Jump to content

שחר עובדיה

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של שחר עובדיה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

4

מוניטין

  1. עמית שלום, הכל תלוי כמובן במצב מיכל הדלק שלך. ראשית בטיחות! הייתי מציע לך לרוקן את המיכל היטב מכל נוזל ומשקע, לאחר מכן למלא גיגית גדולה במים וסבון ולהשרות את המיכל למשך כמה שעות על מנת לוודא כי אין בו שאריות בנזין. שלב א' - ניקוי המיכל : תמלא מים באותה הגיגית בתוספת חומצה זרחתית (1/2%-1) ולהשרות את המיכל מספר ימים בחומצה - החומצה תאכל את כל החלודה ותשאיר לך פח נקי לחלוטין. שלב ב' - בדיקת המיכל : לאחר הוצאת המיכל יש לבחון אותו, מאחר והחומצה אוכלת את כל החלודה, עלול להתברר כי ישנם חורים במיכל או קטעי פח דקים מאד העלולים להתבקע, כל חור כזה יש לסגור בעזרת הלחמת נחושת או כסף, קטעי פח דקים יש להחליף. שלב ג' - ציפוי המיכל : סגור את כל פתחי המיכל, שפוך לתוך המיכל חומר לציפוי מיכלי דלק כדוגמאת kreem תוך סיבוב רציף של המיכל למשך כחצי שעה. המתן לייבוש ע"פ הוראות השימוש של חומר הציפוי. שלב ד' - צביעת המיכל מבחוץ - ממליץ לצבוע בצבע יסוד אפוקסי (דן רכיבי) ועליו צבע עליון פשוט יותר (חד רכיבי על בסיס אקרילי - זה מצוין). שלב ד' - בדיקת אטימה : אטום את כל פתחי המיכל, מלא אותו בנפט (נפט הוא הממולץ ביותר מאחר והפרודות שלו הן הקטנות ביותר) אם אתה לא משיג נפט, אתה יכול לעשות שימוש בסולר. השאר את המיכל מלא למספר שעות ובדוק אטימה. בהצלחה. אם אתה מעונין שאבצע עבורך את העבודה, אתה מוזמן ליצור קשר בהודעה.
  2. ראשית אין ממש מושג כזה צילינדר שרוף. מציע שתגש עם הרכב למישהו שיש לך בו מידה של אמון ותנסה לבודד את הבעיה לפני שקופצים למסקנות. בעייה בצילנדר כמו טבעות אטימה (שמן) שחוקות יכולות להרוס פלאג בדקות ספורות של עבודת המנוע (ויש עוד אפשרויות שונות ומשונות) אבל מדוע לקפוץ לתסריט הגרוע ביותר. אני מציע ש: א. תתקין מצתים (פלגים)חדשים שתואמים לדרישת היצרן של הרכב שלך, תאפס את המחשב ותצא לנסיעת מבחן לראות אם הבעיה נפתרה ולא נדלקת שוב נורת מנוע. ב. אם הבעיה חוזרת ניתן לפרק את הפלאגים ולראות באופן ויזואלי על הפלאג עצמו, אם ישנם שאריות שמן או פיח באופן מוגזם או שלחלופין נגרם נזק לאלקטרודה של הפלאג. ג. כמו כן ניתן לבצע בדיקת קומפרסיה בכל צילנדר ועפ"י לדעת מה מצב טבעות האטימה ואטימת השסתומים ומשם להתקדם. שחר
  3. אני מודה לך על התגובה המפורטת, עזרת לי מאד. תודה רבה
  4. שלומות לכולם, התגלגלה לידי ההזדמנות לרכוש פורשה קררה אוטומטית שנת 2001 קופה עם 180000 ק"מ. חיצונית הרכב במצב מושלם, הפנים לעומת זאת קצת מצ'וקמק ודורש ריענון כ"כ כל חלקי הפלסטיק של הפנסים האחוריים והקדמיים דהויים. סה"כ כפי שזה נראה הרכב מאד שמור. אני מחזיק 2 רכבי אספנות (יגואר 420 ו MGB) ואת כל עבודות האחזקה מבצע בעצמי, אבל מעולם לא החזקתי רכב של יצרן כמו פורשה. אבקש להתייעץ לגבי הנקודות הבאות : משמעויות אחזקה של פורשה עם 180000 ק"מ. מה עלויות חלקי חילוף לרכב הזה ומידת נפיצותם? (כמו פנסים, וחלקי פלסטיק של פנים הרכב). מחלות ידועות לדגם הספציפי הזה. אני יוצא מנק' הנחה כי הרכב די סיים את אובדן הערך שלו ומכן ואילך הערך שלו ישמר או אפילו יעלה - האם זו נק' הנחה סבירה? וכמובן כל נתון או מידע אחר שלדעתכם חשוב שאדע לפני שאני מכניס את רגליי להרפתקאה הזו. תודה שחר
  5. אני מתנצל, הרכב לא שלי, אלא של חבר שביקש שאסייע בהחלפת שמנים, הרשיון אינו זמין בפניי. הרכב הוא אולדסמוביל קאטלס סופרים.
  6. שלומות וערב טוב, מישהו יכול להנחות אותי איזה פילטר שמן שקיים בארץ יכול להתאים לרכב אולדסמוביל ברוגהם משנות ה 80. כ"כ אם ידוע מדרג השמן וכמות. תודה מראש לעונים
  7. שלומות לירון, שיפוץ רכב למן היסוד הוא עניין מורכב ביותר, זאת בשל זמינות החלקים לרכב והן בשל העומסים הדינאמיים שמופעלים על המרכב ולמשך השנים גורמים לבלאי במערכות הרכב השונות. פרויקט כזה הוא אפשרי אך רק ברמת השקעה גבוהה מאד, בד"כ אינה כדאית לרכב יפני נפוץ. אם בכל זאת אתה מעוניין, אתה מוזמן לפנות אלי בטלפון 050-6235623 שיפצתי מן היסוד שני רכבים בריטים ישנים (אחד מהם מורכב מאד), יש לי את הידע והציוד ע"מ לבצע. שחר
  8. שלום לכם למכירה תיבת הילוכים 4 סינכרונים (ללא אובר דרייב) ל MGB מהשנים 68-80. התיבה במצב מצויין ללא כל בעיות, הילוכים נכנסים חלק וללא נזילות - מוכן לתת אחריות! פורקה בשל הרכבת תיבת הילוכים עם אובר דרייב. לפרטים שחר 050-6235623
  9. שלום לכולם. מחפש שעון וולט מטר של חברת סמיטס בקוטר 52 מ"מ שחר 050-6235623
  10. שלום חברים מתנצל על התגובה האיטית (מחשבים ואני זה לא חיבור כל כך טוב) ובכל זאת, רכשתי HU של חברה שנקראת רטרוסאונד שזה בעצם מין רדיו שיש בו מגבר 25W וחיבור USB (באחד מההודעות יש קישור לאתר החברה) והיום הוא הגיע לארץ. אבל, להערכתי ההגברה הזו לא מספיקה לרכב פתוח ואני חושב לרכוש מגבר ורמקולים שאתקין אותם בקיקפאנלים של הרכב, מאחר ואין מקום להתקין טוויטרים בנק' גבוהה יחסית (כמו קורות החלון הקדמי) חשבתי לרכוש רמקולים 2 way (משולבים וופר וטוויטר יחד) איכותיים מאוד כדוגמאת http://www.audison.eu/index.php?page=product&id=40 וכמובן מגבר מתאים מאותה הסדרה. אשמח לשמוע את דעתכם. כ"כ האם יכנס בתקציב של 3000 ש"ח. בינתיים מצרף תמונות של הרכב עם שכבת היסוד הראשונה
  11. שלום וברכה לכולם, לפני ארבעה חודשים הגשמתי חלום ישן וייבאתי מחו"ל רכב ספורט בריטי (רודסטר) מסוג mgb שנת 1974, למי שלא מכיר, מדובר ברכב ספורט בריטי קלאסי אשר היה מאד פופולרי באנגליה וארה"ב במשך שנות ה 60-80 של המאה הקודמת. מדובר ברכב עם שתי מקומות ישיבה וכמובן גג פתוח. הרכב כרגע בשלבי צביעה מתקדמים ובעוד כשבוע העבודה תסתיים. אני מעוניין להתקין ברכב מערכת שמע ברמה גבוהה, מאחר שהבנתי בתחום מוגבלת אבקש את המלצותכם, בעיקר בנושא רמקולים ומגבר. אני מאד אוהב מוסיקה, אבל לא אוהב לשמוע בווליום גבוה מאד, מעדיף מערכת שיודעת להוציא צליל נקי ומפורט מאשר מערכת מאד עוצמתית עם המון באסים (להרגשתי בווליום גבוה כמעט תמיד המערכות לא מצליחות לרסן את הבאסים כמו צריך וזה נשמע מאד צורם). אני מכוון על זוג קומפוננטים איכותיים 5 או 6 אינצ' סביב 80 וואט וכמובן מגבר איכותי שידע לדחוף אותם. אבל הבעיה היא שהרכב הנ"ל הוא רכב מאד גרוע מבחינת אקוסטיקה-מייצר הרבה רעש ובגלל שאין לו גג אני מניח שהצלילים יתפזרו מהר באוויר. כך שאם אני רוצה שהצליל יעטוף אותי מכל הכיוונים אולי אני צריך להתקין ברכב יותר מזוג קומפוננטים אחד, או אולי זוג קומפוננטים וסאב וופר. לסיכום אשמח להמלצות לאיזה כיוון ללכת (סט אחד של קומפוננטים וסאב או 2 סטים של קומפוננטים) וכן המלצות על חברות ודגמים ממולצים במיוחד. תודה מראש לכל המסייעים. ואגב תקציב עד 3500 ש"ח לרמקולים ומגבר. שחר
×
×
  • תוכן חדש...