שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
דבר אחד לא ברור לי למה , FOR GOD SAKE ?
-
פיאט אונו , זו התשובה. מערכת חשמל איטלקית משנות ה-80 , בתוספת טיפולים וקומבינות ישראלים לאזעקה וכו' - מביאים להבהובים עצבניים ומוזרים בסגנון שהזכרת. נדמה לי שהפתרון היחיד הוא הח' הפנסים ,אבל אין לזה הצדקה כלכלית.אם זה ממש מציק לך ,נסה קודם כל לפרק את המעגל המודפס עליו יושבות כל הנורות בפנס האחורי ונקה אותו מאבק/לכלוך/ג'יפה. לפעמים זה עוזר.
-
כמו הקארינות , מצויידת במצלמה וברדאר מסוג מולטנובה F6A , שהיא הגרסה הניידת של המצלמות המוצבות על העמודים בכביש 4 ו-40. בהחלט ייתכן שחברך צולם ,אם התמונה אכן תעיד על כך שנסע מהר מהמותר הוא יקבל לביתו דו"ח על 270 ש"ח (אם אכן נסע 70 במקום 60) ונקודות באדיבות משרד התחבורה/רישוי. בכל מקרה - אם יקבל את הדו"ח עליו לבקש את התמונהבתוך 30 יום מהמשטרה (ניתן לעשות זאת באתר המשטרה http://www.police.gov ועם קבלת התמונה לבדוק את כשרותה באתרים שהוזכרו. אם התמונה כשרה אין הרבה מה לעשות , הסיכוי לזכות במשפט מול המצלמה (שלא כמו מכשיר הלייזר שחשוף לאלפיים טעויות מפעיל/כיול שונות) שעובדת באופן אוטומטי ומספקת הוכחה מרשיעה קלוש. יש לשלם ,לקנות גלאי רדאר טוב (בל/ולנטיין) ולהיזהר להבא.
-
אז קצת רקע : אני שייך למעמד הליסינג , לאנטיכס , ואמנם לא התבגרתי מנטלית (עדיין מרטיב מדי פעם , משתדל שזה יהיה בתחתונים של אחרות ולא שלי , אבל זה לא קשור) ,אבל אני כבר בן 35. קודם כל - הרכב הוא , מבחינתי , פשרה שנכפתה עליי. פשרה כואבת אפילו (אני בטוח שיהיו הרבה שיתחלפו איתי בכאב הזה , רובם לא בפורום הזה,אבל יהיו. זה לא ממש מנחם אותי). לא רציתי את הגרוטאה הזו , בכסף שלה הייתי קונה דברים הרבה יותר טובים ונהנה הרבה יותר. שלא תהיינה לכם אשליות - לרכבי הפרטי התייחסתי , מתייחס ואתייחס באותה צורה. מבחינתי רכב הוא מכונה שאני משלם כסף כדי להינות ממנה. זה לא השקעה - I DON"T GIVE A FUCK מה יהיה המחירון שלה כשאמכור אותה וכמה עלה לי במוסך (מי שלא מאמין מוזמן לקרוא את סיפור ה-BX שלי) ולא הוצאה. הנאה פרופר. והנה דחפו לי את הגרוטאה הזו , שעקב סדר עדיפויות אחר בחיים (כשנשואים עם ילדים לא תמיד עושים בדיוק מה שרוצים) היא כלי השינוע שלי - ולידיעתכם , זה לא שהיא לא עולה לי. החברה בה אני עובד משלמת ה-מ-ו-ן כסף כל חודש כדי שהרכב הזה יהיה אצלי. אם הייתי יכול לקבל אפילו 60 אחוז מהכסף הזה הייתי מוותר על התענוג היפני המפוקפק הזה ,אבל לעת עתה אני לא יכול להרשות לעצמי להחזיק עוד מכונית , והפיצוי הכספי שמציעים לי מספיק אולי לכרטיסיה באוטובוס. מצד שני , העבודה שלי היא זו שמממנת את הרכב , לא אף אחד אחר. החברה שלי לא נותנת לי רכב בגלל העיניים היפות שלי אלא כי זה חלק מהתשלום אותו אני מקבל על עבודתי. אף אחד לא היה פותח עיניים אם הייתי מפוצץ את כל המשכורת שלי על טיול מסביב לעולם או על מערכת היפר סראונד טריפל די HDT , אז למה כשאני "מבזבז" את האוטו כולם מצקצקים בלשון? אז חלק מצורת הנהיגה זה פריקת התסכולים (אל תתאמצו , ניסיתי כבר פסיכיאטר , אישפזו אותו ) על הרכב ,חלקו הוא בגלל שהנבלה לא זזה וזו הדרך היחידה לשמור על קצב סביר , חלקו זה פשוט הנאה מדבר שעלה לי ביוקר ואני מנסה בכל זאת ליהנות ממנו. זה שאנשי מספיק טיפשים לקנות רכב ליסינג בעיניים עצומות ? בעייה שלהם. ואם אני דוחף להם בתור בן-אדם פרטי איזה קומבינה? ההבדל היחיד מבחינתי בין רכב פרטי שלי לרכב חברה הוא צורת הטיפול. דווקא רכבי הפרטי ,מקבל מייד טיפול והחלפה של כל מה שצריך , ולא נחסך ממנו כלום. רכב החברה/ליסינג הוא זה שיקבל חלפים תחליפיים/צמיגים מתוצרת עלומה/טיפול פחות טוב , וכל זה מטעם ובאישור חברת הליסינג. אז אם הבעלים הרשומים של הרכב מתייחס אליו בתור עיסקה ולא בתור רכב , למה להפנות אליי טענות?
-
תגיד לי , אם הם כאלה זונות וקקות וחארות , למה לעזאזל הלכת ונתת להם עבודה ? בשביל לעשות לך עבודה בזול הם היו בחורים טובים וזולים . בשביל נורה מושתנת של כמה שקלים הם זונות? ומה אם היו טורחים להכניס לך לתוך השלדה מטען נחמד עם השהייה? אתה בעדם ? תחיה עם היתרונות והחסרונות שלהם. אתה נגדם ? תתרחק מהם. שמר לא מבין את הצביעות
-
אני מבקש רק להוסיף נקודה אחת. רק רשיון אחד בעולם מוגדר כסופר-לייסנס. ה-F1. רק בפורמולה מועדון החברים המחזיקים בזכות לנהוג רכב כזה נמדד בכמה מאות בלבד בכל העולם. הנהגים בראלי מדהימים,וורסטיליים , בעלי אינסטינקטים ,מיומנות , WHATEVER. הם לא בעלי אותה יכולת של נהגי F1. "איל מטאדור" סיינז , לא היה מצליח אפילו להידחק לתא הנהג של F1 (ראו מקרה נייג'ל מנסל כשחזר מהאינדי) , ולמרות זאת הוא בצמרת נהגי הראלי. אני לא ממעיט מערך נהגי הראלי - הספורט הרבה יותר מרשים,ספקטקולרי ,יפה לעין, מעורר הערכה או מה שתרצו. אני מעדיף פי כמה לראות מירוץ ראלי ביורו על מירוץ F1 ב-RTL (גם בגלל הגרמנית). אבל עדיין - היכולת הפיזית ,האינסטינקטים , יכולת הנהיגה , הם של F1. ואפרופו משחק מחשב - נסו פעם את GPL. נראה כמה זמן תחזיקו על המסלול.
-
מזל טוףףףףףף
-
5000 אלף זה באמת סכום עגול ! כמה שטויות .אישפוז , עו"ד ,בלי לחשוב . אני מניח שקיבלת כבר שמות מתומר ושות'. אם תרצה עוד תדבר. ולכולם - בתי המשפט לתעבורה ,מנסיון כואב לצערי , הינם בתי מטבחיים. התליין הוא השופט , התובע הוא זה שמלביש את הברדס , ומי ששם את הראש על הכן וממתין לחרב הינו הנאשם -כלומר אתם. הסיכוי היחיד לצאת בזול יחסית ,הינו להביא איש מקצוע - כלומר עו"ד טוב. הייתם הולכים לניתוח מסובך בלי רופא טוב ? או שחותכים את עצמכם ? זה אולי יותר יקר בכיס למקרה ,אבל לאורך זמן , בהנחה שתרצו לנהוג , ומהר ,ובמדינת ישראל , עוד כמה שנים - קחו איתכם אחד לבית המשפט. אה , ופתגם של חז"ל : "עו"ד טוב יוצא מצרות שבליינדר לא נכנס אליהן"...
-
כל הבעייה מתחילה מזה שאתה נוסע במהירות המגוחכת של 80 קמ"ש ומעכב את התנועה... וברצינות - פשוט להתעלם מכל רכב שהוא כביכול שוטר/מתנדב /חבר של /בלה בלה בלה... אל תתנו להם צ'אנס לעצור אותכם. אל תסתכלו אליהם ,אל תתיחסו למה שמאותתים/צופרים/מסמנים לכם. במקרה הגרוע תשתמשו בתירוץ של פחדתם מחטיפה/פיגוע וכו'. שוטר שאינו בניידת , בוודאי כאשר אינו על מדים , ובטח מתחזה/מתנדב כזה או אחר - לא עצר אתכם ולא נתן לכם דו"ח - הרווחתם. לא לתת להם צ'אנס.
-
סבלנות , פעם ראשונה שאלילת המזל לא הייתה עם שומי (כנראה לא בא לה לנסוע עד DOWN UNDER). אני לא צופה גדולות ונצורות מהעונה הזו - בעל הלסת ימשיך לשלוט,שימו לב שעל מכונית תקינה הוא סגר בלי מאמץ על השאר. ועוד לא דיברנו על זה שהאדומים פתחו את העונה עם המכונית של שנה שעברה... עם המכונית החדשה המצב יהיה יותר גרוע לאחרים. ולמרות הכל -FORZA FERRARI
-
סבלנות , פעם ראשונה שאלילת המזל לא הייתה עם שומי (כנראה לא בא לה לנסוע עד DOWN UNDER). אני לא צופה גדולות ונצורות מהעונה הזו - בעל הלסת ימשיך לשלוט,שימו לב שעל מכונית תקינה הוא סגר בלי מאמץ על השאר. ועוד לא דיברנו על זה האדומים פתחו את העונה עם המכונית של שנה שעברה... עם המכונית החדשה המצב יהיה יותר גרוע. ולמרות הכל -FORZA FERRARI
-
ג'רמי , נדמה לי שב-BX זו המידה. פשוט הרכב לא כאן עכשיו. תציק לי מחר ב-SMS ונבדוק.
-
אחותכם הצולעת,קשה להודיע לבן אדם שמנותק בעל כורחו מהרשת באיזה SMS קטן שיש טיול?
-
> 1. They travel faster in all gears, especially reverse. > > 2. They accelerate at a phenomenal rate. > > 3. They enjoy a much shorter braking distance. > > 4. They can take bumps at twice the speed on private cars. > > 5. Oil, battery, tire pressures and fluid levels do not need to be > checked nearly so often. > > 6. They have a much tighter turning radius. > > 7. The floor is shaped like an ashtray. > > 8. They only burn the cheapest gas available. > > 9. They do not have to be garaged at night. > > 10. They can be driven up to 100 miles with the oil warning light on. > > 11. They need cleaning less often, especially inside. > > 12. The suspension and trunk floor are reinforced to allow concrete > slabs and other heavy building materials to be carried. > > 13. They are adapted to allow reverse to be engaged while the car is > still in forward motion. > > 14. The tire side walls are designed for bumping into and over curbs. > > 15. Unusual and alarming engine noises are easily eliminated by the > adjustment of the radio volume control. > > 16. No security is need. They may be left anywhere, unlocked, with the keys in the ignition.
-
בעזרת הסמלון הזה :
-
שרטוט ברור ופשוט של המערכת ההידראולית בסיטרואן...
-
תנסה ב"קומט את פרוגרס" , יבואני VALEO , רח' יצחק שדה ממש בצידו המערבי של איילון (ת"א כמובן).
-
תצ'מע , תמיד אתה יכול להתקשר ונעשה סיבוב בוץ עם הראליסינג... חוץ מזה ,140 סוסים לליטר ? אתה יושב באיזור ה-200 עכשיו ?
-
דווקא "גוועלד" יותר מתאים... אני בעד "אוי - א- ברוך "
-
ען כשר בן הראש לקח וטשקח גם מטוספת של 10% לבספק המנוע וואלה דוד , לפעמים אתה מוכיח שעם ה-XR באמת למדת להשכיב נמממממווווווווךךךךךךךךךךך
-
1. מותר לו לפרוץ את הרכב ,ויש אולי אלף סיבות למה . 2. אכן הוא היה אמור להרים את הרכב מהגלגלים האחוריים. בדוק אם יש נזקים ואם כן נסה לתבוע את העירייה. 3. המנוע לא היה מונע , ללא מתג הצתה פתוח לא ניתן להניע את הרכב (אפשר לעקוף את המפתח כמובן ,אבל לא זה המקרה) רוב הסיכויים שהשילוב לרוורס נעשה בתום הנסיעה , אחרת באמת היו נעשים לך נזקים. בדוק את הרכב במוסך ובקש שיתמקדו על נזקים אפשריים כתוצאה מהגרירה , ונסה לתבוע את העירייה. ולהבא תשתדל להיות פחות חכם בענייני חנייה. לא שווה את הבלגן.
-
איזה פאול עשית כאן ,זה כרטיס צהוב מינימום. תסתכל בסימלון שלך. תסתכל מי חסר ברשימה ? אם כבר אני אתעלק על התגובה : סדרת "מלחמת הכוכבים" היא האהובה עליי. נשק הג'דיי הוא אחד הדברים החביבים שראיתי בסרטים. מאז התפיסה האחרונה ע"י משטרת התנועה החביבה , והסיוט שבלהיות משולל כושר תנועה עצמית (וכבונוס גם חור בכיס) , החלטתי ששנית מצדה לא תיפול , ושלישית הרשיון לא יישלל. אז קניתי לי חרב-אור קטנה משל עצמי , ועכשיו אני נלחם בתכולי המדים...
-
ממני אתה יכול לקבל אתה יודע מה... אבל אם תגיע לאחת מהן אתה מוזמן לקרוא לי...
-
לא עדיף להתחתן עם כזאת ? או כזאת ? או כזאת ? אפשר גם את זאת וזאת אין לי בעייה לקבל אותן בלבן , כחול ,אדום ,Whatever. אבל קצת איבדתם פרופורציות לא ?
-
שלום למומחי הפורום. האם פתיחת ראש מנוע והחלפת שסתום אחד...
שמר פרסם הודעה בנושא שלו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם זה כתוצאה מרצועת תזמון , אתה צריך להגיד תודה רבה ולהחליף. כאשר הרצועה נקרעת המנוע ממשיך להסתובב עוד קצת כאשר השסתומים נשארים במצבם הנוכחי . כתוצאה מכך מופר האיזון בין תנועת המנוע למצב השסתומים ואז שסתום מסויים נשאר פתוח ,ובאותו זמן הבוכנה משלימה את מהלכם ונפגשת לצרפתית לוהטת (נשיקה , לא מכונית) עם השסתום. אם יש מזל אין פגיעה בשסתומים . מקרה חסר מזל עלול אף לגרום לעיקום הרבה שסתומים ,פגיעה בבוכנות , וחלקים נוספים , עד לשיפוץ מנוע קומפלט (או החלפתו). במקרה שלך נפגע כנראה רק שסתום אחד. אכן בד"כ נוטים לנקות את תושבות השסתומים (שלייף בעברית מוסכית תקנית) , מה שיוצר קומפרסיה טובה יותר בראש המנוע ונותן יותר כח למנוע (אם כי במקרה של מנוע חלש הדבר יאיץ את סופו ,כי הלחץ על טבעות הבוכנה יהיה גדול יותר והשחיקה תגדל). מה משנה לך אם מדובר בראש מנוע משופץ והקילומטראז' שלו ? תקלות של חלקים שלא עוברים שיפוץ הן באמת נדירות מאוד - ומלבד זאת סביר להניח שתקבל אחריות על העבודה שבוצעה. לגבי הרעש - צריך לשמוע. אתה מדבר לפני או אחרי הטיפול?
