Jump to content

FOCAL

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOCAL

  1. יוטופיה הישנים יותר טובים חזקים ועמידים מהK2P החדש. יוטופיה החדשים מגיעים בקלות ל10K
  2. שהוא היה חצוף נתתי לו לשמוע רמקולים מקוריים של האוטו ואמרתי שהם פוקאל.. הוא האמין? נשאל אותו..
  3. אם אתה חדש אז אין לך סיבה להיכנס להרפתקאות וקומבינות.. תישאר ככה בנתיים עד שתוכל לקנות מגבר יותר טוב ויותר חזק. אם תתחיל לפצל ולגשר, המערכת תישמע כמו קירקס בסוף.. הסט V1 נציל, הוא עובד טוב גם עם 50RMS.
  4. הבדל גדול, שווה את התוספת..
  5. גישור לרמקולים? רק אם אתה מחפש להרעיש בשכונה.. הרמקול ינגן יותר טוב שהוא יקבל 50 RMS מאשר 100בגישור, וגם איך תכוון אותם? כל רמקול בערוץ נפרד? יש לך ידע לעשות את זה?
  6. רחובות והטוויטר אם נשרף זה מכיוונים לא נכונים.. אני לא הצלחתי לשרוף טוויטר של פוקאל עדיין ועברו אצלי המון סטים
  7. K2P 100RMS הגרסא המשודרגת תוכל לשמוע אצלי באוטו אבל קח בחשבון שזה קבריולט (אטום? פחח) ועדיין לא מכוון ברמה מקצועית אצלי הוא עובד בשילוב של סאב פוקאל, הרכב מנצח! רק להחליף את הקיקר לאודיסון ואני מסודר ( :
  8. פוקאל זה רמקול שדורש כיוונים מדויקים וצריך ידע בשביל להגיע איתו לסאונד נקי ואיכותי אחרי HU מקורי ו3SOXTY.2 עדיין יהיה קשה להוציא ממנו מה שהוא יכול אצלי באוטו היה מותקן KF עם 3SIXTY על HU מקורי, היום כבר יש HU אחר והסאונד השתפר המון
  9. תוכל לפרט מה זה CLASS BD? לדוגמא ב-1000.1BD של רוקפורד. תודה.
  10. ה3SIXTY איכזב אותי מאוד בHU מובנה ברכב.. קניתי 3SIXTY.2 בשביל לא להחליף את הHU המובנה ולשנות את הקונסולה של הרכב, ולוותר על צ'ינג'ר בתוך הHU של 6 דיסקים MP3, ושליטה מההגה.. אחרי כיוונים באוטופרט ונסיון ל"מומחים" אחרים, שום דבר לא עזר לסאונד, עדיין יש עיוותים וחסר המון צלילים. הHU הוא של קלריון, שנחשבים מוצלחים יותר מאחרים.. אחרי שקצת סבלתי מהסאונד, החלטתי לשים קיט לדשבורד ולשנות את המבנה, והוספתי DVD של קנווד. עכשיו עם כיוונים שאני עשיתי (לא הספקתי עדיין ללכת למישהו אחר) שומעים בכמה רמות מעל הHU המקורי שהיה.
  11. רוב הגרמניות אקוסטיות מאוד. לפי דעתי ולדעת המון אנשים, גולף 99-2004, רכב ברמה גבוהה באקוסטיקה.. אפילו עם במה זולה יחסית יוצא שם סאונד טוב
  12. המלצה אישית מתוך היכרות ארוכה עם פוקאל, פוקאל K2P עם שילוב של סאב טוב והגברה נכונה, הסט הזה מספיק לבנות במה איכותית ועוצמתית.. תשמע לפני זה את הסט כי הטוויטרים חדים ומדויקים מאוד וחלק מהאנשים לא אוהבים, הם צורמים גם לפעמים אם לא מכוונים נכון. אם תרצה עזרה בקניה של הסט מחנויות זולות, צור קשר בפרטי. (לא חנות שלי)
  13. דריפט עם משפחתית אוטומטית הנעה קדמית?.. אולי "אמברקס"..
  14. האוטו עלה לכביש שנת 2000, אחרי טיפול גדול ומקיף, הרבה תוספות מקוריות. לא מעונין בהחלפה, לרציניים בלבד! קסנון, ג'נטים 18 מקוריים של קררה חדשים, קיט GT3, כיסאות עור חשמלי, גג חשמלי חדש כחול! טיפטרוניק בהגה. לרציניים בלבד. 054-6000711
  15. עדיין אקטואלי, ארוזים בקופסא כמו חדשים..
  16. אתה יכול להגיד את זה על 2000.1BD? כי המשלוח שביקשו היה יותר מ200$ \: זאת דרך מצוינת אם זה מה שאני חושב, הם גם דואגים לשחרר מהמכס פה בארץ ולהביא את זה עד הבית.. המשלוח ימי לוקח יותר מחודש, אבל הוא זול משמעותית ממשלוח אווירי
  17. את החוטים שאת לא מזהה, תפרידי לזוגות לפי צבע בטרית אצבע תפתור את הבעיה, זוג חוטים, +- לבטריה, ויגיע רעש מהרמקול שמחובר לחוט, וככה תזהי את הרמקול ותחברי לצמה של הHU אם הם לא משמיעים רעש, כנראה יש ניתוק בין הרמקול לסוף החוט, את זה כבר צריך לחפש עד שמוצאים..
  18. תודה רבה לך! אני אוריד ואבדוק.. DKNY, התוכנה מתחברת בבלוטוס לסאונד פרוססור של רוקפורד ומשם מכוונים אותו.
  19. מישהו יודע?
  20. מיד זה חלק מסט קומפוננט, מיד באס, טוויטר וקרוס.. אובאלי הם בדרך כלל 6*9 אבל יש גם מידות אחרות. סט קומפוננט הוא דבר משמעותי מאוד בבנית במה, כמו שהאוזן בנויה ככה היא צריכה לקבל צליל, צליל שיגיע מאחורה הוא פחות חשוב והוא בדרך כלל להשלמת סאונד בחלק האחורי.
  21. במגבר יוצאים חוטים לרמקולים, אתה מעביר את הפלוס והמינוס מLEFT לRIGHT ולהפך..
  22. כנראה מגיע, עדיין לא בטוח.. מישהו שיודע לכוון 3SIXTY מגיע?
  23. מה עם HU? (רדיו דיסק) אם אתה צריך גם HU עדיף לך לוותר על רמקולים אחוריים בנתיים תשקיע יותר בקומפוננט ובהגברה, הם יותר חשובים.. התקנה אל תחשוב אפילו לעשות לבד אחרי שקראתי את ההודעה שלך..
  24. סיכוי גדול אפילו, רוב התקלות מגיעות משם בגלל הלחץ בחוטים.. ולהפוך את הRCA לא יעזור לך, תהפוך גם את היציאת רמקולים ביחד..
  25. איפה הפכת את היציאות? יכול להיות שהיציאה במגבר לא טובה, וגם יכול להיות שבHU.. אם אתה אומר שאתה מכניס את הפאנל זה מסתדר, תנסה פעם הבאה רק ללחוץ עליו קצת ולראות אם מסתדר, אם כן אז כנראה הפילטרים בHU לא טובים, או שהRCA לא מחובר טוב..
×
×
  • תוכן חדש...