avil84
-
הודעות
486 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי avil84
-
אני צריך להחליף את הצמיגים האחוריים באוטו אז ככה הציעו לי כמה הצעות באותו אזור של טווח החירים 450-550 אז מה הכי משתלם מבחינת החברות? אני לא הכי מבין וכל אחד מהמקומות אומר ששלו יותר טוב אז ככה היה דנלופ היה קומו היה קלבר והיה עוד כמה חברות שאיני זוכר אשמח אם מישהו יתן לי המלצה לצמיגים עד 500 הגודל הוא 175/13/70
-
זה הסתדר לבסוף... נתתי לזה יום כנראה נכנס מים וזה התייבש ועבר...
-
כן לזה התכוונתי ... סבבה על שאלה אחת ענית לי עכשיו האם הוא יותר טוב פחות טוב מהחדש? מבין 3 האפשרויות איזה טובה יותר על המגבר שלי 1.S12L7 2.S12L5 3. 2* HE2 של רוקפורד
-
יש לי שאלה החלפתי לפני כמה ימים את המגבר שלי לJL 500/1 מהייפוניקס1205D אני רוצה להחליף את הסאבים שיש לי כרגע והשאלה שלי כזו לפי מה ששתי מתקינים אמרו לי הL5 ינוצל וישמע יותר חזק מהL7 עם המגבר שלי האם זה נכון וגם אתם ממליצים ככה ? ועוד שאלה היום הייתי בחנות וראיתי סאב של קיקר L7 אבל הוא לא היה כסוף עם S כחולה כמו שאני מכיר וכמו שיש גם באתר של קיקר ... הוא היה כסוף עם S אדום שחור דומה יותר לסדרה של הסולו X שלהם אבל היה רשום על הסאב L7 אז שאלתי את המוכר למה הוא לא נראה לי כמו הדגם המוכר אז הוא אמר שזה הדגם החדש יותר האם לבקש ממנו שיביא לי תדגם הזה או את הדגם שהוא הציג לי? ועוד שאלה האם עדיף להביא אולי במקום הקיקר 2סאבים של רוקפורד 2 HE סליל כפול של4 אום כל אחד לכל סאב 400 RMS תיבה כפולה אטומה המחיר כולל תיבה יצא לי אותו דבר כמו L7 +תיבה?
-
היום הכנסתי את האוטו שלי לשטיפה הייתי בתוך האוטו בזמן השטיפה במכונה... הקיצור לפתע המגבים התחילו לעבוד ולא רצו להכבות .... ניסיתי לשחק עם הידית אבל זה לא עזר לבסוף ניתיקתי את הכבל שלהם מתחת למכסה מנוע... אולי מישהו יודע מה הסיבה? ד.א האוטו הוא מיצובישי לנסר 92 ידנית
-
סגנון של צריבה שמשפיעה על איכות הדיסק
avil84 פרסם הודעה בנושא של swiftoren בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אורן מחר אל תרד כי ויטאלי ביום חופש תלך יום שלישי -
מוראל-פוקל. איזה קומפוננט יותר עוצמתי?
avil84 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ב1600 הוא כבר יכול להביא חדש בעוד 100 שקל ואני ראיתי חנות בחיפה שמוכרת ב1500 אני עדיין בבירורים ואם הוא באמת ימכור לי אותו במחיר הנ"ל אני ישמח לפרסם תשם של המקום -
איפה לתקן תריס מזגן או לקנות מפירוק[לאנסר 92]
avil84 פרסם הודעה בנושא של 114508534 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז ביררת כמה עולים התריסים? -
אם אני יבטל כמו שגל אמר זה יהרוס משהו בכיוון? זה יוריד עוצמה? (כל הרמקולים מחוברים למגברים ואף אחד לא לHU)
-
המערכת מורכבת מ2 מגברים אחד מונו של הייפוניקס 1205D 1 קיקר 350.4 רמקולים זה קומפוננט של קיקר מקדימהK62.5 וקומפוננט של אלפאסוניק מאחורה PCZ65 2 קבלים וחיווט של 4G אני אמרתי מההתחלה הרעש הוא מההד יוניט אין רעשים ברמקולים אפילו פעם אחת פירקתי תמכשיר והקשבתי והבנתי שזה יוצא ממנו ... הייתי אצל המתקין אז והוא בדק למה המאוורר עובד אבל לא הבין ורצה לשלוח את הHU למעבדה אבל אני לא רציתי להתקע בלי מכשיר והשתדרגתי ל9833 התקנתי אצל ליאור מולטימדיה ואני לא חושב שהמתקין שלו לא מבין...
-
יש לי מכשיר של אלפיין 9833 והבעיה היא שהמכשיר מוציא כל הזמן רעש של מאוורר שעובד בתוך המכשיר למרות שהפאנל לא מחובר ואפילו אחרי יום שלם שהמערכת לא עבדה הוא עדיין עושה את הרעש ... אין קשר עם המערכת פועלת או לא המאורר המציק יעבוד ויוציא זמזום מעצבן ייש לציין שלפני ה9833 היה לי 9830 שעשה את אותה הבעיה ולכן אז עשיתי את השדרוג הזה וחשבתי שיפתור את הבעיה הזו... יש מצב שזה נגרם עקב התקנה של משהו לא נכון ..?(התקנתי אצל מתקין מקצועי)
-
אוקיי ברשותי מיצובישי לנסר 92 ידנית .....
-
אבל הייתי בהרבה חנויות והמחיר שלהם היה גבוהה בהרבה מהמחיר הזה לכן אני מתפלא הוא היה בין ה1800 ל2100 ש"ח
-
אוקיי אז ככה מתחיל הסיפור שלי : לפני 4 וחצי חודשים החלפתי רפידות ודיסקים לברקסים הקדמיים באוטו קניתי את החלפים והלכתי למוסך חאפר כזה שיתקין לי אותם אחרי חודש התחלתי להרגיש רעידות בהגה כשאני בולם במהירות מעל 70 קמ"ש חזרתי למי שקניתי ממנו את החלקים והוא אמר שאני צריך לפרק את הדיסקיות והוא ישלח אותם לחברה והם יבדקו אם לזכות אותי.... אני ויתרת על הרעיון... והלכתי למוסכניק שלי הוא החליף לי את העסק עוד הפעם רק שהפעם המחיר היה גבוהה יותר בגלל שבמקום דיסקיות של 100 שקל הוא אמר שהוא שם של200 שקל הרפידות אני חושב היו אותו הדבר לאחר 3 שבועות (שמתי לב לזה השבוע) עוד פעם חזרה הבעיה אבל לא באותה רמה של הפעם הראשונה אבל עדיין יש רעידות בהגה כשבולמים במהירות מעל 70 80 קמ"ש .. השאלה שלי היא כזו האם אני הוא הגורם לבעייה? מה יכול לגרום למצב הזה לקרות כבר פעמיים בפחות מחצי שנה ? את הדיסקיות והברקסים הוא יחליף לי כבר דיברתי איתו ללא תשלום (זה היה הסיכום שלנו מההתחלה שאם יקרה משהו הוא מסדר ... לומדים מטעויות...)
-
המחירים ירדו משמעותית של הסאבים פשוט מלחץ לL7 אז תקפצו על המציאה ושלחו הודעות בקשר לזוג מידבאסים תנו הצעה הגיונית אין לי מה לעשות איתם הם סתם יושבים לי בבית ומי שירצה יש פה מישהו בפורום עם טויטרים בשבילהם בעד 100 ש"ח אז תיצרו סט של דראגסטאר ב300 שקל ***אזהרה שניה אחרי ה"פ, הקפצה מותרת לאחר שבוע ימים בדיוק!***
-
האם הגיוני שסאב קיקר L7 יעלה בחנות 1500 ש"ח ללא תיבה הוא אומר שיש אחריות של שנה של אפריל טקליין האם יכול להיות שהוא מוכר לי משהו רפרביש או משהו כזה.? (החנות היא לא חנות שכונה או ימאים או תחנה מרכזית)
-
מה אני נראה לא חיפשתי הריי הבאתי קישור משם לא? הבעיה היא שאין להם שם מבחר רק 2 ואני רוצה לדעת מה טוב לא רק מה2 שהציעו לי שם אני ירוץ לקנות אז אם יש למישהו הצעה למכשיר כזה טוב (אני מאמין שלא מייצרים רק מכשירים שהם זבל אוליי יש כאלה שהם איכותיים ) מוזמן לכתוב פה ...
-
מישהווו בבקשה
-
אבל לפעמים כשהבאס נותן מכות המד סל"ד שלי יורד איתו למטה ועולה חזרה עם סיום הבום של הבאס זה לא מראה משהו כאילו האוטו מתאמץ?
-
איפה לתקן תריס מזגן או לקנות מפירוק[לאנסר 92]
avil84 פרסם הודעה בנושא של 114508534 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי מה שאני ראיתי והייתי בכמה פירוקיות כאלה בלנסר יש בעיה עם התריסים האלה ולרוב הם שבורים עקב החומר עצמו שהוא לא מחזיק גם לי יש לאנסר מה שאני עשיתי פירקתי את התריסים שזה לא כזה סיפור הם יושבים על קליפסים צריך רק לדחוף את המברג ולשחרר אותם בכל ה2 וה1 האמצעי הקיצור לדעתי פתרון זול כמו שאני עשיתי הוא לקחת דבק 3 שניות לכוון את התריסים כל אחד לאיפה שהכי היית רוצה שיגיע האוויר (לאחר מכן אי אפשר לשנות את המיקום של התריסים) ולשים את הדבק בחיבור של כל תריס בנפרד זה מתקשה ולא זז אבל תשים לב שמי שעולה לך לאוטו לא ישחק לך עם זה כי במגע יד עם קצת כח זה שוב יתחיל לזוז אני לא כל כך חושב שאתה צריך לפרק (אני פירקתי כי צבעתי אותם גם) הקיצר מכל הפירוקיות לא מצאתי 1 שהצב שלהם היה טוב אם תרצה אני מחיפה ומוכן לעזור לך בתיקון הקטנטן הזה -
יש לי שאלה אולי היא תשמע קצת טיפשית אבל לפחות תחדדו לי את הנושא האם מערכת שמוגברת וכששמים אותה על ווליום די גבוהה תשפיע על ביצועי האוטו מבחינת סחיבה ונסיעה ומבחינת הדלק? מערכת הכוללת מגברים וסאבים
-
כמה בעיות בקשר למד הטורים ולסחיבה של האוטו
avil84 פרסם הודעה בנושא של avil84 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקשר לריח של דלק, חבר את מצלצת המחשב שלך לרכב, וחבר את מד הריח למצלמה, וסדר לי זאת בצאט חי, ואז אוכל לאבחן! זה לא היה מצחיק .... סתם הקיצר אני יקפוץ לחשמלאי בקשר למד סל"ד ובקשר לריח של הדלק אני ישאל כבר את המכונאי שלי ממה נובעת הבעיה אני מקווה שהוא ידע -
קנית מגבר מונבלוק ROCKFORD או AUDISON
avil84 פרסם הודעה בנושא של BREITLING בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בכמה אתה משיג כל אחד מהם ? -
מה מחירו יש אולי קישור ? והאם יש עוד המלצות אני לא יודע מה החברות המומלצות במכשירים האלה אז אם מישהו יוכל להאיר את עיני עם קצת מידע בתחום אני אודה לו מאוד
-
צריך חוות דעת על המגבר הזה :
avil84 פרסם הודעה בנושא של Fiat_Uno_1100 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ממש לא להתקרב קניתי אותו בתחילת דרכי כשלא הבנתי כלום במערכות ראיתי אותו באינטרנט והתלהבתי מכל השטויות שבילבלו בפירוט עליו כשקיבלתי אותו והלכתי למתקין להתקין אותו הוא צחק עליי וחיברנו אותו לשם הוכחה שאני טועה והמתקין צודק המגבר הזה ממש חלש הוא בערך כמו ההגברה של הרדיו דיסק לא שווה אפילו את ההתקנה והחיווט עליו אל תתקרב בבבבקשה קח את הכסף הזה שים בקופת צדקה זה יהיה יותר מועיל
