Jump to content

ishayw

  • הודעות

    213
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ishayw

  1. שמן גיר חייב להיות מוחלף בהתאם להוראות היצרן. כל שמן, במשך הזמן, מתחמצן ומאבד מהתכונות שלו(תוספים,תכונות מכניות). בתיבת הילוכים אוטומטית עם ממיר מומנט שבה השמן משמש בעיקר כמעביר הכח מהמנוע אל הגלגלים, השמן עובר תהליך גזירה מתמשך ומבחינה מכנית עובד מאוד מאוד קשה. לכן, מאוד מומלץ על החלפת שמן גיר בהתאם להוראות היצרן בטח ובטח במדינה חמה ופקוקה כמו שלנו שהרי חום הוא זרז חמצון נהדר לשמן.
  2. http://lubematch.shell.com/il/en_GB/equipment/cars/chevrolet/aveo_1_4i_16v_auto_74kw_aveo_EFt8PeASG
  3. תודה לכולם. מפלס השמן תקין, אנסה לנתק את המצבר - שמתי לב שנורית הPOWER מהבהבת כ15 פעמים לאחר התנעה. בכל מקרה גם אקפוץ למוסך ולמכון גירים בסביבה.
  4. שלום לכם חברים, כפ שמציינת הכותרת, הרכב מתחיל נסיעה (D)מהילוך 3 מעביר ל4 ומוריד ל3 בהתאם לצורך. הילוכים 1 ו-2 "נעלמו" כשבורר ההילוכים נמצא על 1 או על 2 זה לא משנה ההילוך הוא עדיין 3. מישהו נתקל בתקלה הזו? האם יש בגירים האלו "מצב חירום"? הבעיה צצה בבת אחת ולא בהדרגה. כמובן שעולה שאלת ה "האם שווה להשקיע ברכב משנתון זה?" והתשובה היא שעוד לא החלטתי גם המלצה למכון גירים טוב בשפלה זו עזרה תודה מראש ישי
  5. איזה שנה הרכב? בכל אופן הנורה הזו יכולה להזהיר לגבי המון דברים(כמעט כל חיישן שנמצא ברכב בעצם) יש דרך לאבחון עצמי ברכבים האלה , או שתגש למוסך כדי שיקראו תקלות.
  6. הניסוי שלנו הוא המיטב שהצלחנו לגרד במסגרת תקציב של סטודנטים. שוב אני אומר , לא נראה לך ? תבדוק בעצמך. לדעתי,החסכון הקטן שמתקבל לא שווה את הטרחה בהתקנת מערכת כזאת ברכבים שלי.
  7. איזה כיף לשבת על הספה בבית ולחלק עצות ורעיונות לבדיקות וניסויים אה?
  8. אם היינו נוסעים היום ברכבים עם קרבורטור אז חד משמעית כן ברגע שמדובר ברכבים עם מערכת הזרקה, זה כבר מסבך את העניינים ולנהג הממוצע אין סבלנות להתעסק עם כל מיני fine tunning והוא מחפש פתרון של "תקע וסע" - מה שהמערכת הזו לא מספקת.
  9. ראשית, מדובר על מים מזוקקים עם סודה לשתיה. שנית, המים לא באים במגע עם המנוע.
  10. בכל אופן בקשר לקצב הפקת המימן והחמצן , זה תלוי בגובה הזרם החשמלי שעובר במים, עם זרם גבוה יופק הרבה מימן וחמצן אבל גם יגביר את העומס על האלטרנטור מה שיוביל לצריכת דלק מוגברת לעומת זאת, זרם נמוך מדי פשוט לא יעשה שום דבר. אוסיף גם שבהגנה על הפרוייקט הבוחנים ציינו בסוף ההגנה שבמכללה אחרת ביצעה סטודנטית עבודה דומה והגיעה לתוצאות דיי דומות לשלנו.
  11. על הפרוייקט שלי כבר הגנתי בכבוד וזכיתי לציון מכובד ביותר,(פנה למהנדסי מה"ט אם אתה חולק על ההחלטה שלהם) אני לא מתכוון לריב פה עם אנשים שיודעים מה היא הדרך הטובה ביותר לערוך ניסוי ולא עושים זאת. ע"י קריאה עם קצת תשומת לב של העבודה לא קשה לראות שהניסוי בוצע על מנוע טיפש, כדי שחיישנים לא יפריעו לתוצאות. במנוע המוזרק בדקנו אם המע' משפיעה על פליטת המזהמים והיא לא השפיעה.
  12. אז מגדש טורבו בעצם צורך את אותה כמות האנרגיה מהמנוע שהוא מחזיר לה באוויר? וקראת את העבודה או שאתה מגיב על סמך התגובה של yuvk?
  13. איזה MAP? זה מנוע עם קרבורטור. בכל מקרה נורא נהנתי מהתגובות האקדמאיות שלכם, הרבה מילים בלי שום תוכן
  14. DivShare File - פרוייקט גמר H2O.pdf
  15. טוב נו, אני מפשפש כדי למצוא את הפרויקט כולו, זה עדיין מלפני 3 שנים...
  16. מסכים איתך ב100% בכל אופן, בשני הרכבים בביתי אין את המערכת הנ"ל בעיקר מכיוון שהם עם מערכת הזרקה ושם כדי להגיע לחיסכון כביכול יש צורך במערכת יותר מתוחכמת שלדעתי האישית לא שווה את הטרחה, אולי בהזדמנות אני ארכיב אחת פשוטה בסובארו, רק כדי לבדוק אם זה ישפר קצת את הממוצע של 7.5 לליטר
  17. סקפטיות של אנשים?
  18. כמות של X מ"ל שהמערכת פועלת ואותה הכמות כשהמערכת כבויה
  19. התקבל חיסכון של 8% בסל"ד סרק ברכב 1.6 קרבורטור,
  20. לא התכוונתי לכזה פרויקט גרנדיוזי... אבל בכל מקרה זה מנוע עם שפע של פוטנציאל. שוב הכל עניין של תקציב.
  21. האמת שטורבו קטנטן מפירוק יכול לעשות אחלה עבודה...
  22. ishayw

    מנוע TSI - מתי הגיע לארץ?

    בדיוק, מה שהוא אמר.
  23. ishayw

    מנוע TSI - מתי הגיע לארץ?

    TFSI - מנוע טורבו עם הזרקת דלק ישירה FSI עם T TSI - מנועי "הדור החדש" של VAG עם טורבו ומגדש על
  24. לא. תשאר עם השמן שממליץ היצרן. אין חברה טובה יותר, בשביל זה יש תקנים.
  25. ה EJ20 בארץ הוא עם 16 שס' סביר להניח שעם גל זיזים אחד. אין מצב שיבואן שינה משהו במנוע , אם כבר במפעל ביפן שינו, אבל זה לא מפתיע, בכל העולם שאתה אומר סובארו , מדובר על רכבי הנעה כפולה. רק בארץ קופץ לאנשים DL לראש (עד כאן התמרמרות שוק הרכב בארץ). ב2001 זה עדיין EJ20 בלי אותיות אחרי זה? ממש מביאים אלינו את כל הדראעק...(בכלל אימפרזה 1.5.... איזו שטות) בכל מקרה, זה נושא שמעניין אותי כי גם אצלי מותקן EJ20 ואני בטוח שזה לא המנוע שהרכב הגיע איתו מאמריקה ב96. לדעתי אין סיכוי להתאים למנוע הזה ראשים של המנועים החדשים יותר עם תזמון משתנה. עדיין זה מנוע שסוחב ואצלי זה עוד על סטיישן AWD מגושמת ואוטומטית, אז אל חשש, הבוקסר סוחב...
×
×
  • תוכן חדש...