Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. חיישן חמצן חדש באריזה מק"ט 0258006027 נקנה אצל ספק בגרמניה ( לא חיישן בוש ) במקור נקנה לסיטרואן קסארה 04 בנזין מחיר : 250 ש"ח פרטים במייל [email protected]
  2. לפני שאתה מפרק את הפנס ועובד קשה תבדוק אצל החשמלאים והמתקנים למיניהם גם אני התנסיתי במאבקים לחלפת הנורה עד שבפעם האחרונה ניגשתי לחשלאי/מתקין בחניון ובמחיר נורה 30ש"ח החליף אותה בשניות.
  3. תתן בבקשה את פרטי הפנצריה שמתקינה דנלופ ב 250 ש"ח . אני מחפש זוג ובמחיר הזה מצאתי רק סיניים עלומים. תודה
  4. ראשית כמו שכתבו לך תבדוק תחילה אם בכלל מותר לייבא חלק כזה משומש. על מנת לברר את כל נושא הפרוצדורה אתה צריך לפנות לעמיל מכס הוא יתן לך תשובה מדוייקת ואולי תשתמש בו לתהליך היבוא.
  5. עד כמה שאני יודע אין יש הבדל במכס אם זה משומש או חדש החישוב נעשה לפי חשבונית הקניה. הנקודה האחרת החשובה היא שאם אתה קונה ישירות מספק בגרמניה אתה פטור ממע"מ גרמני שהוא עד כמה שאני זוכר 19% אבל אם אחיך מקבל את הקלאץ' ושולח לך אחיך משלם את המע"מ הגרמני. 19% זה הרבה כסף .
  6. קודם כל על משולשים נכשלים בטסט. אני נכשלתי על משולשים בשנה שעברה החלפת שני המשולשים כולל עבודה הייתה כ 700 ש"ח לא לרכב סיטרואן קסארה
  7. מי יכול להמליץ על אתר באי בי לקניית פלגי אירידיום . והמלצה של איזה חברה . מדובר על ניסן טידה 2011 תודה צביקה
  8. מי יכול להמליץ על אתר באי בי לקניית פלגיי אירידיום . והמלצה של איזה חברה . מדובר על ניסן טידה 2011 תודה צביקה
  9. תודה על התשובה יש משהו בעייתי בתהליך הזה . על מנת לשלוח לכם את הצמיגים לבדיקה אני צריך לקנות חדשים הישנים יישלחו אליכם והיה וימצאו ראויים לאחריות אקבל במקומם כנראה צמיגים אחרים. הבעיה תהיה מה לעשות עם הצמיגים הנוספים.
  10. אתם חלק מקבוצת אוטולוקס כפי שכתבתם. ברשותי צמיגים שהקבוצה משווקת בשם TRIANGLE . הצמיגים בני כ 3 שנים עדיין עם "בשר" בחריצים אבל דפנות הצמיגים סדוקים עד כדי סכנה לנסיעה. הייתי רוצה לדעת אם אתם לוקחים אחריות ואם כן כיצד ניתן לממש את האחריות לצמיגים גם אם אין ברשותי את החשבונית .
  11. מעוניין בזוג צמיגים במצב טוב ובמחיר הוגן במידה 195/55/15 אזור מודיעין [email protected]
  12. המרכבה 15 חולון טל 057-200-2525 תכנס לפורום בעלי מקצוע כאן באתר ותקרא חוות דעת עליו כדי שתחליט אם אתה הולך אליו
  13. תופעה דומה למה שאתה מתאר הייתה לי בברלינגו . אז התברר שהבעיה נבעה מסליל ההצתה. הוחלף והכל הסתדר. אם אתה במרכז אז תקפוץ לאורן בחולון מתמחה בסיטרואן בטח יעזור לך לפחות בדיאגנוזה.
  14. מה אתה מחפש . תעודת "כשרות" של פיג'ו או מוסך טוב ואמין . אני אחרי שנים של מוסך מורשה לסיטרואן ברלינגו ולקסארה שלי בהמלצות שמצאתי כאן עברתי לאורן שרותי רכב בחולון שמתמחה בפיג'ו סיטרואן שרות ומחיר בלי השוואה למוסך המורשה . מה שחשוב זה מוסך שמומחה בתחומו שאתה יכול לסמוך עליו ובמחיר שפוי.
  15. כמו שכתבתי לך כבר קודם . תנסה לבדוק עם אורן משרותי רכב בחולון חבר בפורום. אני תיקנתי אצלו את הגיר. תיקון טוב במחיר טוב. הבדיקה הממוחשבת אצלו חינם ובלי התחייבות אז מה הבעיה.
  16. לפני כחצי שנה הייתי אצלם לבדיקת תקלה בגיר . הרכב חובר למחשב בוצעה בדיקה תוך כדי נסיעה וההצעה הייתה צריך שיפוץ גיר. המחיר היה באמת אטרקטיבי כ 3000 ש"ח מייד משם נסעתי לאורן שנמצא 5 דקות נסיעה , שוב חובר מחשב ובוצעה בדיקה בנסיעה. ההצעה תיקון , לא שיפוץ כללי, בסכום של כ1000 ש"ח. בוצעה תיקון אצל אורן והרכב נוסע כבר חצי שנה עם גיר תקין. מסקנה שווה בדיקה נוספת , כמו אצל רופאים , אחד מציע ניתוח והאחר טיפול תרופתי.
  17. לגבי מה שאמרו בעלי מקצוע אז הם בטח יודעים טוב יותר. מחיר חיישן מהירות מקורי לרכב לקסארה אוטומטית בארץ בסביבות 400 -300 ש"ח אני לא יודע אם זה אותו חיישן לרכב ידני. אתה יכול לקנות באיביי ברמות מחיר שבין 15-20 $ . תזהר מחיישנים סיניים זולים כי הם לא מחזיקים הרבה . תכנס לאיבי ותבדוק על פי הרכב שלך .
  18. מניסיון שהיה בקסארה הנפילה של המחוג הייתה גורמת לאובדן כוח סחיבה אבל לא כיבוי טוטאלי. תבדוק אם המחוג חוזר לפעול אחרי מספר דקות ותבדוק אם בזמן שהמחוג על 0 גם מד המרחק לא פועל. אם זה מתקיים אז כפי הנראה מדובר בחיישן מהירות.
  19. בשביל לראות צריך לשלם. על מנת להגיע לרצועה צריך לבצע עבודת פירוק כך שההפרש בין החלפהת רצועה ובין לראות אם היא תקינה ההפרש מתבטא כמעט בעלות החלקים . על זה יענו לך בטח אנשי המקצוע אבל זה נע בסביבות 1000 ש"ח
  20. אם לא הפעלת את החימום לפני הופעת הנזילה אז סביר שזה לא מרדיאטור החימום . בכל מקרה עכשיו שאין גשמים, תייבש את המקום ,תנסה להפעיל את החימום ואם תראה שיש רטיבות אז תדע שזה מהחימום.
  21. מישהו אמר לי ניתן לעביר על השמשה בפנים מטלית רטובה עם דרגנט כמו סבון כלים למשל וזה מונע מהאדים להצטבר. אישית לא ניסיתי כך שלא יכול לאשר שזה עובד. אבל אם תנסה וזה עובד אז שתף אותנו .
  22. אם אתה מהמרכז אז כנס לאורן שרותי רכב בחולון. הוא מבצע בדיקת מחשב מקיפה ללא תשלום וללא התחייבות. התופעה של פעולה "תקינה" של הגיר לאחר כיבוי המנוע לא "מתקנת" את הגיר אלא מאתחלת את המחשב. כך שכדאי לא להתעלם מהבעיה כדי לא להרחיב את התקלה.
  23. החיישן שלי היה של חברת ABORN הסינית כמו זה שאתה מתייחס אליו. אגב נקנה דרך אתר עלי אקספרס עוד יותר בזול. זה שיש אחריות זה בסדר כי במקרה שלי קיבלתי את הכסף חזרה. ההחלפה נעשתה במוסך ולוקחת כמה דקות. פשוט הגישה לחיישן מלמטה הרבה יותר פשוטה וקלה כך שהרמה על ליפט נחוצה. אגב אני לא פוסל את החיישן כי אולי המקרה שלי היה באותו אחוז של חלקים פגומים . אבל כמו שכתבתי לך בבדיקה ויזואלית רואים מייד את ההבדל בין חוזק המקורי לתחליף הזול. כרגע אני ממשיך לנסוע על הישן והא עדיין מחזיק מעמד.
  24. רק ליידע אותך באיכות החיישן הסיני הזול. קניתי את אותו הסוג בדיוק לפני חודשיים לקסארה שלי . החזיק מעמד בדיוק 20 ק"מ והתפרק. בהשוואה בין המקורי הישן ובין הסיני הזול אפשר לראות מייד שאיכות החומרים נחותה מאד. אז תבדוק אם מה שאיציק המליץ לך אולי טוב יותר . המחיר עדיין זול משמעותית מהמקורי .
×
×
  • תוכן חדש...