Jump to content

שחר 1

  • הודעות

    1,091
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי שחר 1

  1. בפאביה בשנתונים האלה מדובר בגיר רובוטי דו מצמדי. וזה כשdsg עוד היה יחסית חדש, ועם בעיות ילדות. היום הגיר הזה אמין יותר. עדיף לקנות רכב עם גיר פלנטרי, ואתה יכול לבדוק את סוג הגיר באתרי רכב כמו auto או icar
  2. תכניס מספר שלדה ב partsouq.com או ב catcar.info. שם תוכל למצוא את המקט המקורי.
  3. הרובוטי יותר יקר גם באחזקה שוטפת (החלפת קלאץ' יותר יקרה, וגם מגיעה בתדירות קצת יותר גבוהה). אבל זו לא אותה עלות כמו רובוטי דו מצמדי. אין תיבה אוטומטית פלנטרית. או רובוטי או ידני. המכונאי חרטטן. הרכבים מיוצרים באותו המפעל, הם אמינים באותה מידה (חוץ מהמנוע 1.2 של פיג'ו 108, שהוא מנוע של פיג'ו ולא של טויוטה).
  4. הוא סוחר במקרה?
  5. מבחינתי גם השכרה של חודש זו בעיה.
  6. אותי זה ממש מרתיע. עדיף לרדת שנה-שנתיים בשנתון ולקנות רכב שעבר ידיים פרטיות שהתייחסו אליו יפה.
  7. אני שמתי פילטר מזגן עם פחם פעיל של meyle. עובד נהדר, ומסנן את הריחות.
  8. במצב תקין היית אמור לראות רק יד אחת או 2 לרכב מ2019, אולי עם סוחר ביניהן. אני אישית מעדיף להימנע גם מרכבים שהיו ליסינג בעברם או שהם בבעלות סוחר כרגע.
  9. אבל מדובר פה ברכבים מ2019. הנחת מובילאיי יש רק על רכבים שעלו על הכביש עד 2017, כי אחרי 2017 כל רכב שעולה על הכביש בישראל מחוייב בהתקנת מובילאיי (או מערכות אחרת עם אותו עיקרון).
  10. אם מנתקים מצבר לפני ההתקנה זה מונע חשש שהכריות ייפתחו במהלך העבודה. לא?
  11. הרכבים שציינת הם לא משפחתיים, אלא סופר מיני. קטגוריה אחת מתחת משפחתיות קטנות. אם אתה מכוון לרכבים עם גיר אוטומטי, אז כדאי להתרחק מהפיאסטה. הגיר בשנתונים האלה (החל מ2013) הוא גיר רובוטי דו מצמדי בעייתי. פיג'ו 208 עם מנוע 1.2 טורבו זה מנוע בעייתי עם רצועה טבולה בשמן. גם אליו לא הייתי מתקרב. את הרנו אני לא מכיר. תבדוק הונדה ג'אז או קיה ריו.
  12. בדיוק על זה דיברתי. בדיקה מטעמם שווה כלום. וגם האחריות שלהם לא שווה שום דבר. תיקח את הרכב לבדיקה מטעמך במכון בדיקה אחר, לפני שאתה קונה.
  13. בבדיקה שאתה הזמנת או בדיקה שהמגרש הזמין? תיקח את הרכב שאתה רוצה לקנות לבדיקה מטעמך, ואתה תגלה פתאום המון איקסים שלא הופיעו בבדיקה מטעם המגרש...
  14. אני הייתי פוסל אותו, כי אפילו בבדיקה של המגרש רשום שיש חוסר שמן. הרכב הוזנח.
  15. מדובר בפוקוס ידנית או רובוטית? מה הטורים בעמידה מוחלטת?
  16. בשני המקרים מזמין הבדיקה זה המגרש. הבדיקות האלה לא שוות את הנייר שהן כתובות עליו.
  17. להחליף. גומי מתייבש ויכול להיקרע. הנזק שנגרם מרצועת טיימינג שנקרעת הוא יקר מאוד...
  18. אני חושב שסטפוואי יכולה דווקא להתאים באופן טוב לדרישות. אין לבלנו יתרונות עליה, חוץ מהמחיר.
  19. לא סביר בכלל. אל תשלם לפני הסרת השעבוד. שהמוכר ייקח הלוואת בלון לכמה ימים, או שיבקש מהמשפחה שלו.
  20. מה הקשר בין בלנו לשטח (אפילו שטח קל)? בנוסף יש שם מחלה בהגה, שהתביעה הייצוגית עליה עדיין מתנהלת. לא חושב שכדאי ללכת על האופציה הזו.
  21. מהבדיקות שעשיתי - המחירים לנהג צעיר שהוא לא נהג חדש (יש לי כבר 4 שנים רישיון, בן 22) נמוכים מהמחירים של נהג חדש בשנה הראשונה של הרישיון, גם אם הוא לא נהג צעיר. אבל יכול להיות שאני לא מעודכן.
  22. לא. זה יהיה רלוונטי רק אם תתחילי את הביטוח רק בעוד חודש. אולי כדאי לחכות.
  23. גם חובה וצד ג' עולים הרבה מאוד, ובמקרה של תאונה זה יכול להיות מאוד מבאס כשיש רק צד ג' (אני חוויתי טוטאלוס ברכב שהיה שווה 25 אלף, בלי מקיף. אם לא תוכלי לעמוד בזה כלכלית לא בטוח שלא שווה לעשות מקיף). תבדקי בביטוח ישיר, לי הם היו הכי זולים (נהג צעיר).
  24. כמה הנסועה המתוכננת? העלות של הדלק משתנה באופן משמעותי בהתאם. קחי בחשבון סעיף שאת אולי לא מודעת אליו עד הסוף - הביטוח לנהגים חדשים מאוד יקר. רק הסעיף הזה (כולל מקיף) יכול לעלות כמעט חצי מהתקציב החודשי שהקצבת.
  25. לגבי הבוקים - יש עכשיו מבצע בסולו. זוג עם פין אבטחה במחיר יותר נמוך מזוג רגיל. https://www.solomycar.co.il/item/98171/בוקים-
×
×
  • תוכן חדש...