Jump to content

tainka2405

  • הודעות

    180
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי tainka2405

  1. על הולכי רגל המערכת כן מתריעה. מה שמעניין אותי זה לגבי קירות והאם יש מהירות מינימלית שהמערכת נכנסת לפעולה.
  2. האם הבלימה עובדת רק אם הרכב עומד להתנגש ברכב אחר או בבן אדם? נגיד בחנייה, האם הרכב אמור לבלום לפני התנגשות בקיר? כי אין לי שום התראה בחנייה. האם יש מהירות מינימלית כדי שהבלימה תעבוד?
  3. מאזדה cx3. יש לה בלימה עד 80 קמ"ש. שומרת על הערך יפה, רכב מאוד נוח, עם כח (מנוע 2000) ולדעתי האישית מהמם. יש לי את הרכב ואני מרוצה עד השמיים.
  4. ראיתי את הכחול קריסטל כהה בסוכנות באשדוד וזה צבע מהמםםםם. רכשתי cx3 בצבע הזה. לבן לא הייתי לוקחת, לדעתי נראה משמעם. אפור עשיר אם כבר. אני אישית אוהבת צבעים כהים.
  5. איגניס החדשה נראית לי כמו אוטו מאיזה משחק לגו. הייתה לי איגניס 2002 לפני כמה שנים... לא נוחה ולא יציבה. לא יודעת איך הדגם החדש. נראה לי המובילאי כשמאוד מתחמם לא עובד בשום רכב בדקות הראשונות. יש לי מאזדה 2018 וגם לי קרה שלא עבד, אחרי שהאוטו עמד בחום 40 מעלות איזה 4 שעות.
  6. קיה עם מנוע 1600 לא סוחב, נקודה! זה רכב גדול וכבד. אם קוה אז רק מנוע 2000
  7. נראה לי שכדאי לבדוק את הקודן. נשמע שהוא לא מנטרל את עצמו ולכן הרכב לא מניע. במקרה כזה גם אין סטרטר.
  8. ממליצה על מאזדה cx3 פיור וייט. רכב מהנה לנהיגה, יש המון מערכות בטיחות, אמין, יחסית חסכוני בדלק. מאזדה גם שומרת על הערך שלה. נכנס לך לתקציב ובהחלט תהני.
  9. אולי הקוד שהוא מקיש לא נכון? אולי כדאי לבדוק את הקודן.
  10. לדעתי לברוח ומהר. אתה תשלם המון כסף על כל התיקונים. לא שווה את ההשקעה. רכב שעבר קצת מעל 100 אלך ק"מ לא אמור להיות כל כך מוזנח. פה זה הרבה מעבר לכסתחים.
  11. אני יכולה להמליץ על cx3, יש לי (בדגם פיור וייט) ונהנית מכל רגע. רכב אמין, יחסית חסכוני בדלק למנוע 2000, זריז, דינאמי ומאוד מהנה לנהיגה. מבחינה פנימית וחיצונית יש לו עיצוב מהמם בעיניי. לדעתי הג'יפון הכי יפה שיש. מוביליי יש ,אבל לא כזה מציק כאשר נוהגים נכון. לי כמעט ולא מצפצף. ניתן לרכוש בדגם הפשוט ב-0 ק"מ בסביבות 123 אלף. לדעתי באמת שווה כל שקל.
  12. לדעתי כדאי לקנות רכב שנתון ישן יותר אבל עם ק"מ נמוך. ק"מ זה בלאי ואחר כך יהיה קל יותר למכור את הרכב.
  13. קיבלתי את הרכב עם 9 ק"מ ורבע מיכל דלק
  14. אני לקחתי בלון על הרכב שלי- חדש מחברה. נתנו לי בלון ל3 שנים (בנק לאומי) אמרו שלא נותנים בלון ל5. החלק של הבלון יצא לי בסביבות 25% מסך הרכב. בנוסף ההלוואה עצמה ל60 חודשים זה המקסימום. התנאים שאתה מחפש לא ריאליים לרכב יד 2. מקסימום שאתה יכול זה לקחת הלוואה רגילה בתנאים לא טובים על סך כל הסכום ולחלק עד 60 תשלומים.
  15. הייתי הולכת על המאזדה בלי שום ספק. זה רכב מאוד אמין ומהנה לנהיגה. המיצובישי טנק בזליזת דלק.. כשחיפשתי רכב חדש, פסלתי אותו בגלל זה.
  16. לי יש cx3 דגם פיור וויט שזה הדגם המאובזר ביותר, מאוד מרוצה, רכב זריז ומאוד מהנה בנהיגה, נוח, יחסית גבוה, יציב מאוד על הכביש ומהמם גם בפנים וגם בחוץ.
  17. אני ציפיתי את רוב הרכב במדבקה איכותית XPEL ULTIMATE , ציפיתי מכסה מנוע, דלתות ופגושים, זה עלה לי 6500
  18. עד לא מזמן היה לי i20 וקרה לי אותו קטע. בסוף התברר שהמצבר חלש. אולי כדאי לבדוק.
  19. תבדוק את המצבר. יכול להיות שהוא חלש.
  20. היי חברים. בשעה טובה קיבלתי את המאזדה החדשה עם מערכת IGO. האם יש אפשרות לחבר את IGO שיש לי ברכב לדיווחי תנועה? שאקבל עדכונים און ליין על פקקים ושידע שיש נגיד כביש בתיקון ויתן מסלול אחר? שיעבוד כמו WAZE?
  21. חברים מה הכי מומלץ? ציפוי מדבקה? ננו קרמי? ומבחינת עלויות המדבקה תצא לי בסביבות 5000, האם ננו קרמי יותר זול? אני חונה בקניון (עבודה) ליד עמוד ובצד השני הרכב לא מוגן, חייבת משהו שיגן לפחות מפתיחת דלתות של רכבים אחרים. חשבתי לשים פסי הגנה אבל זה נראה כל כך מכוער. אני מאשדוד, האם יש מישהו שאתם יכולים להמליץ שעושה עבודה איכותית?
  22. התקשרו אליי היום ואמרו שהרכב מוכן ומחר לבוא לאסוף אותו. הללויה
  23. כתוב שאספקה עד 14 ימי עסקים אלא אם יש איחור באונייה או דברים שקשורים לפגעי טבע.. כל זה לא רלוונטי למקרה שלי... לא אומרים כלום... בטיפול ובבדיקה ואין חדש.. זה ממש ממש מרגיז..
  24. היי מה קורה אם עוברים 14 ימי עסקים שכתובים בחוזה והרכב עוד לא נמסר? איך אני צריכה לפעול? הרכב נמצא במלאי בארץ, יש מספר רישוי ועדיין לא שמעתי כלום לגבי תאריך מסירה. מחר זה היום האחרון מתוך ה14 ימי עסקים.
  25. תודה, טוב לדעת
×
×
  • תוכן חדש...