Jump to content

tainka2405

  • הודעות

    180
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי tainka2405

  1. האם התקלה עדיין קיימת?
  2. אצלי מדובר על מאזדה
  3. תודה לכולם
  4. למי יש? איך היא מבחינת איכות נסיעה וצריכת דלק במיוחד בעיר?
  5. היי!! מחכה לקבל את הרכב החדש... מה הדרך הכי טובה שניתן להגן על הרכב משריטות?? ממכות של דלתות בחנייה מרכבים אחרים? ובכלל מאנשים רעים עם צרות עין??
  6. בסוף הלכתי לכיוון טיפה שונה והזמנתי לי מזדה cx3 חדשה
  7. ואם להכניס למשוואה בכל זאת את המזדה 2, מי יותר נוחה וזריזה? המזדה או הפיגו?
  8. איך האיביזה יותר זולה? אני מדברת על הדגם היקר יותר FR עם יותר אבזור ותוספות.
  9. קודם כל אני בחורה חח. בפיגו ניתן להרחיב אחריות ל5 שנים אז כנראה שזה עוד יתרון. גיר ידני לא בא בחשבון. לגבי המזדה 2 לא ממש אהבתי את העיצוב החיצוני שלה. נסעתי על ה208 סהכ מרגיש מעולה חוץ מאיזה רטט מוזר כנראה בגלל ה3 צילינדרים.
  10. שכחתי לציין, אוטומט. מתי יוצא דגם חדש ל208? מזדה 2 פחות אהבתי את העיצוב.
  11. היי אני רוצה לקנות רכב חדש עד 110 אלף שח. מחפשת רכב מודרני שירגיש זריז, צעיר וספורטיבי. איזה רכב עדיף משני הרכבים שציינתי מבחינת איבזור, אמינות, נוחות נסיעה וצריכת דלק? אם אקח את הפיגו אז כמובן את הדגם המאובז יותר. כנ"ל גם לגבי הסיאט. האם לכם יש עוד הצעות?
  12. המחיר נראה לי יקר, קניתי כזאת עם 51000 ק"מ לפני 10 חודשים ב55000, ברכב שלי גם היתה מכה קטנה בכנף שתוקנה אבל לא הוחלפו שום חלקי מרכב.
  13. גם אצלי בi20 יש קטע מעצבן שכזה. בהתחלה שקניתי את הרכב הראה לי עד התדלוק הבא, בתדלוק מלא 440-450 ק"מ עכשיו 380. המיכל דלק לא מתכווצץ אז למה ככה זה מראה אני לא ממש מבינה.
  14. קודם כל ברצוני להגיד שבימינו נדיר מאוד מאוד למצוא אנשים שבאים לעזור בכיף ולא מסכימים לקבל תמורה עבור העבודה הקשה שהם עושים. אסף מכנופיית הטיפולים פנה אליי והציע לעזור בהחלפת הרפידות והצלחות, קבענו ואסף הגיע אליי עד אשדוד. אני רוצה להגיד שהבחור מאוד מאוד מקצועי, פירק את כל הגלגלים, החליף לי רפידות וצלחות מקדימה וניקה הכל גם מאחורה. בנוסף החליף את הנוזל בלמים. בדק כל בורג פעמיים ואפילו עשינו נסיעת מבחן בסוף. אסף תודה ענקית על כל העזרה!!!
  15. קודם כל ברצוני להגיד שבימינו נדיר מאוד מאוד למצוא אנשים שבאים לעזור בכיף ולא מסכימים לקבל תמורה עבור העבודה הקשה שהם עושים. אסף מכנופיית הטיפולים פנה אליי והציע לעזור בהחלפת הרפידות והצלחות, קבענו ואסף הגיע אליי עד אשדוד. אני רוצה להגיד שהבחור מאוד מאוד מקצועי, פירק את כל הגלגלים, החליף לי רפידות וצלחות מקדימה וניקה הכל גם מאחורה. בנוסף החליף את הנוזל בלמים. בדק כל בורג פעמיים ואפילו עשינו נסיעת מבחן בסוף. אסף תודה ענקית על כל העזרה!!!
  16. אני התקנתי כיסויים של הדר רוזן ביונדאי i20 עם כריות במושבים. לכיסויים שקניתי יש פתח מיוחד לכריות אוויר במושבים. זה אחד הכיסויים היקרים דגם ג'י טי אר. התקנתי אותם לא כי המושבים מלוכלכים אלא כי יש להם תמיכה לגב ולישבן והם מוסיפים יופי לרכב.
  17. עדיין רלוונטי. מחיר לרציניים בלבד 62000
  18. יש לכם מושג מה תהיה ההנחה על פיג'ו 208 אקטיב אוטומטית?
  19. אצלם אחר כך ואעלה.
  20. מעולה תודה. דיברתי עם שלי היום, יש לה את הטלפון שלי. מחכה שתיצור איתי קשר
  21. זה לא צלחת של הרכב שלי אבל ככה בערך זה נראה, הדיסק הקטן יותר, חלוד מבחוץ, מסביבו יש חלודה, מקדימה לא.
  22. ברצוני להחליף רפידות בלמים וצלחות ביונדאי I20 2013. אני לא יודעת אם צריך להחליף גם צלחות אבל האחוריות מלאות חלודה כתומה וזה ממש מציק בעין. רפידות הגיע הזמן להחליף. השאלה איזה כדאי לקנות ואם יש חלופיים איכותיים מחברה טובה? במוסך נאמר לי שהרפידות שמותקנות כרגע ממש זולות ולכן צריך ללחוץ על הבלם כמעט עד הרצפה כדי שהרכב יבלום כמו שצריך. אשמח להמלצה איפה לרכוש את החלקים ושל איזו חברה הכי איכותיים. תודה!
  23. חברים, מי יודע איפה ניתן לקנות אותם במחיר נורמלי? בהתאמה לרכב דורשים ממני 1300 כולל התקנה, נראה לי יקר
  24. ראיתי את זה. השאלה באמת מה ההנחה על הדגם המסויים הזה
×
×
  • תוכן חדש...