Jump to content

tainka2405

  • הודעות

    180
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי tainka2405

  1. במאזדה בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש גם. לי יש cx3. רכב מאוד נוח וכיפי לנהיגה. את הקונה לא אהבתי.
  2. אני גם פעם קניתי רכב ממגרש ולקח להם שבועיים לעשות לי העברת בעלות.
  3. הק"מ לדעתי מאוד גבוה לשנת הרכב. בנוסף אין תיעוד טיפולים. גם אם תקנה את הרכב יהיה אחר כך מאוד בעייתי למכור אותו. הייתי מחפשת משהו אחר.
  4. אני לא הייתי מחליפה רכב חדש ברכב בן 10 שנים. ברכב ישן יש הרבה יותר סיכוי לתקלות והוצאות גדולות במוסך על תיקונים. קניתי סוזיקי איגניס לפני כמה שנים, זה נחשב רכב מאוד אמין. מצאתי רכב מאוד שמור, עלה לי בזמנו 22000, הוצאתי המון כסף עליו במוסך. תוך שנתיים שהרכב היה אצלי הוצאתי קרוב ל11 אלף שקל במוסך.שלא לדבר בכלל על מערכות בטיחות שברכב ישן לא קיימות. אם מבחינה כלכלית יש לך אפשרות להשאיר את הפיקנטו אז ברור שעדיף להשאיר אותה.
  5. דרך אגב גם בספר רכב לא רשום על זה כמעט כלום.
  6. לא יודעת גם. כשתהיה לי תשובה אעדכן.
  7. אחרי המון קריאה באינטרנט לפני הנעת המנוע הנורה אמורה להאיר בירוק וזה אומר שהמנוע מוכן להנעה. הגעתי למצב הזה אחרי ניסוי וטעייה. נכנסת לרכב ומקישה קוד, לוחצים על כפתור ההנעה ללא לחיצה על הבלם, הלחיצה הראשונה מפעילה את המולטימדיה, לוחצים עוד פעם, הלחיצה השנייה זה כמו פתיחת סוויץ עם מפתח. לאחר מכן לוחצת על הבלם ומופיעה המנורה הירוקה. לחיצה שלישית מניעה את המנוע. לפחות לי נראה שזה התהליך הנכון שצריך לעשות בהנעה. אולי אני עושה משהו לא נכון או שעשיתי לא נכון עד עכשיו.מה שבטוח לפני ההנעה המנורה אמורה להיות ירוקה. יום שני אקפוץ למוסך כדי להבין מה באמת נכון.
  8. אף אחד לא מנסה לחפש בעיות. רק מנסים להבין אם המערכת עובדת תקין. בקיצור, איך אתם מניעים את הרכב? מה התהליך המדוייק? אם אני נכנסת לרכב, מקישה קוד וישר לוחצת על הבלם, הנורה מהבהבת בכתום. זה תקין או לא? אני עושה משהו לא נכון?
  9. אז ככה, שיחקתי עם זה קצת כדי להבין. מה שיצא לי זה ככה. נכנסים לרכב, מקישים קוד. לוחצים פעם על הכפתור זה מפעיל את המולטימדיה. אחר כך עוד פעם וזה מפעיל את כל הנורות(כמו חצי סוויץ'). אחר כך לוחצים על הבלם ומופיעה נורה ירוקה ואז מניעים. מישהו יכול לאשר או לשלול?
  10. מה תהליך ההתנעה הנכון? להקיש קוד, ללחוץ על הבלם וישר להניע? או להקיש קוד, ללחוץ פעמיים על כפתור ההנעה, ללחוץ על הבלם ורק אחר כך להניע?
  11. התקשרתי עכשיו למוסך והם אמרו לבוא לבדוק. אצלי הרכב 7 חודשים ותמיד היה ככה. יום שני תהיה לי תשובה.
  12. לי יש cx3 2018 ואצלי זה גם מהבהב בכתום. זה בעיה?
  13. tainka2405

    מאזדה מחדשת את הCX-3

    רכב מהמם! רכשתי בינואר ונהנית מכל רגע אם הייתי יודעת שיצא דגם משופר אולי הייתי מחכה. התוספות בדגם החדש מאוד שימושיות. משענת יד הוספתי, מה שכן המקום הנוסף בקונסולה, הברייק החשמלי והמשענת לכוסות מאחורה תוספות מעולות. אני מסיעה ברכב 2 ילדים, אחת מהם עדיין בבוסטר והרכב לא מרגיש לי צפוף. תא המטען קצת קטן אבל ניתן להסתדר. באופן כללי מאוד מרוצה.
  14. הייתה לי i20 2013 מנוע 1.4. גיר 4 הילוכים ישן, רכב עצל ולא נוח.
  15. לשנה וחצי לא הייתי קונה חדש מחברה. ירידת הערך גדולה מידי. רק אם תחזיק אותה 5 שנים תקנה מחברה. אם זה רק לשנה וחצי , לך על הרכב שמצאת.
  16. בסופו של דבר הכל תלוי בתקציב שלך.
  17. אם הרכב לא עבר תאונות וזה הדגם המפואר, אני הייתי קונה. מאזדה ספיריט חדשה לא עולה 112 אלף. המינימום שראיתי 117500 וזה לא הדגם הכי מאובזר, זה קומפורט.
  18. תנסה להוריד עוד קצת מהמחיר. אם הרכב במצב חדש כן הייתי משלמת עליו מחירון. יש לך את כל הסכום או שאתה לוקח הלוואה?
  19. בדיקה מעולה. רק להוריד עלות של החלפת מיסבים ומצבר. כל השאר נראה סבבה.
  20. אם אתה עובד בעיר שאתה גר הייתי דורשת להחזיר את הרכב וקונה רכב פרטי. ליסינג לוקחים רק אם יש לך נסיעות מאוד ארוכות מהבית לעבודה ואז זה משתלם.
  21. הלוואי שזה יהיה זמין בישראל, זה יהיה מעולה.
  22. נראה לי הזוי שאתה משלם על הרכב וכולם משתמשים בו. אם זה רכב חברה שכולם אמורים להשתמש בו , המעסיק צריך לשלם עליו ולא אתה. לא הייתי מסכימה לסידור כזה.
  23. זהו שאצלי הנורה אף פעם לא נדלקה. היום לדוגמה המד דלק הראה לי 38 ק"מ עד התדלוק ועדיין הנורה לא נדלקה. תדלקתי כי פחדתי שהדלק לא יספיק לנסיעה הבאה. ברכב הקודם יונדאי i20 היא הייתה נדלקת סביב יתרה של 70 ק"מ עד התדלוק. יכול להיות שמשהו לא תקין?
  24. כמה ק"מ נשאר לכם על מד הדלק כאשר נדלקת נורת הדלק?
  25. אני עשיתי על הרכב נסיעת מבחן. הוא מרגיש עגלה. כאילו לרכב אין כח זמין. אין חווית נהיגה. הרכב מאוד יפה מבפנים ומבחוץ אבל אם חווית נהיגה זה מה שאתה מחפש, לא תמצא ברכב הזה. בזמנו התלבטתי בין הטויוטה chr לcx3 של מאזדה והמאזדה לקחה ובגדול. נהנית מכל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...