Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. האמת שאני מהצפון, וזה פחות מהעניין של חשש אלא יותר מהעניין של רצון להסבר על העניין. מדוע הרכבים האלה נמצאים בשטח ישראל? גם ראיתי שכל תחנת אוטובוס אפשרית הייתה עם בטונדות למניעת פיגועי דריסה? האם זה נחשב שטח ישראלי במלוא מובן המילה? או שמא לרשות הפלסטינית יש איזשהי שליטה שם? האם לא מסוכן לנסוע שם?
  2. מה קורה חברים? חייב לשתף אתכם במקרה שנתקלתי בו אתמול, אולי מכאן תבוא התשובה. נסעתי לים המלח לחופשה יום חמישי, בערך כשעה וחצי לפני ההגעה (יש לציין שנסעתי לפי ההדרכה של WAZE) פשוט נסעתי בכביש מלא ברכבים עם לוחית רישוי פלסטינית (לבנה ובצד האות P). למישהו יש הסבר לזה? האם WAZE לקח אותי דרך דרך מסוכנת? כי היו עוד הרבה רכבים עם לוחית רישוי ישראלית. תודה.
  3. בחור מאוד מקצועי בשם הדר, נמצא בהרצליה. חפש בפייסבוק Hi-Led פתרונות תאורה לרכב. הבחור פשוט מקצוען ברמות מפגרות, מוזר מאוד שלא מכירים את העבודות שלו פה בפורום.
  4. אני ממליץ על סונאקס bds - גם אני הייתי סקפטי בהתחלה בנוגע למוצרים האלה על אחת כמה וכמה שהרכב שלי לבן אבל הופתעתי לגלות עד כמה המוצר מדהים. נותן ברק ועומק לרכב, מוסיף בידינג מטורף (על אחת כמה וכמה אם כבר יש לך שכבת הגנה על הרכב) והברק של הרכב נשמר לכמה ימים. ממליץ מאוד.
  5. נורת דלק.
  6. שלום חברים, יש לי סיאט איביזה שנת 2012, מנוע 1200TSI. יש לכם המלצה לתוסף דלק? אולי שישפר טת צריכת הדלק ואת הסחיבה? האם נסיעה עם נורה כמה פעמים יכולה לגרום להצטברות לכלוך ונזקים? תודה
  7. יש לך קישור לאיביי לפדים שאתה משתמש בהם? יש כל מיני סוגים באיביי לא רוצה להזמין משהו לא טוב.
  8. - הרטבה של הרכב באמצעות הצינור - הקצפה של הרכב באמצעות מכשיר להקצפה יעודי (לדוגמא gloria FM10 או מקציף שמתחבר לצינור) - הסרה של הקצף באמצעות צינור - שטיפה בשיטת 2 הדליים (חפש ביוטיוב ובפורום) - ייבוש של הרכב - אם אתה רוצה אפשר גם להשתמש בספריי QD כמו של סונאקס לברק סופי והסרה של כתמי ניגוב שנשארו
  9. על אחת כמה וכמה שכל חנויות הדיטיילינג נמצאות באזור המרכז ואני מאזור הצפון, אתה מגלה ששכחת להזמין משהו קטן או שפתאום צץ איזה משהו שאתה צריך ושוב לשלם את דמי המשלוח. סתם לדוגמא - אני צריך Plastx של מגווירס, המוצר עולה 25 שקלים ואני צריך רק את זה כרגע ולא חושב שאצטרך משהו בזמן הקרוב (מלאי מוצרי הטיפוח די מלא), ורק המשלוח עולה יותר מהמוצר. כמובן שאוטודיפו לא מוכרים שום דבר שאתה באמת צריך (אלא אם כן אתה מחפש בנרות ספריי סקיי שיפוצץ לך את הדשבורד, תרתי משמע).
  10. מה שעושים בכזה מצב זה לפני שרצים להחליף צמיג הולכים לפנצ'ריה אחרת בלי להגיד שהיית בפנצ'ריה מקודם ואמרו לך שאי אפשר לתקן את הצמיג ולראות מה הם אומרים.
  11. שום סיבה לא לקנות מהרקולס, פשוט שאלו למה באוטוסטור לא מוכרים. מה גם שלפעמים אתה מזמין משהו שקיים רק באוטוסטור ובא לך להתפנק ב ONR. חבל שלא ניתן להזמין משום מקום גלון של ה ONR הירוק.
  12. Hihiz

    מילה טובה לצמפיון.

    כשצריך לפרגן מפרגנים - גם אני נתקלתי בשירות אדיב של נציגה מצ'מפיון מוטורס אחרי שפתחתי שרשור על תקלה של גמגום בהאצה ברכב מסוג Seat IBIZA SC, היא שלחה לי הודעה פרטית כדי שאני אתן לה מספר טלפון לחזרה, כבר באותו היום חזרה אליי ותיאמה הכל מול המוסך המורשה הקרוב לביתי. בנוסף החלק שהיה תקול (מודול הצתה) הוחלף ללא עלות למרות שאין לי יותר אחריות על הרכב (רכב שנת 2012) והיא התקשרה כל פעם לודא שהכל תקין. זה לא מובן מאליו ורק חיזק את הזיקה לקונצרן.
  13. מגלים כאן שירים ממש יפים חחחח... אני שומע בעיקר ראגטון - farruko, jory, J alvarez, J Balvin, בספק אם מישהו יכיר.
  14. אחת לשנה נשמע קצת מוגזם, בטח בהתחשב בעובדה שמדובר בצמיג שסופג הכי הרבה לכלוך. יכול להיות שהמראה נשאר "רטוב" גם עם צמיג מלוכלך, אבל נשמע יותר הגיוני שתכשיר ידבק לצמיג נקי יותר מאשר לצמיג מלוכלך. כמובן שלא חייב לשטוף את הצמיג כל שבוע, זה גם ממש מעייף חחחחח, אבל אחת לחודש חודשיים נשמע סביר בהחלט.
  15. כשדיברתי עם משה בנושא הוא אמר שהם הפסיקו למכור ONR וכנראה גם לא ימכרו יותר.
  16. Hihiz

    ימי מכירות של צ'מפיון

    מנסיוני בימי המכירות של צ׳מפיון יש הנחות על כלל הדגמים, רק שגודל ההנחה ומהותה משתנה מדגם לדגם. הכוונה היא שהנחה יכולה להגיע גם על אביזרים נלויים ולאו דווקא על הרכב עצמו.
  17. יוזמה טובה, אבל קצת מיותר להתפזר לאתרים שונים, אתר אחד עם קטגוריות היה יכול להיות מעולה.
  18. נראה מצויין, מראה רטוב, מעניין אם גם ברכב לבן האפקט יהיה אותו אפקט. שאלה קטנה - הסימן בדלת האחורית של של דבק ששומש להדבקה של מגן דלתות?
  19. אין ספק שטיפולים במוסך מורשה יקרים הרבה יותר ולעיתים המחיר לא מוצדק ואפילו שערוריתי. יחד עם זאת - חלילה אם תקרה תקלה חמורה ולעיתים גם אם לא, אתה תקבל הנחות "רצון טוב" (לרוב), ככה שזה עניין של שיקולים שלך.
  20. אתמול שטפתי את הצמיגים, שפריצר 1 ליטר עם APC מדולל 1:3, התזה על הצמיג נותן לזה כמה שניות ואז קרצוף עם מברשת גסה שנקנתה ב ACE, שטיפה עם מים וככה 2 מעברים. אחרי 2 המעברים וייבוש של הצמיג עדיין נשאר טיפה לכלוך שחור שירד במעבר עם מטלית מהצמיג, אבל ממש ממש מעט, כדי להגיע למצב שאין בכלל לכלוך על הצמיג צריך לדעתי 3-4 מעברים טובים. כמובן שאחרי הניקוי מרחתי אנדורנס של megs.
  21. הכוונה שלו הייתה שיש להם רשת חנויות, זאת אומרת כמה סניפים בכמה מקומות בארץ, ולא רשת להשחרה .
  22. פוליש לפלסטיקים יחזיר את המצב לקדמותו או לפחות ישפר את המצב משמעותית. הייתי ממליץ על plastx של מגווירס אבל אני לא יודע איפה ניתן להשיג (באוטוסטור אין במלאי ולא יודעים מתי ואם יהיה).
×
×
  • תוכן חדש...