Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. אם אתה רוצה חדש אז אין שום ג'יפ בתקציב שלך אם 7 מקומות ישיבה בתקציב שלך ניכנסים 3 ששני הראשונים אמרת שהם לא מספיק מרווחים שזה היונדאי טוסון והקיה ספורטז יש גם את המומלץ שזה הניסן קשקאי אבל אם אתה רוצה את גירסת 7 המקומות אז זה מעבר לתקציב שלך,כמו שציינו פה לפניי יש לך את האופציה שלטעמי היא המומלצת וזה המיניוואנים יותר מרווחים בפחות כסף ודלק.
  2. הפורד פיאסטה החדשה ,חצונית ניראת מהממת! כרגע אי אפשר לדעת אם הרכב יהיה כדאי או שלא ,רק כשהרכב יגיע ארצה ודלק מוטורס תתמחר את הרכב אז יהיה אפשר לדעת אם כדאי או שלא.
  3. ממליץ בהחלט על קיה סיד,הדגם המפואר עולה 116K אבל היבואן נותן מלא תוספות ללא תוספת תשלום ככה שלא תיצטרף להוסיף כל מיני אביזרים כמו אזעקה למשל ובגדול הרכב מוצלח כמו ה-I30 רק שלטעמי יפה יותר וגם יש 7! שנות אחריות.
  4. שלום לכם,קרוביי אמורים לישלוח לי לארץ LAPTOP מארה"ב הנייד הוא חדש, רציתי לדעת אם זה נכון שאם שולחים את זה בתור מתנה אז אין צורך בתשלום מכס. תודה מראש.
  5. דווקא הפוקוס שלא אהבת הידנית ממש טובה ובנוסף ה-C4 החדשה ואם כבר אהבת את ה-I30 אז למה לא ללכת על הקיה סיד שלטעמי יותר יפה מה-I30 וגם ב-116K תקבל את הדגם המאובזר ביותר! ואם כבר ידני אז יש לך את הקיה פרו סיד.
  6. הפרס שנה שעברה היה דיפנדר! אין ביכלל השוואה בין הדיפנדר לB9 הדיפנדר הוא רכב שטח נטו והB9 הוא מה שניקרא SUV כביש-שביל מפואר.
  7. וואו! תיתחדש רכב מרשים ביותר,ראיתי בארץ את הגיפ שלהם דודג ניטרו עם מנוע מיפלצתי שכזה,גם יבוא אישי.
  8. בבקשה! רק שלא מדובר בטרנטה. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1926444#post1926444
  9. יש לך שתי אופציות האחת לקחת למכון בדיקה כגון קומפיוטסט ודומיו והשניה לקחת את הרכב למוסך המרכזי של היבואן.
  10. פשוט עבודה מעולה ורכב מדהים ,כל הכבוד על הרצון וההשקעה, הגנטים יראו כמו בתמונה האחרונה? כי לדעתי זה גם יפה וגם מיוחד.
  11. Daniel.K

    [חדשות רכב] Renault Laguna Coupe

    וואו ! אחד הרכבים היפים, רק חבל שלא יגיע לארצנו.
  12. מה לגבי הדודג גרני? מיניוואן יפה ומחיר עוד יותר יפה! http://www.motocar.co.il/article/9728.aspx http://www.dodge.co.il/default.asp?catid=%7B0FD16747-130D-4D88-9BA5-346AEFA4BD9B%7D
  13. אם כבר אבא קונה לך רכב אז למה לא ללכת על הפיאט 500! אני חושב שגם ביגלל הגודל הוא יתאים לך וגם פוזה יש והרבה. http://carscoop.blogspot.com/2008/07/exclusive-fiat-500-abarth-opening.html http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/new_car_reviews/article4315936.ece
  14. כדאי שתשים תמונה זה יעזור לך ולנו.
  15. Daniel.K

    לנסר VS מאזדנה 6

    אתה מכוון לשני סגמנטים שונים ,הלסר מישפחתית קטנה והמאזדה מישפחתית גדולה או בשפת העם רכב מנהלים! שני הרכבים טובים ואמינים ,המאזדה מן הסתם יותר מפוארת ויותר גדולה וגם תיהיה יותר יקרה לאחזקה(צריכת דלק,ביטוח ,טסט).
  16. סוף סוף אחד מהמותגים המובילים בעולם הרכב מגיעה לארצנו הקטנטונת! מעניין יהיה ליראות איך קרסו יתמודדו אם זה שהם ידועים כנותני שרות גרועים וזה ידוע שהשרות הוא אחד הדברים החשובים באיחוד אם מדובר על רכבי יוקרה. http://www.motocar.co.il/article/10282.aspx http://www.infiniti.co.il/ http://www.infiniti.com/
  17. כמו שציינו לפני הניסן קשקאי בהחלט אופציה מעולה מה גם שיש שתי גירסאות האחת רגילה ועדיין הרכב גבוהה והשנייה היא ה-4*4 ובנוסף יש לך את הקיה ספורטז שעולה 145K בילבד ובנסוף אפשר לקבל עוד איבזור ולחסוך עוד אלפי שקלים נוספים! הדודג גרני הוא בהחלט אופציה מעניינת ,אבל הכל עיניין של מיקוח כי המצב של תעשיית הרכב האמריקאית הם מוכנים לתת הנחות מפליגות והעיקר לימכור ואני מניח שגם היבואן בארץ מקבל הנחיות לימכור לימכור ולימכור לכן כדאי לנסות ! http://www.motocar.co.il/article/9728.aspx
  18. זה בדויוק מה שקורה אם המונדאו בדגם טרנד,יש ביקוש עצום לרכב זה אבל היבואן מביא כל פעם מישלוחים מצומצמים וזה למה? כי על המאזדה 6 יש ליבואן רווח גדול יותר ותכלס זה מה שמעניין את היבואן.
  19. למה שלא תלכו על רכבים מישפחתיים בסכום הזה? למשל הקיה סיד שעולה 116K לדגם המפואר וזה עוד ליפני הורדת המחיר.
  20. תיתחדשו כל רכב אספנות שמובא לארצנו הקטנטונת הוא ברכה! תיתחדשו והעם רוצה תמונות!
  21. למה מיושן? זה שהפנים של הרכב פשוט אפילו פשוט מאוד לא אומר שהרכב מיושן! הרכב נאה מאוד חיצונית וגם יש לו מנוע חזק ונימרץ,לגבי האמינות ,אז רק ימים יגידו הרי זה רכב חדש לחלוטין. http://www.motocar.co.il/test/902.aspx
  22. אתה מחפש חיסכון מצד אחד ומיצד שני אתה שואל על הפאג'רו ? או על הפאסאט? קצת הזויי כמו שהומלץ לך הפיאט תעשה את העבודה ואם אתה מיתעקש על 4*4 אז אולי סוזוקי גימני או סמוראי(אבל הם אם מינימום בגאז).
  23. תראו כמה תגובות והבחור ששאל את השאלה נעלם.
  24. דווקא מהנושא של הסחירות לא הייתי חושש,הפאביה החדשה נכון להיום היא המובילה בקבוצתה ונכון להיום גם נימכרת בכמויות יפות,אם לא יתגלו בעיות אמינות חמורות בעתיד אז אין סיבה שהרכב הזה לא יימכר בצורה יפה גם כמשומש.
  25. כמו שציינו לפני למה באמת שלא תיבדוק את האופציה של המגאן? ועוד יישאר לך עודף! http://www.motocar.co.il/catalog/רנו/מגאן/2007_ומעלה/ספורט/cars.aspx
×
×
  • תוכן חדש...