Jump to content

FOCAL

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOCAL

  1. 6.5 קדימה וגם בדלתות אחורה
  2. 0 גייג' זה כבר מוגזם! באמת בלי טעם 2 זה גם מוגזם אבל עוד בסדר תשים 2 ותפצל ל2 של 4 ואני לא יודע אם במגבר יש לך בכלל כניסה של 4 יש לאחי באוטו מגברים רציניים שלוקחים הרבה מאוד מתח ואצלו יש 4 גייג' עם מפצל ל2 של 4 וקאבל של 2 פארד והכל עובד מצוין
  3. לפי דעתי לחסוך קצת ולקנות את האלפיין וההייברד הדוטק הוא לא סט מיוחד, הוא קומפוננט מצוין למחיר שלו, אבל לא משהו שהייתי משקיע בו למערכת איכותית השוואות בין אלפיין שזאת החברה שאני נותן לה הכי הרבה כבוד בעולם, לעומת פיוניר שתפסה שם בשוק הישראלי, אין בכלל השוואה פה ואתה יכול לראות אפילו לאיזה מצב פיוניר הגיעו, יש באסטות בתחנה מרכזית תל אביב, ליד בסטה של אבטיחים שמוכרים שם פיוניר פשוט חברה שמייצרת רדיו דיסקים יפים, ורמקולים וסאבים שזזים בלי קשר
  4. קודם כל אני רוצה להקפיץ את הנושא כי לא קיבלתי עדיין המלצה שמתאימה לי... דבר שני יהודה הסביר לי בעבר בפורום אחר את היציבות על 1 אום הסאב בפיק של באס גבוהה יכול לרדת ל1 אום ואם המגבר לא יציב על 1 אום אז הוא פשוט יכנס לפרוטקשן (הסברתי נכון יהודה?) אני עדיין בחיפושים אחרי מונובלוק בעיקרון הסאב הקבוע שלי הוא פוקאל פוליגלאס V2 400 אראמאס 2 אום ולפעמים אני גם מחבר את הקיקר L7 עם תיבה גדולה מקורית הקיקר גם ב420 RMS מוציא באס אדיר, אז לא צריך להשתגע עם המונובלוק, אבל אני לא רוצה שהוא יכנס לי לפרוטקשן שהקיקר מחובר הסאב של הפוקאל יושב בתיבה המקורית שלו שהיא עם פורט, אבל מחר אני מקבל אחד כזה חדש ולפי מה שהבנתי מהיבואן היא בלי פורט אני חייב בדחיפות להביא מונובלוק, הנקמיצ'י יושב לי בבית ומחכה שאני ירכיב אותו, כואב לי על האבק שהוא תופס ) : ומי שמכיר, נקמיצ'י DV7 איך המכשיר? כדאי להביא אותו במקום הקנווד שלי? אני רוצה TV טיונר ומסך חיצוני שהמכשיר מקופל וגם הנקמיצ'י יותר איכותיים מקנווד תודה מראש לעוזרים
  5. מחזר כל מילה ומילה שלך.... פוקאל הם רמקולים מדויקים מאוד! אבל הם גם עומדים בעוצמות מטורפות ופוליגלאס V2 דרכי עולה 1250 חדש בקופסא ורוקפורד פאנטיקיו יתנו לו הרבה עוצמה, אבל הם יקרים מאוד
  6. והוא יעבוד לך כמו שתחבר סאב 1 עם 2 אום והוא יאמץ לך את המגבר יותר
  7. לפי מה שאני מבין ממה שאתה אומר אתה לוחץ על התוף והוא חוזר לעבוד? תפתח את הסאב, יש פלוס ומינוס מחוברים לתוף כנראה הם רופפים
  8. היה עוזר אם היית אומר איזה מונו בעיקרון, כל מגבר יתן יותר עוצמה ב1 אום אז אם המגבר מאפשר לרדת ל1 אום אז עדיף
  9. יש לך אפשרות לקחת 4100? הוא מוציא 100 * 4 והוא מגבר פצצה יש לאחי כזה באוטו... ואני לא הייתי משווה בכלל בין נקמיצ'י לJBL
  10. 2 של 4 יוצאים התנגדות של 2 אום אז 2 של 2 אום יוצרים התנגדות 1 אום אם המגבר שלך יודע לרדת ל2 אום אז עדיף לך לקחת סאב 2 אום כי אז המגבר מוציא לו יותר הספק
  11. אני מזהה 165KF ו 165K2P בדלת אחת?? אתה מטורף!
  12. אם הבנתי נכון אז הלך לך פילטר ביציאת RCA אחת קורה שמנתקים RCA בפיוניר בזמן שהוא דלוק אם אתה לא משתמש ביציאה הנוספת אז אל תעשה כלום, תשאר על התקינה אם תרצה להשתמש אתה צריך להחליף פילטר במכשיר
  13. סבלתי מתופעה כזאת בעבר יש 2 אפשרויות לתופעה הלחמות קרות, תיקון של 100 200 שקל או ספק מתח בתוך המגבר בסוף החיים שלו לי זה קרה בקיקר ישן והחלפתי ספקי מתח ועברתי על ההלחמות הקרות והכל הסתדר
  14. יש לי 1000.1 BD בבית, אבל הוא יותר מדי בשביל הסאב הזה אז בטח שאני לא יקנה מגבר של 1000 ב2 אום ואודיסן זה קצת בעיה בשבילי להביא כי אני מביא דרך יבואנים ואין לי קשר למישהו שמביא אודיסן קיקר 600.1 נראה לי אפשרות טובה, אני יבדוק את זה יהודה, אני שמח לראות אותך גם פה, אם בא לך תסביר לטל את הקטע של ה1 אום בתדרים הנמוכים ( : ממך למדתי את זה
  15. רוצה אולי שננסר לך תעצים? ביקשת עזרה קיבלת נתונים מדויקים לתיבה
  16. הטוויטר של פוקאל חד מאוד כי הוא בנוי לסוג מוזיקה שדורשת את זה אני אישית אוהב את הטוויטר שלהם כי הוא מחדיר כל צליל לאן שצריך שמעתי כמה שילובים של פוקאל עם טוויטר של מורל, שומעים יפה מאוד אבל תבדוק שהקרוס יתן לטוויטר את מה שהוא צריך ולא יתן לו יותר מדי כי אז יהיה לך ניתוקים
  17. בדיקת מספר סידורי על המכשיר תראה אם הוא מקביל לאריזה מוצרי רפרביש מקבלים אריזה חדשה וככה המספר הסידורי לא מקביל למספר על האריזה
  18. עזרתם לו בקשר לשליפה אבל לא בקשר לחיבורים אדום זה מתח, צריך לחבר אותו למקור מתח ברכב, בדרך כלל גם אדום צהוב זה ממורי\סוויטש שצריך לחבר למקום מתח קבוע, אפשרי ללפף ביחד עם האדום ולחבר לאותו מקור שחור זה מינוס, לחבר למקור מינוס שבדרך כלל גם שחור עכשיו המכשיר פועל אבל אין לך רמקולים מחוברים על כל מכשיר צריך להיות תרשים שמראה מה הולך לאיזה רמקול אתה תראה חוטים סגול וסגול עם לבן ירוק וירוק עם לבן אפור ואפור עם לבן חום וחום עם לבן אלה 4 רמקולים, הפס הלבן מסמן מינוס, לפי תרשים תידע מה היציאה של הקדימה ומה של האחורה
  19. קודם כל המפרט של המערכת שלי HU קנווד KVT725 DVD HPX לניתוב הצלילים והגברת הפריאווט קומפוננט קדימה פוקאל 165K2P 100 RMS גרסא משודרגת קומפוננט אחורה פוקאל 165KF K2POWER 80RMS סאב פוקאל 33V2 400RMS DUAL COIL 4OHM שזה יורד ל2 אום הגברה זאת הבעיה עכשיו עד היום הייתי עם קיקר 700.5 שהוא פותח תסאב כמו שצריך, ואת הסט האחורי גם כן, אבל הקדמי לא מנוצל מספיק... הבאתי מגבר 4 ערוצים נקמיצ'י PA4100 שמוציא 100 RMS ב4 אום לרמקולים ועכשיו הבעיה שלי היא מונובלוק שירים לי את הסאב כמו שצריך ניסתי רוקפורד 500.1BD והוא יותר חלש מהקיקר שלי, ניסתי 1000.1BD והוא יותר מדי חזק הייפוניקס 1000D הוא האפשרות שחשבתי לנסות, כמה הוא מוציא? הוא יסחב כמו שצריך את הסאב? הוא יסחב לי L7 שלפעמים אני מחבר בשביל להרעיד? אני מחפש מונו של חברה ברמה ולא חברות שוק, שיוציא 600 RMS מוצהר ב2 אום ושיהיה יציב ב1 אום כי אני יורד לתדרים נמוכים עם הסאב כמו שאתם רואים יש לי פה רכיבים ברמה גבוהה, ואני צריך גם מגבר בהתאם... החיווט מתחלף השבוע ל2 גייג' וRCA יש לי של רוקפורד סדרת פאוור קאבל כנראה שאני יצטרך בגלל ה2 מגברים אז יש לי סטינגר דיגיטלי 1 פארד, ואם הוא לא יספיק יש לי גם פאוור אקוסטיק 2 פארד אשמח לתשובות מהמקצוענים שתבחום ואם אפשר גם נתונים והסברים למה עדיף... תודה רבה לכולם. אגב יש סט אחד שאני מפרק מהאוטו של פוקאל 165KF שהוא למכירה וגם המגבר של הקיקר 700.5 למכירה
×
×
  • תוכן חדש...