אני לא חושב שיש אפשרות להתקין מד סל"ד במנועים האלה
נראה לי שצריך לבוא מבתוך המנוע מחובר שם לזה שעושה את הסיבובים
למה לעזאזל אתה צריך מד סל"ד בחרמש מוטורי???
כדי לדעת מתי להעביר הילוך?
אני חושב שזה ממש ממש מיותר מיותר
בטוח יעלה לך כסף
וזה לא שווה אפילו שקל
תגידו לי יא עירונים מה זה כל השמות האלה שאתם ממציאים פה
קוראים לזה אפוקסי פלסטלינה וזה מתקן הכל!
מרולר בליידס ועד רדיאטורים
צריך לתת לו להתייבש טוב טוב ומומלץ לא לתלוש את זה זה מהגליל אלא לחתוך בעזרת סכין
וכך גם הבסיס וגם המקשה בכמות שווה ואז התוצאה היא אופטימלית
בכלל זהו מוצר חובה בכל בית ותא כפפות
מדובר בסובארו טנדר לכן אני חושב שעדיף לשים מקדימה עגולים ולא אובליים
יש לי את המאגנט מוגברים באוטו ואני מרוצה מהם ולכן נראה לי שמגבר וקומפוננט בקבינה
קטנה של סובארו טנדר יעשו את העובדה
התקציב הוא 800 +-
יש למישהו הצעות יותר טובות?
הקומפוננט של מורל עדיפים יותר אני מבין
ומה דעתכם על המגבר
יש לכם הצעות טובות יותר במחיר סימלי אני לא רוצה לקנות לו זבל סיני
רדיו דיסק כבר יש של קנווד לא זוכר את הדגם
קומפוננט מגנט מסדרת בול פאואר MagnatוBP216ו
מגבר ATTACK2400 Mac Audio
ורדיו דיסק של קנווד
מדובר בסובארו טנדר האם זה יספיק ומה דעתכם על הרכיבים?
זה בשביל חבר שביקש שאני אבחר לו את המערכת
ויישמעו "טוב וחזק"
האם יש לכם הצעות אחרות בטווחי מחירים דומים
תודה ישי
טוב אז ככה
דבר ראשון קונטאש - כי זו פשוט יצירת פאר קובייתית
ולנצ'יה סטראטוס(אני לאמבין איך לא הוזכרה עד עכשיו) כי זה נחלם לי ממש נחמד להשתולל בשטח עם 400 סוסים
וחלום חלומי - סוסיתא גימל טט יוד (כך היא הייתה נקראת אם הייתה כזו לא?)
טוב אז ככה הייתה לנו בעיה דומה בC15 (כמובן) המוסכניק פשוט התעסק שמה בתופים
מאחור ואז זה הסתדר וגם בכל מקרה היו לה מספיק בעיות בברייעקסים
שכללו איבוד לחץ לאחר סוג של טיפול שעשה המוסכניק
אז בלית ברירה הוא החליף שם הרבה דברים על חשבונו
אני עוד לא הבעלים של סובארו טנדר 4X4
ולכן אני מברר על האפשרות להחליף לגיר 5 הילוכים
כי אם זו לא בעיה אז נראה לי ששוה לקנות אחת
ולהחליף לה גיר
כי הגיר 4 הילוכים גורם למנוע לשתות יותר דלק, מגביל מהירות
ועוד תופעות לוואי שמופיעות עקב הילוך 5 שממש חסר שם
אבל אולי סובארו ידעו מה הם עושים
הלוואי ומישהו מהם היה מסביר לי
סובארו טנדר 4X4 1800
4 הילוכים
למה?
קיצר רציתי לדעת האם תהיה בעיה לשים גיר 5 הילוכים של סובארו טנדר רגילה או סתם סובארו DL
או שמא הגיר 4 הילוכים מיועד למערכת ה4X4?
גם בארץ היו פעם מס' מכוניות עם מנוע וואנקל
וכן ע"י נפח קטן אפשר להוציא יותר אבל אני חושב שהוא לא חסכוני משהו בגלל הטורים שהוא עובד בהם
ואם זה היה מנוע טוב אני מאמין שהיום הוא כנראה היה נפוץ כי תכלס מנוע עם בוכנה שנעזרת בכוח צנטרפוגלי ולא צריכה "לריב עם כוח המשיכה" נשמע יותר יעיל אבל הבנתי שיש לו בלאי ממש גבוה
אבל אם לא משתמשים בו היום אז כנראה שהוא לא משהו
אני הכי שונא שאני נכנס לאוטו אחרי שאחותי נסעה בו:
ההגה למטה המושב קדימה למעלה לחצו על הכפתור של האיקולייזר וצריך לכוון מחדש
ויש דיסק של שירי כוסיות בפנים ואני לא יודע איפה שמו את "סגול כהה" שלי
ואין דלק
אני גם שונא את המבטים של הערסים והפרחות באשדוד שהם רואים ושומעים סיויק עם ספוילר ריפודים אדומים
ובחור נחמד עם משקפיים שיושב בפנים ונהנה מאיזה סולו משובח של ג'ימי בקולי קולות
טוב אז לא נראה לי שהזכירו את הסוזוקי בלנו שכל קשר בין הגה וגלגלים מקרי בהחלט
ליכלכו על האופטרה ודווקא היא לא כזאת רעה(במיוחד של חברה ועם דלקן)
בחורף היא זורקת עלא הכיפאק והכל בשליטה
ולי ולחבר היה חלום לקנות סובארית לרפד אותה מבפנים לפרק את החלונות
לנסוע ופשוט......להתהפך על הצד
לנסוע............ולהתפך על הצד
עד שיימאס
אבל זה לא יצא לפועל
ואם מישהו מכיר סובארית למכירה
אני אשמח לקבל ה"פ עם פרטים
מציע למכירה את הפאנל שלי(Kenwood KDC4026)
ממממש מבסוט ממנו אבל יש לו רק יציאה אחת למגבר והדרישות שלי צריכות יותר מיציאה אחת
וזו הסיבה היחידה שבגללה אני רוצה למכור
קורא MP3 WMA
4X50
נקנה לפני חצי שנה עם 3 שנים אחריות
זה אומר שמי שקונה מקבל גם שנתיים וחצי אחריות אם אני לא טועה
עם הספר אריזה והכל
אה וגם שלט
ישי
050-7800798
יש לי את הפיוניר TSA6960 עם מגבר קקמייקה של קונקורד
תכל"ס אני די מבסוט מהם (למרות שאני מחפש להחליף לחזקים יותר)
הם לא יקרים ובלי מגבר הם נשמעו סבבה לאללה
למרות ש...
בדרך עפר ארוכה שנסעתי אחד מהם הפסיק לעבוד
ואז בבית שהתעסקתי איתו ראיתי שהממברנה קפצה החוצה
החזרתי אותה למקום ומאז הכל טוב
אני די בטוח שדבר כזה לא אמור לקרות