Jump to content

FOCAL

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOCAL

  1. איפה אתה רואה שכתבנו דברים לא נכונים? אני המלצתי לו לקנות את הR שאני יודע שמגיע עם תדרים אירופאים מה לא נכון בזה? בקשר לאירופאי ואמריקאי, אם זה אמיתי אז חידשת לי.. לא ידעתי על זה בעיקרון בכל מכשיר יש אירופאי ואמריקאי, אבל פעם ראשונה שאני שומע שיש אופציה לבחירה בינהם בתפריט..
  2. אני לא צריך עזרה ובטח שלא ממך.. אם היית מנסה להכיר יותר אז היית מבין מי אני ומה הידע שלי בתחום אני פה בשביל לנסות לעזור לאחרים, לא בשביל להעזר.
  3. אני זוכר שהתקנתי בבמוו של אחי פעם, והיינו צריכים לעקוף חוט שמתחבר לידית הילוכים כדי שתוכל לצפות רק בP וN לגבי הסדרות החדשות, אני יכול להמליץ על מישהו שמתקין תוכנות מיוחדות לכל הרכבים החדשים, ויש לו גם לBMW כהן תמיר, שרירא הגאון 4 יפו
  4. ואיך זה קשור? אתה מתכוון אלי במה שכתבת פה? אם כן, תקרא תגובות שלי ותראה לי משהו שנראה כמו מה שתיארת פה... עריכה: מנואל, פורום אודיו, מקום מכובד, חברים עם רמה, אבל בלי קצת הומור אתה יכול לבקש מההנהלה לשנות לו את התיאור ל: פורום אודיו, פה כל זקני משען יוכלו לבקש ח"ד על מכשירי שמיעה איכותיים ברצינות מנואל, קצת הומור לא מזיק
  5. עברית שפה קשה? אתה רוצה הולכת באולפן? אוטו!! והוא עולה 200 אלף לא חצי מליון
  6. R לא תומך לך?.. לא נראה לי הגיוני אני אבדוק שוב, אולי טעיתי בין הR לרגיל פיוניר אתה מכייל ב100 בכל מעבדה, תשאל בחנות מערכות הקרובה אליך אם אתה מבין באלקטרוניקה אני יסביר לך איך לכייל לבד
  7. למה מחורבנת? לא יפה... יש לי מערכת מקורית של החברה כרגע והיא ממש לא מחורבנת
  8. אין לי מושג לגבי מחירים, לא נראה לי שיש בינהם הבדל, אם כן אז מזערי ממש... כיול של פיוניר היום עולה 100 ש"ח בערך, אני מאמין שגם לאלפיין אותו דבר, אבל אפריל טקליין לא יסכימו לעשות את זה, אז תצטרך במעבדה פרטית לעשות..
  9. חוץ מהמונו והסאב אתה צריך להתחרט על כל המערכת+האוטו חח אני לא מתחרט על כלום, מכל דבר שקניתי נהנתי...
  10. לא אי אפשר עזוב את זה שאין לך מספיק RMS הקרוס מכוון על תדרים שונים מתדרים של רמקול, אז או שהסאב יוציא מוזיקה, או שהרמקול יוציא באס, תלוי איך הכיוונים ביחד הם לא הולכים
  11. למה לעשות כיול אם הוא יכול לקנות 9855R שכן תומך ברדיו אירופאי?
  12. זה הדבר הכי חכם לעשות במקרה שאין כסף אבל אם יש לו, אז הוא יקנה מונו לסאב וזה הרבה יותר חכם...
  13. אם הייתם מודיעים על זה הייתי נשאר
  14. לא נגמר, אבל חתכנו בגלל הגשם
  15. פעם הבאה צריך למצוא חניון סגור... אבל הגשם קצת עזר לי לפרסס במהירות ( :
  16. אני ו2007 ניצא עוד 10 דקות... אני מגיע עם MX5
  17. יהיה שיפור גדול אתה כרגע עובד עם מנחת וRCA מפוצל תעביר עוד כבל RCA כדי שתוכל לכוון תדרים דרך הHU כמו שצריך ויש לך 3 יציאות RCA, לא 6
  18. אתה נוסע איתי ושואל איך מגיעים? חח אני יגיע MX5 אפורה, יש לי גם מודעות מכירה אני יביא את הפריטים איתי שמי שביקש יוכל לראות..
  19. קומפוננט פוקאל 165V2 פוליגלאס סט מצוין גרסא משודרגת וחזקה יותר http://zap.co.il/model.asp?model_id=360849 זה המחיר שלו בחנויות לי יש קצת חלודה על הברגים בקרוס, המחיר הסופי הוא 550!! DVD KENWOOD KVT-725 מסך חשמלי נגיעות, הכל באחד, IN DESH http://zap.co.il/model.asp?model_id=360569 המכשיר עבד אצלי פחות משנה, ויושב בארון כמה חודשים כי מכרתי את האוטו ובאוטו החדש אין לי מקום להתקין אותו, אותו דבר הפוקאל... 5K בלבד והוא שלכם פרטים נוספים בפרטי או בטלפון 054-300-1003 עידן
  20. סאב של cerwin vega V-max 10 + תיבה אקוסטית + מגן מתכת מקורי !! מגיע עם הקופסה וקבלות ! בקושי עבד שלושה חודשים על מגבר שלא הצליח להרים אותו בקושי. חדש דנדנש עם הקופסאות וכל מה שמגיע איתו, לא גנוב !! עם קבלות !! מציאה חבל על הזמן, סאב כזה עולה 1500-1700 בחנות בלי תיבה !!!! דפיקה מדוייקת,נקייה ויפה וחחחזזזזקקק בטייררווףף שלא להאמין ! צריך לשמוע כדי להאמין שזה נכון !! הסאב נמכר בשל שדרוג המערכת הקיימת באוטו ל L-7. תמונה של הדגם של הסאב: למי שמבין הדגם החדש ממברנה בצבע אדום כסוף + מגן מתכת. איכות איכות ושוב פעם איכות !! פרטים: יצרן: cerwin vega דגם: V-MAX 10 הספק נקי: 200 RMS נקי איכות של סרווין דופק ודופק בעוצמה. מגיע עם תיבה אטומה אקוסטית יפיפה,היא באה עם מגן מתכת מקורי יש את האריזה המקורית שלו + חוברת נתונים + קבלות !! המחיר הנדרש הוא 1000 - גמיש במחיר ! שוב פעם חשוב לציין שאתם מקבלים בקנייה גם תיבה אקוסטית יפיפיה ! פרטים נוספים בפלאפון: 054-5470062 תומר מאיזור רחובות.
  21. כן הם היבואנים אבל לא נראה לי שהם מוכרים לפרטיים והדגם שאתה רוצה נראה לי זה L7 וצא קצת מהאינטרנט, יש עולם אמיתי בחוץ תראה שם את הסאב
  22. אני הוצאתי מהקומפ ויאר באס פצצה עם תיבה אטומה 27 ליטר ניסתי הרבה תיבות וזאת הייתה הכי טובה בשבילו
  23. דבר ראשון שכח מ100 RMS ליציאה הפלטיניום לא מוציא יותר מ50 דבר שני, הבלנו בעייתים בדלתות אתה תצטרך או קומפוננט סלימס שישמעו אותו פחות טוב מקומפוננט רגיל וגם יעלה יותר וגם אין לכל חברה או לעשות בניה לרמקולים קדימה האקוסטיקה של הבלנו גם לא משהו בכלל הייתי מציע לך להשקיע את הכסף בבנית במה קדמית שכוללת סט ברמה, איטום, ובניה נכונה האחורה רק משלים את הסאונד, לא יותר...
  24. אם ככה אז לפי דעתי עובר באיזור של הרמקול כבל מתח שמקרין אליו מתח וזה יוצר רעש
×
×
  • תוכן חדש...