Jump to content

prince_77

  • הודעות

    365
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי prince_77

  1. תבדוק את הפריוס של דגם 2012, הבנתי שהם צריכים להגיע עם אופציה לטעון את הרכב בשקע הרגיל בבית
  2. מצטער אבל העונש הוא אך ורק בגלל השם "חשין" ולא שם מוחמד, או שרון או פרחי אין שום סף חדש ואין בטיח, לפני 3 שנים נדרס ילד והדורסים הלכו לאכול במסעדה במודע וקיבלו 3 שנים. האם יש הבדל?? האם חייו של אותו ילד שווים פחות בגלל שלא נסע בתואר "חשין" הנכסף?? לפי דעתי העונש מתאים אבל אין להתשמש במקרה זה לדוגמא, המקרה הזה היה צריך להיגמר כמו כל המקרים של 1-3 שנים עם פיצוי של 3000 שקל. אדם נסע עם גיפ ודרס והרג בחורה והשאיר את השניה בכסא גלגלים וקיבל פחות, וההבדל שוב שהנהג היה מודע למעשיו ועוד בחר לברוח. על רצח קיבלו פחות, על אונס עוד יותר פחות וכן עוד מדובר על תאונה, ותמיד יש גורם אשם ב2 הצדדים. 32 חודשים על נהיגה בשכרות והרג היושב ליד http://news.walla.co.il/?w=//1245324 " כולם שווים- אבל יש כאלו שווים יותר " חוות החיות - גורג אורוול.
  3. ומי מבטיח שתהיה הוזלה, הסיבה של משרד האוצר לשנות את המס רק תגרום ליבואנים לייקר את עלות הרכב, להתקין מצלמות רווורס בהתקנה מקומית מסין בעלות של כמה גרושים ולחייב את הלקוח 3000 שקל נוספים. בסופו של דבר מי שישלם את המחיר הוא הצרכן ולא היבואן, כי היבואן ידאג להשאיר או העלות את המחיר ולמרות שהוא יקבל הנחה במס הוא עדיין ימשיך לדאוג לשינוי במחירים לטובתו. קחו לדגומא את שברולט, שמחיר הדולר היה בשפל חסר תקדים, האם מחיר של שברולט מליבו ירד? לא ? המחיר עלה ? כן.
  4. EDWARD', אך אחד לא הזמין אותך להגיב לשרשור הזה אז עם זה לא מתאים לך אתה מוזמן לא לרשום כלום. חבל שגם אינך קורא בכלל את שאר השרשורים הקודמים על BP כי לספר לוקשים ללקוחות כל אחד יכול, אולי לא קראת מקודם אבל אגסי טוען שהוא החתים עשרות חברות על עסקות לרכב, ובכן רק לגלות לאחר מכן שמדובר על LOI ( אתה מוזמן לגגל את המשמעות) , ולגלות שמדובר על משהו חסר תועלת. בהמשך לנושא: יש שמועה שאורנג הולכת להיות בין הראשונים לקבל רכבי BP (כמובן מחיר מיוחד ).
  5. עם כבר לא רואה מוסך, רשמו רנו מגאן, אין יותר מגאן בשוק בצורה שבתמונה, אולי הכוונה לפלואנס, אבל מצד שני למה לא רשמו פלואנס ???
  6. כתבה חדשה על הZE של BP http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1868129 מה שמעניין 'כמה מכוניות חשמליות ימכרו בישראל, קשה לספר לנוכח הנתונים המבלבלים משהו שנמסרו לנו. אולם, ניתן להעריך כי אלה יהיו גבוהים למדי - בין 10,000 ל-15,000 יחידות מדי שנה" למה זה לא נראה בדיוק נראה לי שיתגשם כזו כמות - אולי 10-100 יחידות בשנה ללקוחות פרטיים, עם כבר הלקוחות הכמעט בלעדיים יהיו חברות הליסינג ??
  7. ללכת וללקט נתונים מהאינטרנט גם הבת שלי יכולה, אולי אדוני יסביר לנו מה הפרוספור ארווארד עושה ??. ומה הפתרון הגאוני שלך,,אני שמח שסבתא שלך עושה זהב מעופרת .ומה קשור הכספית לעניין, כנראה למדת עוד משהו חדש מוויקפדיה, סבתא שלך עושה גם מימן מהסבת גזי מתאן ? דברים כגון "אבל הטענה שלו היא שניהול של הטעינה יאפשר פיזור של העומס. זה לא יקטין אותו." היא לא נכונה, אצל BP פיזור עומסים, אולי עם הייתה קורא את החומר של BP הייתה מבין שהכוונה שהטעינה תתבצע בלילה ולא במשך היום כי עלות החשמל זולה יותר בלילה על פי מונה חברת חשמל, והעומס על הרשת קטן יותר, מר אגסי לא בונה SMART GRID לניהול מערכות חשמל, ועוד דבר יעזור לך לגלגל SMARTGRID, תוכל לתת לי לינק גם לכך. ועוד דבר לטענה שלך, אתה מביא לי חומר מויקפדיה שאנשים רשמו, אני מביא לך לינק לסרט שבו מראויינים מיטב האנשים בתעשיה הסולארית, וזה לא טוב מספיק לפרופסור אדוורד, כי זה סרט דוקומנטרי, שבטח אדוני יגיד מלא שקרים, לא נכון, ועוד תוסיף לינקים מגוגל. בקיצור אתה חושב שאתה יודע הכל וכולם לא, מזכיר לי את התוכנית של BP, כולם יש סטנדרט טעינה ורק ל BP יש נסטנדרט טעינה משלה שהיא ללא תקן כי BP יודעים יותר טוב מכולם... ( והכוונה היא למשרד התחבורה, משרד הגנת הסביבה ומכון התקנים) הנה עוד דוגמא "רשת כזו היא גם לא כלכלית כי למימן אין יתרון מבחינת מחיר על בנזין" אולי חשבת שאולי אין יתרון במחינת מחיר אבל אני צריך להזכיר לפרופסור את ההבדלים בזיהום האויר בין שימוש בבנזין לבין שימוש במימן ? או שגם לזה אתה צריך נוסחה? אולי גם מימן הוא חומר אנרגטי חזק יותר מאשר כל דלק? הנה הסבר נוסף http://www.hayadan.org.il/fule-from-water-weizmann-0106072/ אתה גם יכול לגגל בעירה מלאה, שזה לא קיים במנוע של רכב C3H8(g) +5O2(g) ® 3CO2(g) +4H2O(g) ובעירה חלקית שכן קיים במנוע של רכב C3H8(g) +3.5O2(g) ® 3CO(g) +4H2O(g) C3H8(g) +2O2(g) ® 3C(s) +4H2O(g) עכשיו אולי תסביר לכולנו מנוע חשוב לשרוף דלקים במנוע או בתחנות דלק על פי הנוסחאות להלן ??
  8. "אין הגדרה בחוק לשאר המקומות" יש סעיף ב בלבד, 1-4 הם המשך של ב. מה שאומר שקולנעית אסור לה להיות בכביש!. שז אומר שהקלנועית צריכה לנסוע על מדרכה. החניה נמצאת בכביש או שרכבים חונים על מדרכה!. לא צריך הבנת הנקרא ישה, אולי תתקן את ההבנת הנקרא שלך.
  9. הנה מה שמפריע לי 39יא. תנועת הקלנועית [תיקונים:התשס"ו (מס' 6), התשס"ח (מס' 3)] (א)לא ינהג אדם בקלנועית בכביש אלא לשם חצייתו. (ב)על אף האמור בתקנת משנה (א), מותר לנהוג בקלנועית בכביש שהוא בתחומי מושב או קיבוץ,או אם התקיים אחד מאלה: לא נראה לי שהרכב נמצא בקיבוץ או במושב והוא חונה בכביש לא ?? או שמקפידים על החוקים , או שאין חוקים.
  10. EDWARD- מרוב יער לא רואים עצים, רשמת דברים שחלקם הגדול אינם נכונים , הפקת מימן מנפט ??? אתה אולי למדת כימיה ? אבל מנפט לא מפיקים מימן בכמויות - תהליך יקר מאוד מולקולות נפט הם מסובכות מידי ומבוססות על פחמן עם חיבור למולקולות H, פירוק המולקולות איננו יעיל כשם אלקטרוליזה ששם הפירוק הוא ישירות - H2O, לידיעתך תא דלק קיים כבר משנות ה 60 ושימש את החללית אפולו בדרכה לירח, הטכנוגוליה לא כלכך יקרה בקנה מידה רחב , מדענים בארה"ב פיתחו שיטה של הפקת מימן מאבנים מיוחדות בשימוש חימום והקרנה של השמש בעלות של אפסית מעלות הנפט. אולי גם אתה לא מודע לכך, הייתה לומד שהאופן תיאוריתי שריפה של דלק, באופן כימי- השריפה היא שלמה - שבסוף התהליך נוצר CO2, אבל בגלל שמנוע של רכב איננו מערכת יעלה והשריפה לא מושלמת נוצרים תרכובות נוספות שאתה מכיר אותם מהאגזוז. לכן אין שום יתרון לנפט , דלק, אפילו גפ"מ. לעומת זאת שימוש במימן H2, יגרום בתהליך היצור שריפה מלאה שכן מימן הוא חומר שבקלות מתרכב לחמצן, ואין לו קשרי ונרדוולס אלא קשרי מימן חזקים ולכן שימוש בתא דלק הוא ייעיל ב 100% נצילות מאשר כל דלק אחר. לכן שימוש במימן יעיל מכל דלק אחר, החסרון היחידי הוא ההפקה וחברות הנפט שמסרבות לתמוך בתחום ובעל המאה הוא בעל הדעה אלו היו 60 שניות על שימוש במימן ברכבים. דבר נוסף , אגסי וחבריו טוענים שטעינה ביתית תעמיס על רשת החשמל , ומאיפה חברת BP הולכת לטעון את המצברים שלה בדיוק ? מאבקת חשמל מיוחדת ? בניית תחנת חשמל פיחמית היא התאבדות של המדינה , אני לא חושב שיש מדינה אחת באירופה שבונים תחנות פיחמיות נוספות, כולם מחפשים אלטרנטיבה זולה, כי בריאות עולה יותר כסף אחר כך מאשר כמה KW של חשמל.
  11. מערכות אלטרנטיביות לא בניות 100% ממערוכות PV, המערכת שבסרט, מי שיראה וקצת ילמד, יראה שיש מערכות תרמו-סולאריות שכבר עובדות כמה שנים, ושלא נדבר על טורבינות רוח לייצור חשמל שמיושמות בעשרות מקומות באירופה, חבל שפרוייקט ארובות השרב שהיה אמור להיבדק בארץ ירד מהפרק. צריך לזכור שעלות בניית תחנת כוח פיחמית עולה פי 50 מעלות חוות סולריות, כמות העובדים שנדרשת, חובה לחיבור לים וזיהום האוויר גורמים לנזק בלתי הפיך למדינה וממלאת את קופת המזומנים של תאבי הבצע של חברת חשמל. כור גרעיני הוא לא אופציה במדינת ישראל , במיוחד בגלל המצב הבטחוני. ומי שרוצה באמת רעיון לייצר חשמל נקי וזול מאוד שיסתכל לתחילת שנות ה 50 בפרוייקט תעלת הימים, הפרש הגבהים בין הים התיכון לים המלח לבד נייתן לבנות מספר סכרים ומערכות טורבינות להפקת חשמל לדורות הבאים בשקט. צריך רק חזון. לא צריך את השחיתות של משרד התשתיות.
  12. prince_77

    כביש 6 מתארך.

    רק נשאלת השאלה באיזה שנה ?
  13. א. אני מבין שאת הסרט לא ראית ב. עלות זיהום האוויר והנזק הסביבתי עולים פי 20 ממחיר יצור החשמל ג.הנתונים שהעלת שגוים בתחליטם ואינם עולים בשום קנה מידה עולמי, כנראה שמדינות כגון הולנד, בלגיה, ושאר מדינות האיזור שם שמתסמכות על יצור אנרגיה סולרית+רוח, כנראה לא חושבים כמוך ( רק להזכירך 30% מהחשמל בהולנד הוא אנרגיה חילופית ) ג.ראה סעיף א
  14. אני די חולק עליך בעניין הסולארי, הדבר הוכיח את עצמו באירופה, במיוחד גרמניה וספרד ( ומדינות אלו אינם בעלות חשיפה רבה של שמש מאשר ישראל) ובכל זאת הם מפיקים כמויות אדירות של חשמל סולארי, כבר הוכח שחווה הידרו-סולארית - או חוות PV שוות ערך לצריכה של עיר בינונית בארה"ב, ולהזכיר שבנגב חוץ מבדואים וחול לא חסר מקום. אבל שיש לך שר שיש לו אדיאולוגיה לבנות תחנת חשמל פחמית כדי לסדר לעובדי חברת חשמל עוד 2000 עובדים כאשר במקום זה ניתן לבנות תחנת PV או הידרוסולארית ברבע עלות ו100 עובדים, בהחלט יש פה אינטרסים סולארים ממליץ לך להיכנס ללינק הבא לצפות בסרט ששודר בYES DOC ולהבין את המשמעות, סרט חובה לבעלי עניין "העולם בעקבות השמש" http://yes.walla.co.il/?w=/7802/1498222
  15. - עם כבר דוחפים, עדיף לנוסע באופניים גם אופנוע הוא רכב מנועי ולא תראה אותו חונה באמצע חניה של רכבים, כי על פי הטענה הזאת ניתן להחנות רכב בחנייה של משאיות ואוטובוסים אלא עם כן ציוון בשלט.
  16. רבותי, הבחור צודק 100%, זוהי חניה לכלי רכב ממנוע, לא לגרואטות בעלי מצבר של אוטו צעצוע, לא מספיק שהאנשים בעלי הרכבים הללו מצפצפים על החוק, נוסעים בכביש כאילו זה פרייבט, אחר כך שיש פקק עולים על המדרכה ודורסים את הולכי הרגל, עוברים במעבר חציה ושוב חוזרים לכביש, ואז הופ בעיתוון- זקן נהרג עם קולנועית כביש. כמו שאני לא אחנה אופניים באמצע חנית רכבים, וכמו שרכב לא יחנה על מדרכה, קולנועית לא צריכה להחנות בחניית רכב, יש גם חניות אופנועים שניתן להחנות שם, והבחור בעל הקולנועית לא צריך לוקסוס לפתוח את הדלת כלכך , כי הוא מפחד שיסרטו לו את הקולנועית. אחד כזה מגיע לו שיגנבו לו את הצפצפה המעצבנת של הכלי הזה. פשוט מדינה של מגיע לי ושכולים ילכו לחפש!, מזכיר לי סיפור של בחור עם אוטו ספורט שמחנה בכרמיאל את הרכב שלו בחניית נכים, הבחור עם גבס ברגל, בחור בן 23, ערס כבד, יוצא עם קביים, מגיע שוטר,שואל איפה התו, הבחור אומר לו, מה אתה לא רואה, יש לי גבס זה לנכים.
  17. נכון שסוללות לתיום- איון אינם רעילות כמו סוללות קדמיום, אבל אתה בכל זאת נשאר עם מוצר שיש צורך למחזר או לזרוק לפח, אם אתה זורק לפח , יש לך סיכון של זיהום מי תיהום, ומחיזור עולה כסף, איש לא עושה זאת חינם. בכל מקרה הנקודה הנוספת היא שכדאיות הכלכלית של הטעינה תהיה אפקטיבית, היא ניתוק ההזנה ממערכת של BP לדוגמא או חברת החשמל וניצול מערכות PV עצמאיות לטעינה .כמו שאנשים משקיעים במערכות סולריות לטעינה מהשמש ומוכרים את זה לחברת חשמל, ניתן בקלות להסב מערכות אלו לטעינת מצברים לרכבים, כאשר החסכון הוא ענק גם מבחינת החזרת ההשקעה לאחר זמן מאד קצר.
  18. אולי ניסן הצליחו במעט עם ליף אבל פורצת הדרך היא ותישאר הפריאוס, רכב שמחירו עדין לא זול, אבל נמכר בקנדה ובארה"ב במחיר יד שניה כמו חדש בגלל ביקושים בשוק. כרגע אין מנוס משילב מנוע בעירה פנימי עם מנוע חשמלי, שלב הייבריד הוא שלב הכרחי עד לבשלות המכונית החשמלית, הוולט היא דוגמא טובה לשילוב מנצח לפי דעתי, אבל המחיר האסטרונומי הוא עקב האכילס של הרכב ולכ אין צפייה שהוא יהיה להיט כמו הפיריאוס ההיברידית. צריך גם לזכור שיש גם צד נוסף למהפכת הסוללות שהם הצורך למחזר אותם, עלות המחזור לסוללות והפגיעה בסביבה והמחזור הם גם לא צעד גדול למעבר לסוללות שכן החומרים המסוכנים שמהם עשוים המצברים קשים למחזור ועלותם יקרה.
  19. האמינות של מנועי הבוקסר ידוע בגלל הצורה של המונע, גם מנועי בוכנה של מטוסים הם בתצורת בוקסר, הסיבה היא כיוון הכוח של הבוכנה, מנועים רגילים טוריים נעים מעלה ולמטה אבל הכיוון שלהם הוא לכיוון האדמה ומכאן אין להם גוף שיתנגד להם, ואז יש מאמץ על הציר ( גל הארכובה ) ,מנועי בוקסר הם מנועים שהבוכנות מנוגדות אחד לשני וחלוקת הכוח של המומנט שמופעל על הציר שווה לכל האורך ולכן המנוע יותר יציב וגל הארכובה שלו מאוזן יותר ולכן נוצר פחות שחיקה ונזק ולכן הם נחשבים מנועים הרבה יותר אמינים.
  20. זה בהחלט מסביר את המחיר, בכל מקרה, תתחדש על האוטו וסע בזהירות
  21. תתחדש על האוטו, בהחלט ליגה אחרת לגבי המחיר של הליסינג ? מחיר של 3000 שקל לחודש על מזדה3 בליסינג הוא מחיר מאוד יקר,לא ? בהתחשב שחברות הליסינג קונות אותו במחיר מאוד מאוד מוזל מהיבואן ובזמנו הציעו לנו את הרכב הזה במחיר קרוב ל 2500 שקל, היום אצלנו בחברה משלמים על פלואנס 1.6 הדגם המפואר מחיר של 2800 כולל מע"מ שמחירו בשוק קרוב ל 124 אלף ובזמנו המזדה 3 היתה זולה ב 300 שקל יותר כולל מע"מ ותיקון לגבי חברות הליסינג, רוב חברות הליסינג יתנו ללקוח איזה רכב שירצה, מסובארו ועד לקסוס, כל עוד הוא מוכן לשלם על כך. רואים זאת שמגיעים לבדיקה אצל מספר חברות ליסינג, על אותו רכב יש הבדלים במחיר כי יבואן אחד מקבל הנחה והשני לא.
  22. זהו. שרכבים היברידים בערים בהם הוחלט על מתן חניה חינם לרכבים אלו, אינם צריכים תו חניה כלל.
  23. אני יודע שזה מיושם ברעננה, והפקחים לא בודקים רכבים היברידים עם יש להם תווי חניה כגון טויוטה פריאוס, הונדה היייבריד וכל רכב היברידי אחר שקיים אצלם ברשימה. אבל אתה יכול להתקשר למוקד העירוני של עיריית פתח תקווה ולשאול.
  24. אפשר לסכם - לא אוטו יפה, וחבל, במאה ה 21 ניתן לעצב דגמים יפיפים ויש דוגמאות לכך, חבל שסובארו איבדו כיוון
  25. המלצה כדי לפתור את העניין לפני שהתחיל, בדוק עם הרכב שהזמנת קיים במלאי והונפק לו לוחית רישוי, במידה ולא הגיע לארץ או לא שוחרר מהבונדד ואין לו מספר רישוי, בדרך כלל ניתן לעצור את העסקה לבטל כי חברת הליסינג לא ביצעה את המשיכה והתשלום, אז כדי לבדוק גם את הנושא הזה
×
×
  • תוכן חדש...