-
הודעות
213 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ishayw
-
טוב אז מכיוון שלא היו במלאי הלייטנינג אודיו 4' שבניתי עליהם לקחתי את האינפיניטי REF4012 בסכום סמלי התקנתי ושומעים נהדר יש קצת באס(גם ככה כל הפלסטיקים בדלת רופפים....) והצלילים נעימים ממליץ בחום למי שצריך 4'
-
צריך להחליף את את הרמקולים(יותר צורם-קולים) בסובארו טנדר יש המלצה לרמקולים 4' עד 300 ש"ח? קיים כבר HU פיילוט שהוא בסדר אני לא חושב שאחבר שם מגבר
-
אחד שמפחד שייגנבו לו את האוטו מחפש עיצה טובה וכותרת פחות מאפנה
ishayw פרסם הודעה בנושא של יוסי פרנקוס בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז ככה בנוגע למפלג אפשר פשוט לשנות את הסדר (אבל צריך לזכור איך זה היה לפני) ובתור בעלים גאה של סובארו טנדר(אין יותר גניב מזה) אני לא חושב שיש מישהו שיותר חושש לגניבת הרכב ישנו פיתרון! אז ככה מנעול דוושות תוצרת בית! תמונה בקרוב הענייין הוא דיי פשוט ועובד מנעול תלי (300 ש"ח בערך) שהגוף מרותך למרכז פלאח ברזל בגודל של 30X40 שני חורים להכנסת האנקול הפלאח מכסה את הדוושות ואין שום גישה לדוושות או לאנקול עצמו(דיסק, תוכי,ואתם לא מאמינים עד כמה בדואי מוכן להתאמץ) אז לוקח 30 שניות להרכיב את זה בלילה אבל אין מצב שגנב יראה את זה וינסה בכלל להתעסק עם זה -
טוב אז בשעה טובה ומוצלחת רכשתי לעצמי את הרכב הראשון שלי שרשום על שמי סובארו טנדר הרמקולים מקדימה זוועה! צריך המלצה לרמקולים 4' שיפעלו ללא מגבר ע"י HU פיילוט מדגם כלשהו... כרגע יש רמקולים שהם יותר טוויטרים מרמקול ללא כל שמץ של באס... אני לא מצפה לאיכות על אבל צורם לי באוזניים... חשבתי על ה lightning audio יש עוד הצעות?
-
הבעיה נפתרה! אז ככה היום היה לי זמן ודבר ראשון שעשיתי היה לסדר את כל הכבלים שהיו מבורדקים שם בין הקרוס למגבר(כבר פחות רעש) בקרוס ישנו לחצן 2 מצבים שאחראי לברור בין זה שהאיקולייזר פעיל או לא פעיל שהואלא פעיל(האות שמגיע לא מתאקלייזר) אז הרעשים מורגשים הייטב שהוא פעיל (לאחר הסדר בכבלים)אין רעשים יופי יופי נפתרה הבעיה כנראה שהקרוס הזה גם משמש כסוג של פילטר אז כן כנראה שהיא לא נפתרה לגמרי אבל גם ככה שומעים יותר טוב על מצב מאוקלזר ואם הוא גם סוג של פילטר אין לי טענות תודה לכל העוזרים
-
המגבר מותקן בבגאז' (שם גם היה מותקן הישן) רדיו דיסק kenwood kdc4026 הקרוס גם מותקן בבגאז' (הוא מפצל את הכבל היחיד שמגיע מהרדיו דיסק לאחוריים\קדמיים) למרות שאם אינני טועה יש עדיפות להתקין אותו בתא כפפות אבל אז אני אתעסק איתו יותר מדי כמו שאני מכיר את עצמי...(במקום להיות מרוכז בנהיגה ) אז חסכתי את זה מעצמי נכון,אתמול עוד לא ביצעתי חיפוש... מחפש ברגעים אלה
-
לאחר שמזה זמן מה המגבר הסיני הפשוט הזול והישן(ישן ישן...)עושה בעיות חבר תרם לי מגבר DHD 4X100W וקרוס\איקולייזר של PYLE שמח וטוב לב התקנתי את כל העסק וכיוונתי אותו לפי אוזניי ועכשיו לציין שבעת הכיוון האוטו לא היה מונע היום בערב אני נכנס לאוטו מניע מדליק את המערכת ובום(!) רעש חלש ומציק שמושפע ישירות מסיבובי המנוע(אני בטוח שאתם יודעים בדיוק למה אני מתכוון) עכשיו הבעיה מוכרת לי ממזמן (ממס' רכבים של אחרים, לא אצלי,אבל כנראה שעכשיו זמני הגיע) מה אני עושה? זה לא היה במגבר הישן ומכיוון שכבר היה לילה זה לא הזמן להתעסק איזה שהן עיצות למה אני עושה ואיך פותר את הבעיה הקטנה והמציקה הזאת? תודה מראש לעוזרים
-
אני חושב שבכל רכב תושבות הרוסות עלולות לגרום נזק נוסף לשאר חלקים...
-
תעשה בדיקה פשוטה: משוך את ידית הבלם יד(אמברקס) עד הסוף פתח מכסה מנוע תבקש מחבר שיביט על המנוע בזמן שאתה מכניס לראשון ומשחרר לאט את הקלאץ' אם המנוע מתרומם בצורה חריגה יש תושבת דפוקה אני לא חושב שיש בדיקה עצמית טובה מזו מקווה שעזרתי
-
פשוט כל הילוך הוא ניוטרל הילוכים שהאוטו כבוי יכולים לעבור גם בלי קלאץ ותקן אותי אם אני טועה וואלה אני אלך לצלם שם את העסק
-
זה האוטו הישן של אבא במקום למכור אותו בגרושים השאיר לי משהו להתעסק הקלאץ חייה! זה לא הוא פשוט נסעתי ופתאום אין הילוכים כאילו הצופצ'יק שמגיע למנוע לא עושה את מה שהוא אמור לעשות איזה ?1400? רק שתדע שאם היא במצב טוב זה בובה של אוטו שלי כמו שהיא חתוכה ככה נסעה 140 והיה לה עוד הבעיה הייתה שהרוח העלתה את כל האבק מהרצפה של הרכב ולא ראיתי כלום
-
אני גם רוצה שיהיה לי פיוז ששולט על הנאה...
-
בשימוש אמרתם? http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=3000908&alid=139004&uid=03EE06021A0943A9901462E543D404E5&AlbumIsOpen=False
-
טוב אז ככה יש לי רנו 9 כבאגי המנוע שלה במצב מצויין וגם צברתי עליו הרבה ניוסיון בהתעסקות תושבת מנוע הלכה והחלפתי לבד ועוד המון דברים שנתנו לי "ניסיון" אחרי בערך שנתיים שלא הנעתי אותה(הנעתי עם כבלים ולא האמנתי שהיא תניע בכזאת קלות) נסעתי בערך ק"מ והופ... אין הילוכים הכל מתבטא כניוטרל זחלתי לבדוק אם יש משהו משוחרר במערכת המנופים מהידית הילוכים עד לגיר עצמו והכל נראה(לפחות בעיני)כשורה כנראה שהבעיה היא פנימית הלך הגיר?......? הצעות ייתקבלו בברכה כי ממש חבל המנוע שלה במצב ממש נדיר http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=3000908&alid=139004&uid=03EE06021A0943A9901462E543D404E5&AlbumIsOpen=False
-
העברות משקל.... מומלץ לתרגל במקומות סטיריליים כיף ומעשיר וכיף
-
צריך עזרה בכתיבת כותרת , בעיית סחיבה בלגאסי. לא דחוף בכלל.
ishayw פרסם הודעה בנושא של רובי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדקו את הרצועה לאלטרנטור?... אני יודע שבסובארו טנדר אם היא קצת רפויה זה משפיע על כל הפעולה של המנוע מתחנו לבד והרכב לא נגיד כמו חדש אבל שיפור משמעותי מכל הבחינות אז אולי זה ככה גם בלגאסי? לא יזיק לבדוק עם האצבע אם הרצועות מתוחות -
אם רוצים לגנוב לך את האוטו- יגנבו. השאלה כמה זמן זה ייקח להם למרות שבימנו כבר ירדה היוקרה מגניבת סובארו טנדר כי "חברינו" מהדרום ומהשטחים מעדיפים טנדרים חדישים יותר(איסוזו מזדה מיצובישי ושאר חבריהם כפולי ההנעה) יש למס' חברים שלי סובארו טנדר(בובה של רכב) וטפו טפו טפו עוד לא היו נסיונות גזילה
-
אתה גם יכול ללכת למוסך....
-
כבר בשנות ה70 היה מישהו במושב שלי שהביא ערכת גז לרכב "מאמריקה" הוא פשוט היה נוסע עם מיכל רגיל של גז בישול בבגאז' של שברולט
-
בקשר לבעיה השניה תבדוק את הפילטר דלק פשוט תראה אם הוא נקי או מטונף לא יזיק
-
המלצה לקומפוננט בתקציב של300-500 שקל
ishayw פרסם הודעה בנושא של taotao161 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לי את המאגנט והם מחוברים (זמנית) לקקה של מגבר ואני מממש מרוצה מהם לדעתי בשביל המחיר שלהם זו אחלה תמורה -
הקטע היה שבעל הווספה ביקש מהשוטר שלא יעשה לנו כלום כי הוא קיבל את הווספה בחזרה (אנחנו היינו מעבר "לקיר" ושמענו הכל) אבל השוטר התעקש שצריך "לטפל" בנו ועכשיו שכל הצדקנים שיגידו שמצאנו כלי גנוב לא יסכימו איתי שזה שוטר פשוט מניא......
-
ואם כבר אופטרה אני חושב שיש גם דגם 1800 אבל אין מה להשוות בין אופטרה לאסטרה
-
זה לא רק משטרת התנועה.... במקום לטפל בפושעים האמיתיים הם מתעסקים בזוטות כי זה יותר קל.... הידעתם שאם תמצאו ווספה זרוקה בשטח ותעמיסו אותה על טנדר לפני שהתקשרתם למשטרה להודיע שמצאתם אתם נחשבים "קרימינלים קטנים" ואז יעצרו אותכם וייבשו אותכם כמה שעות ויחקרו אתכם ותתפוצצו לשוטר מצחוק בפנים ואז הוא ימציא לכם ערבות עצמית בסך 2000שח בתנאים הבאים 1.לא להתקרב לחוף פלמחים במשך 14 יום (פה ממש נקרעתי מצחוק) 2.לא ליצור קשר עם בעל הווספה 30 יום(בחור עלא כיפאק היינו ממש מבסוטים מזה שמצאנו לו אותה) 6 שעות בערך לקח כל העסק הזה ביום שישי בערב כי לשוטר תורן היה ממממממש משעמם אז הוא החליט סתם להתנכל לנו זה קרה לי עם 3 חברים לפני חודש לך תבין
-
כמו כן כתוב בד"כ שזה מתקשה לאחר רבע שעה או משהו כזה אבל ייבוש "אמיתי" וחזק מתקבל לאחר שעה+ זה קריטי שמתקנים חלקים נעים
