קודם כל רכב ממש אמין ונוח אין מילה אחת רעה עליו מוכר עקב לימודים , להלן הפרטים:
Honda civici iVtec
125 כוחות סוס
יד: 5 [אני] , גיר אוטומטי , טסט חצי שנה , בקילומטרז' מופיע 260,000 ק"מ אך מנוע בן 130,000 ק"מ בן שנה וחצי, 4 חלונות חשמל נעילה מרכזית מזגן מקפיא הגה כוח.
יש תוספות מקוריות כגון: ג'נטים מקורים, ספוילר מקורי.
ותוספות לא מקוריות כמו פנסי ערפל,דיבורית בלוטוס וקודנית ומערכת מוזיקה.
עבר טיפול גדול פילטרים שמנים + טיימינג.
בפנים הרכב ללא שריטה או סדק למעט התריס של המזגן בחוץ גם אין מכות אך צבע שרוף בספוילר,לרכב אין הרגשה של 1997!
הכל מטופל ושמור לא רעש בהגה לא בגלגלים לא ציריות ולא תושבות ולא ציפלינגים :lol:
אזור רמלה-לוד.
לא דורש מחירון אבל גם לא דורש 2000 שקל.