אולי לפעמים יש שם פנינים כאלה ואחרות,אבל בסה"כ כל בזבוז האנרגיה הזו על טיפוס אחד , רהוט אמנם ,אבל אפס מכל בחינה (אני מניח שפסיכולוג מקצועי היה מיטיב להגדיר אותו , אבל כיוון שאני לא ,אני רק מביע את דעתי עליו) - מיותר .
הסיבה היחידה , א-ני חו-זרת , הסיבה היחידה בגללה הפסקתי לכתוב ב-YNET היא בגללו.
בדיוק כמו הילד שעבד עם צ'רלי צ'פלין - הוא שובר את הזכוכיות , ואז מנסה כביכול לתקנן. לפחות אצל צ'פלין היתה חלוקת תפקידים - אחד שובר ואחד מתקן. במקרה דנן גם זה לא (YES,Mr. Fix - NO , Mr. Fix .מוכר לכם?) כמו שכבר כתבתי לבני פעם - ולצערי הוא לא משתכנע - הצפעוני הזה רק מחפש פרובוקציות ואחרי שהוא מעצבן את כולם הוא מנסה ליצור שלום מזוייף. רק כדי לחזור על פעולותיו ולזעוק אח"כ לעזרה (אם היה פה פורום פוליטי הייתי מזכיר איזה מישהו שיושב בבניין נצור ובוכה לכל העולם שמתנפלים עליו).
השיטה הכי טובה להתמודד עם טיפוס כזה -התעלמות. כל דרך פעולה אחרת היא בזבוז אנרגיה ובעקיפין פגיעה באיכות הסביבה (כן ,אני יודע שהוא נובר גם כאן בפורום אבל כמו שכבר אמר חכם סיני עתיק ב"חלף עם הרוח" :
Frankly my dear , I don't give a damn...)