שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
בחיפושים אחרי ה-BX הקודמת , הגעתי לבחור מחולון , שתיאר את המכונית כ"יפיפיה" , יד שנייה. מגיעים.אין אוטו. מה שכן , מתחת לעץ הייתה גרוטאה צרפתית שנראית כאילו הולחמה מכמה מכוניות.(ומלאה אבק). מגיע הבחור. רשיונות. חמישה בעלים קודמים. טסט -אין ("אין בעייה אח'שלי , היום אני מעביר לך אותה טסט). שם הבעלים:כתובת שונה. מבקש תעודת זהות. "אה,תראה ,זה של דוד שלי ,אני עושה לו טובה ,מוכר אותה". "טוב לך תביא אותו" "חכה פה שנייה אני מביא אותו" הלך. נסעתי , מקווה שהוא עדיין מחכה לי מתחת לעץ. כלב.
-
מקבלים,מקבלים
-
בראל בפ"ת (דני) וברעננה (יוסי). בפעמים הבודדות שיש להם זמן לטפל ברכב הם בין המכונאים הטובים שאני פגשתי. לא קורה מספיק לצערי
-
1500 ש"ח עבור יישור קו הוא לא סכום מוגזם , בטח כשרצועת טיימינג מוחלפת. הדבר שאותי משגע במוסכי PSA הוא חוסר תשומת הלב לרכב. לא קרה שכל הבעיות אובחנו וטופלו על ידי המוסך , וגרוע מכך - גם בקשות שלי לטיפול בדברים שנמסרו בכתב , לא טופלו , לעיתים אפילו דברים בטיחותיים . לא ברור לי אם זו כמות הרכבים המקולקלים , מעט מדי מוסכים , חוסר מקצועיות או דבר אחר. תמיד במוסכים של לובינסקי יש לחץ , המון עבודה ,מעט מדי מכונאים מקצועיים ואכפתיים וחפיפניקיות. אני מדבר מנסיון של 6 מוסכים שונים , כך שכנראה לא נפלתי על מקרה בודד. אני בטוח שאפשר אחרת , גם כי במוסכים הנ"ל יש בכל זאת אדם או שניים שמבינים ואכפתיים (רק שלא מספיקים להגיע לכל רכב) , וגם כי במכוניות מתוצרת אחרת (ומוסכים של יבואנים אחרים) הייתי מכניס רכב לטיפול שוטף ומקבל אותו תקין , כולל ליקויים שלא דיווחתי עליהם (ונתתי אישור טלפוני לתקנם). אני עדין לא הצלחתי למצוא את המוסך של לובינסקי שיגרום לי לצאת ממנו מרוצה באמת , ולדעתי האישית חלק גדול מההנאה מהרכב נפגמת בגלל זה. אם את/ה מכניס/ה רכב למוסך וצריכ/ה לחזור יומיים אח"כ על שטות , כל ההנאה שבעולם לא תעזור. בזבוז יום עבודה על גומייה שעולה 3 ש"ח (ולא תמיד יש לי הזמן/ידע/כלים/יכולת להחליף לבד) ומצריכה ביקור חוזר במוסך מוציא כל חשק המרכב.
-
צ'יפ-ורי אלף לילה ולילה...
-
דו הימני התחתון של הקרב' קודם כל תכניס מטף לאוטו. ה-BX היא צרפתיה חמה אמיתית. ראיתי כבר כמה וכמה כאלה שנשרפו. כשאתה מחפש את נזילת הדלק , אם מדובר בסולקס , בדוק מצידו הימני התחתון של הקרב'. זה בדיוק המקום ממנו התפתחה נזילה אצלי . כמו כן הגומי הצרפתי המשובח נוטה להיסדק עם השנים. בדוק שאין לך נזילה מאחד הצינורות המובילים. בכל מקרה היזהר לא להפוך את הרכב לדרקון יורק אש...
-
בחייאת אחמד תסביר לי , אם אתה לא יודע מה שיפוץ ראש , איך אתה יודע שאתה לא צריך אחד?
-
סיטרואן סקסו 1.4 מודל 96' , 90K ק"מ . אפס תקלות בכלל (לא רק מכניות). סיטרואן סקסו 1.6SVX אוט' , לא ראתה מוסך (מבחוץ) - (נמסר בה"פ ע"י י.כ. )
-
לפי מיטב ידיעתי (עשרות שעות מוסך ב-PSA זה נחשב , לא ? ) עיקר הבעיות של הפרנסאוויות הן חשמל/גומיות/פלסטיקה , ולאו דווקא בלאי מנוע...
-
מצלמה רגילה או דחליל? איך אפשר להבדיל? (יצא חרוז)
שמר פרסם הודעה בנושא של red soldier 205 בתוך רכב כללי
פרוייקט גדול... אני אומר צריך לפתוח על זה שרשור ולאורך כמה זמן כל אחד מוסיף איפה הוא ראה \ נתפס ע"י שוטר או מצלמה ואחרי כמה חודשים כבר יש מפה די מדוייקת. נעשה כבר בספידטראפס ובטופספיד... -
מצלמה רגילה או דחליל? איך אפשר להבדיל? (יצא חרוז)
שמר פרסם הודעה בנושא של red soldier 205 בתוך רכב כללי
אז אם כבר אצו רצו גמדים וריססו את המצלמות המרושעות תוך סיכון עצמי והקרבה ראויה לציון לטובת הציבור - למה הם ריססו את החלק האחורי ולא את העדשה או הפלאש?!?!? בפעם הבאה - מולוטוב !!! האמת בא לי דווקא רעיון אחר - מה דעתכם על סשן של פיינטבול בין המולטנובות ? -
מצלמה רגילה או דחליל? איך אפשר להבדיל? (יצא חרוז)
שמר פרסם הודעה בנושא של red soldier 205 בתוך רכב כללי
המצלמות האמיתיות בכביש 4 צבועות (צביעה תוצרת בית , לא תקנית ) בצבע שחור שנראה כמו שאריות פיח בחלקן האחורי... -
הולדן מייצרים הרבה יותר מרכבים שמשלבים אופל ואמריקאיות. הייתה להם את הקומודור ,עם מנוע V8 , שהתחרתה בהצלחה באליפות אירופה למכוניות סלון,24 שעות של לה-מאן וכו'. יותר מזה , דגמים חדשים של GM אמריקה (קדילאק כמדומני) מבוססים ביסודם על התכנון האוסטרלי למכוניות הגדולות שלהם.
-
תיזהר לא להפוך לאו(י)ש פיז...
-
נדמה לי שמדובר ב-BX ? אם כן לא ניתן לכוון TOE...
-
שנזכה להרבה ש-NOS טובות
-
השדון לא ירד מהזמנים האלה בגלל שלא כיסחו את הדשא המון זמן והסכין נתקעה כל הזמן ... שדון , יש לי שיר בשבילך (נא להקריא באוזני מנהל המסלול): הייתי בחור ביישן, לא מנוסה עם קארטים. אמרו לי יש מסלול אחד אומרים ,מרביצים בו חופשי. אז הלכתי לנהוג אותה אבל הגבילו לי ת'קארט , כן את הקארט. זאת את כל החצי כ"ס שלה בתוך ה-APEX מביאה זאת מביאה. ישבתי קרוב אצלה, ראיתי איך מחליקה זאת מחליקה.... . . . . . בהקפה ה-12 , ראיתי, שלא טעיתי מה שלא הרגשתי זה נכון... זה לא מכסחת, זה השדון... היא לא סוחבת רק מתגלגלת דיכאון. תפסתי ראש טוב ,על הכיפק ,כן על הכיפק על הקאאאאאאאאאאאארררררררררררטטטטטטטטט OH-NOOOOOOOOOOOOOOOO
-
מעונין בפרטים של מנוע 1.9 של סיטרואן BX TZS 93' למי שידע...
שמר פרסם הודעה בנושא של הנסיך. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו שג'רמי כתב , ההבדל הוא ברמת הדיוק של התערובת , בקרבורטור הממיר ייסתם מהר מאוד. -
הו מאסטר , במחילה מכבודך ובכל זאת , עד כמה שלימדו אותי - דרייב שאפט הינו החלק שנמצא במכוניות הנעה אחורית (או כפולה) בין החלק המניע (גיר ברוב המכוניות , או מנוע במקרים כמו אלפטה ודומותיה) לחלק המונע (דיפרנציאל אחורי ברוב המקרים). ואילו החלק שיוצא מהדיפרנציאל (או גיר במקרה של הנעה קדמית) הוא הצירייה. תקנו אותי אם אני שווה...
-
DRIVESHAFT. המחיר לא מוגזם.זה מחיר של VTI. הסיוויק 1400 לא שונה בהרבה מהוי טי איי מבחינת שילדה.עזוב את ההבבל"ת העיתונאי-פתח כל אתר שעוסק בזה-השוני הוא בולמים בלמים ורולבארים.(בנינו את של כפיר בעזרת 3 חברות שמתעסקות בזה.הם די נדהמו שאנחנו לא מביאים מנוע של אינטגרה R). בולמים-יש מלא חברות-החל בGROUND CONTROL או SKUNKWORKS בארה"ב וכלה בקוני ואייבאך באירופה. ברקסים-בכל פירוקיה תמצא סט של הונדה אקורד.יותר מזה אתה לא צריך.ואם כן - יש מלא חברות - החל בPOWERSLOT וכלה בZIMMERMAN (זה שם של חברה להליכונים....אבל יש להם אחלה בלמים לאמריקאיות). אם אתה מביא ציוד תביא רק משופר-זה עולה אותו דבר ומכיוון שזה סיוויק -המיבחר אדיר! רדיאטור: לסיוויקים יש אפטרמארקט מטורף! תבדוק לגבי רדיאטור של FLUIDYNE (מנועי חיפוש) ולגבי פגוש האפשרויות בלתי מוגבלות. (אני היתי הולך על ציוד של WINGS WEST - צור קשר עם חבר פורום בשם POKO - הוא היה איתם בקשר עיסקי). מעבר לזה-אין דבר כזה "רק שיפשוף" בשאסי.מה חשבת...שעברו עליה עם שופין?!?!? זה נובע מתאונה ודין פרוטה כדין מאה.עזוב אותך מזיוני שכל על "קצה" וכו.שאסי זה שאסי. ביננו-האוטו ייסע סבבה בכל מקרה - אבל זה אמצעי מיקוח חזק .(בלי ויכוחים בנושא בבקשה). אם האוטו בכלל בלי רדיאטור..אז מה המוכר מזיין את המוח?!?!?!? איך בכלל הוא חושב למכור אותו???? נשמע לי מעט הזוי. דרייב שאפט זה גל הינע , צירייה זה AXLE , לא ככה ?
-
כל כך מסכים איתך בן אדם.. באמת סרט גדול היו קטעים חזקים וגם קטעים מרגשים.. אבל מה היו קטעים גם צפויים שהם עוזבים וחוזרים לקחת את התושבים... ביכלל משחק טוב של ברוס ווילס והשחקנית השנייה שכחתי את שמה. בקיצור לכו לראות קמצנים בקולנוע הכי טוב לפעמים פדלאות יובים לי בבית מורידים DIVX איך לעזאזל אפשר לשכוח אחת כמו מוניקה בלוצ'י ??? יפה או לא כל הסרט רציתי להלביש לשרמוטה לטמה לעין (סליחה על הצרפתית ) לא נורא ילד , גם לך יצמח יום אחד שפם ושערות בכל מיני מקומות , וההורמונים יתחילו לעבוד...
-
כל כך מסכים איתך בן אדם.. באמת סרט גדול היו קטעים חזקים וגם קטעים מרגשים.. אבל מה היו קטעים גם צפויים שהם עוזבים וחוזרים לקחת את התושבים... ביכלל משחק טוב של ברוס ווילס והשחקנית השנייה שכחתי את שמה. בקיצור לכו לראות קמצנים בקולנוע הכי טוב לפעמים פדלאות יובים לי בבית מורידים DIVX איך לעזאזל אפשר לשכוח אחת כמו מוניקה בלוצ'י ???
-
מחלת עור , בעברית - ספחת.
-
זקוק לרעיונות - איפה אני יכול למצוא קרבורטור ראוי??
שמר פרסם הודעה בנושא של הנסיך. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יפה שאתה מעדיף ללמוד מאנשים ולא מספרים , הבעייה היחידה היא שלאנשים יש האמת,רמת הידע והיושר שלהם ,וזה משתנה מאדם לאדם. ספר , בהנחה שלא נכתב ע"י שרלטן , מכיל עובדות בלבד ...בלי פרשנות ובלי רגשות לדעתי לא כדאי במקרה הספציפי שלך להתחיל להתעסק עם הח' קרב' , בטח לא לאור הדרישה שלך להתאמה מוחלטת ואי-פגיעה בצריכת הדלק.
