-
הודעות
853 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי רוטנברג
-
אולי גם מערכת ההפעלה הזאת לא רעה כי מה שחשוב לי זה כמה שפחות להעמיס על המחשב, למרות שהבנתי שה I3 יכולה לעבוד טוב .
-
מקווה שתושבי חיפה יחליפו את ראש העיר חיפה ושמצנע יחליף אותו , איך יכול להיות שלא נמצא פקח קבוע בהר הכרמל??? לאור מה שקרה בעבר. יצא לי להיות בחיפה לפני שנתיים שעזרתי לדוד שלי במשרד עמיל מכס להעביר את הרכב שלו על אוניה חזרה לגרמניה. בדרך אכלנו בשדרות העצמאות אם אני לא טועה באיזה מסעדה, האוכל היה טעים אבל חזות מרכז העיר נראית מוזנחת .
-
בהחלט אם כך עדיף את הגירסה של ה HOME BASIC , אין לי צורך במשחקים זוללי זיכרון.
-
אם אתה יכול לרשום את הגירסה של ה 7 הפשוטה והמומלצת שלא לוקחת משאבים מיותרים.
-
...בנוסף לזה הוא גם אמר שהזיכרון של ה DDR3 זה די חדש ולא יודעים איך זה יעבוד עם הלוח אם ולכן עדיף לקחת זיכרון DDR2 . זה גם נשמע קצת מוזר.
-
גם לי נראה מוזר מה שהטכנאי אמר כי באמת שמעתי ש 7 טובה ולא גוזלת משאבים.
-
אני אשדרג ל I3 , איזה מערכת הפעלה הכי רצויה ושלא תופסת הרבה משאבים ה 7 או עדיף את ה XP ? טכנאי מחשבים אחד אמר לי ש ה XP עדיפה כי ה 7 היא שידרוג לא הכי מוצלח ל ויסטה.
-
תודה לכולם.
-
לגבי המעבד I3 לצערי צריך להוסיף עוד 99 שקל למשלוח - אם לא לוקחים את זה באיסוף עצמי . אלא אם כן אני מגיע לנצרת עלית.... קצת רחוק לי. liorwohl אני מעוניין להשאיר את המחשב הישן ולכן לא מעונין בפירוקו
-
התפרסם באיזה אתר עכשיו המערכת הזאת ב 1199 שקל: לוח אם: יצרן: Intel דגם: DH55PJ כ.מסך משולב: Intel Graphics Media Acclerator DVI כ.קול משולב: Intel® High Definition Audio:2.1-channel audio כרטיס רשת: Intel 10\100\1000 o\b יציאות USB 2.0: 6 כניסות דיסק קשיח: יצרן: SAMSUNG טכנולוגיה: 3 SATA נפח : 320GB זכרון מטמון: MB 8 מעבד: יצרן: INTEL סוג: Core™ i3 דגם: 530 Processor מהירות : 2.93GHZ מארז ATX כניסות USB - חזית: 2 כניסות כניסות USB - אחוריות: 4 כניסות זכרון: סוג זכרון: 3 DDR נפח: MB 2048 מהירות: MHZ 1066 כונן: יצרן: SAMSUNG סוג: DVD 22 האם זה יותר טוב מההצעה של : מערכת מחשב Intel Dual Core E5700 +500GB SATA2 + DVDRW + 2GB DDR3 + VGA + DVI (1187 שקל) מארזMIDI ATX איכותי ביותר יציאות קידמיות לאוזניות ומיקרופון + USB יציאות קידמיות מעבדIntel Dual Core E5700 3.0GHz 2MB 800MHzלוח אםFoxconn G41MXP זכרון2GB DDR3כרטיס מסךIntegrated Intel® GMA 4500 + VGA + DVI - (DUAL DISPLAY) דיסק קשיחHITACHI / WD / SEAGATE 500GB 7200RPM SATA2תקליטור שכבה כפולה כולל מנגנון נגד רעידות X22 DVD צורב כרטיס קול7.1 channel HD Audio כרטיס רשתGigabit LAN Internal I/O Connectors:2 x USB 2.0 connectors support additional 4 ports 4 x Serial ATAII connectors 1 x Intruder Alarm header 1 x Front Audio header 1 x S/PDIF Out header 1 x Front Panel header 1 x TPM header
-
אבל האם זה יהיה יותר מהיר מהאינטל ? אני באמת מעדיף כרטיס נפרד למסך מאשר משולב
-
כרגע יש לי פנטיום 4 INTEL משנת 10/2004 3GHZ 480 MB INTEL 3.0/800 PRESCOTT 1 MB CACHE TWINMOS 512/400 WB80BB 7200 80 GIGA המערכת עובדת לא רע אבל נהיית איטית כשהסקייפ עובד ועוד תוכנות ברקע. שוקל להחליף ל : מערכת מחשב Intel Dual Core E5700 +500GB SATA2 + DVDRW + 2GB DDR3 + VGA + DVI (1187 שקל) האם יהיה שיפור ניכר במהירות ובביצועים אם אני מחליף מחשב ?
-
אין לי מושג , זאת השיחה ששמעתי. הדרוזים הם אנשים נהדרים ואוהבים את הארץ . כואב הלב על המשפחות.
-
זה מה שנקרא " חג האורים "... שלא נדע להשרף חיים.איך לא למדו לקח מהשריפה הקודמת ולא שמו שומרים במקום שידוע בפורענות. בדיעבד מזל שלא קיבלו לשב"ס פעם רציתי להתגייס לשם ולא קיבלו אותי . היום שמעתי שיחה של שתי נשים בשכונה שלי ואחת מהן קיללה את הסוהרים והשוטרים , האישה השניה אמרה לה לא יפה לדבר ככה.
-
המחירון אמור לעלות 2 שקל.
-
בגירה , בתקווה שאתה לא מתכוון אליי ציינתי עובדות בהסטוריה ועוד לצורך כך הבאתי גם ציטוטים מהמורה להיסטוריה שלי מכיתה יא , אז לא יכול להיות שהמורה שלי הייתה גזענית. לפחות לא מיהרת לתת התראה וטוב שכך כי באמת אין סיבה. הנס הכלכלי אכן קרה לאחר עליית הצורר ליהודים לאחר עליתו לשלטון ושיפור הכלכלה הגרמנית בין היתר גם על ידי יצור מכונית פולקסווגן חיפושית יצור מצברים על ידי חברת "מרצדס" וגרמניה יצאה ממשבר כלכלי קשה ממלחמת העולם הראשונה , אבל אחר כך הנפילה הגדולה והטעויות של הצורר ליהודים והשאר ידוע
-
האמת שבהתחלה שמתי את האיקון של הצחוק אבל אחר כך חשבתי על זה והורדתי אותו -בדיעבד זה אחלה רעיון....
-
מכונית מדהימה.
-
תקרא את הכותרת של הלינק-על איך כן בבחירות דמוקרטיות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260141,00.html ולgollu -יש פתרון מצוין לזה אפשר להקים מפעל ישראלי ברמאללה או בקסבה ואז כמו תמיד העולם אוהב רק את הערבים והמכוניות יהיו MADE IN PALSTIN אני חושב שיהיה להיט וגם כח עבודה זול וגם תעסוקה לפלשתינים.
-
היטלר נבחר בצורה דמוקרטית לחלוטין , וגם תוצאות הבחירות היו אמיתיות ולא היה זיוף. אבל הוא עדין לא הצליח לסחוף את כולם. הרעיון של יצור מכונית אמינה ופשוטה לפשוטי העם היה גאוני ואכן המון מובטלים גרמנים הועסקו בתעשיה הזאת וגם הכניס המון כסף לגרמניה שהייתה במשבר עמוק-כך הצליח היטלר לסחוף את רוב העם שעניין אותם רק מה יהיה לאכול. כמובן שליהודים זה הביא את השואה האיומה. אבל צריך להודות שה"חיפושית" נתנה תמריץ והוציאה את גרמניה מהבוץ אחר כך הם עוד פעם נכנסו לבוץ...
-
לגבי המכונית העממית -אדולף היטלר הצליח לסחוף את כל העם הגרמני בכך שנתן להם את "מכונית העם " החיפושית. וגם הניע את הכלכלה הגרמנית שהייתה בשפל גדול לאחר מלחמת העולם הראשונה. אני חושב שיש לנו מה לקנא בהודים על הטאטא נאנו- אולי לא משתלם כי השוק פה די קטן לעומת המליארד של הודו. מענין למה לא מייבאים לפה את הטאטא?
-
אתה צודק מצורף נתון של אופל בנזין Opel - Corsa - Corsa D Eco Flex אבל נראה שמדובר בדגם ספורט אולי הדגם הרגיל יותר חסכוני. בעברית זה 23 קילומטר לליטר / או 4.49 למאה קילומטר בנזין . די קרוב לנתוני יצרן . http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/338560.html
-
מצורף נתון אמיתי של צריכת דלק של אופל קורסה 1.3 בנזין מאתר גרמני ועל ידי נהג גרמני http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/418205.html למי שלא מבין גרמנית הבן אדם עשה 26 קילומטר לליטר בנזין 3,99 ליטר ל 100km Opel - Corsa - 1.3 CDTI Cool מה שמוכיח שיש דיוק בנתונים של היצרן ולא סתם על הנייר.
-
אין לי שום דבר שקשור ליבואן או ליצרן פשוט הזיכרון טרי מהנסיעה מהקורסה , שגם מעוצבת יפה מאוד וספורטיבית . בעברי עבדתי בחברת בת של צ'מפיון ועוזר למבקר בחברת דוד לובינסקי. בשנתיים האחרונות היו לנו שתי מכוניות פיאסטה 1995 ופולו 2007 ידניות (אשתי התעקשה על גיר רגיל גם בשבילה) הפולו פשוט מעולה. לרועי , לגביי הנתון של ה 800 קילומטר כבר ציינתי שלא מדדתי במדויק(יכול להיות קצת פחות) אבל הייתה חסכונית בטירוף. לליאור , תסביר לי בדיוק על מה יש להתגאות ביונדאי ? על כך שבולעת דלק כמו אלכוהליסט ??? אני בטוח שאנשים יעדיפו את הקורסה על פני יונדאי (ואין בכלל מה להשוות)ומקווה ש "שלמה" יתנו מחיר נורמאלי. אגב , בתמונה בעיר אסן בגרמניה , רואים גם אופל קדט אדומה משנות ה 80 מוכיח את האמינות של אופל. בכל מקרה אני מאחל בהצלחה לקוריאה הצפונית נגד קוריאה הדרומית
-
האמת שבהתחלה היו שלושה סימני קריאה אבל מנהל הפורום קיצר לסימן קריאה אחד. אני דווקא כן חושב שיש מה להתלהב מ 28.6 קילומטר לליטר , הגרמנים די מדייקים ואמינים בנתונים שלהם . ואני יכול להעיד מנסיון שאכן צריכת הדלק הזאת נכונה מהנסיעה שלי לגרמניה , למזלי קיבלתי קורסה בנזין ידנית בקלן בשדה תעופה וחרשתי עליה קרוב ל800 קילומטר על חצי מיכל (עד כמה שאני זוכר) כולל עמידה בפקקים ונסיעות בתוך העיר. למרות זאת הפ'גו 307 יותר נעימה לנסיעה.
