Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. המגבר של יגביר עוד משהו חוץ מהסאב ועוד שאלה האם אתה מוכן לקנות מגבר 2 ערוצים נוסף או מונובלוק פשוט? כי ל2 אום אתה לא תרד עם המגבר הנ"ל אם אתה משתמש 2 יציאות שלו לרמקולים...
  2. חמוד ביותר...(אני הוספתי) חבל שאין את האלפיין 9855
  3. אם יש אפשרות למתוח קצת את התקציב יש לך את הפיוניר 2750 או הJVC 310 ב650 ש"ח https://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=75 https://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=30
  4. לא משהו רציני אבל בין 100 ל150 שיקולים שלך......
  5. אני הייתי הולך לכיוון אחר ... יש לחבר שלי את המגבר הזה עם סאב של פוניקס גולד סדרה R שומעים ממש יפה .... וגם יכנס לך בתקציב ... אבל לפני זה כמו זה שלפני אני גם מציע לשים קומפוננט מקדימה
  6. במיצובישי כמו שלך ושלי יש מקום מאחורה רק ל6.5 אלא אם כן אתה רוצה לעשות בנייה או לחתוך את הפח ואז תוכל לשים 6*9
  7. לא עדיף לך לחבר מתג על החוטים שיוצאים מהמגבר אל הסאב? או אפילו בלי מתג פשוט להוציא חוט אחד ?
  8. המונו הזה לא יחזיק 2 פיונירים הוא סך הכל 250 RMS ב2 אום הוא יספיק לקומפ או מכיוון שהוא 150 ב4 אום אתה תוכל לשים 2 על 250 RMS ישמעו נחמד
  9. סט דראגסטאר מלא לא עבר שימוש http://www.dragsteraudioart.com/DS.html 6.5 אינץ.... 550 שקל ה2 סאבים עדיין אקטואלי http://www.cardomain.com/item/JVCCSWG1200 700 שקל ל1 כולל תיבה
  10. אולי תתן קישור יותר ספציפי למה שאתה רוצה?....
  11. הקפצה.... הרעש לא עבר אפילו שביטלתי את ההגברה של הרדיו דיסק..
  12. כמה יצא כל הסיפור? אני עכשיו לפני בנייה של תיבה לקיקר סולו L7 אני רוצה לדעת לאיזה טווח מחירים של השקעה אני הולך...?
  13. אני הייתי מוסיף 50 שקל ולוקח את ה2750 של הפיוניר אני חושב ש50 שקל זה לא הרבה ושווה את התוספת בשביל MP3 וגם יהיה פחות ב150 שקל מהתקציב שנתת
  14. 20 שקל לא יותר מזה....
  15. אני לא מכיר את הדגם של ה350 .1 דווקא הוא בדיוק יתאים יש לך קישור אליו ? את ה250.1 אני יכול להשיג ב570 ש"ח אתה חושב יש הבדל רציני במחירים בינהם? ומישהו פה התנסה פעם עם מונובלוק של JENSEN ב4 אום 220 ב2 אום 300 ?
  16. מישהו........
  17. לי יש את הסט PCZ 65 ואני ממש מרוצה ממנו אתה מוזמן לשמוע אותו (אצלי הוא מותקן מאחורה)
  18. חבר שלי רוצה לקנות ממני את 1 הסאבים שלי והוא מחפש מגבר שיגביר אותו הסאב הוא JVC 350 RMS הלבן של וורן G התקציב הוא עד 700 עדיף כמה שפחות ויש אפשרות ליד שנייה והאם יש אפשרות לקנות 4 ערוצים וש2 יהיו ב2 אום ו2 ערוצים על 4.?
  19. יש חנות בצומת קרית אתא שבונה תיבות לפי מידה ולפי תוכנות חנות של מוצרי סטיראו לאוטו וזה לא כזה רציני תיבה רגילה אמורה לעלות 200-250 שקל תיבה כפולה 450 -550 תיבה לL7 הם אמרו לי 450 שקל אבל הם עובדים לפי תוכנות ומתאימים תיבה לסאב המחירים הם לא מחירון סתם נתתי דוגמאות לפי מה ששאלתי אותם לגבי סאבים שונים
  20. אני מחפש מה שישמע הכי טוב והכי חזק בסכום הזה על המגבר שלי הסכום הוא 2000 ש"ח והמגבר הואJL500/1 אם יש לכם הצעות אחרות אתם מוזמנים לתת אבל כרגע נראה לי אני ילך על הקיקר L7 הישן
  21. אני יעשה קצת סדר כדי שתבין אותי יש לי להשיג ב1500 קיקר סולובאריק L7 הדגם הישן והוא חדש דנדש.....ולא כולל תיבה ב2000 יש לי להשיג את ה2 רקפורדים HE2 כולל תיבה אבל הם עברו שימוש ובקשר לL5 עדיין אין לי הצעת מחיר עליו
  22. הבנתי... אז מישהו יודע אולי מה ההבדלים המעשיים בין השניים והאם אני צריך להוריד את המוכר במחיר בגלל שהוא דגם ישן יותר..? המחיר הוא 1500 שהוא דיי זול יחסית .. בקשר ל2 סאבים הם יעלו 2000 עם תיבה כפולה אבל הם משומשים שבועיים על ידי המוכר בחנות באוטו שלו אז לא יודע אם זה ישתלם לי.. ויש את שיקול המקום גם.. האם זה יהיה ממש משמעותי ההבדלים בין ה2 ל1 כי כרגע יש לי 2 שלJVC 350 כל אחד ולא שמעתי הבדל גדול בעוצמה
  23. avil84

    סוגי צמיגים

    מישלין עולים יותר מ500 ל2 .... אז אתם אומרים לא לקחת את הקלבר?.. כרגע יש לי 2 קידמיים שלהם ששמתי לפני כ חצי שנה לא הכי עושים בעיות אבל תכלס אין לי למה להשוות אותם אז אני לא יודע ... הדנלאופ אמרו לי שהם טובים לקחת אותם ?450 ל2 זה ההצעה שקיבלתי
  24. avil84

    סוגי צמיגים

    מה הכוונה דרישות ...? האוטו שלי לא מיועד לראלי או לסיבובים בשטח . סך הכל רוצה צמיג עם אחיזה טובה על הכביש ושיחזיק כמה שיותר זמן...
  25. אני יודע את המידע הזה שהL5 הוא 600 והL7 הוא 750 השאלה שלי איזה מבין כל הסאבים שאמרתי ישמעו יותר טוב באוטו עם המגבר הזה ספציפית ד"א שמעתי אותו עם הL7 והוא הרים אותו יפה מאוד עם הL5 אין לי אפשרות לשמוע ובקשר לסאבים ההם מישהו אולי מכיר אותם אני שמעתי אותם לא באוטו שלי ולא על המגבר שלי אז אין לי כל כך איניקציה על הטיב שלהם באוטו שלי ועל מה עדיף...
×
×
  • תוכן חדש...