Jump to content

tainka2405

  • הודעות

    180
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי tainka2405

  1. איך ניתן לפנות אליו? מי הוא?
  2. אז בעצם אין איזו תקופה מסויימת בשנה שניתן לקבל הנחה גדולה אצל היבואן? בגדולה אני מתכוונת בסביבות 10 אלף... אם בליסינג הדגם המאובזר נמכר ב82 אז הגיוני לקנות אצל היבואן בסביבות 90 לא?
  3. הרכב במצב חדש, בצבע שחור, אוטומט אינסייט 1.4. יד 2 פרטית. ראשונה גם פרטית. 53.000 ק"מ. עלה לכביש באוגוסט 2013, טיפול בוצע לפני חודש, טסט לשנה, גלגלי מגנזיום, צמיגים חדשים, מצבר חדש, מערכת מולטימדיה חדשה עם שליטה מההגה. מראות מתקפלות בסגירת האוטו עם שלט, חלונות מושחרים מאחורה. השקעתי ברכב המון כסף. הרכב אצלי חצי שנה, חשבתי להחזיק את הרכב ל5 שנים לפחות אבל נדלקתי על רכב אחר ורק בגלל זה מוכרת. מתחייבת גיר מנוע ושלדה. מחיר מבוקש 64.000 מי שרציני באמת, מוכנה להתגמש קצת. 0547695936
  4. יכולה לחכות, זה לא דחוף לי. בינתיים פרסמתי את שלי למכירה. נראה.
  5. יש הבדלים במה שמקבלים בחברת ליסינג בגירסת אקטיב פרו ודרך יבואן?
  6. הייתי היום בסוכנות. קיבלתי 3000 הנחה. קיוויתי ליותר. כנראה שלא תהיה ברירה ואקנה דרך חברת ליסינג. עכשיו רק צריכה למכור את הרכב שלי. מעדיפה לבד ולא בטרייד אין כי לבד בטוח שאקבל עליו יותר.
  7. כי דרך יבואן זה יד 1 ולא רשום כליסינג. השאלה אם יש סיכוי לקבל דרך יבואן הנחה משמעותית יותר מ3000.
  8. מתי יש ימי מכירות בפיז'ו? אני מעוניינת ב208 אקטיב פרו. מה ההנחה הריאלית שניתן לקבל על הרכב הזה?
  9. ראיתי את הרכב היום, ממש אהבתי. עכשיו להתלבטות, במוטודיל ניתן לרכוש את הרכב ב82, אצל היבואן אחרי מיקוח קיבלתי 3000 ש"ח הנחה- 96500 בערך. האם ניתן לקבל הנחה יותר משמעותית ומתי? מה עדיף? חוץ מזה שהרכב נרשם יד 2 מליסינג, האם יש עוד חסרונות? האם יש הבדל באבזור או באחריות? מבחינת ריביות נראה שזה אותו דבר, פריים פלוס 0.5 ברצוני לתת משהו כמו 15000 מקדמה, משהו כמו 750 שח בחודש והיתרה בסוף תקופה, אני רוצה עסקה ל60 חודשים. מה כדאי?
  10. כן ראיתי. אבדוק את זה. זה הדגם המאובזר נכון?
  11. רכב גדול, יציב על הכביש ומרווח. צריכת דלק מזעזעת ודי עגלה. לבעלי יש את הרכב עכשיו בליסינג.
  12. אחלה רכב, היה לנו אחד אבל 2013, גדול, די מרווח, לי היה נוח בנסיעה. תבדוק אם לא היו לרכב תאונות או איזו בעיה. תוספות תלויות בדגם. האם הרכב ברישיון פרטי? בדרך כלל רכב במצב טוב עם ק"מ כל כך נמוך לא בעיה למכור בפרטי ולא דרך חברה.
  13. ג'אז עולה 100 אלף 0 ק"מ, 208 86.500 יאריס בסביבות 89. לא הייתי רוצה לעבור את ה90. יש המאזדה 2 גם, היא קצת יותר יקרה, איך היא? זריזה? והצריכת דלק?
  14. אני אלך לראות את הרכבים מחר.
  15. חושבת על לקנות רכב חדש 0 ק"מ, מה אתם ממליצים? זה יהיה רכב אוטומט, חשוב לי רכב חסכוני בדלק-נסיעות בעיקר בעיר, זריז-שלא ירגיש עגלה, מרווח וחדשני. מדובר על הדגמים המאובזרים, בטויוטה לא היברידי. בנוסף יהיו 2 כסאות ילדים מאחורה, כסא בטיחות ובוסטר. אני רוצה רכב ל5-7 שנים. יש לי i20 2013 שמרגיש לי די עגלה וממש לא חסכוני בדלק. מאכזב!
  16. הגיוני שהתדלוק 35 ליטר כי תמיד יש יתרה, מה שלא הגיוני שהמחשב דרך מראה 290 ק"מ לאחר תדלוק מלא. אצלי בדגם 2013 המחשב מראה בין 440 ל460 ק"מ לאחר תדלוק מלא. הייתי בודקת במוסך.
  17. עדכון קצר. הרכב הגיע ל300 ק"מ ונדלקה נורת הדלק. תדלקתי ויצא לי בתדלוק 37 ליטר. בקיצור הרכב עושה ליטר ל8 ק"מ בעיר.
  18. יש לי את המכסה, הזמנתי אותו מחו"ל. נסעתי היום לאוטו דיפו יש לי שם בחור שאני מכירה. הוא פירק את תא הכפפות ושינה משהו בבורר מצבים של המזגן מאחורה ונראה שעכשיו הכל עובד הרבה יותר טוב.
  19. אז מה זה אומר שאצלי כן יוצא? מה צריך לבדוק?
  20. חייבת להגיב, לפני כמה שנים אני ובעלי עשינו סיבוב סוכנויות כדי לבחור רכב ליסינג בישבילו. ברגע שסוכני במכירות שמעו את המילה ליסינג- הפכו לקיר. שום יחס, אין עם מי לדבר. ברגע שהם יודעים שלא תצא להם מזה מכירה הם מסובבים גב והולכים. זאת הרגשה מאוד מאוד מגעילה.
  21. מכאני
  22. מישהו?
  23. האם היא נוסעת רק בעיר? איך חישבת שזה 11 ק"מ לליטר? המחשב דרך מראה רק כמה ליטר הרכב צורך ל100 ק"מ האם מופיע אצלה 8.5L/100KM? או 11L/100KM?
  24. אני יודעת שהיו כמה שרשורים בנושא אבל אף אחד לא נגע ספציפית ב2 שאלות הבאות: 1. האם זרימת האוויר מהפתחים הצדדיים משמעותית יותר חלשה מאשר בפתחים המרכזיים? ככה זה אצלי ואני תוהה אם זה תקין 2. האם כאשר המזגן מכוון על זרימה למעלה בלבד, עדיין יוצא לכם אוויר קר איפה שהרגליים? יש למטה כמו 2 פתחים שמהם יוצא אוויר קר גם אם המזגן לא מכוון לרגליים. אפשר לשים יד למטה ולהרגיש את זה. האם גם אצלכם? אני מרגישה שהמזגן חלש ברכב הזה וזה ממש מתסכל. לוקח לו מלא זמן לקרר אחרי שהרכב עמד בשמש חצי יום.
×
×
  • תוכן חדש...