Jump to content

מרק10

  • הודעות

    30,187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

5 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    כפר הזעזועים
  • מקצוע
    הנדסת טילים גרעינים

צפיות אחרונות בפרופיל

14,751 צפו בפרופיל

הנקודות של מרק10

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

1.2 אלף

מוניטין

37

תכנים שנפתרו

  1. נראה לי שכול הסיפור של פותח האשכול מצוץ מן האצבע. משתמש חדש עם הודעה בודדת זה חשוד.
  2. רק תבדוק שהחשמלאי ירכיב קבל/קבלים בעלי אותו ערך מבחינת קיבול ומתח עבודה. התקנת קבל בעל ערך שונה תגרום למהירות סיבוב שונה מזו שהתרגלת. לדעתי רק קבל התנעה/עבודה תקול. * יש לייבואן של המאוורר שירות תיקונים ?
  3. לא קיים מומחה או דוקטור להחלפת צינור הניקוז. גש למוסך אחר או מזגניסט אחר לקבלת הצעת מחיר. בדרך כלל צריך לפרק רק את הפלסטיקה בתחתית הדשבורד אבל מאוד ייתכן שבדגם הזה העבודה הכרוכה בהחלפת הצינור היא גדולה יותר. אם אכן צריך לפרק את רוב הדשבורד בכדי להחליף את צינור הניקוז המחיר באמת עשוי להיות יקר.
  4. בדרך כלל מדובר על בלאי של אחד הקבלים וניתן להחליפו יחסית בקלות. עלות של קבל בארץ נעה בין 20-50 שקלים. חשמלאי לוקח על עבודה כזו כ-300-400 שקלים.
  5. לא פחות חשוב להחזיק בתא המטען את הציוד הזה למקרה ש.... מטען מצברים בוסטר וגם כבלים לגיבוי ליטר שמן מנוע ליטר נוזל קירור כלים בסיסים כגון: מברגים שונים, פלייר פטנט, שוודי רצועת אביזרים רזרבית למקרה שאתה נוסע לאילת והרצועה נקרעה ערכת עזרה ראשונה טלפון לוויני למקרה של חוסר קליטה ערכת קפה מי שתייה תוסיפו בבקשה דברים ששכחתי...
  6. איזה שנתון הרכב ומהו דגם/קוד המנוע ?
  7. אולי תעלה כמה תמונות נוספות של הפילטר וגם מק"ט בכדי שנוכל לבצע השוואה.
  8. האם לרטיבות יש ריח של נוזל קירור ? האם חסר לך נוזל קירור במיכל העיבוי ? כמובן שווה לבדוק האם חיברו בחזרה את צינור הניקוז של המים הנוצרים על המאדה. אתה יכול לבדוק זאת בעצמך תדליק את המזגן על מקסימום קור למשך מספר דקות ובדוק האם מטפטפים מים מתחת לרכב דרך צינור הניקוז.
  9. לא הבנת את המסר שלי. אני המלצתי לחפש מדיח כלים בייבוא מקביל אבל לשים לב שגם ביבוא מקביל יש כאלה שמגיעות עם כיתוב באנגלית ויש כאלה בפולנית או עם מדבקה בעברית.
  10. המומחיות הזאת בהחלט עשוייה לעזור בגלל שברוב המקרים חברות הדלק לוקחות אחריות על מקרים של מהילה ללא בית משפט. מוסכניק שקבע שהדלק מהול יכול להציג גם דף סריקת תקלות ממוחשב עם תקלות שמופיעות בדרך כלל אבל לא תמיד במקרה של דלק מהול. תמיד טוב להוסיף לכתב התביעה בדיקה של מעבדה מוסמכת+קבלות על התדלוק.
  11. האחריות בדרך כלל ניתנת על-ידי חברות של הייבואן המקביל שעובד עם בעלי מקצוע עצמאים. שים לב ! הוראות (ההדפסה) על-גבי כפתורי ההפעלה של המכונה מודפסים בשפה האנגלית ולא פולנית או מדבקה שהדביקו בארץ. המדבקות לאחר שנה-שנתיים מתבלות וקשות לקריאה. פרט זהלא תמיד ניתן לראות באתר לכן ברר לפני הרכישה.
×
×
  • תוכן חדש...