Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. מעוניין לקנות 2-3 יריעות איטום של Dynamat Xtreme במגיעות בגדלים של 46x81 ס"מ (מגיע באריזה הגדולה - Bulk Pak ). כמובן שמדובר על מחיר שפוי והגיוני. בהודעה פרטית, תודה.
  2. אני לא יודע אם הוא טוב יותר מה-stio שכבר קיים היום בשוק, שבחינת המצלמה שלו - הוא מעפיל אפילו על מצלמות דיגיטליות שנמכרות בחוץ. בכל אופן, לא נראה לי שיהווה מתחרה ל-4G.
  3. אפל, מעולם לא הייתה ולא תהיה מאחורי כולם. זה מה שחברה רוצה שתרגיש ותחווה... ולמה? כדי ליצור אצלך את הצפייה לבא אחריו. כמו שניתן לראות בשלל מוצריה ובתחומים שאפל רצתה להתבלט בהם - היא עשתה את זה בצורה הכי טובה שיש. גם אם לא היה לה ניסיון קודם. הרי שאם אפל תוציא מכשיר מושלם (על שלל כל הפיצ'רים הנחשקים בשוק), הרי שמכשיר זה יימכר באופן חד פעמים ולא תהיה לו המשכיות. גם אני לפעמים מתאכזב עקב כך שמכשירי האייפון אינם מושלמים, אך זה בדיוק מה שמשאיר אצלי את הצפייה והעניין. ואל תשכח שהם גם צריכים למכור אפליקציות מכשיר ה-stio של סוני הוא מכשיר המגע הטוב ביותר בשוק היום. אך האייפון הוא החווייתי ביותר וההעדפה שלי נשארת אם אפל.
  4. יוסי, לפעמים יש עידכונים (בימים אלה למשל מתבצע אחד כזה) שנעשים בשרתים בקנדה והם מורצים על כל הפרופילים אך לא בו זמנית. מה שגורם לחלק מהפונקציות להיות לא פעילות על חשבונות משתמשים בעולם עד סיום העידכון. בכל אופן, אם נסית על פרופיל אחר והצלחת, הייתי מציע לנסות ולהעלות תמונות ממחשב אחר לפרופיל שלך. במידה ולא, חכה מספר שעות וזה אמור להסתדר.
  5. צודקים ולא צודקים. צודקים עם זה שזה עדיין בעייתי ואין ביטוח לנושא. אבל לא צודקים ואף מקומם החוסר עניין ורצון לדאוג לזה ולהעביר כבר את החוק בצורה מסודרת בכנסת כדי שיכנס לתוקפו. אבל איך הם אוהבים בטלויזיה להציג כל דבר באור שלילי, זה פשוט מדהים!
  6. שוב, רוני היקר, אם תקרא שוב את מה שכתבתי, תוכל להבין ולהגיב כראוי ולא סתם. לא אמרתי שמדינה תהיה לזמן מוגבל, אלא, צורת השלטון וההתייחסות למלחמה אל מול ארגוני הטרור. במדינה ולא כמו שכבר כתבתי, לא להפסיק את קיומם כמדינה, אלא להפוכה למפורזת או להתקיפה כראוי ובהתאם לנסיבותכחלק ממלחמה שכבר שוררת היום. עכשיו זה יותר ברור? (כי אני ממשיך לחזור על עצמי, שתגובותייך לא תואמות את הכתוב עליהן אתה מגיב) ונ.ב. אתה רוצה לוותר על מה?! על מה בדיוק?! כי הוויתור היחידי שנעשה הוא יהיה הוויתור על זכות הקיום שלנו. אני לא אמין לעודף התמימות וליברליות של אנשים. אתה פשוט סומך על כל אחד. בטח אפשר למרוח אותך בכמויות. יוסי פרנקוס, לאחל, לא כולם איחלו זה דבר ראשון. אבל אני מסכים איתך. דבר שני בהמשך לתגובתך, לסתום פיות אני לא רוצה אלא למנוע הסתה (מה שגב' קנטי עושה), ועל רקע דתי? ממש לא, זה שאני אדם מאמין לא אומר שאני דתי או/ו בעד הדת. אני מאמין מבעד כורחי כיהודי ומכבד את המסורת שלי. זה שאני מאמין שמי שצריך נענש, אמונה שלי. אף אחד לא חייב להסכים איתה, כי היא לא עובדתית. ואחרון, צביקי, אין שום בעיה עם חופש הביטווי והזכות לומר את העולה על רוחתך, יש בעיה עם נושא ההסתה. יש דברים שגובלים בחופש הביטוי ואף מגיעים להסתה שמקומה אינה בקרב תושבי מדינת ישראל. מה שהוצג בחדשות ערוץ 2 או בקמצוציות בתוכנית "האח הגדול" הינם כעין וכאפס לעומת האמת. אנשים כמו גב' קנטי ופעילותם בשטח הינם פעילויות שגורמים זרים ואף עויינים לא נוקטים בהם.
  7. לתת להם מדינה עם זמן מוגבל על מנת להלחם באירגונים הנלחמים כנגד ישראל. לא עמדו ביעדים ובזמנים שיוצבו להם (ואני לא מדבר על חודש מן הסתם), להפוך את המדינה למפורזת או/ו לתקוף בהתאם. מה שכן, כאשר הם הופכים למדינה הם מנותקים מכל מגע, רשת חשמל ומים, ותנאים כאלה ואחרים ממדינת ישראל. שביל המוביל לירושלים וכל הבבל"ט מסביב לא נכנס לשולחן הדיונים כלל וכלל. אם הם מדינה, שימצאו את עיר בירתם בתוך שטחם ולא יחפשוה במדינת ישראל. לגבי שאר מדינות ערב מסביב, האופציה היחידה היא לעשות שלום בגבולות האלה. הרי מה שמתחיל עם רמת הגולן, ירושלים וכד' נגמר ב-'שחמונס' (רמת-אביב). שום שטח לא יוחזר, כי אם יוחזר אפילו מילימטר אחד, זוהי רק פרצה להמשכיות הדרישה לשטחים והשתלטות כוללת על המדינה. הרי אם יוחזרו רמת-הגולן, ירושלים, ועוד שטחי מחלוקת (ביהודה ושומרון וכו') בנוסף לכל הכפרים וערים הערביות הקיימות היום בישראל, זהו הרי עניין של זמן עד לכיבוש מוחלט. קודם כל שיראו נכונות וילחמו בארגוני הטרור, אח"כ שיבואו בדרישות וימרחו את העולם.
  8. אז אני אעדכן אותך, אנחנו נקיים. נקיים מאוד. "הבא להורגך, השקם להורגו", מכיר?! לא זוכר לי שאף אחד קם בבוקר והחליט להתקיף או להרוג כל אדם ערבי/פלסטינאי כזה או אחר. הכל נוצר כתגובות על מעשים חסרי שחר ומחייבי תגובה. אלו הרי הייתה תגובתך: לא מצדיק?! לטענתך, לאחר שאותם ניצולים יסיימו את חייהם יש מקום להשוואה, אלא אם כן בחרת גם אתה להתנסח לא נכון. הזוי.
  9. Arilou, בנוגע לפסקה השניה שכתבת - אני מסכים עם כל מילה, ולדעתי עד כה לא נהגנו בדרך לא נהותה, ואף האיפוק היה מוגזם לדעתי. יותר מדי מוגזם. ההפך, היינו נהותיים מדי. אבל ברגע שמדובר בחיי אדם, אין שום דרך התנהגותית ברת הגיון שמתקבלת על הדעת, חוץ מהשבת מלחמה על זכות קיומנו. לא רק זה איציק, אתה שוכח להזכיר שזה גורם לאנשים קטנים, חסרי מוח, יכולת התבטאות וזילזול עצמי בהם, בדתם ובתושבי מדינת ישראל שמעיזים להצדיק את ההשואה ואף להזכיר אותה. כן גם פה בפורום.
  10. אומרים שצריך לתת לזמן לעשות את שלו. במקרה הזה אני לא מסכים עם זה, אבל לי כנראה אין ולא תהיה את יכולת ההשפעה על הנושא. אני לא מאחל לך (אבל זה מה שיקרה כנראה..) לצפות במתרחש בעוד מספר שנים, לא גדול בכלל. הבאסה הכי גדולה בסוף שאתה נזכר בצמד המילים: "אמרתי לך", או במקרה הזה - בצמד המילים: "אמרו לי". ימים יגידו. ולדברייך האחרונים, היא הייתה שוממת לחלוטין כי גורשת מכאן מספר פעמים. ממדינתך שלך. אז פה אני אשאל אותך, איפה היו אותם ערבים צדיקים שלא התנהלו וגרו במדינה באופן חופשי שהייתה להם היכולת?! מספיק עם הבולשיט.
  11. לטמון את ראשי בחול?! ראשך הוא זה שטמון בחול ולא מוכן להשלים עם האמת והן עם המצב. אני אמליץ לך ולכולם לצפות בשני הקטעים הבאים הן בשביל השכלה כללית והן בכלל: http://www.youtube.com/watch?v=yFhj-dMlSok דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=RQSfeNkJgBI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ובנוסף אמליץ לך לראות את הסרטון הקצר 'Fitna' שהוכן ע"י במאי הולנדי (ולא יהודי) שמספר את הסיפור האמיתי על הקוראן. לצערי סרטון זה אינו מוצג באף מדייה דיגטלית לצפייה ישירה באינטרנט עקב איומים על חייהם של המפרסמים בחשיפת האמת.
  12. רוני, אתה פשוט מסלף אמת ולא עונה אפילו על מה שאתה מצטט, אלא מציג מידע שגוי ואת אמירותך בלבד. אני סיימתי לענות ל"מיעוט" כמותך. (ושוב מיעוט אינו הכוונה לשמאלנים, אם כי לשמאלנים-קיצוניים כן ולאנשים עם ליברליזם מוגזם מאוד) שי ז., אין מה ללמוד מטעויות כי הן לא נעשו. במהלך מלחמה קורים דברים וכך גם עם העמלקים. אתה ידוע בוודאות מה עשו הנשים והילדים?! ומדוע אנו צריכים לטפלם?! אתה יודע אם החיות לא היו נטל?! אינך יודע פרטים מלאים ואל תשווה לי מלחמה להשמדה המונית, גם אחרי שאותם ניצולי שואה יסיימו את חייהם. תתבייש. שבוע טוב שיהיה.
  13. ספר יהושע ידוע לכל אחד מאיתנו שעבר ולמד בבית-הספר היסודי. יהושע שלח את שר צבאו להלחם ולכבוש כחלק ממלחמה, וזה לא שהוא קם פתאום בבוקר או ערך תיכנון מעמיק של רצח עם המוני. חבל שיש עוד אדם במדינתנו שחושב בצורתה של התת-רמה העונה לשם גב' קנטי. למלחמה כמו למלחמה יש את ההשלכות שלה, ולא הכוונה להרג אנשים חפים מפדע סתם כי היה בא לו, א שהוא רצה לטהר גזעים כמו שנעשה בשואה. אתה עוד בא לנסות להסביר ולהצדיק את דברייה והסברייה?! ו-hdal יקר, ערוץ 22 הוא ערוץ שמאלני (ועל סף קיצוני) הבוחר בשנים האחרונות להציג את הצד הפלסטיני והערבי בכללו כצד מסכן. סתם דוגמאות: הצגת נשות ווטצ' כגוף אירגוני הפועל בצורה נכונה ותקינה בשל עמדותיו, בכתבה ששודרה לפני שבועיים ביום שישי על חילופי מורים ערבים ויהודיים הוצגו הערבים מסכנים ועם זאת הוצג הטבח בכפר-קאסם כנושא המרכזי - היכן הטבחים שביצעו בנו כיהודים?! ושלא נדבר על המלחמה האחרונה שהתמונות, התגובות וכן חוות הדעת שהוצגה בערוץ "המרחם" - רק היא יכולה לשרת את שאר מדינות העולם נגדנו, כי הרי לא הראו אפילו 'פיפס' אחד קטן ממה שקרה לנו, במדינתנו שלנו! אין כבר מה להעביר ביקורת על הערוץ הזה, שכן זה מיותר, סתמי וחסר טעם.
  14. ואני רק אשאל לסיום, היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית שנפלו כ-6,000 מטחים וטילים על יישובי ותושבי הדרום וגם הצפון, מהקטן לגדול?! איפה?! היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית כשהתפוצצו אוטובוסים וקווים מרכזיים בכל חלקי הארץ ואנשים וילדים קיפחו את חייהם?! איפה?! היכן הייתה אותה קבוצה שמאלנית שמרכזי בילוי, מסעדות ומלונות עלו בלהבות, ושוב אנשים מבוגרים וטף קיפחו את חייהם?! איפה היא הייתה לעזאזל?! קודם רחם על עצמך, על משפחתך, על חברייך ועל הקרובים אלייך - אזרחי מדינתך שבה אתה חיי ובה תגדל את ילדייך. לאחר מכן - התחל לרחם על השאר, במידה ויש צורך בכך בכלל. אתה לא זה שמכתיב את דרך חייהם ואת המתרחש בעזה ודומייה, הם האחראים הבלעדיים למעשיהם ולתוצאות הנגררות בכך. כמו שאמרה גברת קנטי, שמיליון וחצי פלסטינאים יכולים לקום ולהפרץ אל עבר הגבול ו"לפלוש" למדינתנו, אני אשאר על אותו גל ואשאל - מדוע לא יכולים לקום מיליון וחצי איש כנגד אירגון הקורא לעצמו 'חמאס' ובמידה מסויימת (לפחות בשטחם) הוא קטן יותר ממדינת ישראל ולנסות ולעצורו. פחד?! לא קונה את זה. בנתיים, זה משרת את מטרותיהם יופי. מספיק לנסות ולמרוח, ההזדמנות ניתנה עשרות ואף מאות פעמים, ומה - כלום אחד גדול.
  15. רוני היקר, התרגלנו לקבל את זה שאתה לא מסכים עם דעות האחרים וחייב להוכיח את צידקתך. כל הזמן אתה מנסה להוכיח לרבים ממך שהם טועים, אבל אולי כדאי להסתכל בראי לפעמים. מספיק כבר עם כל האג'נדות והיחס הסופר-ליברלי שלך אל מול דברים קיצוניים וחסרי שחר של 'דבר' תת-רמה שקיבל זמן שידור בטלויזיה והביע את דעותיו הקיצוניות והמגעילות (ואין מילים אחרות). אני כבר מודע לזה שאקבל ממך תגובה ברמתך הגבוהה + ציטוט של דבריי, וכרגיל תוכיח את צידקתך ואת טעותם של אחרים (במקרה זה שלי). בהצלחה, אני גמרתי לענות לך. אין סיכוי ולנהל דיון תקין ברגע שאתה לא מקבל את דעת האחר. (ולא, דעותיה של עדנה הן כבר אינן רק דעות! הן התנהגויות בוטות, חסרות שחר, קיבול והבנה) שבוע נעים.
  16. צודק איציק, אני עד כמוך לדברים. ובגדול, לא צריך להיות מאושרים או מבואסים מכל העניין של ה"גידול" כי הריי זה עוד דרך של חברת ההפקה "קופרמן", של ערוץ 2 ושל גברת קנטי ליצור ספין תקשורתי ורעש על מנת להעלות את הרייטינג ולחשוף את עצמה עוד קצת. ולכל הצופים בחדשות שראו את הכתבה לפני מספר דקות בחדשות ערוץ 2, צאו מהסרט שזוהי התנהגותן האמיתית של הנשים האלו. אותה התנגות שמוצגת בכתבה הינה התנהגות שבוצעה לצורך הצילומים. הרי בין לבין, גב' קנטי הספיק למלמל על פותנה (דיירת ערבייה מבית האח הגדול לאלה שלא יודעים), שהיא (פותנה) "רוצה להיות יהודייה..." בצורה מזלזלת, כאילו יש פגם ורע בדבר. אני יודע ממקור ראשון את התנהגותן של אותן נשים במחסומים וב-99% מהזמן היא לא תואמת את הכתבה. חבל שיש אנשים שמזדהים עם התנהגותה המבישה של הדבר הזה שנקרא עדנה קנטי, וזה לא קשור כרגע לשמאל וימין, אלא לדפוס התנהגותה המבוטא בביזוי צה"ל ותושבי מדינת ישראל. אני מתבייש בה, ולא הייתי מרחם עליה אפילו רגע אחד לו באמת היא הייתה 'נענשת'.
  17. לכל המתחסדים למינהם, אתם מוזמנים להצטרף אלייה בגועל נפש שהיא פועלת בו. אלוהים משלם למי שצריך. שבת שלום.
  18. כמו שכבר כתבתי בפורום אחר... אני התאכזבתי. צפיתי למשהו שיותר דומה למחשב מאשר לאייפון מגודל ונכון להיום ואני מאמין שכמו אחרים, אני אעדיף לשדרג את ה-3GS לאייפון 4G מאשר ל-iPad. כל עוד לא תהיה תמיכה מלאה בפלאש, עברית בצורה תקינה (ולא כמו באייפון ללא עידכונים חיצוניים), אופיס מלא, מולטיטאסקינג וספארי ברמה של מחשב שולחני/נייד - אני אישית לא רואה סיבה להסתכל עליו בכלל. ימים יגידו, אבל אני מאמין שכמו עם האייפון הראשון, כך בעוד שנה-שנתיים יגיע לשוק המכשיר האידיאלי. הכל עניין של סבלנות, ואפל בדר"כ יודעים איך לעשות את זה.
  19. ובוא נחזור למשפט הראשון, שאם תקנה קאווליר ב-5,000 ש"ח אתה תצטרך עוד מספיק כסף ליישור קו כדי שהרכב יהיה מספיק ביטחותי ושאר המכלולים יעמדו בהספק החדש. טיפ לחיים - מה שעולה בזול, עולה ביוקר (ובתחום הרכב: מאוד ביותר).
  20. יקראו לזה טלבט (כנראה). עדיין אין יותר מדיי פרטים כי אפל לא נוהגת לפרסם, ובדר"כ גם ההשארות לא פוגעות. נשאר רק להמתין ולראות.
  21. פורד חייבים לעשות הכל קשה, גם אצלנו בפוקוס של אמא שלי אותו סיפור.
  22. מחירי האייפון הם אותם מחירים ברחבי העולם בשינוי המס שמוטל באותה המדינה. גם ביוון, כמו באיטליה ושאר מדינות אירופה המחירים הם דומים ונעים סביב ה-600-800 יורו למכישר 16GB או 32GB בהתאמה. ניתן למצוא את המכשיר ביוון ברשתות TIM או VODAPHONE ואחרות. ביוון, כמו באיטליה וצ'כיהף ובינגוד למדינות אחרות באירופה ניתן לקנות את נמכיר כ-Simfree. נדמה לי שזה בתוספת תשלום, אם כי אני לא בטוח בכך. פריצת JL להתקנת משחקים ותוכנות פרוצים לא קשורה כלל לכך שהמכשיר הוא SF או לא, פשוט אם לא התהליך הוא מעט ארוך יותר, ועדיך לתת לבעל ניסיון לבצע אותו. בכל אופן, מניסיון עבר מכשירים שאינם SF ננעלים לפעמים "ככה סתם", איכות הקליטה בהם נמוכה יותר - בקיצור קצת יותר מסוכן, אם כי זול יותר. מכשירים אמריקאים לדוגמא. בגדול לגבי האחריות בארץ ולא אחריות בארץ - כל בולשיט. האחריות ניתנת בארץ רק על שברים (לא כולל מסך), תיקונים פשוטים וכיוצא מזה - ועולתה יקרה פלאים. ניתן להתעדכן בחברות הסלולר. במידה ומכשירך אבד/נגנב/המסך נשבר או צרה תוכנתית צפה להוצאות כספיות גדולות גם אם יש לך אחריות. בקיצור, עדיף לך לרכוש מכשיר בחו"ל במחיר אחיד (עדיף SF) ולחסוך על עלויות "המסביב" ע"י רכישת חבילת גלישה ללא התחייבות מאחת מחברות הסלולר ותדבר ותסמס כמה שתרצה בהתאם לגבולות שלך.
  23. יוס אלפיין. נקודה.
  24. אז סליחה אחי טעיתי. אבל בכל אופן אני לא רואה כל צורך להכניס המלצות על מתקינים אחרים בשירשורים מהסוג הזה.
  25. מת לדעת מה קשורה ההמלצה על המתקין בראש-העין לפריסום התרד הזה ולמחמאות ההתקנה על יוסי. זה נראה, ואין מה לעשות, כמו צרות עין של אנשים. בכל אופן, כרגיל עבודה מופלאה מבית היוצר של יוסי. אני מקווה שאני אחזור מחו"ל אוכל לפתוח את התרד על ההתקנה שיוסי ביצע אצלי באוטו (גם יאריס TS).
×
×
  • תוכן חדש...