Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. אני אומר ג'י בי אל... סם.
  2. להיפך, המגברים הישנים של רוקפורד ידועים כאמינים יותר, ומוצלחים יותר משל היום... סם.
  3. זו חברה סבירה... נותנת תמורה למכיר... חברה לא יקרה במיוחד, עם תמורה לא רעה... סם.
  4. זה יכול להיות מגבר: punch 120.2 או punch 200.2 זה מה שאני חושב... סם.
  5. אני חושב שאם מישהו יוכל לעזור לך פה זה יהיה רק "תמיר.א.". תשאל אותו. סם.
  6. תנסה כמה דיסקים שונים של צרובים ותבדוק שהוא קורא את כולם, לפעמים יכולה להיות תקלה ולא יקרא את כולם כמו כן, תבדוק כמה זמן זה קורא את הדיסק, שלא יקרא יותר מדי זמן... סם.
  7. נישמע אחלה רכיבים, ובטוח שומעים את זה מכמה רחובות ליד... תתחדש מערכת מעולה...!! סם.
  8. לדעתי אפילו מחות מ150... זה גם יחיד, וגם יד שניה.... 100 ש"ח גג.... סם.
  9. לדעתי האישית שתי החברות באותה רמה של מגברים... כך שתעשה חושבים אם אתה רוצה להחליף או שאתה מסופק ממה שיש לך.... סם.
  10. לא מצאתי באתר של היפוניקס נתונים על הZX4400, אבל לדעתי חוץ מזה שהסדרה הזו יותר גבוה, יש להם אותו הספק אני חושב... סם.
  11. לדעתי המגברים האילו יספקו אותך... יש לך רכיבים מאוד פשוטים, ולכן לא שווה להשקיע במגבר טוב יותר... דרך אגב, בכמה אתה יכול לקנות את הסאב פיונר יד שניה? לדעתי אם מציאים לך אותו במחיר טוב אז עדיף פיונר על בושמן... מה גם, שפיונר נציל גם על מגבר חלש. סם.
  12. לא ניראה לי שכולם עוקבים אחרי המבצעים של אוטופרט... אולי תפרסם את המגבר שבמצבע, וכך נוכל לדעת על מה אתה מדבר... סם.
  13. אני חושב שלכל חברה יש את הטופ שלה... ואני לא חושב שמישהו יוכל לענות על זה... יש רדיו דיסקים שאין בשום מקום בעולם חוץ מיפן, ולפי ביקורת שפעם ראיתי עליהם נחשבים למהטובים.. כמו כן יש את נקמיצ'י... סם.
  14. אם כבר סקין של פנל אז שיהיו כמה לפחות... ואגב, ה9845 גם כן לא מדהים ביופיו.. סם.
  15. לא... כבר אמרו לך שעדיף לך לשים מורל פולס הקומפוננט אם הוא יכנס לך מקדימה... ואותם עדיף לקנות בארץ כי הם מיוצרים פה, וזולים יותר פה. בנוסף הקומפוננט הנ"ל נציל, וישמע טוב גם בלי הגברה... סם.
  16. פשש... אחלה של דבר... יש גם קלריון?
  17. עם איזה סאב אתה הולך לעבוד? זה משנה מאוד מה הגישור נותן.... לדוגמא בהיפוניקס הגישור שם הוא 250... ואני מאמין שבמציאות זה יותר... לעומת זאת במגברים אחרים אני לא יודע עד כמה הנתון היבש של הגישור מדוייק..... אז קח את זה בחשבון... סם.
  18. על איזה הגברה זה הולך להיות? אישית הייתי הולך על המורל... אחלה תמורה לכסף... סם.
  19. http://cgi.ebay.com/PHOENIX-GOLD-X1200-1-XENON-MONO-CAR-AUDIO-AMP-AMPLIFIER_W0QQitemZ9730821467QQcategoryZ18797QQrdZ1QQcmdZViewItem קישור למגבר של פוניקס גולד המדובר.... סם.
  20. הסיכוי הוא קטן שיהיו לך בעיות איתו כבר בהתחלה... לדעתי כך אותו במחיר טוב ותגמור את העיניין... זה גם ככה לא מכשיר כל כך יקר...
  21. יד שניה בא בחשבון? אם לא אז אני הייתי מציע בתקציב הזה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=127595 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=417684 סם.
  22. כך בחשבון שגם התקנה טובה תעלה את ה400 ש"ח... חוץ מזה אתה יכול לקנות איזה 6X9 זול מיד שניה, חבל להשקיע על זה 400 ש"ח לחדש.... סם.
  23. תלוי מה התקציב שלך לזה.... יש אין סוף קומפוננטים טובים יותר ופחות... אני בטוח שיש פה לא מעט אנשים שיגיד שקומפוננט X מעולים, לעומת הרבה אנשים שימליצו לך Y... זה עיניין של טעם... לדוגמא יש לך את המורל אלייט שהם מעולים... יש לך גם את הפוקל אחלה קומפוננטים... זה עיניין של טעם... סם.
  24. FNQ-3614 זה אחד הדגמים הטובים של רוקפורד שנימכרים בארץ.... אני מאמין שאולי בחו"ל יש דגמים שפה לא שמענו עליהם, ולא מביאים אותם, אלא פשוט אפשר לייבא.. סם.
×
×
  • תוכן חדש...