Jump to content

vitali24

  • הודעות

    349
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי vitali24

  1. הנה הדרך שלי לנקות נעליים, פשוט קל ויעיל לדעתי. הכנס את הנעליים לאמבטיה \ כיור במקלחת. הרטב אותם היטב, קח מעט (או הרבה) אבקת כביסה ופזר על הנעליים. עם סמרטוט רטוב מאוד שפשף מעט ותן להם דקה שתיים עם האבקת כביסה. שטוף היטב, ושים אותם במקום מוצל לייבוש.
  2. ברשת רויאלטי מוכרים שעונים של פרארי. במחירים שרק פרארי יכולים לעלות.
  3. ראית מה קרה לרכב? כמעט ולא ראו מה היה מתחת למשאית. מה לא יאומן?
  4. קצת וויפר, קצת מזראטי. ועדיין, יפיפייה!
  5. vitali24

    Subaru B4 Limited Edition

    הכוונה הייתה שלדעתי אין איפה להשוות את הB4 לאוודי 3.2. נבצר ממני לעשות סיבוב. כשאני אעשה, אשלח הודעה פרטית עם חוות דעת . =]
  6. "נחום תקום" 45 שקלים בפיראט האדום.
  7. vitali24

    Subaru B4 Limited Edition

    סע על הפרארי 599 ותראה מה זה כוח מטורף.
  8. vitali24

    Subaru B4 Limited Edition

    בסדר, טריק שיווקי של הסוכנים בארץ, כנראה הולך להם טוב עם הB4 אז הם מנצלים את זה לרווח גדול יותר. אפרופו.. נהגתי על B4 ידנית עם 165 כ"ס. הרכב הזה פשוט מדהים. והמנוע עוד יותר.
  9. ולצאת מרמזור בראשון, עם כמה שיותר כוח, למשוך קצת את הסל"ד, להכניס מהר לשני, 30,40,45,50 בום לשלישי, להרגיש יותר את החיבור, ליהיות עירני ומודע לכך שיש דבר כזה שנקרא סל"ד ולשים אליו טיפה לב, החלפה מהירה לרביעי, אח"כ חמישי ולשייט בכיף. מה רע? גם חסכת דלק, גם הורדת קלוריה. שתה פפסי MAX עם מצפון שקט.
  10. לא! שלא יעשה את זה. בעיקול הראשון הוא ימשיך דרך מעקה הבטיחות. אל תכניס לו רעיונות לראש מזל טוב חבוב. סע בזהירות.
  11. חוקי לחלוטין! תנאי עבודה של כל עובד ועובד באחת מתחנות הדלק של דור אלון בארץ. לפי מה שהבנתי הסיפור הולך ככה: העובד מתדלק לאנשים, במזומן או באשראי, אם זה במזומן נרשם הסכום על הכרטיס שלו. בסוף היום יוצאת מהמחשב חשבונית של כמה דלק מכר המתדלק במזומן. הוא משווה את הסכום שיש אצלו לסכום שמופיע בקבלה, אם יש אצלו חוסר, מחובתו להשלים מכספו שלו! בין אם הוא שכח לקחת כסף על תדלוק, או אם עף לו שטר ברוח. וזה לא משכרו של העובד. לא מורידים לו מהמשכורת, אלא הוא צריך לשלם על זה מהכסף שלו.
  12. הוא יעזוב את העבודה. זה בטוח. אבל מרתיח אותי עצם העובדה שהוא לא יכול לקיים אורח חיים נורמלי בגלל שהם שמים פס על החוק ועל כולם.
  13. איה נאפה לא הייתי. אבל אם אתם מחפשים מהה לעשות כל היום, אטרקציות או מועדונים טורקיה זה לא המקום. בטורקיה צריך להינות מהמלון, כי מחוץ למלון, אין ממש מה לעשות.
  14. שאלתי את אחי למה הוא לא לוקח כסף מראש, אני בטוח שזאת לא תיהיה בעייה. הוא אמר שג'ריקן, הוא לא יודע כמה ייצא, או שאנשים אומרים לו שהם רוצים מיכל מלא, אז הוא לא יכול לדעת כמה ייצא וחלקם מסרבים לשלם מראש ואח"כ לקבל עודף. "ברגע שמישהו מחנה את האוטו רחוק מטווח המצלמות ומגיע למלא דלק בג'ריקן, סימן שיהיו בעיות."
  15. קודם כל, אין בשרשור הזה שום כוונה לפגוע באנשים על רקע מוצאם או בכלל. אחי הקטן לפני צבא, עובד כמתדלק באלונית בערד. אתמול יצא לי ליהיות שם, והגעתי לתדלק ולהחליף כמה מילים עם אחי. הגעתי כשהוא היה באמצע וויכוח עם אחד מהם, שאחי תדלק לו נפט בג'ריקן וההוא סירב לשלם כל כך הרבה כסף. (תדלק לו 7 ליטר, היה צריך לשלם כמעט 70 שקלים.) אחי כתגובה, לקח את הג'ריקן איתו לתוך סניף אלונית וסירב להביא ללקוח את הדלק לפני שיקבל כסף ביד. כאן חשוב לציין, שכל ליטר שיצא מן המכונה ואחי לא קיבל עליו כסף, הוא צריך לשלם זאת מכספו שלו. הלקוח החצוף ניסה לחטוף לו את הג'ריקן מהיד ויש לציין עם הרבה כוח. מייד החניתי את האוטו במהירות ורצתי לעברו. הבהרתי לו שכדאי לו מאוד לשלם את הכסף אם הוא לא רוצה להסתבך. "אין לי כסף" ההוא אמר. "קח את הרגליים שלך, עוף מפה! ואם אני אראה אותך עושה לו צרות אתה תסתבך איתי חזק" עניתי. אחי עצר אותי ברגע של עצבים לפני שזה ידרדר. לאחר שההוא הלך, הבנתי מאחי שזה לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה. אחי עובד שם לא בתדירות גבוהה, בגלל מבחני הבגרות האחרונים שיש לו ובכל זאת הספקתי לשמוע על מקרים שהם מנסים לגנוב את הדלק ולברוח. אין סוף פעמים. שאלתי, והתברר שמנהל הסניף יודע טוב מאוד על הקונצים האלו שקורים לא מעט. והציע לכל המתדלקים לא להסתבך איתם, אם הם ברחו, על המתדלק להגיע לתחנת המשטרה להגיש תלונה, סניף אלונית יוסיף לתלונה את צילומי הווידאו המוקלטים, ואם אין זו אשמת המתדלק הוא לא יחוייב בסכום התדלוק. יש פתרון לדבר הזה? אחי אמר שהייתה מתדלקת בת 17 שהחלה לעבוד שם, ורק בגללם התפטרה, היא לא יכלה לעמוד מולם. מהבחור הנחמד שמאחורי דלפק אלונית שמעתי עוד כמה סיפורים דומים. שאומרים לו באינטרקום "מזומן מלא" ולאחר התדלוק, שהוא דורש כסף הבחור אומר "אמרתי לך פזומט מלא! לא מזומן! אין לי כסף!" פזומט הוא כרטיס תלדוק שתקף בתחנות דלק של פז בלבד. ולך תתווכח איתו עכשיו. אמרתי לאח שלי לא להכנס איתם לריבים, ואם דברים כאלו קורים בתדירות כל כך גבוהה שיפסיק לעבוד שם, מקסימום אני אדאג לו לעבודה. לא מוכן שיום אחד אני אקבל טלפון ואשמע שאחי קיבל מכות ממישהו רק בגלל שניסה לגנוב דלק. מה אפשר לעשות עם מדיניות יום יומית כזאת? ניידת משטרה 24\7 לא תעמוד שם. אף שוטר לא יהיה מוכן לעשות דבר כזה. המצב הזה מרגיז, במיוחד שאין מה לעשות בנושא.
  16. ובמצב הכ"כ טוב שהמצלמה נראית לפחות. תדרוש מחיר בריא.
  17. vitali24

    שאלה על דגמי קונספט

    חברות רכב בד"כ מוציאות רכבי קונספט בשביל להראות לעולם "תראו מה אנחנו מסוגלים לעשות" אבל על הנייר, אם לא ייצפה ביקוש גדול לדגם, או שאין סיכויי שאותו דגם יהווה תחרות ראוייה למתחרים בקטגוריה, הרכב לא יגיע לייצור. יש קונספטים שחברות מוציאות, רואים שיש סיכויי לשיווק גדול יחסית ומייצרים, ראה למשל את השברולט קאמרו.
  18. אז מה? גיר רגיל קיים רק בשביל הספורטיביות. עצם זה שהרבה אנשים עצלנים (כולל אותי) ורוכשים רכב עם גיר אוטומטי לא אומר שאי אפשר להינות מנסיעה ברכב שהוא בעל גיר רגיל.
  19. רוסית אני ממש לא יודע לקרוא. אבל לפי איך שהיא נראית והמצב שלה, אני משוכנע שהיא תהיה שווה משהו באיביי
  20. אם הפנייה שמאלה אסורה, הפרסה שמאלה מותרת, אלא אם צויין אחרת. חוץ מזה, מה שלא כתוב שאסור, מותר. ואם אין על הכביש חץ המורה ישר פניית הפרסה מותרת.
  21. vitali24

    HD של HOT, מישהו התנסה?

    הVOD עוד רחוק, את המידע על הערוץ שאני צופה בו אני לא מצליח לקבל כמו שצריך. "מידע נוסף אינו זמין" יצא לי כבר מכל החורים.
  22. מסתבר שכן. הטרופר שהיה לנו, שנת 2002 קיבל זימון לריקול בUMI שם הוחלפו האינג'קטורים ללא כל תשלום. כנראה לאחר שאיסוזו עלו על הבעיה. בקשר לירידת המחירים אני לא ממש יודע. אבל UMI הפסיקו לייבא את הטרופר לארץ ב2003, במקומו הגיע הרודיאו שלא היה הצלחה גדולה, כנראה בגלל שהV6 בנזין הוא הגרסה היחידה שהביאו, לא הייתה אפשרות למנוע דיזל. בזמנו, סולר היה עולה גרושים. הייבואן התחייב ליבא חלפים מקוריים של איסוזו לתקופה של 10 שנים מיום הקנייה, ככה שזה לא ממש עניין אותי באותו זמן.
  23. אתה צודק, מעולם לא לחצנו אותו יותר מידי במסלולים קשים. והתמורה הייתה נאה בהחלט.
  24. לא. 18.
  25. אה, אז נינט הפסיקה לכתוב מרצונה? ואני חשבתי שהיא הושעתה בגין נהיגה בשברולט שנראה כמעט כמו ג'יפ אמיתי.
×
×
  • תוכן חדש...