Jump to content

avil84

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avil84

  1. לא חבל בשביל עוד 300 שקל תוכל להביא סאב רמקולים 6*9 לא יקדו לך נמוך כמו סאב הם פשוט לא יכולים להגיע לתדרים האלה...
  2. וכמה זה עולה בערך מישהו יודע?
  3. היום הוא מגיעעעעעעעעעעע וכן הוא עלה לי פחות הרבה אפילו ממה שהציעו לי ביד שנייה השגתי אותו ב1450 ש"ח חדשים ויש לי אחריות עליו לשנה שזה לא קיבלתי מאף חנות שחיפשתי אותו (אין לי אפשרות לעזור למי שירצה גם כי זה היה הסאב האחרון ובגלל זה המחיר) רק שחבל שרק אחרי המפגש אני נוסע להרכיב אותו ולסדר תבנייה מאחורה חבל חבל....
  4. עדייין אקטואלייי צריך כסף אז קצת גמיש סט איכותי ביותר הסאב אקטואלי רק לכמה ימים הקרובים
  5. לפי דעתי ואני חוזר רק לפי דעתי בד"כ כשאני הלכתי למקומות (אותם מקומות שאורן כנראה ביקר בהם בחיפה) אז ההתקנה הייתה כלולה במחיר של הקנייה של המוצרים ז"א אני קונה תרכיבים ותעבודה עושה בעל המקום (צריך להסתדר איתו לפני זה על ההתקנה) אני לא מדבר על בניות וכו אבל התקנת 2 מגברים או 1 ולשים את הרמקולים במקומות שלהם ואני חוזר בלי שום בנייה מיוחדת התקנה פשוטה לא אמורה לעלות עוד כסף אם הוא ירצה משהו מיוחד אז כמו להתקין על גבי פלטה עם לבד את המגבריםאו עם צריך לחתוך בשביל הרמקולים האחוריים או כל מיני מתאמים מיוחדים אז הוא יצתרך להוסיף... אני לא יודע איך זה עובד במרכז אבל פה בחיפה אצל מי שהייתי לא שילמתי אף פעם על התקנה
  6. הבעיה היא שהמגבר שלי הוא 500 רמס והוא לא יחזיק 2 ..JL500/1 מחר אני ישמע איך הוא נשמע בתיבה הזו ובאחת של 38 ליטר אטומה ונראה מה עדיף... תכלס עוד לא החלטתי אם בכלל אני רוצה אטומה אבל בינתיים זה התיבות שעומדות לרשותי אז נסתפק בהם ובעתיד אולי נחליף לפורטד (לאחר שאני ישמע איך הוא בשניהם ואז אני יבנה)
  7. עזוב אותך קנה רדיו דיסק של פיוניר ב900 4750 מגבר של מאק אודיו ז4100בעוד 800 עוד מוראל פולס ב500 2200 ש"ח עוד 300 התקנה +חיווט 2500 שקל ודברים פי 10 יותר איכותיים אם אתה מוכן ליד שנייה תוכל לעלות בהרבה ברמה....
  8. סולובאריק L7 12 אינץ בתיבה של 32 ליטר אטומה האם התיבה מתאימה לו?
  9. אם אתה כבר משתדרג אז חפש את הסדרות הגבוהות של אלפיין בשביל הסדרה הנמוכה שלהם אין לך מה להחליף תשאר עם שלך
  10. בקשר לרמקולים תן תקציב ונוכל לעזוור לך ... האם אתה מחפש לשים גם סאב .... ? איזה אוטו זה או בשאלה אחרת איזה גודל רמקולים נכנס לך באוטו?
  11. הטויטרים איכותיים מאוד הם של קיקר סדרה K סט איכותי ולא כל כך פשוט .... יש סיכוי שזה קשור אולי לכבל שעובר לידו של האנטנה של הדיבורית?
  12. לסולובאריק מומלץ בכלל 28 אפילו 34 למי שרוצה להשתגע לסאב הזה יספיק 19 מ"מ
  13. סליחה שאני מתפרץ אבל גם לי יש תבעיה הזו אבל בטוויטר זה קורה כשאני מתניע בלי קשר עם המערכת דלוקה או סגורה וגם עם הפאנל היה בחוץ המערכת היא אלפיין 9833 מותקן במיצובישי 92 לנסר
  14. פיוניר 4750 4700 או DEHP5700 Pioneer אבל זה בתוספת של עוד 150 ש"ח הרדיו הכי מומלץ בטווח מחירים האלה אם אתה מוכן ליד שנייה אתה יכול להשיג את הסדרה 6 , 7 שהם יותר טובות ועם תצוגה יותר יפה
  15. זה ממש זול לפי מה שאני זוכר אבל לא ידוע לי היעילות של חומר זה ליד הדיינמאט שעולה כמו האוטו שלי.... אבל רע זה לא יכול לעשות ומהודעות קודמות בנושא אומרים שיש שיפור.... אם תעשה את זה אני ישמח לשמוע את זה ולראות איך נשמע..
  16. יש גם דגם של B2 350.1 http://www.lightningaudio.com/2004/products/product.asp?prodID=758
  17. לא יודע מחיר מדוייק אבל יעלה משהו כמו 150 שקל לחומר לדלתות (אולי זה דלתות +בגאז) אני פשוט לא זוכר זה היה לפני איזה חודשיים הכי טוב זה שתקפוץ לשם ותראה
  18. ההצעה הכי טובה שאני יכול לתת לך היא לקנות בחלקים תקנה קודם רדיו דיסק וקומפוננט וכשיכנס עוד סכום תקנה מגבר וסאב
  19. ברחוב העצמאות זה ליאור מולטימדיה... אני התכוונתי לזה שבכביש החוף... אחרי התחנה המרכזית בת גלים
  20. איזה אוטו זה ?(בקשר לדש בורד). בקשר לרעידות יש אופציה שהיא פחות טובה מהדיינאמט אבל לפי כמה שניסו פה שמעתי שהיא דיי עוזרת ולא כל כך יקרה בסביבות ה150 שקל אם אני זוכר נכון והיא יריעות זפת...פזקל או משהו כזה . אני מכיר מתקין שעובד עם החומר הזה אם תרצה המקום שלו בחיפה למקום קוראים טופ סאונד, הוא היחיד מאלה שהלכתי אליהם בחיפה שעובד עם החומר הזה , לדבריו החומר עובד ועוזר .
  21. הוא מתכוון לסט של ה5 חלקים אקסטרים.... הסט יספיק לך לבאגז אבל לא גם לאטימה מלאה של הדלתות (ד"א לא אמרת שהדלתות שלך אטומות כבר?)
  22. תבדוק אצל טופ סאונד זה אחרי התחנה מרכזית בת גלים נראה לי ששם הוא יתן לך מחיר יותר טוב.... כשאני הלכתי הוא הציע לי את הסט שאתה מדבר עליו כולל עבודה ב700
  23. מגבר הייתי לוקח בינתיים את זה http://www.home-car.co.il/product.asp?Pid=Z-4100&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=64&aff=pricer קומפוננט או את הפולס או הלייטינג או אם אתה מוכן ליד שנייה אתה יכול לעלות ברמה... סאב בין 200 ל300 RMS יש לך את הרוקפורד P2 יש את הפוניקס גולד סדרה R סרווין וגה HED ההקצבה שאני נתתי הולכת ככה 860 מגבר 500 קומפוננט 800 על סאב 200 על חייוט 2360
  24. אני במקומך הייתי מייעד את התקציב הזה למגבר מונו או 2 ערוצים חזק ומשאיר את הסוני....
  25. אורן לא שמעת אצלי כשהיה לי 2 של הJVC? אז כשבדקתי איך נשמע הL7 שלך אצלי באוטו..?
×
×
  • תוכן חדש...