Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. דייהו
  2. פח זבל , היתרון שהיא דומה מאחורה לפונטו ספייס HGT
  3. אני חובב מושבע של צרפתיות ומתכנן לחזור לאחת אפילו שיש לי כרגע סיויק. תתפלא.
  4. סקירה מעולה נהנתי לקרוא אבל מתעניין ב1.6 XS 110 כוח 2 דלתות
  5. מעדיף 3 דלתות אני רווק ונוסע לבד ומדובר ב110 כוח בלבד מה שאני מחפש
  6. מעדיף 3 דלתות אני רווק ונוסע לבד ומדובר ב110 כוח בלבד מה שאני מחפש
  7. התלבטות רצינית, לאחר כמה אופציות חסכוניות ומכירת ההונדה חשבתי על 206 2001-2001 1.6 ידני 100 כוח , או פולו 2001-2002 1.4 ידני 16V גם היא 100 כוח , השאלה מה עדיף מבחינת נוחות במה ה206 מתעלה על הפולו וההפך ? צריך רכב חסכוני מתחיל ללמוד בקרוב אבל גם לא טרנטה..
  8. מה לגבי המנוע של הפביה 100 כ"ס בנפח 1.4 ? נכון שקשה להשיג אחת למכירה אבל המנוע הוא ואג?
  9. ועדיין אין לה את הנוחות והאחיזת כביש של הצרפתיות
  10. אכן מכיר יפניות לא מטופלות שעושות בעיות וצרפתיות מטופלות לפי הספר שלא עושות בעיות.
  11. זוועתית , הI20 הנוכחית נראת ממש טוב (2014) ועם רמת הגימור עם הסאנרוף בכלל...
  12. מדובר באחיות מודל 2000-2002 [הפולו והאיביזה] , והפאביה היא 2002-2004 לאחרונה התעניינתי באחת למרות שבקושי יש את ה100 כ"ס הרוב 68 , האם היא איכותית ואמינה כמו האיביזה והפולו 2000-2002 ? מה ההבדלים האם הם מינוריים? ולמה היא לא פופולארית כמו הפולו והאיביזה ? ראיתי ביד 2 רק 8 הצ'בק ידניות.
  13. Dj Shai

    פנסי ערפל

    יותר היתי ממליץ לך על מקום שמתעסק בחשמלאות , מוסך פחות יתעסק עם דברים קטנים כאלה.
  14. מישהו חייב לעורר את הנושא הזה: ברשיון של כל החדשות מופיע "פולקסווגן מקסיקו" , "מיצובישי תאילנד" , "הונדה טורקיה" , ו"יונדאי הודו" וגם "טויוטה טורקיה". השאלה היא אם החלקים של הטויוטה הם גם טורקים כמו ההרכבה? זה לא מה שהיה פעם ? אם כך לא משדרג את הסיויק 97 שלי ל2014:-P
  15. קודם כל רכב ממש אמין ונוח אין מילה אחת רעה עליו מוכר עקב לימודים , להלן הפרטים: Honda civici iVtec 125 כוחות סוס יד: 5 [אני] , גיר אוטומטי , טסט חצי שנה , בקילומטרז' מופיע 260,000 ק"מ אך מנוע בן 130,000 ק"מ בן שנה וחצי, 4 חלונות חשמל נעילה מרכזית מזגן מקפיא הגה כוח. יש תוספות מקוריות כגון: ג'נטים מקורים, ספוילר מקורי. ותוספות לא מקוריות כמו פנסי ערפל,דיבורית בלוטוס וקודנית ומערכת מוזיקה. עבר טיפול גדול פילטרים שמנים + טיימינג. בפנים הרכב ללא שריטה או סדק למעט התריס של המזגן בחוץ גם אין מכות אך צבע שרוף בספוילר,לרכב אין הרגשה של 1997! הכל מטופל ושמור לא רעש בהגה לא בגלגלים לא ציריות ולא תושבות ולא ציפלינגים :lol: אזור רמלה-לוד. לא דורש מחירון אבל גם לא דורש 2000 שקל.
  16. מטעויות לומדים אין על נוחות ואחיזת כביש של צרפתי
  17. הסיויק צורכת יותר הנסיעה שלי לא רגועה ונסיעה לא רגועה ברכב 1.4 ידני בקושי מורגש , גם מעדיף נוחות של צרפתיות וקשיחות ואיכות חומרים של גרמניות , פשוט רוצה להחליף , לא בא לי עליה.
  18. אהלן חברים שבת שקטה לכולם , כרגע אני בעל סיויק 97 אוטומטית , מחליף אותה עקב צריכת דלק גבוהה ונוחות ירודה ואיכות פלסטיקה וחומרים ירודה , זה רכב מנוע וגיר נטו לא יותר מכוון שכל החיים היו לי צרפתיות שקלתי לחזור לאחת ואולי קצת לפזול לכמה כיוון , הנסיעות שלי הם בעיקר בין עירוניות 20 ק"מ ליום ובסופש עוד 20-30 ק"מ , מעדיף ידני עקב צריכה דלק נוחה , אז מה עדיף פולו ? 206 ? איביזה?
  19. במחיר 4000 עשתה 200.000 ק"מ אזור רמלה לוד
  20. אהלן חברים , מחפש רכב עד סכום של 13K והגעתי למחשבה שהפאביה הצ'בק MK1 תתאים , לאחר מחשבות על סיוויק שבורות ואימפרזות כבדות זאת נראת לי אחלה אלטרנטיבה , מדובר במנוע 1.4 8 שסתומים ידני איך המנוע ? מה דעתכם על הרכב ? והאם אפשר למצוא מנוע אחר בסכום הזה ? למשל 16V ,אם יש למישהו שאוכל לקבל חוות דעת תודה.
  21. נכון.
  22. אז איך הרכבים שהעלתי בתחילת הנושא?
  23. חרא של מכוניות היה לי 106 306 205 קליאו דור ראשון ZX AX אז באמת שאני לא אומר את זה משטיפות מוח.
  24. ממש לא מחפש אגזוז לחץ. סיויק שמורה עם סנרוף התכוונתי.
×
×
  • תוכן חדש...