כל מילה בסלע , Sue her ass!!!
נקמות כאלה ואחרות אכן ייתנו לך סיפוק לא קטן , אבל לא כסף .
כמו שבוקסר אמר , תתחיל עם מכתב רשום אליה (כולל אישור מסירה ,לא לשכוח) , תוך פירוט כל העובדות , ובקשה לפיצוי בעבור הנזק . על המכתב ,מתחת לתאריך , רשום את המילים -מבלי לפגוע בזכויות- , ושלח את המכתב. אם , כמו שצויין , לא תקבל תגובה שתענה לדרישתך , אז - לתביעות קטנות ,תוך פירוט נזקים מקסימליים (פגיעה ברכב ,אובדן ערך ,ימי עבודה ,וכו').
בהצלחה .