אבל השמן נקי , הרדיאטור נקי , אין תערובת של מים ושמן [גם לא נתתי לרכב להתחמם ישר עצרתי והוספתי עוד] וגם אין נזילות מהמשאבת מים , גם לא מהצנרת , וגם אין עשן לבן , מה הסימנים של רדיאטור סתום ? ואם הרדיאטור סתום זה לא שהמים בכלל לא נאכלים ? כי הם נאכלים הרבה