Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. רב מקרי הפשע הקשים מתבצעים לאחרונה בראשל"צ! מקרה? או שיש סיבה? רק היום:מצוד אחר פורץ שירה בבעל דירה בראשון לציון http://tlv100.walla.co.il/?w=/1/1594073 http://www.haaretz.com/hasite/spages/922315.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/954/802.html http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/897/618.html http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=96282 האמת יש בלי סוף כתבות על פשע קשה בראשל"צ, מה נסגר?
  2. Daniel.K

    מוני פנאן התאבד

    מסכים איתך לחלוטין ! במישור הספורטיבי זה מריח רע! רע מאוד!!
  3. Daniel.K

    מוני פנאן התאבד

    זה הולך ליהיות סיפור ענק!! כנראה שבמכבי ידעו על זה(שמעון מזרחי) ושתקו עד שלפדרמן נמאס והוא חתך את זה! http://www.one.co.il/Article/146236.html
  4. נתנו לך המלצות בעד ונגד מה שנישאר הוא לצאת מהבית ולקחת את שני הרכבים לנסיעת מבחן ולגבש החלטה סופית! נשמח לרשמים.
  5. תודה על התגובה המהירה,אני מאזור ראשל"צ,חשוב לציין שבדקתי בהום סנטר ואייס יש להם שרשראות אבל עם קאטר פשוט אפשר לחתוך אותן!אני מחפש משהו איכותי יותר שלפחות יקשה על מי שיירצה לחתוך.
  6. מחפש מקום שבו אוכל לרכוש שרשרת כדי לתחום שטח חניה חושב שהשרשרת תיהיה עבה ותקשה לחתוך עם קטר! תודה מראש.
  7. עם אתה לא נהג מרוצים(אני לא נבין מה כולם רושמים זריזות אף אחד מהרכבים אינו רכב ספורטיבי וכמה שניות לפה או לשם לא כזה קריטי לך) אז הפורד פיאסטה רמה אחת מעל לשאר הרכבים בסגמנת הזה,לגבי הנחות אז כמו שציינו לפני דלק מוטורס בונקרים ולא נותנים הנחות בכלל אלא עם כן אתה חברת ליסינג.
  8. Daniel.K

    מחשב למשחקים

    בסכום כזה ועוד בשביל משחקים הייתי קונה Sony PlayStation 3 בטח עכשיו שייצא הסלים והמחירים יירדו. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=737636
  9. סבבה תודה,אין ספק שקיבלת מחיר מעולה!! תיתחדש גם מסך מעולה וגם מחיר מדהים,אחלה מתנה לחגים.
  10. בדגמים הראשונים שהביאו לארץ אכן הייתה בעיה(מזגן לא מותאם לארצות חמות) אולם בהמשך זה היסתדר,אולי נפל על רכב מהמישלוחים הראשונים.
  11. אם אפשר לדעת איפה רכשת את הפיליפס 8404 בפחות מ-7K ?
  12. מדהים! אפשר לצבוע רכבים ורכיבים שלמים! http://www.cardomain.com/ride/739999 http://www.newfantachrome.com/goin/sp.html
  13. זה מה שנכתב במבחן של מוטו קאר,קצר וקולע! פורד פיאסטה היא המכונית הטובה ביותר כאן, היא משלבת את עיצוב החוץ והפנים הטובים ביותר, תא הנוסעים האיכותי מכולן ובפער גדול, כרית אוויר נוספת, אבזור, נוחות נסיעה, התנהגות כביש טובה למדי, תמורה טובה למחיר שאמנם מעט גבוה וזהו פחות או יותר. אבל היא לא מנצחת מכמה סיבות, הראשונה היא אותה יחידת כוח והביצועים הבינוניים שלה בשילוב גיר אוטומטי מסרס. השניה- היא אינה מרווחת דייה, ושלישית- בניגוד לשאר, אין לפיאסטה גרסה מוזלת שתאפשר ללקוח לרכוש את החבילה האיכותית הזו בבסיסה, אך במחיר שיאפשר לה להתחרות טוב יותר ביריבות. http://www.motocar.co.il/test/986.aspx
  14. Daniel.K

    התחדשתי בקמארו 71

    תתחדש! הקהל רוצה תמונות.
  15. לפי דעתי בגודל 42 ובמחיר של 7K הפיליפס 8404. יש עכשיו מבצע http://zarmon1.pas-rahav.com/philips/09/ http://www.dtown.co.il/articles/912.html המחיר הרשמי הוא 9200 ש"ח אבל היא נימכרת ב-7100 כולל הובלה והתקנה ובמחיר הזה לטעמי היא בהחלט הכי משתלמת. אבל כל אחד וטעמו/מחשבתו,אין כמו מראה עניים.
  16. מבחינתי! טוב שירה וטוב שהרג ,חבל שבבת-ים השוטר לא ירה ולא הרג!.
  17. בבקשה לכל המיתחסדים,השוטר לא ירה כי הוא היה צריך לחשוב על ההשלכות שיהיו לו אחר כך או שהוא פשוט לא הספיק לירות ביגלל שהוא חיפש את הגלגלים. http://news.walla.co.il/?w=/1/1549700 נכון שיש חוק אבל החוק הזה מגן על העבריינים ולא על האזרח הקטן.
  18. רוני התשובה שלך לטעמי ממש מיתחסדת ,זה ניראה כאילו העיקר לכתוב נגד העדר "הדורסני" הפושע ניסה לדרוס שוטרים ונניח שהיו יורים בגלגלי הרכב,זה היה מבטיח שהפושע לא ינסה לתקוף בצורה אחרת? אולי יש לו נשק עליו ועם הוא ניסה לדרוס שוטרים אז אין לו שום סיבה שלא לנסות ליפגוע בהם שוב ובצורה אחרת,העיקר שאני שונה מהעדר הדורסני. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3771977,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3727400,00.html ציטוט: מכתב האישום עלה כי מזרחי היה חלק ממארב אותו הציבה משטרת חדרה לגנבי רכב בפרדס חנה. אחד הבלשים צפה לעבר חניון ודיווח לצוות שבו היה מזרחי על אדם המחזיק כלי פריצה ומנסה לפרוץ לרכב. צוותו של מזרחי הגיע למקום וחסם באמצעות הרכב המשטרתי את המכונית שנפרצה. בשלב זה ניסה גנאים להימלט עם הרכב תוך שהוא מנסה לדרוס את אחד השוטרים. בתגובה שלף מזרחי את אקדחו, ירה לעבר הרכב ופגע בגנאים בראשו. הוא היה בן 24 במותו.
  19. אותי זה מקומם ששוטר יישב בכלא ביגלל שעשה את עבודתו! עכשיו אני מבין למה שוטרים עושים ראש קטן ואומרים לעצמם למה שאני ייעשה משהו ,הרי עם הפורץ ייתפס הוא ישתחרר אחרי כמה שעות גם עם גיליון ההרשעות שלו ניראה כמו מגילה ועם יקרה לו משהו אז ביכלל הלך על השוטר. להבנתי מערכת המשפט והשופטים העומדים בראשה מורמים מעם ומנותקים מהמציאות ולכן הם נותנים ולא בעקיפין לגיטימציה לפשיעה המשתוללת בארצנו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3771830,00.html
  20. חברה ברור שעדיף את הדגם החדש,אבל הדגם החדש יהיה יקר ובהרבה מהדגם היוצא משהו בסביבות ה-200K ! הטוסון הוא גייפ לייט,כביש שביל ולא לשטח,הרכב מאוד אמין וכמו כל רכב 4*4 גדול צורך לא מעט דלק,החדש אמור ליהיות חסכוני משמעותית מהדגם הייצוא אבל כאמור יהיה יקר משמעותית.
  21. אם אני לא טועה אפשר להשיג את ה-SX4 בגירסת ה-5 דלתות "המשופרת" במחיר של הסופר מיני שציינת,אולי שווה לבדוק.
  22. הפיאט 500 רכב יפה ומאוד מיוחד,הרכב מאוד יפה חיצונית וסופר מושקע בפנים הרכב(טעם אישי) סביר להניח שבתור יד 2 יהיה לרכב ביקוש גבוה, לטעמי הקנייה בשבילך וגם בתקציב. הדגמה לרכב דומה. http://videos.streetfire.net/video/Top-Gear-Fiat-500_198182.htm
  23. אולי הסוכנים של סוזוקי לא משהו אבל העיסקה של ה-SX4 "המשופרת ממש כדאית". http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=267419&highlight=%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99+sx4
  24. מדובר ברכב מעולה,אבל! המחיר המקורי לא מצדיק קנייה,אם קיבלת הנחה של 20K אז שווה,במחיר הרגיל אפשר לקנות משפחתית.
  25. moser נחשבות לטובות ביותר! וייש גם מכונות מעולות בסביבות ה400 ש"ח. http://www.shaver.co.il/ProductsList.asp?CatId=30
×
×
  • תוכן חדש...