ה EJ20 בארץ הוא עם 16 שס'
סביר להניח שעם גל זיזים אחד.
אין מצב שיבואן שינה משהו במנוע , אם כבר במפעל ביפן שינו, אבל זה לא מפתיע, בכל העולם שאתה אומר סובארו , מדובר על רכבי הנעה כפולה.
רק בארץ קופץ לאנשים DL לראש (עד כאן התמרמרות שוק הרכב בארץ).
ב2001 זה עדיין EJ20 בלי אותיות אחרי זה?
ממש מביאים אלינו את כל הדראעק...(בכלל אימפרזה 1.5.... איזו שטות)
בכל מקרה, זה נושא שמעניין אותי כי גם אצלי מותקן EJ20 ואני בטוח שזה לא המנוע שהרכב הגיע איתו מאמריקה ב96.
לדעתי אין סיכוי להתאים למנוע הזה ראשים של המנועים החדשים יותר עם תזמון משתנה.
עדיין זה מנוע שסוחב ואצלי זה עוד על סטיישן AWD מגושמת ואוטומטית, אז אל חשש, הבוקסר סוחב...