בוקר טוב. פיאסטה 1.25, שנת 2014, אני עושה טיפול 60 לבד.
הבנתי שמצתים מחליפים כל 60 אלף, ולפי מה שהבנתי הם לא אירודיום. באבי חלקי חילוף הציעו לי מצתים של פורד ב 105 שח,
http://www.justmotor.co.il/pro...%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99
אבל הוא אמר לי להחליף כל 10 אלף...לא ברור לי, הם מתאימים או לא? ויחזיקו 60 אלף או החלפה כל שנה?
תודה, ליאור.