Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. תתחדשו על האוטו, האם זה דגם LS+ או LT ?
  2. בכל מקרה, זה לא ימנע את גניבת הרכב וחברות הביטוח יודעות את זה אבל הם דורשות.
  3. הנה הישראלי המצוי בפקק http://www.youtube.com/watch?v=MUcpA-TkkYM&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. עצוב כמה שזה אמיתי, הקטע של התאונה
  4. שיש לך ילדים ואתה צריך מקום לכסאות ומקום בתא מטען, רצוי שתחשוב טוב מה שאתה לוקח. מנוע הוא לא הכול, הקרוז אוטו נחמד אבל שמעתי שיש בעיות בגיר, והרכבים נכנסו לטיפול בגיר לאחר 20 אלף, לא שזה מעניין כי זה ליסינג. אבל יצא לי לנהוג הרבה על הפלואנס, עם יש לך כסאות ילדים ואתה עדיין רוצה מרחב גם מאחורה וגם מקדימה, לך על הפלואנס. היה לי גם פעם מגא ויש הבדלים ן, הפלואנס צרכנית דלק לא קטנה, אבל בשיוט בכביש ונוחות, היא ממש מעולה. ועם יש לך גם קניות וגם ילדים קטנים וגם עוד דברים לקחת, לך על הפלואנס ולא על הקרוז.
  5. prince_77

    רשמים מהMG 550

    עם ניקח בחשבון, שבאמת השלדה של הרכב היא אחת לאחת כמו ה רובר 75, אז יכול להיות שהרכב יקבל דווקא ציון גבוהה http://www.euroncap.com/tests/rover_75_2001/91.aspx לקחת בחשבון שבשנת 2001 לא היה כריות אוויר צד או וילון צד, והרכב קיבל 4 כוכבים.
  6. בדרך כלל לא מוכרים מצברים ישנים, אלא מחזירים אותם לחנות ממנו קנית את המצבר החדש ובעל החנות מעביר אותם למחזור לחברות כגון שנפ בדרך כלל מזכים אותך ב 50 שקל בחנות על המצבר הישן. אם אין לך מה לעשות עם המצבר, פשוט תחזיר אותו לכל חנות אביזרי רכב שמוכרת מצברים, הם יקחו אותו בשמחה ויעבירו אותו למחזור.
  7. בארה"ב , מי שלא עובד לא מקבל כסף, רק משפחות דלות הכנסות מקבלות קצבה לילדים שמהם הם קונים אוכל על ידי כרטיס מגנטי (LINK ) , אבל גם שם יש פולישטיק במיוחד עם המקסיקנים, שהם נוהגים כמו הערבים, מצד אחד לקבל ביטוח לאומי ולהצהיר שאין כסף ומצד שני משלמים במזומן על תכשיטים ודברי יוקרה כדי שלא יהיה קשר אליהם. לדוגמא חבר שלי מכר אופל למישהו משפרעם, הבחור שם את האוטו על שם דודה שלו בת 70, הוא מקבל הבטחת הכנסה ויש לו מתחת לבית חנות לאביזרי רכב רשומה על האח שלו, אשתו עובדת במוסך אבל הדודה מקבלת תלוש והאישה מקבלת קצת הכנסה. הפתרון הוא פשוט, לא עובדים, אין כסף!, רק אם אתה נכה, מסכן, חסר השכלה, אז ניתן לתת כספים, אין שום סיבה לתת לאיש מכל מגזר כלשהו כספים שלא מגיעים להם כדין. רק אצלנו מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ מפחדים על התחת שלהם להיכנס לכפר כי הם לא יודעים עם הם יצאו בחיים, כנ"ל בני ברק ומאה שערים. ומי משלם את המחיר- מעמד הביניים
  8. prince_77

    רשמים מהMG 550

    לגבי בטיחות, אפשר לראות פה מהשרשור של MG הפורום הבריטי http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=386357
  9. prince_77

    רשמים מהMG 550

    צוצו, הסרטון הוא מחו"ל עם תשים לב ללוחיות רישוי, אני עדיין לא גר באירן. כמו כן זה לא חוקי לעשות חרקות בחוף הים שכן הקנס הוא 2000 שקל. בשביל זה יש חניונים
  10. prince_77

    רשמים מהMG 550

    תודה על האתר
  11. prince_77

    רשמים מהMG 550

    אין לי מושג כמה אוכלת מזדה 3 כי לא נהגתי יותר מחצי יום על רכב כזה ואני גם לא אוהב מזדות. כמה באמת אוכלת מזדה??? אני רשמתי מה שהשכן שלי אמר
  12. prince_77

    רשמים מהMG 550

    תראה bar השאלה שלך היא קצת לא במקום כי היא לא קשורה לנושא אבל אני יענה לך בכנות. הקשר שלי ללובינסקי או כל קשר אחר הוא כמו המרחק מפה לירח. בחברה בא אני עובד ,אנחנו עובדים גם עם חברת ליסינג נוספת ומחזיקים גם אוונסיס וגם רנו. הקשר ללובינסקי קשור לרכבי ה׳ 7 מקומות שהיו בשוק.בוא נראה אם אתה מזהה עוד רכב מלפני 4 שנים בעל 7 מקומות ישיבה ולא יקר בתקופתו? אז משם הקשר. עכשיו עם מדברים על זיהום אוויר,שכן שלי בעל מזדה 3 שנת 2010 סיפר לי שהוא נוהג עם הרכב האוטו אוכל 1 ל 13. שאשתו נוהגת המזדה 3 אוכלת 1 ל 7... אז לא תמיד יש קשר בין רמת הזיהום לצריכה. חבר שלי סיפר לי שעבד בסיאט מכרו 2 רכבים חדשים עם גיר dsg רק כדי לגלות שלאחר יום הגירים היו דפוקים בשני מכוניות.אז האם זה אמינות?.אי אפשר להסיק כלום ולכן חשוב לשמור דעה פתוחה
  13. אותו סיפר יש גם בפזו 3008, כל 15 -10 אלף יש צורך למלא קילו שמן סינטטי , ורק שמן שפזו סיטרואן מוכרים לך אחרת הם עושים לך צרות.
  14. prince_77

    רשמים מהMG 550

    להגיד שה550 גרוטאה היא עניין לא נכון, כי זה כמו להגיד (מבלי לפגוע) שהסיאט קופרה היא גרוטאה לעומת ה אינפיניטי G37S כי עם נשווה בניהם האינפיניטי שמה בכיס הקטן את רוב רכבי הטורבו, לכן שני המכוניות הם לא באותה קטגוריה. תשווה עגבניות לעגבניות, לא מלפפונים לעגבניות. תנו צאנס לאוטו, עוד לא בקושי כמה חודשים. עם יבואו אלו שינהגו אליה אחרי שנה ויגידו זה לא מתאים לי זה חרה של אוטו, אז זה משהו אחר, אבל כרגע בשוק הרכב בחיתולים. ואפרופו , שים לי מזדה 6 חדשה היום מול הMG, אתה יכול לחזור עם ה מזדה חזרה הביתה.
  15. prince_77

    רשמים מהMG 550

    הרכב לא משווק באירופה לכן לא בוצע לו מבחני ריסוק! מוקדם מידי לקבוע את אופי הרכב, רק הזמן יגיד, כולם צחקו על יונדאי ותראה היום, מספר אחת במכירות. לכן גרוטאה, לא הייתי ממהר להסיק.
  16. אתה מתעסק עם דואר ישראל, האם במקרה נשלחה לך החבילה ב EMS ?? עם כן מכאן הבעיה. לרוב רצוי לשלוח חלקים גדולים דרך DHL ולהצהיר כי החלקים הם לשימוש עצמי וכו.. ולפעמים אתה נופל על מוכס שלא יודע מהחיים שלו, מה היהי קורה לדוגמא עם הייתה מזמין חלק משומש לשיפוץ רכב ענתיקה, האם גם אז היו שולחים חזרה לחו"ל?. למוכס אין שום סמכות לדעת האם החלק טוב או רע, הוא יכול רק לבקש ממש אישור של משרד התחבורה למוצר. הם פשוט משחקים אותה ראש קטן. תנסה לשלוח מכתב לראש מדור המכס ולראות מה העניין איתם
  17. אני חושב שלא צריך להיות בעיות, במידה ותדרוש לשלם תצהיר שזה ברקסים ותשלם רק מע"מ כי על חלקי בטיחות לרכב אין מכס רק מעמ
  18. רק צריך לזכור שלא תמיד מה שבארה"ב נמצא גם היבואן יביא אחד לאחד, יש לפעמים אותו דגם רק בפנים שינויים קוסמטיים גדולים ומנועים קטנים יותר
  19. מה שקצת מפריע בעניין הוא יחס הקגמ והכוחות סוס. למרות שמדובר על 125 או 160, עדיין הזמינות מגיע רק עם סל״ד גבוהה מאוד.ובניגוד למנוע האקו שהזמינות בסלד נמוך.האם מדובר על טריק? גם הקרוז עם 124 כ״ס אבל גם לא נוסעת יחסית מהר ליונדאי 35 החדשה וגם שם זמינות רק בסל״ד גבוהה.
  20. טוב ברוב ארה"ב עלות המים היא כלכך זולה שאין בעיה לשטוף את הרכב , למרות שיש מדינות עכשיו כמו קליפורניה שכבר מתחילות לאסור שטיפת רכבים אלא רק במכוני שטיפה או עם דליים כמו אצלנו.
  21. prince_77

    רשמים מהMG 550

    נמתין עוד קצת ואז נעלה קצת תמונות וקצת רשמים שנעבור עוד כמה ק"מ טובים, עד אז שכולנו ננהג בטוח ובזהירות
  22. prince_77

    רשמים מהMG 550

    eden' האהבתי :-D עם נעשה חושבים מבחינה כלכלית של ליסינג, המדינה "היקרה" שלנו דואגת לנו על ידי כך שנשלם 2.5% שווי מעלות הרכב. לקחת מזדה או טויוטה אוונסיס שיקרים ב10 עד 15 אלף שקל יותר רק מעלים את מחיר התשלום למדינתנו היקרה שזקוקה לתמיכתנו ולכספנו כדי להמשיך ולתת לנו "שירותים" (00). לכן עם ניקח בחשבון את הרצון לא לתרום כלכך הרבה ועדיין לקבל מוצר שווה ערך אז בהחלט יש פה עניין. לגבי המתלים, יכול להיות עם הייתי קונה את הרכב הייתי מחליף אותם למשהו יותר מתקדם אבל זה כבר הוצאה כספית. אני מסכים ולא מסכים לגבי הטורבו, אבל צריך לשים לב שהמנוע עובד ללא הטורבו רק עד 3 אלף סל"ד , מעל זה בהרצה מהירה מסל"ד נמוך לגבוהה מרגישים את כניסת הטורבו לאוטו שנכנס מיד לאחר 3 אלף. ובכן היה לי הזדמנות הבוקר לבדוק את העניין הביצועים בעדינות מול בחור צעיר בעל מיצובישי לאסנר חדשה ספורט 5 דלתות שחורה שברקע קולות טראנס חזקים ( על הבוקר), תוך שהוא מתקדם לאט לאט ומחכה לרמזור הירוק. בשלב זה שהתחלף לירוק החל הבחור בדהירה תוך כדי שהוא בקלות עוקף אותי, אבל לאחר כמה מטרים בודדים ללא מאמץ רב בכניסת הטורבו והמיצובישי היתה כבר מאחורה והבחור החליט שאין לו סיכוי, אני ארצה לציין שלא פתחתי שום רייס או לעבור את ה 4 אלף 4.5 סלד כדי לא סתם לאמץ את המנוע. או שפשוט הבחור לא יודע לנהוג ושזה גם אפשרי . עם היה עומד לידי רכב כגון C4 פיקאסו חדשה, או פזו 3008, אז בהחלט היה פה סיפור אחר, אבל אני לא מחפש פתיחות, במיוחד עם מחירי הדלק שלנו פה בארץ . לגבי המושב, יצא לי לדבר עם שכן של דודי שיש לו ביואיק לוצרן, סיפר לי שגם הוא היה מחליק על ריפודי העור בהתחלה ועבר די זמן עד שהעור הפך להיות רך יותר וגמיש יותר, אז יש עוד זמן עד שהמושבים יהיו רכים, גם בלקסוס לקח בערך חצי שנה עד שהמושבים הפכו לרכים רק ששם יש יתרון שיש אוויר קר או חם על התחת :):-P
  23. prince_77

    רשמים מהMG 550

    לפי המחשב 1 ל 10 יש גם צריכת דלק בזמן אמת שמופיע בתצוגה. גם קשה לקבוע צריכה ממספר ק"מ די נמוך ובמיוחד שהמנוע די חדש. נחכה ונראה. מצטער על שגיעות הכתיב, אני עייף וגם המקלדת שלי היא אנגלית בלבד ואני רושם מתוך זכרון של מיקום העברית :)
  24. " זה אלפא רומאיו חדשה" צעק ילד אחד לחבר שלו, והילד השני ניגש לראות מקרוב . זה מה שקרה לי שהלכתי להביא את הילדים . בזמן שאני מעלה אותם לאותו נגשו 3 ילדים לבחון מקרוב מה זה האוטו הזה, בחיים לא ראו כזה. האמת זה חוזר הרבה פעמים, אוטו שלא נראה הרבה על הכבישים בעל לוק של רכב מנהלים. לפני שבחרתי את האוטו עברתי על כל הביקורות באינטרנט, איזה שלא תרצו, וואלה, ICAR, AUTO, וכו וכו ... האמת הביקורות ממש לא היו בשמים ואפילו היה מישהו שאמר שהאוטו עובר אצלו בקושי. למרות שהאוטו ליסינג , עדיין היה קשה עם ההחלטה ללכת על כזה אוטו , וגם אני די חובב מכוניות ואין פרק של TOPGEAR שלא ראיתי וכבר הספקתי לנהוג ב לקסוס GS300 לתקופה קצרה, INFINITY G37S בין הדגמים הבודדים בארץ ( לא צריך שום קיט תגבור מגיע עם 300+ כ"ס רק אין איפה לבדוק בארץ : ) ). אבל הסופו של דבר הקיצוץ במחיר של הרכב לרכבי ליסינג הוא היה שכנוע טוב לקחת את האוטו למרות כל הביקורות . ובכן , איך האוטו ? האמת האוטו בסדר, אחרי 500 ק"מ הבנתי למה התכונו הסינים ולמה לפי דעתי כל בוחני הרכב לא כלכך קלעו למטרה. הרכב כבד ובהחלט מורגש עם תחילת נסיעה, אבל ברגע שמתחילים סולידי ועוברים את ה3000 בטעות מתחיל הטורבו לעבוד ובהחלט מרגישים זאת בגב, למרות שגם יאין צורך לרוב להשתמש בטורבו שכן שיא הממומנט מתקרב ל סביבות ה 3000 ובנסיעה רגועה הרכב מעביר הילוכים ללא בעיה , לגבי זמן השעיה שמישהו אמר בגיר, הדבר הוא עניין של משחק RPM יותר ופחות החלפה. מה שאני אוהב הוא את הצליל של המנוע, שנוסעים ליד קיר שומעים בנסיעה את המנוע מגרגרררררר..... נשמע כמו מנוע של רכב גדול אבל נעים מאוד, בסל"ד גבוהה יש בהחלט רעש אבל בגלל חוסר הצורך לנסוע בסל"ד גבוהה לא נורא הדבר, גם בשיוט בכביש 6 במהירות של 130 קמ"ש המנוע עובד בקרוב ל 3 אלף סלד ורוב הרעש הוא רעש הכביש. הרכב בפנים מצויד יפה, אבל בגרסת הליסינג הרכב מגיע ללא מערכת המולטימדיה ואי אפשר להחליף ערוצים בגלגל ההגה. רוב הפנים דווקא די איכותי ומזכיר "קצת" את הגימור (מושבים וחלק תחתון) של ה GS300 בגימור פנים לבן צהוב. לגבי הפלסטיקים באמצע, ממש לא מפריע , אולי תחושה של פלסטיק זול , אבל זה פלסטיק סיני וככה הסינים אוהבים את זה. גם לוח השעונים לפי דעתי די מדליק , במיוחד בלילה, מזכיר לי את הציוד הצבאי שדולק באדום, אבל חבל שלוח השעונים די לא מסתדר, מה שתוקן הגרסה של הMG6. מבחינת מרחב לא חסר, ודי נוח כולל 2 מושבים קדמיים חשמלים, וגלגל תפעול לגב הנהג. מערכת הרדיו בסדר וכוללת CD, ניתן לשלוט מגלגל ההגה על SRC או קול, לגבי שליטה על בקרת שיוט לקח קצת זמן להבין את המשחק אבל את עניין הגלגת על ההגה אני מאמין שהרבה לא יהבו, מי שרגיל לעבוד במחשבים ימצא את הגלגלת נוחה מתוך הרגל עבודה ומשחק עדין. באחד בחינות הרכב נאמר כי המושב מתאים לסינית, אבל האמת המושב כמו כל מושב עור די מתוח וקשה לשבת עליו, מה שאומר שצריך להמתין עד שהעור יתרכח וישקע ואז הישיבה תהיה נוחה יותר. מבחינת מתלים, הרכב לא כלכך מסתדר עם הכבישים של הארץ, במיוחד פסי האטה, המתלים קשיחים ומרגישים את המכות לכן רצוי לנסוע לאט עליהם, לגבי ההגה, בהחלט בהתחלה היתה לי בעיה להתמודד איתו, קצת מוזר, פידבק שונה, אבל לאחר 500 ק"מ לומדים לשלוט על ההגה ומבינים את הפידבק מהכביש, לא לנעים אבל גם לא נורא כלכך בסופו של דבר מדובר על אוטו נחמד, אפילו נחמד מאוד, אהבתי , אני מעדיף כזה רכב מאשר אוונסיס או מזדה 6, כי בסופו של דבר הרכב יותר זול במחיר ומבחינת עלות מול תועלת, לא מעשה חכם מי שלווקח מזדה 6 או אוונסיס. לסופו של דבר שני דברים מה שכל בוחני הרכב באתרים שכחו, מדובר ברכב סיני - מנהלים, זהו עקרון הרכב שלהם, ככה הם רואים את הרכב והעיצוב שלו בשבילם זה אוטו טוב, לא מדובר במטוס, לא מדובר על השוואה למדה או פורד, מדובר על רכב מנהלים שמטרתו שתרגיש נוח ותהנה מהנהיגה וגם על הדרך להראות טוב. דבר שני, לפעמים אני מעדיף את חוות הדעת של בוחני רכב מחו"ל מאשר מהארץ שכן לפי דעתי יש להם קצת יותר נסיון. לגבי ה MG550 אין ביקורות רכב באנגלית אבל אחותה של הMG500, גרסת ה MG6 יש הMG6 היא תכנון סיני בריטי, כאשר המנוע , הגיר וחלק מהמכלולים כולל רוב האבזור הפנימי הוא של ה MG550 והביקורות די טובות בסופו של דבר, יש לכם ליסינג, קחו MG550
  25. אז מה יש שם, ילד מפרק חלקים של האוטו ( כמו בשטחים ) צביעת רכב ללא שום הגנה פילטר FREEFLOW לסוזוקי בלנו שהוסיף עוד חצי כ"ס עודף מדבקות צמיגי JK הכי טובים בהודו. בשביל זה היה שווה לחכות :) בשבוע הבא, סוזוקי ליאנה מקבלת לוק של קבריולט.
×
×
  • תוכן חדש...