Jump to content

shha

  • הודעות

    1,145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shha

  1. הבעיה היא בכרטיס של המרים שמשות. או שהכרטיס "נתקע" וזקוק ל RESET. או שצריך להחליף/לתקן אותו.
  2. אם הבוחן יבחין שיש נורה שרופה, הוא יכשיל אותך. עדיף להחליף לפני הטסט מאשר לחזור לבדיקה חוזרת.
  3. צודקים. טעות שלי.
  4. לא מתווכח אתך על הנוחות. זה בהחלט יותר נוח. העניין הוא שכפי שנאמר כאן הבנאדם מטפל ברכב אחד, כמה פעמים כבר הוא יצטרך להרים את הרכב?! מנגד, לשים את הג'ק הזה באוטו, כשהמשקל שלו הוא כ 30-40 ק"ג, יגרום לעליה בצריכת הדלק פר קילומטר בערך ב 4%. לרכב שנוסע 2000 ק"מ בחודש המשמעות היא בזבוז של כ 50 שקלים בחודש.
  5. היתי מוותר על הג'ק עגלה, מהסיבה הפשוטה שהוא כבד ותופס הרבה מקום. בהמשך הזמן אתה תגלה איזה כלים נוספים חסרים לך ותרכוש אותם.
  6. הסוללות הנטענות הזולות המיוצרות בסין הן באיכות גרועה. זה ידוע.
  7. תבדוק אחרי שאתה ממלא מכל מלא של דלק. אם הריח מתגבר - כנראה שיש לך דליפה של דלק מהמסנן/משאבת דלק מתחת לכיסאות האחוריים. היה לי מקרה כזה עם יונדאי שהמכונאי במוסך החליף לי פילטר דלק ולא הכניס אותו ישר להברגה, ואז כשהמכל מלא היה נוצר ריח חריף של דלק ברכב.
  8. זה סיני - נכון. זה זול - נכון. זה עובד - לדעתי כן. רכשתי כלים מסין ולא מצאתי בעיות, חוץ אולי ממפתח טורק שאינו מאוד מדוייק ואולי לו ידעתי, לא הייתי קונה. יש כל מה שצריך - זה תלוי מה אתה צריך. הקישור שהבאתי הוא רק דוגמא. תחשוב/תבדוק מה בדיוק אתה צריך (מבחינת מידות, גודל, דיוק וכו') ותשוטט באתר ותחפש. אני לא הייתי פוסל כלום רק בגלל שזה מסין. בסין מייצרים היום דברים באיכות יותר טובה מזו שמייצרים בישראל בתחומים מסויימים, למשל ברזים. קניתי בסין ברז איכותי יותר מאלו של חמת (שאגב, בעצמם עברו לייצור במזרח) במחיר של ברז הכי זול בישראל.
  9. קצת יקר, בעיקר בגלל עלות המשלוח. נסה למצוא בעליאקספרסס משלוח חינם. למשל זה: https://www.aliexpress.com/item/DEKO-46pcs-Auto-Repair-Tool-Combination-Package-Socket-Wrench/32729331090.html?spm=2114.search0104.3.51.1FhhDt&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_10151_10068_10344_5560018_10342_10343_10340_10341_10307_10060_10155_10154_5590018_10056_10055_10054_10059_10534_10533_10532_100031_10099_10338_10339_10103_10102_10052_10053_10107_10050_10142_10051_5370018_10172_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_5570018_10079_10073-10102normal#cfs,searchweb201603_30,ppcSwitch_4&btsid=5dfafbde-05db-4225-a0f0-48e57f41e7f4&algo_expid=4c0b2c42-8964-4c1a-b6b1-089dafe5fbf4-6&algo_pvid=4c0b2c42-8964-4c1a-b6b1-089dafe5fbf4 וזה: https://www.aliexpress.com/item/12pc-the-key-ratchet-spanners-combination-wrenches-set-of-auto-repair-hand-tool-for-cars-kit/32707806445.html?spm=2114.search0104.3.71.Uj8zBp&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_10151_10068_10344_10342_5560017_10343_10340_10341_10307_10060_10155_10154_10056_10055_10054_10059_5370017_10534_10533_10532_100031_10099_10338_10339_10103_10102_10052_10053_10107_10050_10142_10051_10172_10084_10083_10080_10082_10081_5590017_10110_10111_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_10079_5570017_10073-10102,searchweb201603_30,ppcSwitch_4&btsid=7f0c9f64-471b-4acf-97a7-2150e91d87f5&algo_expid=25c7cb46-be63-42db-ba35-24995730ea10-9&algo_pvid=25c7cb46-be63-42db-ba35-24995730ea10
  10. לא מזמן הופיע אשכול עם אותה בעיה. עלות הצינור בקניה מחו"ל כ 65 אירו. תראה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?639569-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%A8-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%95 בקשר לתקלה חוזרת, אולי תנסה ליצור קשר עם אנשים נוספים שזה קרה להם ולארגן פניה משותפת ליבואן. יכול להיות לזה משקל רב יותר בשיקולי היבואן ויכול גם לשמש בסיס לתביעה כנגד היבואן/יצרן.
  11. התו העשירי במספר השלדה מייצגת את שנת הייצור.
  12. שלום, אם אין לך את ספר הרכב תוכל לפנות לסוכנות ניסאן ולבקש מהם אחד. בינתיים כל מה שמצאתי זה את הגרסה האנגלית כאן: https://www.manualslib.com/manual/836062/Nissan-Qashqai.html
  13. אני משתמש גם כן באותו נוזל כחול של 4 ליטר, אלא שהוא עולה 10 שקלים ולא 20 בהום סנטר (2 ב 20). גם אצלי אין בעיה ואין סתימות כך שבאמת לא רואה סיבה להוציא יותר כסף.
  14. הריו הזו היא בנזין אני מניח, נכון? תודה.
  15. לא נורא. זה קורה לכל אחד מאיתנו. ראה בזה שכר לימוד. רק עוד דבר אחד. רשמת לפני כן :" אני לא איש טכני, אז לא אוכל להסביר ". לדעתי זו הנקודה בה כולנו נופלים. אנחנו לא יודעים, או לא מבינים בתחום כלשהו, אז אנחנו מסירים אחריות מעצמנו ומשלמים ככל שמבקשים מאיתנו. המוסכים יודעים זאת היטב, לכן הם גם לא יסבירו לך אף פעם כמו שצריך, לא יסבירו לך את כל האופציות העומדות בפניך ובוודאי לא יאמרו לך מהי העלות האמתית של החלק אם תזמין מחו"ל לבד. גם לא יראו לך איך החלק נראה והיכן מורכב ומה באמת העבודה הנדרשת להחלפתו. כדי לא ליפול בפח הזה 2 שלבים: 1. לא יודע? תשאל ותברר עד הסוף בדיוק, איך החלק נראה, היכן מורכב, מה העלות בחו"ל ובחנויות בארץ וכמה זמן יקח בפועל להחליף אותו (לא השעתון שאמרו במוסך - זה ממש לא רלוונטי לזמן ההחלפה בפועל. תאמין לי.). 2. לעולם אל תשלם לפני שביצעתי את שלב 1. חתימה טובה לכולנו.
  16. זה מה שראיתי בפורום בחו"ל. הבחור כותב שפילטר האויר למיכל הדלק כנראה מחובר בנוסף לקניסטר. אזי אולי זה בא רק ברכבי בנזין? אלא שבספר רכב לא מצוין שזה לבנזין או דיזל, אז אני מניח שזה בא בשני הרכבים: ,I suspect this question is regarding a Hyundai or KIA. They list a fuel tank air filter as a serviceable part on many vehicles. I don't remember how often, but I seem to think every 40,000 miles or so. I do not recall seeing this part mentioned for other manufacturers, but it may be used on some other cars. I've been told (by a service manager at a dealer) that you can hold off on replacing it since it won't harm anything. You might get a check engine light if you let it go too long. The part is not expensive. It should only wear out when it is clogged like any other air filter. Over filling the tank seems like it would damage the canister long before the tank air filter based on most of the diagrams. The fuel tank air filter connects to the charcoal vapor canister. The only purpose I can think is to extend the life of the more expensive and more difficult to service canister from outside contaminants, but I could be wrong. There is not a lot of information available about this part. If this is in fact for a Kia or Hyundai, check http://www.kiatechinfo.com or http://www.hmaservice.com for diagrams and replacement instructions.
  17. אתה צודק. אין קניסטר בדיזל. בורות שלי. עד לפני כמה ימים לא ידעתי שיש בכלל פילטר אויר למיכל הדלק (ואולי אין? אולי גם הוא מורכב רק בבנזין?) פשוט עד הטיפול האחרון כל הטיפולים נעשו במוסך מורשה יבואן. הסתכלתי בשגרת הטיפולים ושמתי לב שיש כזה פילטר. הסתכלתי בקבלות וראיתי שמעולם לא חויבתי על החלפת הפילטר למרות שבשגרת הטיפולים רשום להחליף כל 45 ק"מ. ממה שקראתי בפורומים בחו"ל גם שם מתעלמים מהפילטר הנ"ל ולא מחליפים אותו במוסך, לכן שאלתי אם למישהו אחר שיש לו קיה או יונדאי אי פעם הוחלף הפילטר הנ"ל (הבנתי שהפילטר הנ"ל מורכב ברכבי קיה ויונדאי).
  18. קיה קרניבל דיזל. נראה לי שהפילטר הזה נמצא מתחת למיכל הדלק מאחורי המכסה בית גלגל שמאלי אחורי. הוא נמצא ברכבים של קיה ויונדאי. מקריאה בפורומים ראיתי שבמוסכים לא מחלפים אותו למרות מה שכתוב בספר הרכב. ממה שקראתי הבנתי שאין מה להחליף אותו אלא אם כן יש תקלה של check engine או משהו בסגנון. כנראה שמדובר בפילטר בנוסף על הקניסטר.
  19. עברתי על טבלת שיגרת הטיפולים ברכב שלי וראיתי שם "פילטר אויר למיכל הדלק" ( זה נקרא גם קניסטר, או שאני מתבלבל?). שמתי לב שבמוסך מעולם לא החליפו לי את הפילטר הזה. למישהו החליפו אותו כחלק מהשגרה? או שזה מיותר אם אין בעיה בבדיקת זיהום אויר?
  20. במחשבה שניה, לא יזיק לנסות. מדובר בדבק מאוד מיוחד ולפי המפרט שלו הוא עומד בלחצים של עד 4.9 באר. נראה לי שהוא יחזיק לפחות עד שיגיע החלק החלופי. מקסימום, לא הפסיד כלום.
  21. אם כך, כנראה שהוא יצטרך למצוא פתרון אחר.
  22. האמת שכואב הלב כשמישהו נדרש לשלם פי 6 מהעלות האמתית של חלק. מכיר את ההרגשה באופן אישי. אמרת שהצינור קרוע. יש אפשרות להדביק את הקרע למשל עם סרט כזה: http://www.ebay.com/itm/Silicone-Rubber-Repair-Tape-Waterproof-Bonding-Rescue-Self-Fusing-Wire-2-5-150cm-/382197273910?hash=item58fcbb9536:g:aq4AAOSw0cZZlQfI ובינתיים להזמין את הצינור מחו"ל. סתם הצעה למחשבה. תעשה מה שמתאים לך. בהצלחה.
  23. לפי המק"ט שנתת, המחיר באתרים בחו"ל בסביבות 65 אירו (כ 250 שקלים). ראה דוגמא כאן: http://www.pasaric.hr/shop/eng/product/chevrolet-cruze-j300/
  24. כן, לפעמים משלמים יקר כדי לתקן מיד. אגב, יש עוד אופציות: 1. לחפש את החלק בחנויות בישראל (לא במוסך) ויתכן ששם זה יהיה יותר זול. 2. להזמין מחו"ל עם משלוח מהיר, אבל זה יעלה קצת יותר ועלול להיתקע במכס לשבועיים. אגב, מה זה הצינור הזה? למה צריך 3 שעות מוסך כדי להחליף? נשמע הרבה זמן. זה צינור גומי או מתכת?
  25. על פניו, בלי להכיר את הרכב, נשמע לי כמחיר הזוי. הדבר הכי נכון זה לשוטט באינטרנט באתרים בחול ולחפש את החלק. מניסיון אישי, תמצא שהמחיר נמוך בהרבה. יהיה לך יותר קל אם תצליח להשיג את המק"ט של החלק. תוכל לבקש מהמוסך הצעת מחיר בכתב ושם תמצא את המק"ט. אם יסרבו לתת, עדיים תוכל למצוא לפי תיאור. בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...