Jump to content

ishayw

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ishayw

  1. ועל שלי כתוב MADE IN TURKEY אם זה ממש מעניין אותך
  2. כנס לאתר היצרן http://eu.goodyear.com/middle_east_en/tires/repository/DuraGrip/index.jsp (כן זה באנגלית ויש גם בצרפתית...) ואני חוזר ואומר שלעומת הטופסטאר הסיניים שהם החליפו הם מאוד שקטים
  3. GoodYear זה לא זבל ולדעתי הדורגריפ שלהם הם אחלה של צמיגים לרכב סטנדרטי אני ממש ממש מרוצה מהם ובנוסף אני מאמין שאתה יכול למצוא בפחות מ-1400 לרביעיה
  4. allstar ו top star לא מיוצרים כאן ע"י אליאנס הם מיובאים מסין ע"י אליאנס ולא הבנתי לאילו צמיגים אתה משווה
  5. לעומת הקודמים הם מאוד שקטים עכשיו אני יכול לשמוע רק את המיסב בגלגל שמזכיר: "יאללה תחליף אותי"
  6. השמן אכן מסריח (נו מה,להריח זה הדבר הראשון שעשיתי) אני גם חשבתי על שמן דיפרנציאל(זכרונות של נגמ"ש) תודה על העזרה בכל מקרה
  7. אהלן חברים שאלה קטנה אממ...מישהו יכול להגיד לי למי שייך המדיד שהקפתי בעיגול? הצהוב מימין זה של הגיר והמדיד הזה פתאום צץ לי שהוצאתי את הגלגל רזרבי... אז למה הוא משמש ואיזה שמן צריך להוסיף שם אם צריך(כי בנתיים זה מראה שלא צריך)? אה ומאיפה מוסיפים לשם גם?...
  8. היום רכשתי 4 כאלה במידה 175/70/13 260 ש"ח לצמיג (לפני הנחה...) אני לא יכול לנסות אפילו להשוות אותם לצמיגים הקודמים (ALLSTAR סינים) ואם אני לא טועה הם מיוצרים בטורקיה אני מאוד מרוצה מהם הטנדר מרגיש עכשיו יותר כמו אוטו פחות כמו באגי...
  9. וואי המון דברים לא נעימים יכולים לקרות כשהחלונות נסגרים לבד.... מפחיד לנסוע עם היד בחוץ
  10. תודה רבה זה כל מה שהייתי צריך לדעת
  11. טוב אז ככה לאחר סריקת השוק עד כמה שאפשר מצאתי ברשת שני מגברים של Mac audio שעונים לצרכי (מקום מוגבל מתחת לכסא ומצב פיננסי ) ההתלבטות היא כזאת Z2100 או MP2000 שיגביר צמד פיוניר TSA6962 אז מי מהם למרות שהמחיר של שניהם זהה? ואני חושב שהנתונים גם כן כמו כן באתר היצרן יש מידע על MPX ולא על MP יש הבדל?
  12. דבר ראשון תתחדש - בחירה מצויינת אז ככה בקשר לגובה אחיד....הרכב גבוה מאחורה בשביל שכשתעמיס עליו מטען הוא לא יגרד את הכביש(אני דווקא אוהב את התנוחה שלו ככה - גבוה מאחורה) ואני לא יודע לגבי הגבהה מקדימה בידוד רעשים? תעשה כמוני - שדרג למערכת חזקה יותר ובקרוב מאוד מאוד אני מרכיב צמיגים של GOODYEAR שאמורים גם להיות שקטים יחסית אני אודיע לך אם זה עוזר קצת עם הרעש(הסינים הנוכחיים שהגיעו עם הרכב עושים מלא רעש) בקשר למושבים אתה יכול לראות מה שאני עשיתי - האוטו פשוט הפך להיות נוח http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=157750 אם התיקתוקים הם לא ציריות - צר לי אינני יודע במה מדובר פחחות וצבע? עזוב אותך זה טנדר סובארו - רכב של קשוחים וקשוחים לא עושים פחחות וצבע למרות שלפני מספר ימים ראיתי טנדר אחד שעשה פחחות וצבע קומפלט , עבודה מדהימה הרכב נראה חדש מהשקית לגבי המחיר אני לא יכול לעזור כי לא ביררתי לגבי זה מקווה שעזרתי ותמיד שמח לעזור
  13. טוב אז על הנסיון הראשון יצרתי משהו מאוד פשוט והעיקר: עובד מצוין! ותודה לאיתמר שהאיר את עיני(או יותר נכון מנע חושך מאוזניי) שחסך ממני בניית תיבה סגורה לשווא יש באסים וצליל עוטף בדיוק כמו שרציתי ולמזלי היו לי (בבוידעם) גרילים של ה 6960 שמגנים לגמרי על הרמקול כי אלו שהגיעו עם ה6962 לא מכסים לגמרי... אני מבסוט בקרוב נבדוק איך זה נשמע עם המגבר(גם הוא עוד בבוידעם) כמובן שהעץ עוד יצופה בלבד....
  14. הם הגיעו אלינו עכשיו לאוטו דיפו ורציתי לדעת אם מישהו יודע עליהם קצת מנסיון או שעוד אין איתם נסיון?
  15. תודה על ההצעה חבר אבל מחר אני מתחיל לבנות משהו שלא יהיה סגור מדי מפני שלאחר בדיקה מעשית לאחר עיצות מחבר הפורום איתמר-תודה על ההסבר(פרי-אייר כדי שלא נצא פראייר) אכן הם לא יפיקו באס "עשיר" בתיבה סגורה וקטנה מחר ננסה כמה וריאציות ל"תיבות פתוחות" מבטיח לדווח
  16. אז כמו שהכותרת אומרת שמעתם על הצמיגים האלה?(חיפוש בפורום לא הניב תוצאות) חיפוש ברשת העלה מספר תוצאות(יש הסבר נחמד באתר היצרן) ומה דעתכם עליהם? איך נשמעים לכם 875 ש"ח לרביעיית 175\70\r13
  17. תתחדש יפה מאוד ומאוד מקצועי
  18. כן את נושא גודל התיבות והפרי אייר כבר הפנמתי מה דעתך על בניית מדפים? הגבהה תהיה בעייתית מכיוון שלאחר החלפת המושבים הרמקולים הנוכחיים נמצאים מילימטרים בודדים מהמושבים.... בזמן סגירת דלת אם החורים הקיימים היו בקדמת הדלת אז לא הייתה שום בעיה ולא הייתי קונה את ה4' מלכתחילה הייתי מתקין קומפ' 6.5 וסוגר עניין ונניח ואתקין רמקולים בחלק הקדמי של הדלת איך אני סותם את החורים הקודמים שנמצאים במרכז הדלת בצורה אלגנטית?(זו לא בעיה להדביק איזה דיקט מאחורה...) בתמונה אתה יכול לראות מה המצב שם ולכן אני חושב שלהוסיף 6X9 יהווה פתרון פשוט ומהיר יותר
  19. אוהו אני מודע לכל הדברים האלה וגם שקלתי את זה אבל אני לא רוצה בהם יש קומפ' ויש מגבר וסאב גם יהיה אם ארצה אבל ברכב שניתן לפריצה ע"י סיכת בטחון אני לא מעוניין להפקיר ציוד שכזה אני חושב ששתי תיבות של 6X9 יספיקו באתי להתייעץ בנושא התיבות ולא לשאול "יש לי 600 שקל ואני רוצה מערכת שתפוצץ ת'שכונה מה אתם מציעים?"(בחביבות כמובן) אני מקווה שאתה מבין אותי חבר אז אם אפשר בוא נחזור לנושא התיבות
  20. יש לך פתרון יותר טוב לסובארו טנדר? יש כבר 'infinty ref 4 בדלתות והגדלת המידה היא בלתי אפשרית
  21. מה קורה חברים עקב שדרוגו לנוחות והנאה של "חליל"(טנדר סובארו) החלטתי להתקין מאחורי המושבים זוג רמקולים 6X9 בתוך תיבות הזוג המדובר הינו pioneer tsa6961r (אגב מה ההבדל בין הסיומת R וE שראיתי שמספר חנויות מוכרות את זה ואת זה?) שייתכן ויהנה(או יסבול)ממגבר הלכתי על הדגם הנ"ל כי יש לי ניסיון נעים מאוד מה6960 וידוע לי שהוא חביב בהחלט גם ללא מגבר לאחר חיפוש קצר ברשת מצאתי תיבה שמידותיה נראים סבירים בהחלט(לא מצאתי בפורום מידות לתיבות כאלה) מה אתם אומרים? עדיף שיפנו כלפי מעלה? בזוית כלשהי לאנשהו?יש צורך בפורט קטן?
  22. אז ככה השמן הוא על בסיס סינטטי כפי שכבר אמרו פה הוא פחות מחצי סינטטי והוא סביר הוא לא מהשמנים הזולים אבל יש טובים יותר השמן הזה יכול לספק את מכוניתך אלא אם כן אתה רוצה להפניק אותה יותר מכאן זה תלוי בך מקווה שעזרתי למרות שאני לא חושב שחידשתי יותר ממה שכבר כתבו כאן
  23. אולי אתה מתכוון לprestone? אם כן אז הנוזלי קירור שלהם הם מצויינים השמנים קצת פחות ומוצרי ה"מסביב לרכב" שלהם סבירים בהחלט
  24. אני יודע בדיוק על מה אתה מדבר - מחר תשובה מדוייקת
×
×
  • תוכן חדש...