-
הודעות
213 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ishayw
-
פיוזים נשרפים על ימין ועל שמאל!
ishayw פרסם הודעה בנושא של glansfor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה נשמע שיש מגע ישיר בין הפלוס והמינוס בתוך המגבר, המגבר הזה עבד אצלך כבר? ראית שהוא עובד ברכב אחר? -
שלום חברים, אני מעוניין ברכישת הרמקולים האלה מחו"ל (6X9) ואני לא מצליח להבין מה שונה בהם חוץ מהבדל של 3$...
-
אחריות מורחבת לסלילי הצתה לרכבי קבוצת VAG?
ishayw פרסם הודעה בנושא של Mr_Shankly בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תשובה ספציפית: בתור יועץ שירות לשעבר במוסך פולקסווגן, אתה צריך להגיע למוסך עם האוטו,אם אכן התקלה בסליל, מכניסים את הפרטים של הרכב בתוכנה שעובדת און ליין עם גרמניה לגבי מחוות של רצון טוב ללקוחות, יש מצב טוב שתקבל אחריות מורחבת על זה. אם לא תקנה סליל חדש ותקבל שנתיים אחריות. זו לא אחריות של צמפיון זו אחריות של היצרן. -
מנוע טורבו-האם כדי להשתמש בתוספים לדלק?
ishayw פרסם הודעה בנושא של shandor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנוע טורבו? הכי חשוב שמן איכותי. -
אני לא מאמין! זה השם של הפרוייקט שאני ושותפי לפרוייקט גמר חשבנו עליו! זאת פעם ראשונה שאני רואה שאתר כזה קיים בעברית! מצער אותי לראות שאנשים מנצלים אנרגיית "חינם" ע"מ לעשות מזה כסף אבל זה אני. ("הספר" שאותו לא קראתי, הוא אומנם בעברית, אבל אני בטוח שזה בסה"כ תרגום של HHO - Water4Gas - Modify your car to save gas using water (2008 שמופץ בחינם,) מידע רב יש באתר http://www.water4gas.com שגם ממנו כמובן ניתן להשיג ערכות מכל מקום בעולם אבל לא זה הרעיון. בכל מקרה הנושא של פירוק מים למולקולות המרכיבות אותו בעזרת אלקטרוליזה קיים כבר מתחילת המאה הקודמת... כמה פטנטים מעניינים אפשר למצוא כאן http://water4gas.com/2books.htm?hop=globalsov בכל מקרה פרוייקט הגמר שלי הוא בדיוק בנושא זה, בתנאי מעבדה, עם ציוד מתאים למחקר ועם מלווה פרוייקט גאון. מבטיח לשתף בהכל, כי אחרי הכל זה עניין של אנרגיה "חופשית"
-
ההמלצה של היצרן היא כמובן שמן 0W40 וזה מכיוון שהכלי משווק בכל העולם וגם במדינות עם אקלים קר. כמובן שאתה יכול לרכוש אצל המורשים של פולריס שמן כזה וזה ישקיט את נפשך, אבל לא תהיה בעיה לשים גם שמן סינטטי מלא שעומד באותם תקנים וטיב אבל עם רמת צמיגות שונה 5W40 או 10W40 מכיוון שהטמפ' בארץ הם לא נמוכות אז אין שום בעיה. *כמובן שיש להשתמש באותו "סוג" שמן ולא מומלץ לערבב שמנים
-
אתה יכול להעזר בו כדי לנסוע בצורה חסכונית יותר
-
מחוץ לעיר חום מנוע יורד.בעיר זה בסדר {פיאסטה 95}
ishayw פרסם הודעה בנושא של רוטנברג בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המצב שתיארת הוא תקין בנסיעה עירונית שעון החום מראה טמפ' יותר גבוהה מאשר בנסיעה בין-עירונית. -
אכן לאחר קידום מס' מע' המחט התייצבה על הטווח התקין תודה רבה ושבת שלום
-
חברי הפורום שלום רב! ביצעתי כיוון קרבורטור בעזרת שעון ואקום,סיבוב בורג התע' עד לקבלת תת-לחץ מקס'. המיטב שהצלחתי להגיע אליו הוא בטווח שסימנתי על התמונה המצורפת עם קפיצות המתוארות יפה מאוד באתר הנ"לhttp://img511.imageshack.us/my.php?image=vacuum1mk1.swf לפי תרחיש מס' 3 (scenario 3) 1. האם קריאת השעון תקינה למנוע סובארו 1600?(עם מרימים הידר') 2. האם על מנת לייצב את המחט(כפי שמראה תרחיש מס' 1)עליי לקדם\לאחר הצתה במפלג? או שקפיצות כאלה אינן קריטיות היות שהן בגדר התחום התקין? תודה מראש ישי
-
טנדר סובארו שמור ומטופל שנת 91 אוט' -מנוע, רדיאטור, מסרק הגה, בלמים ובולמים הוחלפו הקיץ -גיר הוחלף לפני חודש -טסט לשנה נא לפנות בה"פ
-
סקאיה בחוף המערבי ביפו בימי שני והלופט(ב"קומפורט 13") בימי חמישי אלה ליינים של אלקטרו ויש אחלה אנשים(בעיקר אנשות...) 23+ לא 300 איש אבל זה מה שאני יכול להציע...
-
107 ואני בטוח שזה רק בגלל כמה ניחושים מוצלחים בסוף
-
ניקוי האבק בטוח שעזר אבל אתה חייב לשים מאוורר נוסף מאחור(מה שגם יגרום לאבק שנכנס מהראשון לצאת קצת מהשני) רוב הסיכויים שזה פתח של 80ממ בנוסף יש פה מדריך להקטנת הכבלים של הקשיחים http://hwzone.co.il/guides/round/ עוזר מאוד ובכלל תמצא באתר המון מידע בנושא אתה גם יכול לקנות גוף קירור משופר למעבד כפי שכבר הציעו פה לא מזמן רכשתי אחד כזה שנראה כמו מינימום רדיאטור של סובארו... אבל זה בגלל שלשפר מחשבים זה יותר זול מלשפר מכוניות....
-
פאב הבילויים שנמצא ברחוב הבילויים בגדרה(איך לא...) 18+ (אני מאסתי במקום כי הוא נראה יותר כמו מועדון נוער... אבל יש סנוקר חינם) תימורים פאב נהדר - מלא חתיכות בסופי שבוע חבר טוב שלי מברמן שם יש את ההרצל ברחובות (שוב על רחוב הרצל....) עד כמה שזכור לי דיי שמח בקומה העליונה בסופי שבוע ובכלל כל איזור שם הומה בפאבים וכמו כן יש לך את פארק המדע ברחובות ששוקק מקומות בילוי יש גם את ה"מישה" בגדרה שהוא מקום הרבה יותר ביתי ואיכותי-זה המקום לבוא ולשתות בירה נטו אבל אם אתה מתחת לגיל 20-21 יש מצב שלא תכנס... (אגב מהיום מתחילים להקרין את ליגת האלופות) תעשה חיים
-
יום אחד חזרתי מאשדוד אחרה"צ ובצומת ניר גלים ראיתי שרכב שהגיע מאיזור התעשיה מגמגם מעט לאחר שהוא עבר את הצומת ופשוט נכבה לו האוטו כ30 מטר אחרי הצומת(וזו חתכת צומת עמוסה אחה"צ) כל מי שנסע לפני עקף אותו מימין (הוא היה בנתיב השמאלי) כשהגעתי אני להיות אחריו עקפתי אותו מצד שמאל תוך כדי עליה על האי תנועה(סובארו טנדר) מיד אני פותח את החלון ושואל אם הוא צריך עזרה הוא כולו מבולבל ולחוץ ואומר שנכבה לו הרכב ושהוא לא מצליח להניע אז מייד אמרתי לו סבבה קודם נדחוף את הרכב לשוליים ואז נראה מה קורה מתחילים לדחוף את הרכב לשוליים... משימה בלתי אפשרית... נראה לכם שמישהו בכלל נתן לנו לעבור?... אנשים עוקפים מכל הכיוונים ומסתכלים עלינו בבעתה דרך החלונות כאילו אנחנו נשדוד אותם או משהו(?!) ועוד לאחד הייתה חוצפה לצעוק מהחלון אחרי שהוא כמעט דרס אותי:"מצאתם לכם איפה להתקע!!!" קיצר לדחוף נתיב וחצי לקח לנו בסביבות ה3 דקות שבהם כמעט נהיינו חרשים מרוב צפירות (אבל לי זה לא הזיז ממש שמחתי מזה שהם צופרים ומתעצבנים זה רק הוכיח עד כמה הם טפשים וכפויי טובה ושאני חושב על זה היום היינו צריכים לדחוף הרבה יותר לאט) אז אחרי שדחפנו את האוטו לשוליים מתברר שהוא כרגע יצא מהמוסך והוא כבר מזמין גרר שייקח אותו לשם בחזרה להגיע בחזרה לרכב שלי ולהשתלב גם הייתה משימה קשה אני בטוח שאחרי דבר כזה גם הוא יעזור למישהו שהוא ייראה במצוקה ואם לא? חבל.. השיטה ההודית עובדת מצויין צבור קארמה טובה ויהיה בסדר צבור קארמה רעה וזה יחזור עליך אני לא יודע אם זה עובד אבל אני עם קארמה לא מתעסק
-
"כררררממממללללללהההה , אורחים נוספים הגיעו" והאמת שלא מזמן לאחר שטיפת המנוע והצפת הדיסטרביוטר במים לא הייתה לי ברירה אלא לתת לאוטו להתייבש בשמש.....
-
אווו נגמ"ש.... איזה כיף! הביאו משלחת של קצינים מגרמניה להתרשם מאימוני ח"יר של צה"ל ואת מי בחרו לעשות להם סיבוב בנגמ"ש? לא טעיתם... במושבניק המשוגע! כמה פעמים נשמע בקשר :"ולדמן, אתה עוד תהרוג אותנו!" (צריך גם לתרגל התהפכות על אמת לא?) המ"פ כמעט הקיא והגרמנים יצאו יותר לבנים מאיך שהם נכנסו.... הראתי להם מזה לעשות שואה!
-
המלצה לצמיגים לפיאט פונטו (קחו את הזמן, אתם לא עובדים בשבילי)
ishayw פרסם הודעה בנושא של rhayun בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני ממליץ לך על הgoodyear DuraGrip שהם הדגם החדש שמחליף את הGT2\GT3 הם נעולים אצלי בסובארו ועל המזדה של אבא אוחזים שקטים ואמינים ואמורים בכיף לענות על התקציב שלך -
בקשר להכנת צנרת חשמל אין שום בעיה שהצינורות יהיו קרובים לצנרת מיים רק סגור את הקצוות ע"י כיפוף קטן וקשירה זה יישמור עליהם לאורך זמן, אתה לא חייב להשאיר אותם בולטים כי אפשר לשים מופות אח"כ ואם אתה קובר אותם תנסה לזכור איפה הקצוות או שבעתיד תצטרך "לחפש את המטמון" יצא לי לעשות המון חשמל בגינות(כבר זכיתי בתואר "מחשמל גינות") זה דיי מעצבן אם צריך לעשות צנרת חדשה,וגם חאפרים בד"כ ישאירו צלקות יפות על הדשא ומוזיל לך עלויות בעתיד אם יש צנרת מוכנה בהצלחה ושלא תעיז לשתול קוקויה
-
המלצה על מקום זול בחיפה לרכישת מצבר וולתא? ומה מחיר וורטא באוטודיפו?
ishayw פרסם הודעה בנושא של ארנון בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בתור עובד לשעבר באוטו דיפו(הספיק לי חודש כעבד של השטן) הורטא מצברים לא אמינים במיוחד וזאת אני יכול להעיד ע"י מס' האנשים(הגדול באופן מפתיע) שבאו להחליף את המצברים שרכשו (במסגרת האחריות) כמו כן במסגרת האחריות ורטא נותנים מצבר חליפי(משופץ) ולא חדש מהמדף כמו שנפ מדובר על הכחולים של ורטא ולא על השחורים אם זכור לי טוב(שהם גם יותר יקרים) ולכן אם שנפ עולה 100-150 יותר הייתי הולך כבר על השנפ -
בעיית בלימה לאחר החלפת בלמים - סובארו טנדר
ishayw פרסם הודעה בנושא של ishayw בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה צודק ב100% אבל איזה כיף זה שיש ליפט במשק? -
בעיית בלימה לאחר החלפת בלמים - סובארו טנדר
ishayw פרסם הודעה בנושא של ishayw בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נסיעת מבחן נעשתה ולא פעם אחת לאחר ההחלפה של הדיסקיות\רפידות המכונאי נסע כמה מטרים וחיזק את בלם היד אני עשיתי סיבוב וכשחזרתי והודעתי שזה לא עוצר כמו לפני זה הוא אמר תן לזה כמה ימים להשתפשף,סבבה,כמה ימים,נתתי בפעם השנייה שבאתי בעל המוסך עשה סיבוב אמר גם כן שהברקסים לא עוצרים טוב(אבל התלהב שהאוטו נוסע "עלא-כיפאק") אמר למכונאי לבדוק גם כן ובכל מקרה להחליף נוזל בלמים ולעשות ניקוז המכונאי עשה הכל יפה יפה עשינו סיבוב וגם הוא אמר וואלה תשמע לא עוצר טוב וקבע שהלך הבוסטר לפי הבדיקה שחנן הציע לי לא הלך הבוסטר כי בוסטר גם לא יכול למות תוך שעתיים במוסך(אני מקווה שאני צודק) ולפי מה שאתה אומר חיים לא היו להם גם הרבה ברירות עם הרפידות, כי לא קל למצוא איכותיות לסובארו טנדר? והרפידות של הלאונה לא מתאימות לטנדר? -
בעיית בלימה לאחר החלפת בלמים - סובארו טנדר
ishayw פרסם הודעה בנושא של ishayw בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז קודם כל תודה רבה על התשובות בזמן התיקון של כל פיפס באוטו אני "יושב למכונאי על הראש"-הכל הורכב כמו שצריך ולכן לאחר שראיתי שעשו באמת כל מה שאפשר מסביב החלטתי להתייעץ אתכם כאן כי זה לא הגיוני שבוסטר יילך לעולמו לאחר החלפת ברקסים אז על אילו רפידות בלם אתם ממליצים לסובארו טנדר? אני ארכוש אותם ואלך למוסך שיתקינו לי(אחח... אם היה לי ליפט בבית...) אני יודע שהם הרכיבו את ההכי זול שיש אבל מה שלא ידעתי שזה יהיה עד כדי כך גרוע... ושוב תודה רבה חברים -
שלום חברים לפני כ 3 שבועות ניגשתי למוסך לאחר שהבלמים הקדמיים התחילו לצעוק קצת בעצירות ברמזורים הבחנתי גם לבד שהרפידות היו בסוף חייהם ואכן כך היה כמו כן הדיסקיות גם היו במצב בכי רע אז כן דיסקיות חדשות ורפידות הוחלפו כי עם ברקסים לא מתעסקים לאחר ההחלפה במוסך ביצעתי סיבוב והיה צורך ללחוץ ממש ממש חזק על הדוושה כדי שהאוטו יעצור כמו שצריך(לפני ההחלפה הבלימה הייתה מצויינת אך מרעישה) שחזרתי למוסך אמרתי לו את זה והוא אמר שייקח לזה כמה ימים להסתדר כי הכל חדש שם מספר ימים לאחר מכן נסיעת סופ"ש לצפון הרכב בולם בצורה מחפירה(מרגיש שרק האחוריים בולמים כמו שצריך,בעצירה מוחלטת כשהידית על D יש ללחוץ חזק יחסית כדי שהאוטו לא יזוז) וגם חבר שנהג מחצית מהדרך מוסיף ואומר :"תשמע הברקסים לא עובדים טוב" אז חזרתי למוסך(להחלפת מיסב רועש ורוטט) וביקשתי שייבדקו שוב את הברקסים המכונאי שהרכיב את הדיסקיות והרפידות עשה איתי סיבוב (וגם ניקזו אוויר לייתר ביטחון) ואמר:וואלה לא עוצר טוב,הלך הבוסטר.... איך זה ייתכן שלפני החלפת הדיסקיות והרפידות הכל היה טוב חוץ מהרעש ועכשיו שהכל שם חדש הלך הבוסטר? יש לציין שהבלימה של הבלמים האחוריים נשארה טובה כפי שהייתה עוד יש לציין שבעל המוסך הוא מכר וותיק של אבא בוסטר חדש הוא אומר שקשה מאוד להשיג וזה גם יקר ושאם אני ארצה להחליף אותו אז לקנות משופץ ושהוא ירכיב לי אותו חינם אין כסף שורה תחתונה אז באמת יכול להיות שהלך הבוסטר? או שאלה הרפידות? הרפידות ששמו אני לא זוכר את שם היצרן רק שהם תוצרת טורקיה תודה מראש ישי
