יובל .מ.
-
הודעות
353 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
27
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.
-
הכי כיף להמציא דיאלוג שמציג את הימין כבבונים.
-
זה בלבול שכל כי אף פעם לא אמרתי עליכם או לחלופין על יאיר לפיד הטיפש שונאי ישראל. אני כן אגיד שאתם צבועים כי מבחינתכם וואליד טאהה שתומך בחמאס עדיף על בן גביר כי בן גביר עם כיפה בזמן שוואליד עם כאפייה. או לפיד שאומר על חיילים שנרצחים בפיגוע "נהרגו" בזמן שעל חבר כנסת ערבי אומר נפל בקרב. בקרב מול מי, מול מירי רגב?
-
כי זאת שאלה מטומטמת שבאה להתחמק מהנושא. אנחנו - אני, @m3x7r3m3, @avargel ושאר כוחותינו. אתם - @יבגניפ, @farkash7, @פינדרושאר כוחותיהם. מדינת ישראל כרגע מחולקת ל2 מחנות, או שאתה פה או שם, ואם בתגובה ליבגני אני רושם אתם זה ברור שהכוונה גם לאחרים כי אתה יודע, פורום ציבורי.
-
לא שמעת את הנאום של בועז מה שמו? זה שמצביע לבד בועדות. "ממשלה של אחדות אהבה ואור מול שנאה גזענות ובלה בלה בלה". זה הטיקט שלהם.
-
איך אתם יכולים להיות בעד הצביעות הזאת? הוא כל היום בלבל תשכל על המטוס "של ביבי" למרות שכנף ציון אמור להיות מטוס של מדינת ישראל ולא אישי שלו, במטוס של מי בכלל הוא נמצא? עם מי הוא סגר דילים? באמת, זה פשוט הפוליטיקאי הכי טיפש, שקרן וצבוע שיש. כל מילה שהוא מוציא ב-6 בערב סותרת את מה שאמר ב-8 בבוקר. העיקר מדברים על אהבה ואחדות.
-
חוק גודווין – המכלול (hamichlol.org.il)
-
זה לא גזענות, זאת אמונה. אתה יכול לא להסכים עם זה, אבל זה רחוק מגזענות. גזענות זה "אני לא מוכן שערבים ילמדו רפואה", "אני לא מוכן שנוצרים יהיו עורכי דין" וכ'ו. גם הוא לא טען שהוא לא מוכן שיטפלו בילד רופאים ערבים, אלא רק בלידה עצמה. הדבר הזה גם רק מחזק את ההערכה כלפיו - יכל לבלבל תשכל (כמו שפרקש טוען על בן גביר), אבל אומר אמת, גם אם לא כולם אוהבים אותה. לגבי ה"לשכב ליד ערבייה" - בוא נדבר תאכלס, גם אתה לא תרצה שאשתך רגע אחרי לידה תהיה באותו חדר עם יולדת ערביה שמגיעים אליה 300 איש בשעה. אתה יכול לשקר לעצמך אולי, לי קצת פחות.
-
@farkash7 אמירות קשות נגד בנגביר אבל משום מה אתה תומך בממשלה עם מנסור עבאס (שבעברית אומר משהו אחד אבל בערבית משהו אחר לגמרי), וואליד טאהה (שמדבר כמו מחבל גם בעברית גם באנגלית) ואבתיסאם מראענה שרוצה למחוק את זכרון יעקב 🤔
-
הבאת אמירה של הצל שבאה כקונטרה ליאיר גולן. גם אתה לא מסכים עם הדרך מחאה הזאת, זה עדיין לא הופך אותו לקיצוני גזען. מחכה להוכחה. תראה לי אמירה שלו שבא דרש לפגוע בערבים חפים מפשע או אנשי שמאל שלא עשו כלום. ולא, אם מישהו קורא להחרים "אמן" סוג ד' שהעלה תמונה של ביבי עם חבל תליה או שהתבטא נגד חיילי צה"ל מבחינתי זה לא גזענות. כמו שלאותו "אמן" הייתה את האפשרות להעלות את התמונה, ככה לצד הימני של המפה יש את הזכות להחרים.
-
אני לא מייצג כלום, אבל כן משתדל להצביע למי שמתנהל בצורה הכי נורמלית. זאת אומרת - כשפייגלין רץ, הצבעתי לו. אחר כך לבנט (שבסה"כ הוא אדם מאוד מתורבת ולא משתמש בביטויים כל כך גרועים), הסיבה שלא אצביע לו שוב היא כי הוא הקים ממשלה שאני לא מרוצה ממנה, בניגוד גמור למה שאמר. בחירות הבאות יהיו בן גביר, שגם אם אתה לא מסכים עם הבחירות שלו אתה לא יכול להגיד שהוא רוצה מחר בבוקר לתלות את כל המתנגדים לימין. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יודע שאסור, אבל שוב: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תראה את התאריך פרסום.. יומיים לפני כן יאיר גולן השתמש בביטוי "מחלה ממארת" על בנימין נתניהו. הצל פשוט מחזיר לשמאל באותו מטבע. שים לב שזה קפץ לך לעין, אבל האמירה של גולן? כלום.
-
זה ככה כי זה מאתגר את האנשים במוקדי כוח. ולא הלכתי לספור ילדים, אבל כן אפשר להבין את הכוונה בזה שאומרים על הימין שהוא "מזוהם", "כוחות אופל", "גזענים". הכוונה פה היא לא רק למי שמצביע לביבי, אלה גם לסביבה שלו. כאשר אומרים "לשים את החרדים במריצות", ברור לך שלא מדברים רק על מי ששם ש"ס, אלא גם על הילדים שלו שלומדים בישיבה. גם אם מישהו נגד דעות של מישהו אחר, יש דרך להתבטא ויש דרך לפעול. אני חושב שיאיר לפיד טועה בערך בכל מה שהוא עושה, ועדיין לא אקרא לו שונא ישראל כי הוא לא יצא באופן חד חד ערכי נגד כוחות הביטחון או ביצע פעולה אקטיבית נגדה. זכותו לחשוב מה שהוא רוצה, זכותו לטעות. הבעיה היא שלפיד וחבריו לא חושבים שגם לימין מגיע שיהיו דעות. ושוב, תפסיק להיות קטנוני. אתה נתפס לדברים הלא רלוונטים, אם הצבעת למרצ או לכחול לבן זה לא משנה. או שאתה בעד המשך הממשלה ושותפות עם רע"מ, או שלא.
-
@Giant_TA מה אמור להיסגר?
-
זה הרי ברור שהוא מתייחס גם לליכוד ול"ביביסטים". מיליון+ מצביעים, תוסיף לשם ילדים וכאלה שלא הצביעו ואתה מגיע ל4-5 מיליון איש. המפלגה השנייה בגודלה בישראל מורכבת מאנשי רק לא ביבי. אם זאת תהיה המנטרה שלך גם לך יהיה מפלגה גדולה. ועדיין, תראה לי מעשים שעשו טוב לאזרחי ישראל. זה שהוא הזיז את ביבי זה לא מעשה טוב, אם זאת המטרה שלכם ומבחינתכם זה מספיק אז הרמה שלכם מאוד נמוכה. רפורמה, שינוי, ביטול תקנות, משהו. לא שטויות. תראה לי הוכחה. תמצא משהו אחד שמוכיח שהם גזענים, קריאה אחת לפגוע בערבים סתם, כל דבר. אין לכם כלום, אתם סתם זורקים פה סיסמאות.
-
הוא קרא לאזרחים להתאחד ולהמנע ממלחמת אחים, ואז קרא לחצי מדינה "כוחות האופל". מעשה טוב? אתה לא תקבל מהם תשובה כי אין לו באמת מעשים כאלה ברזומה. יודע רק לסדר את הפוני ולהתאגרף מול שק.
-
לא אוכל את זה. הם כולם חלשים, מפחדים לעמוד בצל שלו. אני לא אוהב אותו, אבל אין ספק שהוא אדיר בתחומו
-
לא יודע בקשר לחקירה, אבל הגיע הזמן שיאיר לפיד יראה את טובת המדינה לנגד עיניו יקים ממשלה לאומית להצלת המדינה ויעביר את תקנות איו"ש. בהמשך יעבירו תקציב וימשיכו לעשות דברים טובים. סתם, אם זה ביבי זה רע זה פאשיזם זה כוחות האופל זה אח של דארת' ויידר. אנשים כמו אורן חזן, סמוטריץ, בן גביר וגם הצל הם אנשים מאוד טובים עם אכפתיות לסביבה, פשוט לתקשורת יש אינטרס להציג אותם כגזענים. בזמן שיונית לוי יושבת באולפן עם פרצוף חמוץ הם מחפשים איך לסייע לחיילים במצוקה למשל. הצל כל חג דואג לארגן תלושים למשפחות נזקקות אבל מילה לא ידברו על זה. מחאה על שקל וחצי של גיא לרר (שהוא מהצד הנכון של המפה) צוברת תאוצה כאילו מצא תרופה לסרטן.
-
למה לפיד, גנץ ובנט כל כך ממהרים להעלות את החוק מחר ולפזר את הכנסת? לא עדיף להימנע מבחירות חמישיות?
-
די נו. אנשים נכנסים מאחורי פרגוד ומצביעים, זה כמו בסקרים שאני אומר שאני מצביע למרצ. תפסיקו עם התירוצים. את האמת? בעיה שלו. הוא, קארה, שקד, שיעלמו כל הברית הזאת. גם סילמן מבלבלת תשכל. היחידי שם שעמד במילה שלו זה שיקלי.
-
פריימריז בליכוד ובעבודה יהיו באוגוסט. מתי יהיה אצל יש עתיד, כחול לבן ותקווה חדשה? שומרי הדמוקרטיה אלה לא?
-
לפי טמקא סיכמו על ביצוע רוטציה. לפחות בהבטחה אחת בנט עמד. let the games begin.. אמרתי לכם יהיה כיף בספטמבר.
-
אני חייב להגיד פה משהו שיישמע קצת רע: אתה מבוגר. אמא שלך? כנראה מאוד מבוגרת. חברה שלה? כנראה לא יצאה בשישי האחרון לשלוותא. עם כל הכבוד, על זה לא סוגרים מדינה, לא מטילים הגבלות ולא גומרים לילדים את תקופת הילדות. הקורונה פגעה גם אצלי במשפחה, וזה חרא, אבל צריך פרופורציות בחיים. כמו שיש קורונה יש עוד אלף מחלות ואפילו דברים כמו נפילה קטנה ושבר באגן יכול לרסק אדם קשיש.
-
עכשיו זה גז טוב, פעם זה היה גז רע. זה בסדר.
-
כמה כבר יכול להשתנות? שואל ברצינות, לא בציניות. הילדים תרצה או לא יהיו בבית ביולי אוגוסט. ניתן להניח כי רוב ההורים במצב שהם יכולים לארגן חופש מהעבודה חצי שנה מראש. אירועים חריגים/אסונות יכולים לקרות גם אם תסגור את הטיסה שעתיים לפני, לרוב האנשים זה לא קורה. במקרה הכי גרוע - שים עוד כמה דולרים על כרטיס עם ביטול חינם, מלונות באירופה גם ככה עם ביטול חינם, והגנת על עצמך במקרה הצורך.
-
כי אתה לא מחפש עכשיו טיסות לקיץ, אתה מחפש בפברואר טיסות לקיץ. לא מדבר על מקרים מונפצים של "הזמנתי כרטיס פתוח באמצע הגל השני" או משהו בסגנון.
-
לא צריך לטפל באלה ולא באלה. אם יש חצי מיליארד דולר פנוי שיביאו לפצועים של צה"ל.
