Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. בוקר טוב חברים. מאזדה 3 של אבי, 2010 50000 ק"מ, יד ראשונה. לפני כמה שבועות אבי אומר לי שנלדקו כמה מנורות ואחת מהם ABS , הוא כיבה את האוטו, הניע וזה הסתדר. אתמול קרה שוב. אחרי כיבוי והפעלה זה מסתדר. הלך למוסך מורשה, חיברו למחשב ואמרו לו שצריך להחליף "יחידת ABS הידראולית + אלקטרו" בעלות של 4200 ש"ח. על הדרך לקחו 450 ש"ח על הוצאת קוד תקלה (פשוט מרתיח את הדם המחיר השערורייתי הזה על חמש דקות עבודה. לא אומר שמגיע חינם, אבל 450 זה הגזמה פראית!). מה שאמרו לו זה ככה: ABS C0002 ABS C0007 ABS C0082. צריך את עזרתכם! תודה, ליאור.
  2. bjlb

    תאונה ברוורס, מי אשם?

    זה בדיוק מה שהשופט אמר. אבל הוא קבע אשמה הפוך, בכל זאת הוא נסע באין כניסה. (אני אחדד ואומר, שכמובן מסתכלים לשני הצדדים, אבל ברגע שהרכב עבר את המדרכה והוא על הכביש, הוא מסתכל רק לכיוון אחד)
  3. bjlb

    תאונה ברוורס, מי אשם?

    אני אסבך לכם את החיים ממקרה שקרה לאבי: הוא יצא מחניה ברוורס לכביש חד סיטרי, כמובן שהיסתכל רק לכיוון שממימנו יכולה להגיע מכונית. למזלו הרע, איזה חכמולוג נכנס באין כניסה מהצד השני והתנגש בו! מי אשם לדעתכם?
  4. BUFFALO. אבל ידנית, ורק להדרים + רימונים.
  5. סתם שאלה, למה ההתעקשות על LED? זו כולה נורת איתות, היא גם ככה תאיר בכתום, ואין פה יתרון לעוצמה. תקנה באופיס דיפפו בכמה שקלים ותגמור את הסיפור.
  6. זה מצחיק אותי...4K למבוגרים - אני אסביר למה: לפני כמה שנים, קניתי להורים שלי FULL HD וחיברתי ממיר HD של הוט. היה איזה משחק בערוץ 1 ואז הם שידרו בשני ערוצים - HD ורגיל. בזמן המשחק, אני מתקשר לאבא שלי ואומר לו להעביר לערוץ 1 ב HD, ואז אני שואל אותו איך רואים? אז הוא אומר לי שיש הבדל, ובאמת לפני זה ראו יותר טוב...
  7. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    סבבה, אני מעדיף פעם אחת וטוב. זה לדוגמה? http://ksp.co.il/?uin=25581&select=.1033..152..137.
  8. אהלן חברים, יש לי נייח די ישן, ואני מעוניין לשדרג אותו, ולפי מה שראיתי (מנסיון על הלפטופ מהעבודה, קיבלתי עם דיסק SSD והוינדוס טס!) החלפת דיסק ל SSD יעשה עבודה לא רעה בשביל המעט שהוא עולה. מה שיש לי היום זה: [TABLE=width: 294] [TR] [TD]דיסק קשיח [/TD] [TD]750GB 64MB SATA2 [/TD] [/TR] [TR] [TD]זכרון [/TD] [TD]DDR 3 4GB / 1333 [/TD] [/TR] [TR] [TD]כרטיס מסך [/TD] [TD]משולב בלוח אם [/TD] [/TR] [TR] [TD]כרטיס קול [/TD] [TD]משולב בלוח אם [/TD] [/TR] [TR] [TD]לוח אם [/TD] [TD]Gigabyte GA-H61M-S2V-B3 [/TD] [/TR] [TR] [TD]מאוורר למעבד [/TD] [TD]Zalman 7000 [/TD] [/TR] [TR] [TD]מארז [/TD] [TD]INFINITY Micro ATX 400W [/TD] [/TR] [TR] [TD]מעבד [/TD] [TD]Intel Core i3 2100 [/TD] [/TR] [/TABLE] איזה סוג דיסק קשיח אני צריך? תכלס מספיק לי 250G, הוא ישמש רק לתוכנות, את הישן אני משאיר בכל מקרה והוא ישמש ליחסון כל השאר. תודה, ליאור.
  9. אין צורך להחליף בית נורה, יש LED כאלו: http://www.ebay.com/itm/R7S-LED-Floodlight-10W-15W-Spotlight-3014-SMD-J78-J118-Warm-Cool-White-Lamp-220V-/282076812650?var=&hash=item41ad16956a:m:mkKXk7MTKdyhVTJqnJXxWQQ
  10. 2 גידים ממה שאני יודע עובדים רק בתדאור.
  11. לך על G3 D858HK דואל סים, עולה 1140 בבסט מובייל.
  12. אכלתי את הספייריבס. לא נהנתי... דווקא הנקניקיות היו אחלה.
  13. אהלן אהלן, כרגע יש לי בבית ראוטר בממ"ד, ואני מעביר רשת למחשב מרוחק בעזרת רשת החשמל. אני מחפש, אם יש כזה דבר, מאריך טווח שיודע לקחת אינטרנט מרשת החשמל ולשדר אותו החוצה ב WIFI, כלומר מאריך טווח שאין צורך שיקלוט WIFI באוויר. ליאור.
  14. אני שוב חוזר ואומר - המכשירים האלו חד פעמיים. אי אפשר לתקן... היה לי NEXUS 4, רק החליפו סוללה באורנג. מאז שחזר אחרי החלפת הסוללה, היה שוב ארבע פעמים בתיקון - GPS לא עובד, מסך לא משנה בהירות אוטומטי ועוד כאלה תקלות מעצבנות. אחרי הפעם הרביעית הציעו לי להחליף על חשבונם ל LG G2. סבבה. אחרי שנה, שכבר לא היה באחריות המסך נדפק - היה נלחץ כל הזמן במרכז. ידעתי שהמכשיר גמור מראש, אבל נתתי צאנס. הוחלף מסך ב TICOMM בחיפה ב 380 ש"ח. איך שיצאתי GPS לא עובד. חזרתי. החזיק 4 ימים. רמקול לא עובד. שוב חזרתי ותוקן, אחכ שוב GPS לא עובד טוב. BT מתרסק כל הזמן (ומתנתק כתוצאה מכך מהדיבורית באוטו). סוללה נגמרת מהר. בקיצור לפח. עכשיו קניתי LG G3, ב 1140 נקווה לטוב. ליאור.
  15. לי הייתה בעיה זהה המון זמן בלאנטיס ולא מצאו למה. בנוסף גם המנוע היה מצלצל. באחת הפעמים שעמדתי ליד הרכב, שמעתי רעש שאיבת אוויר מוזר. שפתחתי מכסה מנוע, ראיתי שהצינור אוויר שנמצא בין הפילטר אוויר לבית מצערת התפורר ואוויר היה נכנס משם, אחרי החיישן ספיקה, מה שגרם לנתונים לא נכונים למחשב מנוע וזו הייתה הסיבה לצילצולים ורעידות בסלד סרק. הצינור הוחלף והבעיות נפתרו במיידי. ליאור.
  16. לא יכול לערוך...יומולדת שלי לא לשי
  17. מעולה. מתנה ליומולדת לשי.
  18. עזוב אותך GROHE ב 1400, לא מבין למה לשים כל כך הרבה על מוט כזה. (כלומר כן מבין, אבל האמת לא משתלם. הוא נוצץ בדיוק שבוע, ואחרי שתי מקלחות, כמו כולם, אם אתה לא שומר על נקיון אחרי כל מקלחת הוא יראה מלוכלך ומלא סימני סבון וטיפות מים) תקנה בארץ ספאדיני או איך שקראים לזה, עד 300 ש"ח ואחרי שלוש שנים במקרה הגרוע תחליף. גם החורים שלהם מתכווננים, ככה שניתן להתאים לקיים.
  19. מה יהיה? יורד לאילת באותו יום...
  20. השאלה כמה זמן זה יכול לשבת באוטו ב"סטנד ביי" אחרי שהוטען ובמקרה הצורך להניע.
  21. הייתי עושה מאמץ להגיע. אבל ב 22 יש לי חתונה בבית אורן. לפחות גם שם יהיה אוכל טוב....
  22. נסה אצל המשווק של קוברה - "ניסים בלילה". או אצל משכפל מפתחות, כמו פיכטנבאום מנעולים.
  23. bjlb

    מטרד רעש

    שבוע טוב, אני גר בעמק, באיזור של רמת דוד, כבר שבוע שמסתובב לי מעל הראש כלי טייס (נראה לי מזלט מהבסיס). שומעים אותו ברמת ישי, כפר יהושוע, בית שערים וכו'. אתמול בלילה ראיתי שמדובר בשניים, לא אחד (בלילה רואים את התאורה שלהם מהבהבת) הרעש הזה מחרפן אותי!!!! זה לא מפסיק כל היום וכל הלילה. התקשרתי למשטרה (זה מה שכתוב באתר של המשרד להגנת הסביבה), שלחו ניידת, אמרו לי זה תרגיל, אין מה לעשות. שטויות. תרגיל שבוע? שיטוס מעל השדות, למה מעל ראשי התושבים? למי אפשר לפנות? ליאור.
  24. אני חייב לציין שזה אחד הפוסטים המעניינים לאחרונה - מהבחינה המקצועית. חבל שהוא נעשה בטונים צורמים. בכל מקרה, אשמח אם יהיה אפשר לצרף תרשים עם הסבר טוב למערכת, מיכוון שאני לא הצלחתי להפנים איפה השסתום נמצא ואיך הוא בדיוק עובד - וזה על מנת להבין את המערכת ולידע כללי שלי. תודה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...