוסתר במקום שרק אתה יודע והוא מנתק את החוט שהולך לקויל. יש לי חבר שעשה את זה ובאמת פרצו לו לרכב ולא הצליחו להניע אתו, חיפשו וחיפשו ובסוף התייאשו.
  17. אהבתי את הסטיישן, האם ידוע על אחת כזו גם בארץ הקודש?
  18. זה מזכיר לי שלפניכ 15 שנה "שידרגתי" את הפיאט 128 ספורט שלי בחלונות חשמליים ונעילה מרכזית. אולם רק שתי דלתות אבל כמה צרות. נעילה עובדת לא עובדת, חלון לא עולה או נתקע. הצטערתי על זה אחר כך. כמו שאומרים על שרותים במעלית "זה לא מתאים". בכל אופן אם אתה הולך על זה אז בהצלחה, לדעתי רק נעילה חשמלית אז אין בעיה כי זה מוסתר ולא פוגע במקוריות חיצונית.
  19. לכל דבר יש פעם ראשונה, הגבולות מיתשתשים
  20. הכחולה זה קלאבמן והשני מוריס 10
  21. עשית בשכל, הרכב מדהים וחבל לוותר עליו. ואל תשכח - המאושר באדם הוא זה השמח בחלקו
  22. עידכון קצר מהשיפוץ. הרכב עובר כעת פחחות ואני מדנדש את כל מה שמסביב. לקחתי את הקונסולה שבין המושבים, אשר היית במצב יחסית טוב וחידשתי אותה. גם את הדשבורד האחורי חידשתי. זה ממש עושה הרגשה טובה וסיפוק כשאתה עושה את זה בעצמך. הנה התמונות של לפני ואחרי.
  23. irork

    רכשתי פיאט 131

    אפשר לשאול באיזה צבע השתמשת על הגריל? ואגב, האם היית לך הצלחה עם הפיאט 128 מהרצליה?
  24. סט מבהרים לריתוך במזוודת מתכת
×
×
  • תוכן חדש...