Jump to content

Doron_Z

  • הודעות

    2,980
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Doron_Z שיחק אותה בתאריך מרץ 11 2020

התכנים של Doron_Z היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

4,575 צפו בפרופיל

הנקודות של Doron_Z

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

424

מוניטין

  1. אלא אם כן יש הבדל דרמטי בין דור 2 ל 1 זאת ממש לא ההתרשמות שלי, דווקא רכב כזה הרבה יותר מהנה לדיילי וטיולים מבערך כל רכב אחר בתקציבים האלה או מעל (הוט האצ׳ים למיניהם או כל מני בימריות) דווקא כי הוא לא חזק מדי, המגבלות לא מאוד גבוהות, המתלים שלו נוחים ולא מענישים, לא קשה להרגיש את הרכב בכל מהירות בניגוד להוט האצ׳ים שמרגישים לרוב כמו רכב משפחתי סטנדרטי עם יותר כוח שם באמת צריך מסלול לדחוף אותן כדי לקבל מהן מספיק הנאה שהיא לא מהירות בקו ישר. פה זה מאוד נגיש וקל, לפחות כשהוא סטוק ללא שיפורים קיצוניים. דווקא ניכר שסובארו כמו מאזדה עם המיאטה מייעדים אותו כרכב כיפי לכביש לפני כל דבר, לשם הוא מיועד כסטוק. מה שנחמד בברז זה שהיא יותר מוכנה כסטוק לביקור ארעי במסלול מאשר המאזדה, אם היינו מדמיינים ציר שבצידו השמאלי מסומן מכונת מסלול ובצד הימני רכב דיילי ספורטיבי אז הברז כנראה היתה יושבת באמצע בעוד המיאטה סטוק היתה קרובה יותר לרכב ספורטיבי דיילי, אבל הברז ממש לא מכונה קיצונית שלא ניתן להנות ממנה מחוץ למסלול, רחוק מזה.
  2. עבדתי בחברת השכרה בעבר, אין שום מצב שרכב כזה מושבת אפילו לדקה על שטות כזאת (99 אחוז שהוא כבר נסע על ידי הלקוח הבא שעה אחרי שהחזרת אותו). כנ״ל דמי השבחה ירידת ערך ושאר חירטוטים שניסה למכור לך בשביל ההרגשה הטובה שיצאת בזול. גם ה״שמאי״ במקרים האלה זה נציג החברה שמרטיב את האצבע מוציא אותה מחוץ לחלון וזורק סכום. בשום מצב לא יוציאו שמאי על דבר כזה, בטח במה שמוגדר כתאונה עצמית שאין את מי לתבוע. התשלום סביר בסכ״ה, יכל להיות גרוע יותר. שלם ושכח.
  3. אם כבר בשוונג על ה ND3, איך מצב הטראק מוד החדש? (טוב שנזכרו עשור אחרי הברז) ומעניין גם האם מרגישים הבדל גדול בין הקלאב למה שמוכרים בארץ, לפחות בכל הנוגע לבודי רול/התנהגות. בעיקר בגלל הבולמים של בילשטיין (בארץ בגדול מוכרים את גרסת ה GT ללא חבילת קלאב, נבדק מול מנהל בדלק)
  4. התגובה שלך תואמת הרבה מהמצדדים שגם לא הבינו איך TH לא הרגישו בזה, חלק אמרו שהשיפור בהיגוי הורגש ברמה שאפילו ביציאה מהחניה שמו לב לזה. שאלה קטנה נוספת, ברור לי לפי רוב הפידבקים שההתנהגות של הרכב עם הדיפרנציאל החדש היא טובה יותר במונחים אובייקטיביים, זאת אומרת הרכב יותר נשלט, מקנה ביטחון ופחות ״גחמתי״, אבל כמו שפירטת התנהגות טובה יותר לא תמיד בהכרח מובילה לזה שהרכב יותר פאן, פורשה זה רכב שנמצא בטופ של ההתנהגות מבחינה ספורטיבית, כזה שמנפק את הזמנים הטובים ביותר בכמעט כל יום מסלול אבל אתה מצאת אותו פחות כיף. השאלה אם ב ND3 השיפור/שינוי בהתנהגות לא פגע באיזשהו אופן קצת בכיף?
  5. פוסט אחד הטובים פה, לקח לי חצי יום לקרוא אותו אומנם (בהפוגות בעבודה) אבל היה שווה כל רגע. אני לא יכול לאמר שמתחבר כי אף פעם לא נהגתי בכלים כאלה אבל יאללה אם המסר זה שברכבים סבבה להיות עני אז אני בעד. אגב @כוכב השחר בתור מי שחולם ועוקב אחרי ה ND3 כמו שהיא נקראת, הרגשת איזשהו שיפור בהיגוי ואת השינוי שהדיפרנציאל החדש מביא איתו? יש על זה לא מעט ויכוחים בין כאלו שנשבעים שהשינוי ענק ומקפיץ את הרכב עוד מדרגה (למשל ג׳ייסון קמיסה ואחרים) גם בהיגוי וגם בהתנהגות טובה יותר כביכול שנותנת יותר ביטחון ברכב תוך כדי שעדיין שומרת על האופי שלו לבין כאלו שאומרים שלא מרגישים כמעט שום הבדל מה ND2 בגדול, בטח בכבישים ציבוריים ( Throttle House ואחרים). מעניין אותי מה הטייק שלך בנושא.
  6. לא מסכים עם האבחנה שמכות קוסמטיות מעידות על מצב הרכב מכנית. יכול להיות שהוא/האישה/הבת וכו׳ נוהגים כמו סבתא ושבבית כן מקפידים על תחזוקה נכונה מבחינת טיפולים והכל אבל מה לעשות שהנהג/ת המוכשר/ת חוטף מכות לעיתים קרובות כי הם לא יודעים לחנות או שאין להם הבנה של גבולות הרכב ככה שהם לא רואים כבר טעם לתקן את זה, במיוחד אם זה רכב בתקציב נמוך (כמו שזה נשמע שזה) כמו שגם יכול להיות מצב של רכב מלוקק מבחוץ אבל שננהג כמו בהמה על ידי ערס עצבני אבל מה חשובה לו הנראות והפוזה אז הוא מנקה כל שבוע ומתקן מכות והוא נהג סביר אז אין הרבה דפיקות מחניות. אי אפשר לדעת. לטעמי אם זה לא משהו קטסטרופלי (צריכים לראות תמונות) זה לא בהכרח מעיד במשהו, בטח אם יש ירידה במחיר שמשקפת את עלות התיקון.
  7. בדיוק. לאבא של חבר שלי יש הונדה בנזין בת 20 שנה שהגיעה ל 400K ללא תקלות מלבד בלאי. גם אבא שלי מעיד שבעבר רכבים היו מגיעים ל 400K ו 500K בלי בעיה בכלל, הם היו חסינים לבעיות לא משנה כמה ״התעללת״ בהם. אין פה בכלל ספק שאו שעניין האמינות קיבל עדיפות נמוכה יותר או שאכן הכל מתוכנן ככה שיהיה כשל במנוע. זה קורה גם במקררים ומכונות כביסה ובכל דבר כמעט, פעם מוצרים היו מחזיקים עשרות שנים והיום זה מקובל שכל 5 שנים גג מחליפים. בקיצור, מנוע בנזין יכול להיות סופר אמין ולהחזיק עשורים אם היה אינטרס לזה, בוא נאמר שאם תקלה ברכב היתה עניין חמור כמו בתחום התעופה אז זה היה עניין מאוד מאוד נדיר יחסית.
  8. וואו לדעתי זה השיא ממה שראיתי עד כה לרכב עממי. טיפול קטן ל BRZ עולה כמעט חצי מזה… לא הייתי חוזר למקום כזה בחיים גם אם יתנו הנחה אחרי מיקוח.
  9. לרכב ששווה 44 אלף זאת לא הצעה מעולה, אולי רק ביחס לטירוף שהולך בחוץ. על BRZ שעלתה 200 חדשה בשנה הראשונה שקניתי אותה שילמתי ככה, שנה שנייה שילמתי גם פחות משמעותית.
  10. Doron_Z

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    אה סורי לזה התכוונתי כשהיה לי את הצבע אפור בראש. הכסוף שזה צבע שאני שונא נראה ממש טוב על החדשה. אפור גם בסדר.
  11. היי, אני לא זר לטיסות בחו״ל אבל כל חיי הסתמכתי על אחרים בעניין בין אם משפחה או חברים שטסתי איתם או בנות זוג שהיו יותר יוזמות בקטע הזה. בפעם הראשונה אני זה שיוזם ומתכנן הכל (אמורה להיות הפתעה) ואין לי מושג מאיפה להתחיל. מתכנן טיול לאיטליה למספר ימים, כנראה עדיף ללכת על בטוח עם רומא. איזה מלונות מומלצים מבחינת תמורה לכסף? איך מוצאים את הדילים הכי שווים מבחינת טיסות? איך לתכנן את סדר היום מה לעשות שם, אשמח לשמוע המלצות ואטרקציות. האם כדאי לשכור רכב לטייל? בקיצור אני סוג של מתחיל מאפס בעניין ואשמח לכל עזרה בנושא
  12. Doron_Z

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    לא מבין מי שאמר לך לא אדום. על הדור הראשון אדום נראה אש, לא נופל מהכחול. לבן ממש לא. מביא לרכב ווייב ליסינגי מובהק. שונא אפור אבל בדור החדש הוא יושב בול. מאוד מחמיא לעיצוב שלו וגם סובארו מפרסמים איתו ולא במקרה. נראה ממש טוב. שחור זה לא חזק לטעמי. כחול ראלי נראה מצויין גם על החדשה , כחול ספיר לא אהבתי.
  13. מעניין אותי אם יצא לך להשוות, איך הרכב המשופר שלך מול סטוק דור חדש. ברור שבכוח הוא נופל חזק אבל בהתנהגות/פאן? (וכן זאת השוואה רלוונטית כי לקנות ברז דור קודם במצב טוב ולשפר אותה כמו שרומן עשה זאת יכולה להיות אלטרנטיבה זולה יותר מאשר חדשה למי שמעדיף)
  14. Doron_Z

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    תאריך יצור מדויק זה לא מידע שתמיד מצויין/נגיש להם במערכת אבל במיליון אחוז מצויין תאריך הגעה לארץ לכל סוכן מכירות זוטר. בגדול הוא שיקר לך כשאמר שלא יודע מתי הרכב נכנס לפה. אתה מגיע ממיאטה, זה ברור שבנסיעת מבחן הברז תיפול מולה כי אין מה לעשות, כרכב ספורט בתנאי דיילי המיאטה יותר מיוחדת. אם היית עושה נסיעת מסלול איתה אז שם היית מגלה את החוזקות של הרכב ביחס למיאטה (סטוק מול סטוק) רק הערת צד. אולי שווה לתת לרכב עוד צ׳אנס.
  15. Doron_Z

    גם רנו תצטרף לסטלנטיס?

    זה דווקא מיתוג טוב לערסים ולחובבי הפוזה. הבעיה זה שהוא תחת הסמל הלא נכון של רנו. אם טויוטה היתה מוציאה את הדגם הזה היית רואה את הישראלים נוהרים לסוכנויות. בנוגע לעיצוב דור 5 של הקליאו, בזמנו עוד הייתי עוקב אחרי הדברים האלה ורנו בימים של הכרזת הדור החדש היו אז בתקופה מעולה מבחינת הצלחה. קליאו דור 4 היה הרכב השני הכי נמכר באירופה כמה שנים טובות ובטח שהיה להם תקציב לשינוי עיצובי, זאת החלטה מודעת עקב החשש לגעת במתכון שכל כך הצליח עיצובית עם הדור הרביעי. ממש לא מזלזול/מחסור בתקציבים. היום החברה לא נמצאת במקום טוב, בארץ הם בכלל בצלילה חופשית. מחירים מנופחים על רכבים שלא מצדיקים את זה. אפילו בקרב חובבי המותג היא לא במקום טוב תדמיתית. קליאו דור 5 למשל נחותה יותר ממה שהיתה בתחילת דרכה ועדיין עולה אותו הדבר/יקר יותר. זה לא מתקבל על הדעת.
×
×
  • תוכן חדש...