Jump to content

FOCAL

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOCAL

  1. בוקר טוב המרצדס יבוא אישי עם תדרים אי זוגיים במכשיר המקורי של מרצדס, אפשרי לכייל אותו לתדרים זוגיים? זה אופציה או כיול במעבדה? תודה רבה.
  2. קומפוננט של פוקאל מורכב חודש על האוטו, מוכר כי היום אני מחליף לK2P.. מגיע בקרטון המקורי 1600 גמיש אבל לא יותר מדי, איזור רחובות
  3. אצלי אני עדיין לא יודע מה הגודל של הסנטר, אם מישהו יוכל לעזור אני אשמח.. מאזדה MX5 2008 דלתות 8" + 3" משענות ראש 4" וסנטר שאני עדיין לא יודע ואני רוצה להחליף ואני חייב את המידה שלו
  4. צריך עזרה בקשר לקוסם שהצטרף אתמול למערכת שלי, וחוות דעת כללית.. HU מקורי של האוטו, קלריון, 6 דיסקים MP3 מגבר קיקר 700.5 קופמפוננט פוקאל 165K2P 100RMS סאב פוקאל SB33V2 רוקפורד 3SIXTY.2 כל זה יושב על MX5 2008, יש לי סנטר מקורי של BOSE בדשבורד, אם אני ישאיר אותו על ההגברה המקורית (מגבר דיגיטלי) הוא יפגע בסאונד? ועם הקוסם אני עדיין לא מסתדר, הורדתי את התוכנה ללפטופ והתחברתי עם BT, נתתי לתוכנה לעשות כיוון ראשוני לפי הממשק שלה, בחרתי בHU מקורי של חברה, ומשם לפי הוראות התוכנה עם הדיסק שקיבלתי.. הסאונד לא נשמע טוב, התעסקתי קצת עם התוכנה ושיפרתי קצת, אבל עדיין חסר לי משהו.. הקוסם בנתיים מחובר אחרי מנחת של רוקפורד, עד כמה זה פוגע בסאונד? עוד לא היה לי זמן להעביר חוטים חדשים.. בכללי, אם מישהו מנוסה עם ה3SIXTY שינסה לעזור לי קצת כי אני לא מסתדר עם התוכנה כל כך.. תודה רבה וחג שמח.
  5. קונדס אתה מוציא לי שם של נהג שבת תסביר להם שאני יודע לנהוג אבל לא מפחד למות חח בכל מקרה, האוטו לא! יהיה בעיקר בשביל דריפט, אבל זה חלק מהעניין הפרויקט עדיין לא התחיל ולא יתחיל בזמן הקרוב גם כי אני עדיין בחיפושים אחרי תשובות להרבה דברים בפרויקט, המימון לפרויקט זה מאחי, אני לא משקיע כלום.. אחי קונה הכל, אנחנו עובדים על האוטו ביחד, אני יעבוד יותר כי יש לי יותר זמן פנוי הסיבה שאני רוצה הנעה אחורית, כי הייתה לאחי כבר TT רודסטר, והאוטו הוא אכזבה גדולה שהוא הנעה קדמית.. אז אם אני מתכוון להגיע לאיזור ה400 500 כח אני לא מתכוון לעשות את זה בהנעה קדמית, אם נשאיר את הקווטרו רגיל, יהיה יותר יציב, הכח שעובר לגלגל יהיה באמת הכח שהוא מקבל,אבל אני לא נהנה מקו ישר.. וחוץ מזה, כיף לעשות משהו שעדיין לא עשו בארץ, אולי בסוף נגלה שTT RWD זה אוטו מושלם?
  6. להפך, להפוך את הקוואטרו דווקא משימה קלה מאוד לעומת מה שחשבתי, להפוך את הרגילה לאחורית.. נעשה כבר בהרבה אימפרזות ואפילו יש כמה בארץ, בקשר לבזבוז שאתם טוענים, המנוע 3.2 הוא לא מקורי, הוא כבר עם סופר ועוד כמה דברים קטנים.. המנוע עדיין יקבל תוספת כח חוץ ממה שיש עליו עכשיו, הקפיצים והבולמים המקוריים יעופו ויגיעו קוני או בילשטיין, ברקסים ברמבו עם צנרת חדשה... הפרויקט הזה הוא לאוטו נוסף, זה לא יהיה לנסיעות יומיומיות. לפי מה שהבנתי כבר עשו את זה בגרמניה, מנסים לברר לי יותר פרטים על הפרויקט. אם למישהו יש עוד נתונים שיעזרו לי אני אשמח, תודה.
  7. אני לא עושה את זה בעיקר לדריפטים.. אבל פשוט נפלה על אחי TT ממש מציאה ויש לו מנוע 3.2 חדש להביא גם במציאה... בשביל דריפטים יש לי מיאטה 07 ( : לשים מנוע חזק על TT ולהשאיר אותה הנעה קדמית זה בזבוז.. בעבר הייתה לי TT 1.8 לא קוואטרו, רק בגלל ההנעה קדמית מכרתי את האוטו.
  8. שלום לכולם. אחי הציע לי פרויקט שנשמע לי נחמד מאוד להשתיל בTT 1.8 טורבו הרגילה מנוע 3.2 של הTT קוואטרו התושבות מתאימות? הגיר יחזיק? אגב, המשך הפרויקט קשור לדריפטים (אם הדבר יהיה אפשרי בכלל) ( :
  9. ההשקעה משתלמת, האוטו שלך נראה כמו שצריך עכשיו ובטוח מתנהג ככה גם והסאונד חלום..... תהנה, ובאוטו הבא אני כנראה יצטרך עצות ורעיונות ממך... MITI07
  10. ילדון, תוותר על זה, לאנטיס FCT כבר לא נשמע טוב חח סתם, לך על זה, יתן קצת חיים למנוע שלך קלאץ' אם אתה לא תקרע את האוטו יחזיק לך מעמד תחליף צנרת ותוריד ממירים שים בוסט קונטרול פנימי, מתחבר לצינור ואקום וככה בנסיעות רגועות תגדוש נמוך, ושתרצה להרביץ תעלה גדישה בלחיצת כפתור דגם הכי מומלץ של גריידי פרופק B עדיף אנלוגי איזה טורבו אתה מתכוון לשים?
  11. מחפש בוסט קונטרול אנלוגי או דיגיטלי במחיר הגיוני
  12. FOCAL

    DVD KENWOOD KVT-725 IN DESH

    הקפצה
  13. פוקאל 165 KF השם מדבר בעד עצמו, אין צורך בפירוט מחיר פצצה 0543001003 אני יגיע איתם מחר למפגש
  14. קיט קסנון איכותי מאוד עם נורת H7 טמפרטורה 10K צבע כחול עמוק Package Includes: 2 - High Quality Xenon HID Bulb 2 - Water-Resistant HID Ballast with Built-In Igniter 2 - Ballast Bracket 2 - Wiring Harness with Quick-Disconnects 2 - Screw & Washer Set 1 - Illustrated Installation Instructions 1100 0543001003 עידן חדש! לא נפתח אף פעם
  15. DVD KENWOOD KVT-725 מסך חשמלי נגיעות, הכל באחד, IN DESH http://zap.co.il/model.asp?model_id=360569 המכשיר עבד אצלי פחות משנה, ויושב בארון כמה חודשים כי מכרתי את האוטו ובאוטו החדש אין לי מקום להתקין אותו... 4500 בלבד והוא שלכם פרטים נוספים בפרטי או בטלפון 054-300-1003 עידן
  16. למה אתם אומרים שבעיה לשים סאב 13? הבגאג' שלי יותר קטן במיאטה NC ויש לי 13 אתה מוזמן לראות את הסאב אצלי באוטו, נשאר לי עוד מקום בבגאג' שהסאב בפנים תיבה מקורית של פוקאל
  17. אני הייתי הולך על האקליפס, הם באותה רמה בערך, אבל אני אוהב את האקליפס יותר... תזהר במכס ( :
  18. אצלי במיאטה NC נכנסת תיבה של פוקאל SB33V2 תבדוק אם הנתונים שלה יתאימו לך, הסאב שלי גם 13"
  19. ראיתי את זה, לא היה שום כתם שמן... זה היה ביום שבת גשום מאוד שחזרתי ממפגש אודיו בקרית גת, עברתי על אותו נתיב שעברה הקליאו, אני עם הנעה אחורית בלי בקרת החלקה ולא קרה לי כלום...
  20. או שאתה יכול פשוט עם 2 אזיקונים עבים תכניס אותם בצדדים שיפתחו את הנעילה ותשלוף אותו
  21. יש לך בדביק מאמר מאוד מורכב על השאלה שלך.... תקרא אותו ואני בטוח שתבין הכל..
  22. הקפצה
  23. אפשר לחלוק עליך?... ידוע שHU מעוותים, קנווד ידועים גם כן בבעיה הזאת, אבל עם כיוון נכון ומגבר טוב, גם העיוות של הHU יכול להמנע אצל אחי באוטו מותקן נקמיצ'י P4100 עם HU קנווד KVT 925, הHU על הפול , המגבר כמובן על המינימום (נקמיצ'י על פוליגלאס??) יש עוצמה גבוהה ואין עיוות.. לעומת זאת, עם מגבר קיקר 700.5, עם פוקאל K2P ואותו HU היה לי עיוות בפול... אז לא רק הHU קובע
  24. תופעה מוכרת, הם לא נתקעים במכשיר, הם תוקעים אותו והוא חוזר לפעול אחרי כמה שעות... קרה לי כבר כמה פעמים אם אתה עם דיסק מקורי וקורה לך נזק הכי קטן, אפילו מנורה שרופה באחד הכפתורים, מחליפים את היחידה באחריות יצרן..
  25. הוא יכול ב900 לקנות דוטק, הרבה יותר טוב מהפולס הזוועתיים...
×
×
  • תוכן חדש...