Jump to content

FOCAL

  • הודעות

    133
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי FOCAL

  1. מוזר מאוד, את הCVR חיברתי שהוא מוצלב להרבה מגברים שלא ידעו לרדת ל2 אום, אפילו חיברתי לV12 וחבריו.. והZ עובד מצוין ויתאים לסאב
  2. בולי, אני לא מאמין שעדיין מוציאים רדיו דיסקים שלא מצליחים לקרוא דיסק צרוב.. JHON, תקרא שוב, הוא כתב שהוא צורב קובץ MP3 לפורמט CDA, הוא לא טועה בצריבה והוא לא חושב שהמכשיר שלו קורא MP3.
  3. למי שפנה ולא קיבל תשובה, הייתי בחו"ל ושכחתי בכלל מהמודעה.. המחיר יורד כי אני רוצה למכור מהר, 1350 ש"ח מחיר אחרון וסופי! 0543001003
  4. תעשה פינלייז לדיסק, לא זוכר איך זה נקרא באנגלית.. תחפש בהגדרות של התוכנה.
  5. שלי מטעין מחשב נייד, יש לי סיני שנראה כמו קאבל צבע כחול. כל הממירים שראיתי מגיעים בחיבור ללא הארקה, מטען ללפטופ דורש הארקה, אז תצטרך לקנות מתאם כי החיבור לא תואם.. (אין שימוש בהארקה, אבל החיבור שונה)
  6. איך עשית את החיבור ברמקול? תתאר או תעשה שירטוט קטן אצלי עבד קיקר CVR מספיק זמן על מגבר 4 ערוצים פשוט שלא יורד ל2 אום, המגבר עדיין חי ונושם( הסאב החזיר את עצמו לבורא אחרי שניסתי אותו עם 1000.1BD ) הסאב היה מגושר ל2 אום.
  7. בלפטופ כבר מותקנת התוכנה ועובד כמו שצריך, בפאלם גם התקנתי אבל אין לי פאלם משלי עם BT. יש לי מיו A701 עם מערכת הפעלה WM5, יש תוכנה בשבילו? תודה רבה.
  8. הפחתים שמגיעים לארצנו ידועים בזה שהם קופצים בלי סיבה אתה יכול לשים פיוז יותר קטן, אין לך צורך ב100 אמפר.. עכשיו אחרי שהחלפת מצבר תוסיף למערכת קאבל 1 פארד, אם לא הבעיה תחזור לך
  9. לא בהכרח.. הנורה הפנימית של הרכב מושפעת מתזוזות מתח בגלל שהיא צורכת מתח נמוך. אם האורות החיצוניים לא מתעמעמים, אז החשמל תקין, לא בדיוק תקין אבל לא משהו שיכול לגרום להפרעה כזו.
  10. אי אפשר לערוך הודעות, זה בשעה 10, לא ב11.
  11. רק לבעלי מיאטה, היום ב11 בבוקר באשדוד "מסלולים" הישן.. לצפות כולם מוזמנים להגיע, להשתתף רק מיאטה. www.miata.co.il
  12. תנסה לשמוע פוקאל, יש לי באוטו, אבל אצלי הפלסטיקים חוגגים (מיאטה) אז לא תרגיש בדיוק SQ.. לי יש את ה33V2 בתיבה המקורית, יודע לתת SQ וגם לא פראיר בSPL
  13. אולי זה כמו הפיוניר, תלחץ על הכפתור 6, תנסה לחיצה ארוכה.. ויכול להיות גם שהמתח שחיברו לך הוא רק אחרי סוויץ' והמכשיר לא שומר את הכיוונים שלו ומראה כל פעם הודעת הפעלה ראשונית.
  14. 15 שיחות לא העירו אותי \: נקווה להתעורר למפגש הבא
  15. אני שמח להודיע לכם על אירוע ג'ימקנה הראשון למועדון מיאטה ישראל אשר נפתח חגיגית יחד עם האירוע. באירגונו של ניב סדובסקי senda יום רביעי הקרוב, ערב סוכות ב'. פרטים נוספים בתחילת השבוע. ההרשמה מוגבלת ל10 רכבים, מחיר לכל רכב 30 ש"ח, הוצאות על כיבוד ושתיה קלה. http://www.forum.miata.co.il/showthread.php?t=15 רשומים כרגע 4 מתוך 10.
  16. להסיר כן, לשימוש לא.. מסירים עם טינר 21, לא יותר מדי..
  17. אני כנראה יגיע, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם הקוסם שעשה לי קסם ושיגע את ראבי... מפגש דרום הספיקו להכיר את המיאטה הישנה (06 ישן?!?) ולראות אותה מסתובבת, עכשיו מפגש מרכז יכירו את החדשה ( :
  18. לכל HU יש אחוז עיוות מסוים, הם מגיעים לאחוז הכי גבוהה שהווליום על הפול, תישאר בווליום שהוא המליץ לך, אפילו תכוון את המגבר שזה יהיה המקסימום של הווליום.
  19. חתימה טובה לכולם. אני כרגע לא יכול לעזוב את העבודה בשעות הבוקר והצהריים אז לא יוצא לי ללכת לאוטופרט, התעסקתי עם הקוסם לבד, בהתחלה הגעתי לכיוונים טובים אבל לא שמרתי והרסתי אותם. אני גם לא יודע איך צריך לכוון מגבר אחרי שמחברים אליו פרוססור, ויכול להיות שאני סתם מכוון והמגבר לא מכוון כמו שצריך.. יש פה מישהו שמוכן לעזור או לשמוע וליעץ? המפרט HU מקורי, קלאריון 6CD AMP KICKER 700.5 COMP FOCAL 165KF סוף שבוע מוחלפים לK2P SW FOCAL 33V2 SB 3SIXTY.2
  20. תודה לכם, כמו שאתם יכולים לראות בהודעה שלי למעלה, כבר הבנתי את הטעות שלי שבתוכנה שינתי למאסטר ווליום..
  21. focalist, קראתי עכשיו באתר בחו"ל שזה דווקא כן שליטה לבאס במצב רגיל, ושליטת ווליום במצב AUX The wired remote plugs into a "Comm Port" and uses a common RJ45-style connector. The remote serves two functions: In one mode it acts as a remote subwoofer level control and in the second mode, it becomes a volume control for the device that is connected to the AUX input. Clever, and cool. המכשיר שלי דפוק? ההתקנה לא נכונה? אבל לפי מה שכתוב רק במצב AUX הוא אמור לשלוט על ווליום, כרגע הוא לא מחובר בAUX.. עריכה: עזוב יצאתי דפוק.. שינתי בתוכנה בCOMM PORT לMASTER VOL במקום SW LAVEL... חשבתי כבר שצריך ליסוע לאוטופרט להחליף ( : תודה רבה.
  22. אתה בטוח? אם ככה אז סתם העברתי כבל \: תודה רבה לך..
  23. יש לי 3SIXTY.2 קיבלתי איתו קונטרולר שמתחבר עם כבל כמו טלפון עבה, כמו סאב קונטרול במגברים.. שאני מנמיך אותו הוא מוריד את כל העוצמה, ולא רק את הבאס, ככה זה או שיש בעיה? תודה מראש
  24. היום במקרה עברתי שם והסתכלתי, קאדנס זה רדיו מיאמי, הוא בהתחלה של רחוב האומן, החנות לא נמצאת על הכביש היא יותר פנימית אבל רואים אותה מהכביש..
  25. עובדים מדהים ביחד, לפי דעתי המגבר הזה מתאים לפוקאל יותר מאודיסון..
×
×
  • תוכן חדש...