אני מציע שקודם כל תחליפי את הגיר, בולמים וקפיצים, ג'אנטים 15 על 7 וצמיגים טובים.
אחרי זה תתחילי לחשוב על טורבו.
טווין טורבו פשוט לא יתאים למנוע הזה. 1600 לא יצליח להוציא מספיק גזי פליטה כל מנת לסובב את הטורבינות למהירות הדרושה (אלא אם תשימי טורבינות ממש קטנות).
אגב, טורבו מעביר אותך מהתחום האפור של השיפורים לתחום האדום (כלומר, זה לא חוקי). זה גם שיקול שצריך לקחת.
אגב 2, ראיתי שרשור שלך על רכב שלך שעבר תאונה. אם מדובר על הרכב הנ"ל, אני מקווה שאין לו פגיעת שילדה כי אחרת אין שום טעם להשקיע ברכב כזה, אם הוא רכב ליום יום.