Jump to content

anonymousxyzx

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של anonymousxyzx

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מהתרשמות הבוחן בבדיקה המנוע גיר ושלדה במצב טוב אבל לצד זה מסומנים המון איקסים ופחות V האם שווה לי להתעסק עם הרכב ? ואם כן מה עליי לסדר בליקויים הרשומים ? נ.ב הרכב עבר 105km
×
×
  • תוכן חדש...